ایول هوا...

بالاخره هممون این شکلی می شیم!!!

بازم خدا پدر این هوارو بیامرزه که دلش به حال ما سوخت و یه ۳ روزی ما رو از دست اون مدرسه مزخرف با اون معلمای ظالمش ، نجات داد..... اگه این هوا نبود ، هیچ کس به ما رحم نمی کرد.

 فقط  حیف شد که اون یه دونه اردو مون از کاسه پرید... 

البته هوا جون ، اگه به جای آلوده ، برفی می شدی ، بیشتر می حالید!!!!

ولی کلا تعطیلی به هر قیمتی که باشه ، می حاله.... شما هم موافقید؟

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

اگه بخوان ما رو ۴ تا جمعه به خاطر این ۳ روز تعطیلی بکشن مدرسه، خودم اولین نفری هستم که در راه مبارزه با حکومت خودکامه! ترک تحصیل میکنه... اگه باور نمی کنی..... خب باور نکن. به من چه!!  ( از اونا هیچی بعید نیست)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

اما من هنوز تو کف این یارو خلبانه موندم که با خودش چی فکر کرد ،وسط خونه مردم فرود اومد( تجاوز به حریم شخصی مردم ...) ووووااااای!!!!

پاسخ نظرات قبلی رو دادم. اگه نظر داده بودی ، برو بخووووون. اگه نداده بودی ایندفعه بده

نظرات 12 + ارسال نظر
نرگس (دو میز جلوترت) چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام تبریک به مناسبت دو در شدن امتحان حسابان
دستم به خاطر دادن خبر تعطیلی درد نکنه جمعه دیگه تو مدرسه سر کلاس شیمی می بینمت بالاخره این همه تعطیلی با وجود ابو باید یه جوری از دماغمان در بیاد

علیک
اون موقع که ۳ روز بود می خواست از تو دماغمون در بیاره ... حالا که ۵ روز شد معلوم نیست از کجامون در میاره

چشم تو چشم چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ب.ظ http://eye2eye.blogsky.com

شاید تو این شکلی بشی ولی من اصلا چنین تصمیمی ندارم !! D:
خدا این آلوده کننده ها رو لعنت کنه ! من این ۳ روز کلی کار داشتم .. اصلا هم خوشحال نیستم !!!
الهی بکشنوننت مدرسه !
شاید تو حیاط خونه مردم چیزی دیده بود !! یا شایدم روی شت بوم .... شایدم هوایماش خوراکه اکس بوده !! .. ترکونده !
چرا انقدر شبیه عمل می کنی !!؟؟؟!D:

قیافه به این خوشگلی... خیلی هم دلت بخواد
ولی من خیلی خوشحالم... خوب شد به کارات نرسیدی
تو دعا بکنی یا نکنی، ما جمعه ها رو در جوار مدرسه به سر می بریم. اگه دوست داری تو هم بیا!! ( فقط اگه مسئول منکرات مدرسه در ۱۰۰۰ فرسخی سایت رو هم ببینه ، معلوم نیست چه بلایی سرت میاره... عواقبش با خودت!)
شاید هم مهندس هواپیماش کار بلد نبوده :D
آلودگی روت اثر گذاشته ، خیالاتی شدی!!!

مهسا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ب.ظ

منم با این که امتحان حسابان و تاریخ پرید خیلی خوشحالم ولی از الان دارم اون سه شنبه ها و جمعه هایی رو که سر کلاس حسابان وعربی و شیمی و زیست و فیزیک و ....... در کنار ابو هستیم می بینم وبلا گتم باحال بود خسته نباشی

من بعید می دونم ابو جون هم بیاد با ما سر کلاس بشینه!!!
mer30
خسته نیستم

الهام چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ http://theaddress.persianblog.com

هووووووو......وجدانت کجا رفته ؟؟؟تو بدو به فکر خودت باش..اگه تو خلبان بودی که جو می گرفتت می رفتی تو برج آزادی...

وجدانم در دسترس نمی باشد .....
تو جو رو بده من برات هر جا که بگی میرم

محدثه چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

هی هی! اتفاق کمی نبود این سانحه...به قول الی : بی وجدان...............ملالی نیست جز دوری شما(جدی نگیر!!)

مگه از من تا حالا جدیت هم دیدی!!!

مریم جوووووووون پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ

من هم با نظر الهام موافقم تو که راه رفتن معمولت هم مثل شنای قورباغه است به اون خلبان بدبخت ایراد میگیری در ضمن پشت سر مرده حرف نزن باز هم در ضمن بعد تر اون بیچاره بهترین کار ممکن رو کرده بود!

الهام چه جور جونوریه؟؟!!
شنای قورباغه اصلا چیه؟؟!!
کی مرده؟؟!!
بیچاره کیه؟؟!!

الهام جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ http://theaddress.persianblog.com

چه آهنگی!!!!!آدم یاد جوونی هاش می افته!!




هاههاهاهاهاهاهاهاهاهاه....




عوضش کن بابا گریم گرفت

من موندم این همه احساسات رو از کجات میاری!!!

الهام جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااای سوتی دادم پسر!!

عوضی گرفتم

یعنی من یه عمر اشتباهی فکر می کردم که دخترم!؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟؟؟!!!
خب ولش کن . بذار بره

دریا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ب.ظ

دریا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ب.ظ http://nadaram

خیلی وبلات باحال بوود. من برای اولین بار اومدم
اول میشه بگی اسمت چیه؟ دوم خط اینگلیسی حتما بذار من اصلا بلد نهستم خووب فارسی تایپ کنم سوم تروخدا آهنگ تو عوض کن (جووااده)
خیلی ممنون حتما کارام انجام بده

دریا سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://nadaram

اخه ۲ ساعت طول کشید من فارسی تایپ کنم و میشه آهنگ بریتنی یا جنیفر بذزی......
خیلی ممنون ببخشیدا

دریای سکوووت سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:18 ب.ظ

ااااااا من بلاگ ندارما.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد