گول نمیخورم!!

داره همین جور از من سوء استفاده میشه!!!!

حالا اینکه من شبا نمیخوابم درست!

ولی مگه من ساعت کوکیم؟؟؟؟!!!  یا پترس فداکار؟؟؟!!  به خدا سر آشپز هم نیستم!!!

دیشب خانواده محترم میگن ما میخوابیم. تو که شب بیداری  ما رو برای سحر بیدار کن!!  

آقا من شاید اصلا نخواستم روزه بگیرم!!! شاید نصفه شب خواستم  فرار کنم!!   با این بار مسئولیت که روی دوشمه چی کار کنم؟؟!!

بعد مامانم اومده میگه من مرغ و برنج گذاشتم روی گاز . تا صبح حواست بهش باشه نسوزه. بعد شعلش رو نزدیک سحر اونجوری کن که فلان بشه..

منم از شدت احساس مسئولیت  همه کار و زندگی خودمو ول  کردم با چشم مسلح نشستم بالا سر این مرغ و برنج به تماشا!!  که حالا کی جا میفته!!( دروغ میگما!!!)

یک ساعتی داشتم وظیفه شناسی میکردم. بعد  خسته شدم   ولش کردم رفتم.....  ساعت ۳:۱۵ بود دیدم چقدر خوابم میاد.. اصلا چشمامو نمیتونستم باز نگه دارم..  حالا این  حس مسئولیت هم داشت خانمانم رو  میسوزوند...

رفتم مثلا زیر مرغ رو زیاد  و زیر برنج رو کم کردم  و بعدش   خودمو انداختم  رو تخت...

خوابم که نبرد ولی از جام که بلند شدم رفتم سر پستم کشیک بکشم  دیدم  وااااااای  !!!!   برنج رو زیاد کردم  و مرغ رو کم!

سیاه پلو دیدین؟؟؟  از همونا شده بود! اصلا  هم نسوخته بودااا!!

مرغ هم با اجازتون انگار تو استخر آبه !! حتی ارتفاع آبش هم از خط نشانه پایین تر نرفته بود! چه برسه به اینکه بپزه!!

اصلا به من چه!   خب برنج دودی خیلی هم خوشمزست!  هر کی هم میگه نه بد سلیقست!

مرغ هم اگه زیاد بپزه ویتامیناش میپره!!  اینو همه دکترا میگن!

بعد از ترسم  ٬مثل وقتایی که سوسک  میبینم٬ رفتم بیدارشون کردم!

حالا به جای تشکر  هرکی هر غری بلد بود به سر من زد!! 

 بشکنه این دست که نمک نداره!

تازه میگن تو که بیدار بودی چرا چای دم نکردی!!!!!!

من خودمو بکشم راحت میشین؟؟؟؟؟؟  خب برا شما که بیدار نبودم!!

تازه من دیگه اصلا نمیخوام روزه بگیرم!   ضعیف میشم میفتم میمیرم!! ... بعد حالا هی گل بیارین سر قبرم!  زنده که نمیشم عزیزم!! زور بیخود نزن!

این از نصفه شب  اونم از اول شب!

رفتیم این نمایندگی مرکزیه  سواچ  توی گیشا .  من ساعت نمیخواستم. یکی دیگه میخواست.

خیلی ساعتاش قشنگ بود.. دستبند و انگشتر و گوشواره هاش که دیگه محشر!

بعد یکدفعه  یه ساعت سواچ دیدم کنترلم رو از دست دادم........

ساعته روی صفحه و بندش پر گیلاس بود.. زمینه اش هم سفید بود...  انقدر عاشق شده بووووودم!!!!

گفتم الا و بلا من اینو میخوام... بابام هم گفت الا و بلا من اینو نمیخرم!

جفتمون پاهامونو کرده بودیم توی یک کفش!

راستش به سن و سال اون موقع هام که مهد کودک میرفتم بیشتر میخورد  ولی  من میخوامش!!

برام نخریدن که هیچ!  حتی نذاشتن یک عکس نا قابل بندازم که اقلا دلم خوش باشه!

بعد اومدیم به جای ساعت برام این تاپ رو خریدن!

TinyPic image

الان من مجبورم به جای ساعت قبولش کنم دیگه!!   شما هم نمیخواد قضاوت کنین!!!

من همچنان کاملا مطمئنم هیچ کس نمیتونه منو گول بزنه!!  ساده هم خودتی!

 

نظرات 30 + ارسال نظر
هادیران جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ق.ظ http://www.inja2022.blogfa.com

آهان!! با این خودکارا نوشتی که با اون چراغا خونده میشه؟!!!!!!! بذار چراغمو پیدا کنم...

هادیران جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ق.ظ http://www.inja2022.blogfa.com

درود
باحال می نویسی! خب از این به بعد بگو من خوش خواب شدم نمی تونم سحر پاشم! ساعتو واسه چی اختراع کردن پس!
من و دوستم هم داستان زندگیمونو می نویسیم. البته در سال ۲۰۲۲ یعنی در آینده!
پیروز باشی

مشکل اینجاست ما ها خانوادگی وقتی میخوابیم اگه خونه رو سرمون هم خراب بشه بیدار نمیشیم!! حالا ساعت بیچاره هر چی هم خودشو به در و دیوار بکوبه کسی بهش توجه نمیکنه! اصلا به حساب نمیاد

میلی جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://milijingili.blogsky.com

سلااااااااااااام گیلاس جونم!!

خوبی؟؟

اولین باره اومدم وبت !!

خیلی نازه !! مخصوصا رنگش !!

آره خیلی بده آدم و از چیزی که دوس داره منع کنن ! ساعت رو میگم ! من اگه به جات بودم اینقدر جیغ جیغ میکردم که آخر مجبور میشدن بخرن:دییییییی

ولی این تاپه هم نازه!!
بینم رنگش آبیه نه؟؟!! من عاشق رنگ آبیم!!

خوشحال میشم پیش منم بیای!!

بابای

سلام..
مرسی ممنون
خوش اومدی!
جیغ جیغ کردن تو اون موقعیت خطرناکه حسن! تا چند وقت دیگه به موقعش میرم میخرم! حالا ببین! بدون جیغ!
چون گیلاس داره خوبه وگرنه چیز خاصی نیست..
رنگش آبیه.. ولی خیلی خیلی کمرنگ!!!! اصلا دیده نمیشه!
میام

زهرا.د جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 ب.ظ

منظ من کوری رنگی گرفتم اصلا رنگ آبیه لباستو نمی دیدم فکر کردم سایه افتاده روش....در ضمن تا وقتی گوشیتو نفرستی از اطلاعات خبری نیست

آخه رنگ خودش کوره! بیشتر شبیه سایه است تا آبی باشه!!
رنگش کدر و کمرنگه
نامرد!! حالا من یه چیزی از تو خواستما!!! خیلی حسووووودی!!!!!
( چند تا زبون درازی!) خب برای تولدت یه قاب صورتی میخرم که گوشی جفتمون یک شکل بشه! بازم قبول نیست؟!!!
مجبورم نکن دور از چشم مامانت برم با بابات دوست بشما!!

مسیح جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

حالا نگاه کن ها ، خوبه فقط ازش یک کار ساده خواستن . تازه برا خودت خوبه ، ۲ روز دیگه باید از اینکارا بکنی ، خوب از الان باید تمرین وممارست داشته باشی تا اون موقع ضایع نشی . ها ها ها .
خوب راست میگن دیگه با اون وضع لباسی که قبلا داشتی ((حالا منم هی میکشیدم ببینم چقدر کش میاد!.... باید روشو کم میکردم!

یه دفعه......

دیدم هیچی تنم نیست... همه درزهاش باز شد ٬ از تنم افتاد! ))
طفلیا رحمشون اومده اونجوری بگردی.
از مارکای من خوشت نمیاد ها ؟ همینه که هست
شاد باشی



تو به این میگی سادههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمرین و ممارست کیلو چنده ؟!!!
ربطشو به هم نفهمیدم!!
نوچ!! خوشم نمیاد!
یو تو

اربابیران جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

من رفیق هادیرانم! ژشت سر ریفیق ما حرف میزنی؟ حالا حرف زدی ایراد نداره اما لاقل لینک بده

حرف میزنم؟؟؟ نمیدونم! میخوان خرابم کنن! اینا همش توطئه است!
دادم! شما هم با این وبلاگتون!

نگین جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاس جون جونم
خوبی خانم؟
چه خفرررررر؟
خوب حالا یه خرده گریه کن...من برات بخرم (نیش)
ظالمم خودتی...تا گریه نکنی نمیخرم براتتتتتتتتتتتتتت
من خودمم معمولا اگه بهم بگن یه کاری رو بکن گند میزنم دقیقا مثله الانه تو...(کی گفت تو گند زدی!!!سوت)
خلاصه اینم از این...
اینو گفتم که همدردی کرده باشیم
که وجدانت زیادی اذیتت نکنه (نیش)
چیکار کنیم دیگه...با معرفتیم (نیش)
من برم که الان کتکه رو خوردم
فعلا...

سلام نگین جونی
خوفم!
الان این همه وخته دارم گریه میکنم! نخریدی که نامرد!
الان من گند زده بودم؟؟؟ به روم نیار! باید بچه رو تشویق کرد تا میل و رغبت پیدا کنه!
وجدانم رو اگه پیداش کردم میگم اذیتنکنه!
میمیرم برا معرفتت!

هادیران شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:22 ق.ظ http://www.inja2022.blogfa.com

درود
اول اینکه ببخشید! این بچه عجوله! ولی دوس جون خودمه! کمالات از سر و پاش می باره! حالا بهش نگیا! دوم اینکه اینو بذارین به حساب بی سوادی! ولی خدایی آخه این الفبای فارسی-عربی چیه آخه! صد نوع ز و س و ت و...! یعنی چی آخه! بابا یه (ز) کافیه(حالا یه اشتباهی شده دارم ماسمالیش می کنما!) سومو به همون دلیل اول ببخشایید!
چهارم هم اینکه خوشحالیم که یه نفر از نوشته های اسکلا خوشش اومده! نظر لطفتونه. شما هم خوب می نویسی

سال ۲۰۲۲ هم چون به ما نزدیکه و عمرمون کفاف می ده انتخاب کردیم! ۲۲۲۲ خیلی دوره! بذار یه امیدی برا ملت بمونه که ایران به زودی آباد و کیهانی می شه! اگه راس راسی شد چی!
شاد و پیروز باشی

تو هم نمیگفتی گذاشته بودم به حساب بی سواتی!
این حروف الفبا رو توصیه کردن آدمای باهوش فقط استفاده کنن!
آهان!

اربابیران شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

هادیران همه چیز رو بهت گفت اما خدایی این منظ یعنی چه؟ (آخرشو برره ای بخون)

درباره منظ بعدا میگم! اگه حسش بود...

تیده آ شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ق.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

من میدونم:دی تو گول میخوری
نگاه اینم گیلاس داره نازه:دی

نه نه نه!!!
گولم نزن ! اون من نیستم!
آره! ولی اون ناز تر بود!

مسیح شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام سلام
ببخشید خانم . شما کمپوت گیلاسم دارین ؟؟
راستی اینو بگم ها که من هنوز در حال کارزارم برا همین آپ شدم ، یه سر بزن
قربانت
best regards

علیک علیک
چند تا میخوای؟؟
سر زدم؟؟؟

نگین شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

احوالاته گیلاس؟
خیلی حالا گریه نکن....نیگا تورو خدا...دختره این همه سال سنشه گریه میکنه
قول میدم امروز یا فردا آپ کنم
باور کن (بوس)
تو یا خودت گریه کن یا دندونات ..خوب؟ (نیش)
فیلمش بد نیست....فقط دوتا حشره یه خرده تار شدن..ماله تو واضحه واضحه ؟ (خنده)
خوبه که....باور کن...امتحان کن...
خوب باشه اونم خوبه...
تو موفق میشی (نیش)

فعلا...

به خوشیه شما خوشیم!
همچین میگه انگار همسن تو ام!! مامان بزرگ من جای نوت هستم!
قول های مردونه میدی!!!! چی شده؟!
ما با هم میخوایم گریه کنیم! همدردیه!
مال من واضحه! فقط ۲ تا حشره اش سانسور شده!
دوسش ندارم! البته اگه تو باهاش آشنام کنی شاید خوف باشه!

مهدیه شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://srvn.blogsky.com

جدا تو یکی که دیگه اصلا خواب و زندگی نداری!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم گریه نکن خودم برات یه دونه میخرم...
البته عکسشو!!!!!!!!!
شایدم نخریدم زیاد خوشحال نشو قول نمیدم.
خوب منم اپیدم .فعلا

ندارم دیگه!
باز اون رگ اصفهانیت گل کرد!!!! همه جا باید بگی من اصفهانیم؟؟!!!

الهام شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

ببین منظ این لباسه رو بذار دوره بعدی خونه طاهره اینا بپوش!!!!خیلی خوش تیپ می شی فدات شم...
بعد هم رو تو برم مگه همین چند ماه پیش یه ساعت گرون خریدن برات.....خجالت داره.....
جیگر

فدات شم این طاهره انگار میخواد وسط برف و بوران زمستون سال آینده شاید هم سالهای آینده مهمونی کنه! سیستم گرمایش برام تعبیه کن تا بپوشم! فقط میترسم خانم X منو توی مهمونی ف ی ل ت ر کنه!
کجاش خجالت داره! من اونو میخوااااااااام!!

محمد شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.vaghti-21sale-budim.blogsky.com

سلام
درسته که وبلاگ ما مثل مال تو نه قالبش زیباست نه مطلباش.
ولی این دلیلی نداره که ما از مطلبای شما خوشمون نیاد
ولی الان حس کردیم کشورمون مهمتره.
پاینده ایرانی و ایران

نظر لطفته عزیز والبته بیشتر شکسته نفسی!
بابا وطن دووووست!

آیدا شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ب.ظ

این که تاپ نیست عزیز!! اون ۲ تا آستین رو نمیبینی؟؟؟؟ تاپ بی آستینه!!

این تاپ هست!! اون ۲ تا آستین نیست!! بند هست. میره پشت گردن گره میخوره!!!

یک آدم اینجوری یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
من هر چی فک می کنم قبلا اینجا نبودم!
ولی از آشنایی با شما خوشبختم خواستی بازم بیا پیشم خوشحالم می کنی!
قربانت یک آدم اینجوری

منم هر چی فکر میکنم میبینم تو اینجا نبودی!
منم همینطور!
میام!

زهرا.د یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

خب بابا شلوغش نکن.........می خواستم واسه تولدت کتابرو ضمیمه کنم اما حیفه من............

حروم میشی آخرش!!
کتاب رو هم خودم دارم!! ( زبون درازی!! چند تا!)

مینو یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:28 ب.ظ http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

سلام دوست من خوشحال شدم که به ژیوار سر زدی و باعث شدی با هم آشنا بشیم
وبلاگ دلنشینی داری

موفق باشی
امیدوارم از این به بعد بیشتر به هم سر بزنیم

منم خوشحال شدم به من سر زدی...
مرسی
یو تو
امیدوارم!

اربابیران یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ب.ظ

کودتا کردن! بدبخت شدیم! بیچاره شدیم! یکی نیست بگه آخه خل نونت نبود؟ آبت نبود؟ وبلاگ نویسی تو ایرانت چی بود؟! خیلی ساده مارو در به در کردن! صبح بلاگفا بود... یهو عصر دیدیم نبود! فعلا با هادیران داریم مذاکره میکنیم شاید نقل مکان کردیم بلاگ اسکای. فعلا لینک مارو پاک نکن. راستی همسایه نمیخوای؟... :(

میخوای من بگم؟؟ آخه خل نونت نبود؟ آبت نبود؟ وبلاگ نویسی تو ایرانت چی بود؟! ...
بلاگفا کلا ریخته به هم!
بلاگ اسکای خوبه!
اگه مزاحم نباشه میخوام!

نگین یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاس جونم
خوبی خانمی؟
منم خوبم (نیش)
آره دیگه...پیر خودتی گلم
چرا همه به من میگن شیکمو شدی
آیا من شکمو شدم واقعا؟
خوب...
آهان...
آره بشقابمو زیره تختم خالی کردم واسه نصفه شبم ذخیره داشته باشم (غشششش)
گیلاس جون هنوز داره ازت سواستفاده میشه؟
نمیخوای آپ کنی؟
بعد به من میگه کپک زدی...
بابا تو فچ کنم دیگه کارت از کپک گذشته

الفراررررر

سلام عسیسم!
آلزایمر گرفتی یادت میره چند سالته!
خب چون شیکمو شدی واقعا!
تا نفصه شب سوکسا همشو میخورن!
از دست تو آنتی کپک زدم بهش! ببین چی در اومد!!

لیمو بانو دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.ir

سلام. سورمه‌ای تعطیل شد اما ما شما رو یادمون نرفت. بیا لیمویی. بیشتر حال می‌ده ! بلاگفا دائم در حال فیلتریزاسیون به سر می‌بره. برای همین به جای دات‌کام، دات‌ir گذاشتم. می‌خوام لینکتو اونجا بذارم . دو‌نقطه‌دی !!

مرسی یادت نرفته!
میام پیشت..
بذار!

شاذه دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:26 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلامممم
ای بابا بی خیال. مشکلات دنیا یکی دو تا نیست گیلاس جونم باید تحمل کنیم:((
ولی بلوزت خداییش خوشگله ها! فکر کن خیلی از ساعت بهتره! اصن ساعتو که نمیشه پوشید. فقط قد دور مچته!!!

این منظ یعنی چی اونوقت؟

بعد این که آپم. و هزار تا عذرخواهی که کامنتتو دیر جواب دادم:(

سلام!
میدونم! یکی دو تا نیست! چند تاست!
اینم فقط قد قسمتی از بالا تنه است! سایزش با ساعت زیاد تفاوت نداره! از بالا و پایین آب رفته!
منظ رو بعدا می تو ضیحم!
خواهش میکنم! سوء تفاهم از ماست!

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

نه تو خجالت نمیشی
کپک زدی دختر
آپ کن
ما کپک نمیخوایم
آپ میخوای
ما آپ میخوایممممم
میخری برامون؟ (نیش)
گیلاس جونم عزیزم
من ۵۰ کیلو بیشتر نیستم
ولی شیکموام...نیدونم چرا چاق نمیشم آیا؟
تو میدونی؟
خودت چاق و شیکموییییییییییییییییییییییییی
زبونننننننننننننننننننننننننننن
الفراررررررررررررررررررررر

آخر کار خودتو کردی!! همه عواقبش هم مال خودت!
من نمیخواستم اینجوری آپ کنم!! همه جا هم میگم تقصیر نگینه که سر به سر کپکای من میذاشت!
منم ۵۰ کیلو ام!
خودتی! خودتی ! خودتی!

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاس جونم
خوبی؟
چطوره حالت مگه؟
خوب ببین نمیشه کههههههههههه...
حالا هر موقع حالت خوب شد آپ کن...باشه...بخشیدمت (نیش)
ببین کفشه نو مبارکه
من حسه شلوار خریدنم نمیاد..چیکار کنم (نیش)
میرم میخرم تا تو دلت بسوزه (خنده)

خوفم!
مرسی!
میکشمت نگین!

میلی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ

آپم گیلاااس جونم!!

ممنون حرفات روم خیلی اثر کرد!!

دیدی گفتم گاهی یه روزه خوب میشمممممممم؟؟!!

بوووووووووووووس

اومدم عزیزم!
حرفای تو هم خیلی روم اثر کرد! نتیجه اش رو مشاهده کردی؟؟؟!!
یه روزه خوب شدن عالیه!
جواب بوووووووووووووووس

نگین دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسی خودم
خوبی؟
آره..دیدی حواسم نبود
درش شل بود..داشتم میرفتم ولو شد همه جا...
زد رنگه همه چیو برد
حالا بدم نشد...ولی تمیزش کرد اساسی (نیش)
میخوای بیام رو تو هم یه وایتکس خالی کنم...شاید خوب بشی
تو چطوری دختر؟کفش میخری بعد از کفشات بدت میاد؟
حالت خوبه (تعجب)
باشه چون تو گفتی نمیرم شلوار بخرم...(همدردی رو داشتی)
غششششششششششش

نگین اگه بیای اینجا خراب کاری کنی میکشمت! نذار دستم به خونت آلوده بشه!!!! من رنگ اینجا رو دوست دارم!
آره! دوسش ندارم!
اگه کفش منو بگیری بیشتر همدردیت خود نمایی میکنه!
بوس

خسته۷ سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام رفیق با کمی آشنایی قدیمی! ممنون که بالاخره اومدی و به من سر زدی
حالا این فلسفه ی بین شما و گیلاس در چی خلاصه میشه؟

سلام! اگه میدونستم زود تر میومدم!
سقراط و افلاطون و ارسطو تو کتاباشون دربارش توضیح دادن!

یاسمن بانو سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

اینم خوبه ولی خوبب عدا برو پاتو بزار تو اون یکی کفش به بابات بگو من ساعتو میخوم

کدوم یکی؟؟؟؟!!! ۴ تا پامون توی یک لنگه گیر کرده!!
دقیقا کدومشو میگی؟؟

تارا....ستاره کمیاب سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

سیللللللللللللللللللللللام
ببین گیلاسی چرا من نیتونم عکس این تاپ رو ببیننننننم؟ :((((
راستی می دونی گفتی تاپ چه فکری کردم؟!!!!!
خودت فهمیدی نه؟ می دونم قربونتتو iq ت بیسته همش می گفتم تاپ که از این ساعتیکه توصیف می کنه که بچه گونه تره خداییش اینقده فکر کردم مردم بعد کامنت شاذه رو خوندم گفت اون بلوز نه اینکه بهره هوشیم از ۱۵۰ زده بالا فهمیدم ای دل غااااااااافل تاپ یعنی بلووووووووز .
بعدشم اصلنم خوب کردن ساعت خوشگل برات نخریدن توقع داشتی با اون سحری که به خوردشون دادی جایزه اسکارم بهت بدن لابد :|
نمی دونم الان چرا اینقدر حال کردم مخالفت حرف بزن خلاصه سر حال اومدم.
قرررررررررربونت
بوووووووووووس

سلام!
آخه من سر سره میخواستم اونا تابش رو برام خریدن!!!!!!
خوبه روزه نیستی!!! ولی همون کم خوابیه تاثیراتش نمایان شده!!
خدا این شاذه رو از آسمون برای نجات تو فرستاد...
خب اون سحری نتیجه لجاجت من بود!!! فقط تو این نکته رو فهمیدی!! باید جایزه اسکار رو به تو بدن!
دیوار کوتاه پیدا کردی همینطور دار ی روش میپری!!!
قربونت..
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد