Neighbour From Hell....!!!

Image hosting by TinyPic

بعضیا خیلی IQ هستن....!!

طرف ۲ تا پسر شیطون داره!....هیچ جوری نمیشه کنترلشون کرد!! این ۲ تا رو با هم میفرسته حموم....بعد چون حموم ۱ وان داره و این ۲ تا سر تو وان بودن با هم دعواشون میشه،کف حموم رو آب میکنن!!!....میشه استخر....!!از لبه وان هم به عنوان دایو استفاده می کنن!!....شیرجه....زیر آبی....

خوب همین کارا رو می کنن که سقف حموم ما برای سومین بار ریخته پایین!!!!

الان ما با چتر میریم حموم!!

البته از یه جهاتی هم خیلی خوب شده......ما و بالاییها با هم یه حموم  مشترک داریم!!!

------->گرمابه MONZOو علاقمندان!!!

تازه عمق استخر اونا هم به جای ۳ متر شده ۶ متر!!! می خوایم یه درخواست بدیم که میزبانی مسابقات شیرجه المپیک ۲۰۰۸ پکن رو بر عهده بگیریم!!!!

نظرات 18 + ارسال نظر
دوست شما شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

اونم چیز خوبیه!!
در ضمن از توضیح کاملت متشکرم!!

شکوفه شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ...

خیلی جالبه ..

موفق باشی ..

در پناه حق

سلام..
آره...خیلی جلب!
متشکرم...

یه یارو شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام یارو!چرا عکس منو اینجا زدی؟حیا نمی کنی؟ولی عیب نداره معروف شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ااااااااا.....کی از آمریکا برگشتی مانیا!!
ولی این جور معروف شدن یه چیز دیگست!! لخت لخت!!

زهرا (خود خودم) شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ

ای وای بازم بساط حموم عمومی به راهه؟ تا نبستین بگو ما هم یه روز بیایم خونتون

تو همش به فکر این باش که یه جوری خودتو خونه ما بندازی!! چترت بازه...

نرگس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ

منذ مثل اینکه حالت خیلی بده فکر کنم وقتی سقف حموم ریخته تو حموم بودی که نتونستی بیای مدرسه

اگه اونجوری بود که الان باید بالای حموم مون به جای گرمابه می نوشتیم "مقبره خانوادگی MONZO" !!

نرگس یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ

منذ فکر کنم وقتی سقف حموم ریخته تو اون تو بودی که دیروز غایب شدی

نمی خواد زیاد فکر کنی....!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ

منذ چرا پیغام های جدید می ره اون بالا من فکر کردم ثبت نشده دوبار نظر دادم

منحرف جان....!! مگه همه چی باید اون پایین ها باشه!! D:

محیا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

یه جوری توصیف میکنی ادم حوس می کنه خونه شما بره حموم

یه جوری حوس می کنی آدم خیال میکنه hibye هستش!!

محیا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

اینم یه نظر دیگه که بهم نگی بی وفا

بی وفا این چرت و پرتا چیه هی میای اینجا می نویسی...!!...باز تو صفحه خالی گیر آوردی هول شدی !!

محیا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:33 ب.ظ

اما در کل باید بگم با وبت حالی میکنم خیلی با حالی

قربونت...چشات باحال میبینه!

یه یارو دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:07 ب.ظ

منذ ما گدایم پول نداریم بریم حموم عمومی میشه منو یه روز دعوت کنی؟

خدایا همه فقیران را غنی گردان!....اگه پول نداری بری حموم عمومی برو حموم خونه خودتون
حموم ما خارجکیه! حموم،استخر،سونا،جکوزی همه با همه! D:

یه یارو سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:08 ب.ظ

اینم یه فکریه!پس من می رم حموم!!

بعد چند وقت؟!

نرگس چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ

منذ خانم من منحرفم یا تو که از همه چیز برداشت بد میکنی

تو که منحرف هستی ولی من یادم نمیاد از جایی چیز بد برداشته باشم!

محیا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ

زود زود اپ نمی کنی مجبوریم تو نوشته ۶ هفته پیش نظر جدید بدیم

چقدر هم نظرت جدید و خوبه!

محیا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ

۱۰ دقیقه شد به علت عجله نظر دادن منم منتفیه

جون من حالا یه نظر به بعد برو...اینجوری که تو اصلا نظر نمیدی واقعا بده!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ب.ظ

راستی مرسی امروز تلاش خودت رو در پایین اومدن پله ها به من کردی

خواهش...میدونی که من خراب رفیقم( رفیقام خرابم کردن!)

هانی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

امیدوارم دیگه خر نشی و به بی جنبه هایی مثل محیا تعارف نزنی !!!!!!!!!!

امید وارم بی جنبه هایی مثل محیا دیگه خر نشن و تعارف هر کسی رو جدی نگیرن!!

sasan پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.pantra.blogfa.com

جدی !

سوتی های توی یاهو مسنجر اینجا هم میاد!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد