NEW MONZO !!!

  

یه جوری به اسم  monzo عادت کردم که دیگه وقتی اسم خودم رو صدا می زنن بر نمی گردم . اخیرا هم که مد شده ملت به جای  monzo از  version  جدید اون یعنی  monzella  استفاده می کنن . حالا اگه شما فهمیدین monzo از کجا اومده بود، منم می فهمم!!! ولی اون چیزی که تابلو هستش اینه که  monzella بر وزن montella ست . حالا  این مونتلا کیه؟؟!!! :

_ در خیابانهای شهر همیشه جاوید رم ،کم نیستند صحنه هایی که طرفداران تیم آ اس رم دستهایشان را به طور افقی از هم باز کرده و شکل بالهای هواپیما را تداعی می کنند . آنها حرکت خاص وینچنزو مونتلای "هواپیما" که لقب دیگرش هشتمین پادشاه رم است را تقلید می کنند. او با این حرکت از به ثمر رسیدن گلهایش اظهار شادمانی می کند .

زمانی که او در جنوا بازی می کرد بعد از یک گل (به گفته خودش) احساس کرد در حال پرواز است وبعد شروع به چرخ زدن دور زمین کرد . از آن به بعد این حرکت نشانه خاص او شد.این مرد ناپلی که در پومیگلیانو دارک ،محیط نا مساعدی در دامنه های بایر وسو، به دنیا آمده،کارنامه اش شامل یک لیست پایان ناپذیر از گل های به یاد ماندنی است.

این بازیکن فرصت طلب جرقه پنهان تیمش است و هنوز شیطنت بچه هایی را دارد که با صورت کثیف در کوچه های شهر ناپل می دوند. جی جی رادیچ ، مربی سابق او در جنوا می گوید: سرعتی که او در ۱۰-۱۵ متری دروازه دارد واقعا بی همتاست . سرعت او تنها به مستطیل زمین محدود نمی شود :

او در سن جوانی با سرعت کاپشن چرم مشکی اش را از تن در آورده بود تا با کمک آن رهگذری را در برابر توفان محافظت کرده و جانش را نجات دهد. این عابر که ریتا نام داشت حالا دیگر همسر مونتلا است. او با استفاده از این اسم از تلویزیون در خواست کرده بود که همیشه در ماموریت های مربوط به فوتبال به عنوان فرستاده ویژه همراه وینچنزو باشد. 

مونتلا پسر یک کارگر زحمت کش و یک مادر خانه دار به نام جوزپینا است. در سن ۱۰ سالگی زمانی که به همراه دو برادرش روی پله های استادیوم سن پائولوی ناپل نشسته بود و با دهان باز به دیه گو مارادونا نگاه میکرد ،خودش را به شکل یک فوتبالیست تصور کرد . او کارش را از دروازه بانی آغاز کرد !! وبالاخره یک روز شروع به دریبل زدن کرد و زمانی که به تیم مقابل گل زد ، اعتماد مربی اش را جلب کرد.

تازه ۱۶ سالش شده بود که سینیور دوناتی که دنبال افراد مستعد می گشت به باشگاه او یعنی سان نیکولا رفت و خواست که مونتلا را ببیند .وبعد هم اورا استخدام کرده و به امپولی برد .آن موقع دوناتی نمی توانست پیش بینی کند که یک عفونت ویروسی که به ناهماهنگی ضربان قلب تشدید هم شده بود ، بیش از یک سال مونتلا را از زمین فوتبال دور می کند .

بعد مونتلا به تیم جنوا رفت .در آن موقع اریکسون که سر مربی فعلی تیم انگلیس است، سر مربی تیم بود. در مورد او گفته : تا به حال مهاجمی را ندیده ام که به اندازه او شم گلزنی داشته باشد .مونتلا در سه فصل ۵۴ گل زدو سپس به تیم آ اس رم رفت. گلهای او راه را برای کسب مقام قهرمانی در سال ۲۰۰۱ هموار کرد.

مدتی پیش به خاطر مشکلاتی که با همسرش در زمینه طلاق داشت( عشقی که اونجوووری شروع بشه ، آخرش اینجوووری میشه دیگه!!! ) ، اختلالاتی در بازیش پیش آمد . اما دوباره به روزهای اوج خود نزدیک شده و گلهای زیادی در این فصل برای رم به ثمر رسانده.....

 هروقت برام نظر دادی،دفعه دیگش که up کردم ،بیا زیر نظرت جوابت رو  بگیر

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:24 ق.ظ

پایه ی همه ی اسم هات هم هستم! چه فا... چه من... چه منظ چه منظلا!!! در ضمن خوب نیست دختر این قدر در مورد یک پسر اطلاعات داشته باشه به خصوص اگه اون پسر در حال طلاق هم باشه!!!!!

اولا آدم عقب افتاده ، چرا توی قدیمیاش نظر میدی؟؟؟( شانس اوردی ایندفه دیدم!!)
دوما این آهنگها رو برای آدمای بی جنبه و آهنگ ندیده مثل تو گذاشتم تا بشنون و بلکه دلی از عزا در بیارن....
بعدشم ، انقدر اطلاعات در مورد پسر ها دارم و رو می کنم تا چشم آدمای استروپتوکوکوس ! در بیاد.
تازشم: تو داهات شما به آدمی که داره طلاق می گیره ، بازم میگن پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! یا بهش یه چیز دیگه میگن؟
در آخر هم بهت توصیه می کنم دیگه نامی از من نبری ، چون مثل ایندفه مجبور به دستکاری اصل نظر میشم!!!

مریم جوووووووون پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ق.ظ

قبلا هم بهت گفته بودم با این عقاید و اخلاق پوسیدت!!! لیاقت ترحم نداری!!!

... شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 ب.ظ

بسه، حالا نمی خواد هم دیگه رو بزنین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد