اعتیاد خوروندن!!

Image hosting by TinyPic

چیه!!!...چرا بد نگاه میکنی!!!!

آپیدن وبلاگ، اونم بعد از این همه وقت، نتیجه تغیرات فیزیکی و شیمیایی و ژنتیکی و....اساسیه که در من رخ داده!!

واقعا نمی فهمی من فرق کردم!!!

می دونی چند وقت بود Hibye  بهم نرسیده بود!!!!.......آخه باکتری هم برا بدن لازمه، چه برسه به موتد تشکیل دهنده خون!!!.......این بوفه مدرسه چه جوری دلش میاد انقدر بچه ها رو شکنجه روحی کنه!؟!

.....خیلی کارا دلم می خواست بکنم....ولی این اراده خودش رو گم و گور می کرد....اونم با من لج کرده بود!!!

چند دفعه خواستم اینجا رو UP کنم!!...نه!....چند دفعه؟!!!........ولی هر دفعه یه چیزی مانع شد....بقیه کارا هم همینجور......!!!

وقتی همه چیز به هم ریخته باشه....وقتی اون چیزی که باید پیش بیاد ،نیاد......خب هیچ چیز هم دیگه اون جوری که باید درک بشه، درک نمیشه.....!!!

.....

..

.

ولی از اول این هفته همه چی یه جور دیگه شد......سوپر پریزترین اتفاق هم این بود که شنبه صبح زهرا برام  یه بسته بزرگ Hibyeخرید....سفارشی!!....واااااااای....من چقدر این زهرا رو می دوستم ....همیشه دنبال اینه که یه جوری دوستاشو خوشحال کنه......

روند واکنشات ادامه داشت.....

سه شنبه هم که بوفه به اشتباهش پی برد و Hibye آورد....(ولی اینکه هر کی یه بسته می خره و تهش رو دستش می مونه ،بعد  میگه بیا عزیزم....اینو بخور، اصلا کار درستی نیست!!!)

حالا از همه چی بگذریم ، این ۵ روز خیلی خوب با من راه اومد......کلی رو فرمم .......خدا کنه Hibye های بقیه هم زود تر برسه که از این حالت نعشگی در بیان.....!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
محیا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام عزیزم.....
حالت بهتر شد...خوب خدا رو شکر.....یعنی مطمئن باشیم فردا سر کلاس دیگه سوتی نمی دی؟

حالا مطمئن شدی!!

امین چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://rain-boy1385.blogfa.com

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه
به وبلاگه تنهایی های منم سری بزن

مرسی!

زهرا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ

monzo kie??

زهرا چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.roozhayetanhayi.persianblog.com

salam....akhe man nemidoonam khoraki ghahti bood rafti gir dadi be hibye!!!?!!...be har hal hamishe salighat gand boode ...karish nemishe kard....dar zemn bebinam chera hamash akse nini mizari?!
در ضمن به وبلاگ من سر بزنید!

زهرا (خود خودم) چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ

ای بابا دفعه بعد که رفتم تبریز بزات کارخونه داره شیرین عسل را میارم

هم مردسه ای چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ب.ظ

به! خسته نباشی!
یادم باشه حر وقت در آپیدن تأخیر داشتی یه بسته های بای برات بخرم!

محسن جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ

منذ این امین کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه یارو شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

ای بابا بچه های این دوره زمونه چه پر توقع هستند!ما برا ۱دونه های بای له له می زدم ان وقت تو یارو بهت بر می خوره ته های بای می دن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد