باور نمی کنم...!!!

Image hosting by TinyPic

 آبی یعنی سرد ، قرمز یعنی گرم !

اشتباه  نکنید !!!بحث  روانشناسی ر نگها نیست 

 حرف زدن درباره تیم فوتبال آبی و قرمز هم خیلی بی کلاسه!!
 
مخاطب این جمله هم شما نیستید !!....... اینارو به اون  عمله‌ی لوله کش  میگم که شیرای این
دستشویی ها رو میبنده  .!!!

   عزیزم  یه  بار  دیگه  باهام  تکرار  کن :  آبی  یعنی آب سرد ،  قرمز یعنی آب گرم  .!!

 امیدوارم   ایندفعه  دیگه متوجه شده باشی !! 

 نمیدونم  دقت کردید  یانه ؟!  همیشه‌ی خدا جای این دو تا برعکسه .
منم  هر دفعه   میگم این  بار دیگه  درسته  اما بازم  رودست  میخورم  !!(مخصوصا توی مدرسه!)

 روزانه هم صدای جیغ هزار نفر دیگه  که همون بلا سرشون میاد شنیده میشه!!

هیچ وقت هم یادم نمیمونه که کدوم دستشویی کدوم شرایط رو داشت!!

حتی مال دستشویی دبیران هم برعکسه!!

.......

....!!

************************

آخه کدوم آدمی رو دیدین که:

روی هوا پاش متلاشی بشه.بعد.....

-مجبور باشه ۳ برابر وقتای دیگه ۳-۴ طبقه رو بالا پایین بپره!

-از ۵-۶ تا پله سقوط آزاد داشته باشه و  با همون پاش فرود بیاد!

-به خاطر با مزگی(!) دوستاش هر زنگ هر جایی رو که فکر میکنه کلی بگرده تا بتونه کفشش رو پیدا کنه!

-در نهایت هم آخر روز یک کیف ( که معلوم نیست چرا انقدر غیر عادی سنگینه!) بیفته رو پاش!

-از همه مهمتر اینکه در تمام طول روز بخواد بره دستشویی و نتونه!

 **********************

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:38 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

من زندگی درویشی و بی پولی رو بیشتر می دوستم....!

زهرا (خود خودم) پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ

مجبور نیستی بزرگ نمایی کنی خوبه فقط یه زنگ کفشتو ورداشتیم

زهرا جون تو نمیدونی که! اون یه زنگ برای من مثل هزار تا زنگ گذشت!!( قربونت که انقدر مهربونی....من چه جوری از خجالت شما ها در بیام!!!)

زی زی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ http://www.roozhayetanhayi.persianblog.com

دبیران همه چیشون بر عکسه .! حتی...!

... شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ

منظ اونجا اشک آدم و اونجوری در میاری اون وقت اینجا...

زی زی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.roozhayrtanhayi.persianblog.com

salam doostan.....mikhastam khahesh konam age zahmati nist bara yeki az ashnayan e nazdik ke alan khabare fotesh behem resid yek fatehe bekhoonid....agar toonestidbayad khedmatetoon arz konam emshab shabe avale ghabreshe, age shod namazr shabe avale ghabr ham bekhoonid!!

هانی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ

منظ مگه تو هم بلدی متن سر کاری با حال بنویسی!!!!!!!!!!

مهدیه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

منظ عزیز فکر میکنم تقویم وبلاگت خرابه چون امروز ۲۰ خرداده نه اردیبهشت.نکنه وبلاگت از فصله خزون امتحانا میترسه؟؟؟!!!!

نرگس یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

آدمی با این خصوصیات فقط یکیه اونم تویی
اشتباه نشه تعریف نکردم بلکه این یه انتقاد تند بود

[ بدون نام ] یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

به 2 دلیل مجبور شدم بیام این اوایل بنویسم : اول اینکه نظر خصوصی نداری ! دوم اینکه به یاد نوشته های گذشتت بیفتی !!!!

به 2 دلیل اومدم که بگم :
اول- اصلا مسخرت نکردم خیلی جدی گفتم ، اونقدر بیکار نیستم که الکی از کسی تعریف کنم ، ولی هر چقدر هم که کار داشته باشم اگه ببینم کسی لیاقتِ تعریف داره ازش دریغ نمی کنم ، اون تیکه آخرش هم که باهات شوخی کردم بخاطر کار خودت بود که "خلوت" رو bold کرده بودی تو یادداشتت !
دوم- ممنوووون از لینک ، خیلی خوشحالم کردی ...

شما هر جا کامنت بذارین من خواننده آن هستم !!!
البته نیازی به خصوصی گفتن هم نبود!! همونجا هم می گفتی کمتر ضایع میشدم!

مرسی بابت تعریف!!
لطف داری
خب منم برداشت بدی نکردم!! یعنی میدونی که!! فک کنم باهام آشنا شدی!! کلا این مدلیم!! سخت نگیر
وظیفه بود!! باید زودتر از اینها لینک میکردم که چون از روی کامنتت بهت سر میزدم یادم میرفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد