شگفتی تاریخ!!

این همه خودمون رو خفه کردیم بریم جام جهانی....

 حالا ببین  بعد یه عمر انتظاااااار تو چه گروه شیک خارجکی  افتادیم!!!!!

از این بهتر نمیشه

 آخه آنگولا هم شد تیم!!!!!!!!!!

مردم ایران از ازدیاد ویتامین ث دارن می پوکن...... بازم لیمو و پرتغال نثارش می کنن

حتما تک تک بازیهایه  ایران رو ببینید...حیفه!... ممکنه تا چند قرن آینده بازیهایی که اینقدر همه چیش  رو فرم باشه ، گیرتون نیاد . کمدی هایی با این کیفیت هم  در طول تاریخ ساخته نمیشه... بپا از دستت در نره

 فکر کنم امسال دیگه ایران جام رو ببره!!!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم جوووووووون شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ب.ظ http://atlantis290.persianblog.com

ولی نامردا انداختند وسط امتحانا! این بار دشت استعمار جهانی از استین آموزش و پرورش بیرون اومده !!!! حالا از ما گفتن بود!

چند بار بهت گفتم نکش ، آخرش تابلو میشی؟؟---------> دشت
چقدر آستین آموزش پرورش گشاده!!!
شما چی گفتی مگه؟!!

پردیس شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://jinglebells.persianblog.com

خوشم میاد همه چیمون بهم میاد!!!!

ببخشید مثلا چیمون؟؟!!

الهام شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:03 ب.ظ http://theaddress.persianblog.com

منظ اوون ۲ و نییییییم رو که فراموش نکردی؟؟!

هااان!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:13 ب.ظ

دوستان بازی اول با مکزیکه و مصادف با تولده من...چه نحسم نه؟

محدثه واقعا که نحسی... !!
وسط امتحانا و بد تر از اون موقع بازی ایران و مکزیک !!!
همه جا عزای عمومیه، اون وقت خانوم تازه به دنیا اومده!!!

هم مردسه ای جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ

اینجا هم قراره به 20 کامنت برسه؟؟؟

نه هم مدرسه ای عزیزم!!!!...همه جا که مثل هم نیست...اونجا بر ای بروبچ می نویسیم ، نظرشون هم لازمه..... اینجا چون چاردیواری اختیاریه، نظر هم ندن برا خودم می نویسم....
در ضمن من از وقتی بچه بودممامانم بهم گفته با کسی که نمیشناسی حرف نزن!!

دریا چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:33 ب.ظ

وا قا که خیلی ناراحت شدم چرا به من ژاسخ نمی دین اصلا دیگه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد