(:

داشتم مثه آدم زندگی میکردما!! یه دفعه نفهمیدم چی شد که شدم میت!!

 اصلا کی گفته میت رو زمین نمیمونه؟؟!!  هان؟!!!   من که هر چی رو زمین کپک زدم  ، یه باکتری هم نیمد سراغم که اقلا این توهم را داشته باشم که در حال تجزیه شدن  هستم!!!!

 در اثر یه توطئه طبیعت ، تمام سیستم های بدنم یهو  ریخت به هم !! دل، گوش، چشم، سر ،

 معده ، روده ، پایین تر ، بالا تر،   کلا همه جا یه دردی داشت . فشار هم که در همه موقعیتی اول

 همه میوفته کف زمین!!

 یه مقدار از این ور خونه افتادم اون ور خونه! دیدم خوف نمیشم که هیچ! دارم بد تر هم میشم!!

 خودمان را بالاخره با اعمال شاقه رساندیم به صندلیه پزشک!!

 حالا رفتم این دکتره میخواد شکمم رو معاینه کنه ! بهد  منم که  اصلا قلقلکی نیستم!!!  

   فقط تا دکتره  دستش رو میاورد طرف دلم شونصد بار قل میخوردم!!  هی میگفت:عزیزم

 قلقلک نه! بذار ببینم کجات  درد میکنه!!   منم دوباره فقط  قل میخوردم و غش میکردم از خنده!!

 دکتره هم خشمناک میخواست منو بزنه!! آخرش گفتم دکتر جون نه تو  عصبانی شو،نه انقدر منو

 اذیت کن! خودم میگم کجام درد میکنه دیگه!! بهد میگفت: نخیر! اون که تو میگی قبول نیست!!  ...

 خوولاصه با بدبختی معاینه خاتمه یافت و یه قرصی ، آمپولی، کوفتی، زهر ماری  چیزی برای ما

 تجویز گشت!! انقدر این کوفت ، کوفت بود که 22 ساعت بی وقفه غش نمودم!! بیهوش شدمااا!!!

 فقط وسطش برای اینکه بگم منم بلتم علائم حیاتی داشته باشم، یه دستشویی میرفتم و دوباره

 می چسبیدم به تخت!!

 بهد از 22 ساعت ، دیگه بااون دنیا و  دوستان و آقوام و آشنایان و پدر پدر جدم و اینا وداع کرده و بار

 سفر به دیار فانی رو بستم!! الان هم زنده ام!!

 بهدش به این نتیجه رسیدم که خدا به مرده ها شانس میـــــــــــــده این هوااا!!!

 اون ساعاتی که در عوالم بالا طی میشد حقیقتا دانشگاه رفتن مقدور نبود دیگه!!  بهدش منم

 همش از همون بالا که بودم استرس اینو داشتم که واااای !! خاک عالم تو سرم!!! کلاسام چی؟!!!  غیبت!!! وااااای!!! درسام عقب میوفته!! واااای!! اگه نمره ام آخر ترم 20 نشه!! وااای...

 بهدش در همین تکاپو  بودم که خاک پیدا کنم ، بریزم تو سطل، بهد بریزم تو سرم که یک دفعه از

 توی این گوشی صدایی آشنا این ندا رو داد: هیچ کدوم از کلاسهای امروز تشکیل نشده!!

 

ها ها ها ها...

 

بهد بهدش با خیال راحت تا اتمام 22 ساعت به مردن ادامه دادم تا یه وقت خدایی نکرده در

 احوالاتم موج سینوسی ایجاد نشه!!!

 

~~~~~~~~

 

از این آدمایی که میان اینجا رو میخونن، N  نفر زحمت میکشن کامنت میذارن! بعد 2N+1 نفر هم 

 رد میشن و سوت میزنن!! نشون به اون نشونی که:

 دیروز دارم با هیجان برای یه نفر یه مطلب رو تعریف میکنم! بعد با بی تفاوت ترین حالت ممکن به

 حرفم واکنش نشون  میده!  بعد میگم : آیا جالب نبود هرگز؟؟!!!   میگه:  نمیدونم! قبلا خونده

 بودم! جدید نبود!!

 منم با چشم گرد : پس تو هم؟؟؟؟؟؟!!

 خب عزیز دلم ، میای اینجا رو میخونی یا یه امضایی، رد پایی ، اثر انگشتی ، سوتی، بوقی،  چه

 میدونم یه چیزی از خودت به جا بذار که بدونم  تو هم هستی! یا اگه میخوای رهگذر باشی اقلا 

 وقتی من یه چیزی میگم به روم نیار!!بذار ندونم که خواننده ی اینجایی!! خب فکرشو بکن که

 ممکنه من چقدر ضایع بشم!!  دلت انقدر هم که شده برای من  بسوزه!!   اون موقع بعد از یک

 ساعت حرف زدن باانرزی و هیجان  دلم میخواست زمین دهن باز کنه برم توش!!!

 تازه این دفعه اولی نبود که اینجوری ضایع شدم!!

 

~~~~~~~~

 

چند روز پیش  اس ام اس زیر رسید! منم جو گیر شدم سند تو آل کردم..

 

" اگه اسم آدما  رو بارزترین صفتشون میذاشتن، اسم منو چی میذاشتی؟ "

 

من از باب هویجوری و اینکه باید هرچی میاد دستم ، برای همه بفرستم  اینو فرستادم! ولی

 جوابای جالبی اومد که نتایج جالب تری گرفتم!

 

جوابا:

monzo  -مهربون-  بیخیال( چند مورد)-  باگذشت( چند مورد)  - موجود 2 یا چند شخصیتی- 

 

مرموز( چند مورد)- تایپیست ماهر!!! - روک – پایه – بامزه( چند مورد) – خوش خنده – آخر بچه باحال( چند مورد)  و....           

 

من همیشه از اینکه پرسونالیتی آدما رو ببرم زیر ذره بین یا خودم برم زیر ذره بین لذت میبردم و

 میبرم! از این مدل آنالیز کردنا هر چقدرم که آبگوشتی باشه خوشم میاد!!   ولی ایندفعه واقعا به

 این نتیجه رسیدم که  خیلی شخصیتم داره به سمت مزخرف بودن میل میکنه!!  آخه این چه آدمیه که بارز ترین خصوصیتش   بامزگیه!!!!  یا موارد مشابه!!! ...

 برای خودم خیلی خیلی متاسف شدم!! ولی قول میدم روی خودم بیشتر کار کنم که شاخصه

 های بهتری برای شخصیتم داشته باشم !!

 شما باشین چی کار میکنن؟؟!!

 

~~~~~~~~

 

از وقتی یادمه اگه کسی بهم حرفی رو میزده که نباید میگفتم و یه جورایی راز بوده، دهن باز نکردم

 و پیش خودم نگهش داشتم!! بگذریم از اینکه حرف زیاد میزنم و خیلی چیزا رو میگم.. ولی اگه چیز خاصی باشه عمرا بگم..

 حالا چند روز پیش یکی بهم یه چیزی گفت که باید پیش خودم بمونه!! واااااای دارم خفه میشم!!

 تا حالا حرف به این هیجان انگیزی توی عمرم نشنیده بودم!!   روزی صد هزار مرتبه زبونم رو قیچی

 میکنم که از دهنم نپره بیرون...  چه جوری و از کجا میشه مجوز افشای راز بگیرم؟؟!!!  قضیه

 حیاتیه جون شما!! اگه نگم از فرط هیجان میمیییییرم..

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
عطش چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://noorian.blogsky.com

سلام
خیلی تصادفی اومدم تو وبلاگت بیکار بودم. برای همین هم کنجکاو شدم همه مطالبت رو خوندم خیلی به دلم نشست و خستگیم در رفت. خوشحالم با وبلاگت آشنا شدم و امید وارم این آشنایی مستمر بشه به کلبه خرابه من هم یه سری بزن نظرت رو بگو.منتظرتونم
موفق باشی
عطش

سلام
ای بابا! عجب بیکارایی پیدا میشن!!
خسته نباشی
منم خوشحالم با شما آشنا شدم
سر زدم..
نظرم رو هم گفتم
سلامت باشی

مهدیه چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام من فکر کردم اولین نظر رو دارم ولی تا صفحه اش باز بشه یکی بهت نظر داد.
به هر حال من ارزو میکنم هرچه زود تر خوب بشی
ضمنا بامزه بودن و خوش خنده بودن و این که بتونی با رفتار و حرفات دل ادما رو شاد بکنی چیز کمی نیست بعدشم تو صفات دیگه ای هم داری مثه گذشت و مهربونی که چیزای با ارزشیه
خودتو دست کم نگیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حیف شد!! میخواستی اول بشی و جیغ بزنی؟؟!!
دارم خوف میشم! امروز دیگه بعد ۲ روز رفتم دانشگاه!!
نمیگم بده! خودم هم مانعش نمیشم ولی یه وقتا آدم حس دلقک بودن بهش دست میده! اونجاست که بده!! نمیدوم میفهمی چی میگم یا نه..
ای بابا!! خژالتم نده!

خرس قهوه ای چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

می بینم که از حالت :( به حالت :) ارتقا پیدا کردی! اینم از اثرات سفر به عوالم فرا زمینیه؟ :دی
اینم اورن رد پا و اثر انگشت و خط خطی و امضا و بوق و سوت و جیغ و عربده و باد گلو که می خواستی!!! ای ایها الناااااااااااااااااااااااااااس!‌من از اینجا رد شددددددددددم! بووووووووووووووووووووووووووووق! جییییییییییییییییییییر! جییییییییییززززز! ایییییییییییش! پییییییییییییس! هیییییییییییس! و الی آخر!!! :دی
این شرکت مخابرات به خاطر امثال توه که انقدر جیباش قلمبه شدن! بی خیال بابا!‌بیا بزن تو بلاگ کم خرج تره! آدمای بیشتری هم نظر می دن!‌من که می گم : گیلاس!!! :دی =)))))))
مثه من باش!‌وقتی بهت می گن یه چیزو نگو بدتر برو بگو! :|

این از اثرات بازگشت به زمینه!!
هی بچه!!!!! هییییس!! زن و بچم خوااابن!! نصفه شبی چه خبرته!!!
اون بووووووق رو بذار زمیییین!! با تو نبودم که!! با اونایی بودم که درصدد ضایع کردن بر میان! تو آروم هم که رد بشی از صد فرسخی نویز میفرستی!!
آخ که خوب شد گفتی!! نکه تا الان اصلا با وبلاگ کاری نداشتم! چشــــــــم! من بعد به خاطر گل روی شما هم که شده میزنم تو بلاگ!!
بهدشم جیب این مخابرات هم اکنون نیازمند یاری سبزمان است!!
( گریـــــــــــــه)
میگما: یادم باشه هیچی رو به تو نگم!! یعنی هر وقت خواستم یه چیزی پخش بشه به تو بگم!!

نقش خیال چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ http://kelkekhial.blogsky.com

سلام...نترس بابا...بادمجون بم آفت نداره...اما بی شوخی...خوشحالم که خوبی
.برو تو کف معرفت..
عشق..صفا..صمیمیت و مهربونی من...بدون اینکه بگی بهت میسرم...
بامزه بودن همچین صفت بدی هم نیست که خودتو سرزنش کردیاااااااااا...
آخ...گل گفتی...بعضیا اصولا متخصص نامبر ۱...ضایع کردن هستند...ای دل تنهااااااااااااااااااااا

نمیترسم! من نوه ی پسر شجاعم!!!
الان کف کردم! حباب ها رو میبینی؟؟!!
سرزنش نکردم!! منظورم چیز دیگه ای بود!!
حالا چرا دل تنها؟؟؟!!!!!!

میلی پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:30 ب.ظ http://shym.blogsky.com

خدا صفتهات زیاد کنه :دیییییییی
بذا امیر ازم بخوره هنوز کمشه :دییییییی

بووووووووووس برم بقیه ی پستت رو هم بخونم :دیییییی

ها راستی نه الان مد شده هرکی بالاترین نمره رو بگیره با کلاسه :دییییییی

تاتا

الهی آمین!! : دییییییی
میخوای یه تریلی ۱۸ چرخ قرض کنم یه بار از روش رد بشی؟! فکر کنم اونجوری خیالت راحت بشه!!
بووووووس.. برو
جل الخالق!!!

تارا.....ستاره کمیاب پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام عسیسم
خوبی؟
بهتر شدی؟
ببین این مجوز می خوایی ؟ لازم نیست تو اینجا بنویس تا هم تو تخلیه بشی هم ما از فضولی نمیریم بعد بگو من نبودم که وبلاگم هک شده نمی دونم که باهام دشمنی داشته اومده اینا رو نوشته تا منو پیش تو ضایع کنه خوب؟!!!!!!! (الان این منم که در حکم الیاس ادای وضیفه کردم)
خوب پس زودی بنویس .
راستی بازم آپم.
قررررررررررربونت
بایت.

سلام عزیزم
من که خوفم! اما تو بهتری!!!
بذار روش فکر کنم!!! تا اطلاع ثانوی شما اجازه دارین بمیرین..
بهله!! دیدیم!
فدات
(;

نگین پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاس جونم
ما بسی خدا را شاکریم که گیلاسمان به این دنیا بازگشت و مارا مسرور کرد
بابا دق کردم بسکه اون پستو دیدم و از تو خبری نشد
ایششششششششششش
گریه
لوس
حالا خوبی اگه خدا بخواد؟
۲۲ ساعت خواب بودی فقط؟
یادمه منم مریض بودم دکترا مشکوک به آپاندیس بودن
بعد همینطور میومدن منو معاینه میکردن این شیکمه بدبختو هی فشار میدادن
هی فشار میدادن
ترکید دیگه
حالا تا اونجایی جا داشت لباسمو میدادن بالا و از اونورم کمری شلوارو میدادن پائین (نیش)
هم هم دکتر مکترای جون فچ کن من چخده اب شدم رفتم تو زمین (خنده)
آره دیگه خیلی سخت بود
ببین اونو میکشی چرا تو ضایع شی
اصن من با همه رفثا و قومای شما لجم میخوام همه رو بکشم (نیش)
حالا یه خرده زبون به دهن بگیر نمیمیری که
اسمه وبلاگو میخوام بذارم گریه سوسک چطوره؟
الفراررررررر

سلام نگین جوووووون
ما اوچیکتونیم!! ولی نبودم هم خووووف بودا!!!
اگه خدا بخواد و بعضیا بذارن خوبم!( سوت)
فقط خواب بودم! البته غیر فقط رو هم که گفتم چی کار کردم!!
حالا اینا که میگی همه یه طرف!! اون قلقلکه یـــــــــــــه طرف!! آخه تو نمیدونی من چخد قلقلکیم که!!!!!
بذار ۲ روز زندگی کنم بعد خون و خون ریزی راه بیفته!! تازه از حبس اومدم!!
بیچاره رفقا و اقوام و آشنایان من!!! میگم الهام بیاد بکشتااااا!!
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام...
دارم میمییییییرم!!!! این زبونم شکل لباس وصله دار شد از بس به دهن گرفتمش!!
تو فقط اینو بذار! خودم به جای الهام میام میکشمت!! میندازمت توی گونی بهدش تبعیدت میکنم به ناکجا آباد!! همون جا که گربه ها رو میبرن!!

ز.د پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ

دارم می ترکم از فضولی بگو چیه منظ جونم

بگم؟؟؟
اونم به تو؟؟؟!!
با اون دهن لقت!!!( زبون درازی)( شرمنده!! از اون موقع تا حالا حسم عوض نشده)
به منم نگو " منظ جون"!! زود خر میشما!!!

م ی ث م پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

این اس ام اس(پیامک) برای من هم یه ماه پیش اومد منم برا همه فرستادم الآ که خوندم اینجا رو دوباره یادم اومد! از جوابا فقط ۶تایی ×ـ× و حزب باد و همیشه در سفر و حامی احمدی نژاد~ ×ـ× *ـ* رو یادمه !!!!

خدا رو شکر من به سیاست کاری ندارم که از این چیزا ببندن به قیافم!!
موضعت رو عوض کن دادا!!! ...

اقلیما پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ب.ظ

بووووق
سلام
یه نموره خوندم
سر فرصت میام می خونم
ولی اون حرفو بیا به من بگو.درکت می کنم.
بووووووووووووق

دینگ!
سلام
راحت باش آبجی
خونه خاله است..
الان از وقتی من اینو نوشتم درک همه پریده بالا!!! درکتون میکنم!!
دینگ!

میلی جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:40 ق.ظ

اوا تو اون وبمو از کجا اوردی؟؟!!

من اول میخواستم اونجا بنویسم ولی خوشم نیومد شیم و ساختم !! جریانش اینه :دیییی

یه دفعه دیگه هم که تو اون وبت نظر داده بودم!!! دیگه...
با روحیاتت دارم آشنا میشم!! زیاد توضیح نده...

اربابیران شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

آخ! از اون ۲۲ ساعت که گفتی یاد خودکشی خودم افتادم! )-:

کامنت رو هم بیخیال! مگه چنتا آدم با مرام مثل من تو دنیا هست؟ هان؟؟

من خودم در جواب این جور پ ک ها فحش میشنوم!

راز رو هم بیخیال! اگه حال ملکنی بگی بگو! بعدش خرجش یه ببخشیده دیگه! حالا یا اثر میکنه یا نه! مهم اینه که خودشو ناراحت نکنی!

رایتی این منظ یعنی چی؟... آهان این سوال مال قبل بود~~

همش ۲۲ ساعت خود کشی کردی؟؟!!! بیشتر از اینا روت حساب میکردم!!
با مرام که زیاده!! ولی مثه تو فقط خودتی!!!
من عاشق فحشم!! ولی افسوس که آدم پایه پیدا نمیشه!!!! شمارت رو بده یه خورده بهت فحش بدم...
بی معرفت میدونی چیه؟؟!! من اون نیستم دادا!!
منظ اسم یه سیاره توی باغچه خونه بابابزرگم ایناست که خود به خود زیاد میشه! دمای ذوب و جوش آن نزدیک به آهن ۲ ظرفیتی است و در خواص پرتوزایی و رادیو اکتیویته شبیه ارانیوم است .اصولا میگن قبل از میلاد مسیح منقرض شده و این نمونه موجود از فسیلی به همین نام ازدیاد یافته!! تولید مثل تک جنسی داره و در نمودار نقطه ماکزیممش مشتق تابع درجه ۳ است! بدیهی است که با برنامه یوژوآل بیسیک میتونی تمام کد هاش رو بنویسی و با فلش پلیر اجرا میشود.... بازم توضیح بدم یا دست از کله کچل من برمیداری؟؟؟؟؟!!!

بیتا شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس جون.. الان که خوبی؟ دیگه حالت بد نیست؟ ای بابا خودتو دست کم گرفتی؟؟ وبلاگت پر خوانندس هر جا بری بگی گیلاس می شناسن.. یه عکس بذاری توی وبلاگت و بفهمن کی هستی خبر نگارا ولت نمی کنن :دیییییی
گیلاس جون من آپم تونستی سر بزن خوشحال می شم

سلام عزیزم
الان خوبم!!!
دست کم نگرفتم! حرف من یه چیز دیگه بود که خدا رو شکر انقدر خوب بیان کردم هیچ کس نفهمید منظورم چی بوده!!
چشم عزیزم

تیده آ شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
اول مرسی که اومدی
بعدم من ای دی اس الم قطع شده دیگه دیر به دیر میام کافینت و سر میزنم
بعدم الان حالت بهتره که؟
بیا اون جریانو پیش من تعریف کمن من به کسی نمیگم:دی

سلام
تیدی جونمی دیگه!!
ای بابا! چرا همه کارشون گیر این آی دی اس اله!! بدون اونم میشه ها!!!
الان حالم خوبه.. مرسی
الان مشتریش زیاد شده!! مجوزش که صادر شد میام خبرش رو به همه میدم!!

ز.د شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

آش نخورده و دهنه سوخته!!!!!!!!من فقط تهدیدت کردم چیزی هم نگفتم اونوقت.........بی ادب

پماد سوختگی بزن خوب میشه!!!
بی ادب هم خودتی!!( زبون درازی)
بووووووس

شاذه شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام گیلاس جون
خدا بد نده. خوب خوب شدی حالا؟

اوه منم ازین آدما زیاد دارم. به طور متوسط روزی صد نفر وبمو می بینن ولی روزی سی تا کامنت به زور اونم دو سه تا تکراری دارم. البته خیلی هم اعتراضی ندارم. این سی تا اینقدر ارزش دارن که من فقط به خاطر اونام که شده بنویسم.

خیلی ذهنتو درگیر این اس ام اس نکن. دوستات از ظاهرت قضاوت کردن. والا آدمیزاد هزار تا بعد داره. به همین سادگی که نیست.

سلام شاذه جونم
خدا رو شکر.. بهترم
من خودم هم از همون آدما هستم! روزی هزار تا وبلاگ میخونم ولی به ندرت کامنت بذارم!! ولی اگه یه نفر رو بیرون دیدم سعی نمیکنم که تا هر حرفی زد مچش رو بگیرم و بزنم تو حالش و بگم قبلا میدونستم!!!! شاید هم خودم هم همینجوریم و دارم فقط از بقیه ایراد میگیرم....
ظاهر هم قسمتی از کل اون ابعاده! درگیر نمیکنم! ولی دونستنش جالبه!! مخصوصا اینکه توی ۷-۸ سال اخیر خیلی هاش تکرار میشه!!!

الهام شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

بـــــــــــــــــــــه سلام ......عزیز دل خودم...........
بابا چی شده ؟؟؟؟دو روز هواتو نداشتیماااااااااااااا...اینقد به من گفتی ضعیفی بیااااااااااااااا.....تحویل بگیر.........همش یا تو کمایی یا بی هوشی ....:)
بابا منظ جون...خهلی هم دلت بخواد که برات نظر دادیم مهربون و باحال و اینا...دور از جون خوب بود نظر می دادیم عینهو برج زهرمار؟؟؟




خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــر!!!!!



بعد هم هی تو بگو من شانس ندارم....پس به اینکه آدم همون روز که غایبه هیچ کلاسیش تشکیل نشه چی می گه احیاناً؟؟؟؟


در مورده اون رازه هم بیا به خودم بگـــــو تا دلت یه ذره آروم شه................چی شده؟؟؟کسی ازدواج کرده؟؟؟بیا عزیزم به خودم بگو....!!!!!




فدات
پ.ن:باز به موبایل تو من که موبایلم از داغونی بلوتوث گرفته تا نگرفتن عکس و فیلم رو توی سابقه ی ویروسیش داره.........!



بگو ببینم این نگین چی کار کرده که تو هی می گی الهام؟؟؟جونم ؟؟؟؟برم بکشمش که منظ ی منو اذیت می کنه؟؟؟

سلام الهااااام! دلم خیلی برات تنگ شده به خدا!!!!
خب تو که ضعیفی! بحثش جداست!! دکتره بهم میگه وزنت چقدره : میگم ۵۰ ! بعد میگه قد: میگم: ... بعد گفت کم نیست به نظرت آیا؟؟؟!! گفتم نه خوبه! البته اگه یه کم قدم رو بکشم متناسب تر میشه!!! داشت منو میخورد!! کلی فحش نثار بانوان کرد که رژیم میگیرن و مردنی میشن!! کلی داروی تقویتی و ویتامین و اینا نوشته که رو فرم بیام!! یادم رفت بهش بگم یه دوست دارم ۴۴ کیلو وزنشه!!! و به من میگه چاق!!!! حتما یه سر پیش این دکتره برو! کلا با آدمای لاغر پدر کشتگی از نوع حادش رو داره!!....

برج زهر مار که تویی! تا تو هستی من به خودم اجازه نمیدم لقبت رو تصاحب کنم!!( نــــــــــــــیش)
واقعا خدا رو شکـــــــــــــــــــــــــــــــر!!
حالا دیگه! سعی نکن از زیر زبونم بکشی! همون زهرا در این راه داره تلاش میکنه برا ۷ پشتم بسه!!
موبایلم دیشب درست شد!!! انقدر ذوق کردم که تا خود صبح داشتم اس ام اس میفرستادم!!
تو فقط نگین رو بکش! دیگه به بقیه اش کاری نداشته باش!! مشکلاتمون شخصیه!!!!
فدات

الهام شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

تو پست قبلی تم نظر دادمااااااااااااا برو ببین عزیزم!!!

دیدم!!!!! قربونت

نینا شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

وووووووووووووااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییی

یکی این بچه رو بگیره!!! از دست رفت......

لیمو بانو شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

خوبید ؟ خوبیم م م ! رازو بیا بالااااااااا ! منتظریم!

خوبیم! خوبید؟ چقدر شما هول هستید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد