?-:

فکر میکردم دیگه توی قرن 21 لباس پوشیدن برای همه جا افتاده!! اما افسوس که چه ساد ه بودم و خیال پرداز...

من دانشگاه که میرم و میام کل مسیر رو سوار ماشینم.. فقط یه 200-300 متری رو مجبورم از توی بیابون پیاده رد بشم.. این یه تیکه مسیر کاملا متروکه و خلوته..

بعد امروز داشتم شاد و خوشحال و خندان عجله میکردم که به کلاسم برسم... در حال عبور از همون یه تیکه مسیر بودم که یه دفعه! ..

چشمتون روز بد نبینه! یه دفعه  از لای بوته ها یه یارو لخت جلوم سبز شد!!!!  فقط بگم انقدر ترسییییییییییدم که نفهمیدم چطوری بقیه راه رو دویدم و خودم رو رسوندم سر کلاس!!! ساعت ۱۲ ظهر و  توی روز روشن و ....!!! همینجور اشک توی چشام جمع شده بود!! رنگم هم گویا یه چندین هزار درجه پریده بود! (روشن شده بودم!!)! نفسم بالا نمیومد!! حالا رسیدم هی همه میگن چی شده؟؟!!  بعد من خفه  شدم....

هر چی فکر میکنم انگیزش رو از این کار نمیفهمم!!! به جز اینکه واقعا بیچاره بیمار روانی باشه!! غیر از این هیچ چیز ممکن نیست!!  البته یه حالت دیگه هم داره و اون اینه که :  پول نداره لباس بخره! شاید هم مثل اصحاب کهف تازه از توی غار دراومده!!...

حالا قسمت بد ماجرا اونجایی بود که باید ساعت ۸ شب همون مسیر رو برمیگشتم!!  وقتی به روز روشن رحم نمیشه میخوای دلشون برای شب بسوزه؟؟!!!   زنگ زدم آژانس بیاد! آقاهه گفت تا ۴۰ دقیقه دیگه ماشین نداریم!!! منم حساب کردم اینجوری که این آقاهه میگه ماشین نداریم یعنی باید شب دانشگاه بخوابم و چون رختخواب همراهم نبرده بودم شرمنده  سرایداره  میشم!! 

 در نهایت شجاعت پیشه کرده و یک بار دیگر ثابت نمودم منم با پسر شجاع فامیل بودم ولی نامردا هیچ نامی از من در داستان نبردن و حتی نذاشتن برای یک صحنه هم که شده از توی کارتون رد بشم!!! وحتی حتی توی تیتراژ پایانی هم نبودم!!

   چشمام رو تا ته بستم ! اصلا هم نمیلرزیدم!! اصلا هم سریع حرکت نمیکردم!! اصلا هم  سعی نکردم خودمو کنترل کنم!!  اصلا هم برای خودم قصه خاله سوسکه رو تعریف نمیکردم که فکرم منحرف بشه!!  بالاخره خودمو رسوندم کنار اتوبان و هیکل رو انداختم در یک وسیله حمل و نقل و از محل جستم!!!

~~~~~~~~~~

این مامان من یه توهمی همیشه داشته! نمیدونم این توهم رو از کجاش درآورده!!   فکر میکنه وقتی داره حرف میزنه فقط خودش و شاید طرف مقابلش میشنوه! بقیه هم مادرزادی کر تشریف دارن!!!  و اینکه فکر میکنه  دیوارها کلفته و همه کامپوزیت و چند لایه !!

میره وسط راهرو می ایستد!!  بعد از همون جا داد میزنه: گییییییییییییییلاس!

بعد منم  در مکانی هستم که نمیتوانم جواب بدهم!

و چون جواب نمی آید بار دیگر داد میزند: گیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلاس!!

و بار دیگر همون مراحل بالا تکرار میشود!! و  همچنان تکرار...

و بالاخره داد میزند: کجایی؟؟؟!! توی دستشویی هستی؟؟!! از اون موقع تا حالا توی دستشویی بوووودی؟؟!!!

و من این بار مجبورم و معذور!! بنابر این من هم از اون تو داد میزنم: آره !!!!!  چی کار داری؟؟!!

و مادر میگوید:فعلا کاری ندارم! حالا بیرون که اومدی میگم!!

 (خدا را صد هزار مرتبه شکر که میتوانم آزادی عمل داشته باشم!)

و اینگونه است که آمار دستشویی رفتن گیلاس را همه همسایه ها دارند!!!!!

احتمالا اگر گلاب به روتون مشکلات مزاجی و اینا برام پیش بیاد اول از همه ، قبل از اینکه حتی خودم متوجه بشوم، دونه دونه همسایه ها برام قرص و دارو میارن!!! واقعا که چه خوش گفت شاعر پارسی زبان : بنی آدم اعضای یکدیگرند ......

خدا یا به ما یک سالن سینما عطا کن که همسایه ها در آرامش باشند و اندک آبرویی برایمان باقی بماند!!

~~~~~~~~~~

یکی بیاد منو روشن کنه لفطا!!

چرا باید شب به شب از فرق سرم تا شصت پام رو اتو بکشم! بعد دوباره صبح به صبح تمامی همون موضع ها رو اتو بکشم!! همش باید اتو بکشم!!

آیا خوب است که شبها  همه چی( از فرق سر تا شصت پا) رو بذارم زیر تختم و روش بخوابم؟؟!!   یک بار این کار را کردم و باز دیدم باید بیشتر اتو بکشم!!

پس اتو میکشم!! اتو میزنم! اتو پرس! اتو دستی! واااای!  چه تفریحی بزرگتر از این!!!!

اتو میکشم!!

از اتو رد میشویم و سراغ یک چیز دیگه میرویم  که باز باید روشن شوم:

چرا همش لباسهام رو پشت و رو میپوشم؟؟!!! آیا؟؟!!   آیا میخواهم به آن جک که میگفت:

 روزی یه بچه ترکه لباسش رو برعکس میپوشه.. بعد مامانش میگه: الهی من فدات بشم ! وقتی داری میری انگار داری میای! 

عینیت ببخشم؟؟!!   من که انقدر پترس نبودم هرگز!!!

چرا ۲ روز است که وقتی میروم جلو آینه میبینم یا لباسهایم پس و پیش است یا پشت و رو یا هر دو با هم؟؟!! آیا این خودم هستم؟؟!! 

یک مسئله مهم دیگر:

چرا وقتی دیروز داشتم لباسم را عوض میکردم از توی یقه پیراهن یک تعداد دانه انار ریخت بیرون؟؟!!  آیا چانه ام سوراخ است؟؟! آیا قاشق خراب است؟؟!! آیا دستم کج است؟؟!! آیا یقه هم ممکن است جیب داشته باشد؟؟!!  آیا یقه محل خوبی برای رویش انار است؟؟!!  آیا...

 واااااااااااای! من در این دنیای تکنولوژی دارم کم میارم...

 

 

 

نظرات 121 + ارسال نظر
مسیح یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
اول اینکه ببخش دیر بهت سر زدم
دوم اینکه قول میدم همین روزا به روز بشم
سوم اینکه خوشم میلد اول ل ل ل ل ل شدم هوراااااااااا
اما تو که هیچ وقت بهم جایزه نمیدی
جهارم اینکه خوب مگه تو دوست و رفیق یا همکلاسی نداری که تنها میری و میای ؟؟؟؟
خوب با یکی دوتا از بچه ها برو دانشگاه
خوشحالم که الان حالت خوبه بیشتر مواظب خودت باش
یه دونه گیلاس باحال که بیشتر نداریم
از طرف اونی که خیلی بی معرفته!!!!!!!
خندان و خوشحال باشی

سلام
اول اینکه با اینکه شما خیلی غلط میکنی که این کار رو میکنی ولی خواهش میکنم!!
دوم اینکه: به تلاشت ادامه بده
سوم اینکه: فعلا برو یه چرخ بزن ! از خوش حالی نمیری!!
من همیشه تشویقت کردم!!! تشویق برای کودکان بهترین جایزه است!!!
چهارم اینکه: دوست و رفیق و همکلاسی تا دلت بخواد دارم! ولی مسیر ها مشترک نیست! و اونایی که مسیرمون مشترکه ساعت کلاساشون با من مچ نیست!!
یه بادیگارد میخوام! لفطا!
این یه دونه گیلاس رو باید تاکسیدرمیش کنین!!! موزه حیات وحش نیازمند است!!
چشم!!! شما هم باشی

تارا....ستاره کمیاب یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلااااااااااااام گیلاس
خوبی خانومی؟
ببین اون آقاهه از دوره انسانهای نخستین پرت شده اینجا ویا شایدم تو از دوره تکنولوجی پرت شدی توی زمان نخستین حالا کدوم؟!
بعدشم خوب مامانت دادد میزنه میگه گیلاس دسشویی هستی تو بلندتر داد بزن بگو نه مامان جان من خوابم که حواس همساده ها پرتاپ بشه.
بعدشم یخنت خرابه برو عوضش کن تا دیه دونه انار نیفته توش
بعدشم یه نگاه بکون ببین احتمالا خودت پس و پیش ندشی آیا؟
احتمالا لباساتو درست میپوشی خودت............
منظور بد برداشت نکن.
مراقبت خودت باش دیگه هم تنها نرو دانشگاه بگو مامانت برسوندت بعدشم فهلا بایت
قرررررررربونت

سلام تارا جونم
من خووووفم
شاید هر ۲ باهم!! وسط زمان به هم برخوردیم!! تو هم کمتر کتاب علمی تخیلی بخون!!!
اون وخت میگن این بچه مشکل داره!! توی خواب حرف میزنه!! برام حرف درمیارن!!!!! بعدشم من شبانه روزی که نمیتونم بخوابم!!!!
یخه من ارجیناله!! چشم نداری ببینی؟؟!! تازه گارانتی هم داره!!
حالا تو هم هر چی از دهنت درمیاد بگو دیگه!!.... راحت باش آبجی!
مامانم منو برسووووونه؟؟؟!!! مامانم خرید به زور میره!! من باید براش ماشین رو روشن کنم بشونمش رو صندلی خودم گاز بدم اون رانندگی کنه!! عمرا!!... دیگه تنها نمیرم!! دنبال یه رفیق فابریک خیابانی برای راه رفت و برگشت میگردم! یه آگهی هم منتشر کردم!
قربونت

شاذه یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

آپم گیلاس جون!

اوووووووومدم!!

اربابیران یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

درباره اون یارو لخته چنتا سوال پیش میاد: ۱ زن بود یا مرد ۲ پیر بود یا جوون ۳ خودم سانسورش کردم

در و دیوار خونه تون رو شونه تخم مرغ بزن میشه آکوستیک صدا در نمیره!

سخت نگیر لباس مال این دنیاس این دنیا هم که حساب و کتاب نداره! پس لباس هم بی حساب و کتابه!

واقعا خلاقیتت در طرح سوال بی نظیر است. ( یه ستاره بچسبون پایین دفترت)
شیرزنی پیر بود! همچون مردان جوان!!
( مرد جوون بود! البته من که اصلا نیگاش نکردم! فقط فرار کردم!! ( سوت))
اشتباه نکن!! ما دیوارمون درسته! دیوار همسایه ها مشکل داره!! به ما هم مربوط نیست!!
آفرین! درست رو خوب یاد گرفتی!!! a میدهد b و b میدهد c در نتیجه a میدهد 284

داود یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:15 ب.ظ http://eshghedavoodi.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه
اینو باورکن که مثل اونای دیگه نیستم که بگن وب قشنگی داری
ای زیبا رو

سلام
مرسی

داود یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://eshghedavoodi.blogfa.com

سلام
وبلاگت قشنگه
اینو باورکن که مثل اونای دیگه نیستم که بگن وب قشنگی داری
ای زیبا رو

بیتا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

میگم گیلی چیزه... توی خونه شما چیزی به اسم چوب لباسی وجود داره؟؟ چوب لباسی وسیله ای که باهاش مانع از چروک شدن لباسا از شب تا صبح می شه.. گیلاس با تو ام.. گیییییییییییییییلاااااااااااااااااااااس.. ای بابا کجایی؟؟
گییییییییییییییییییلااااااااااااااااااااس ... آهان هنوز از دسشویی نیومدی بیرون؟؟ خوب راحت باش شما اینا رو بعدا بخون... فعلا بای بای

راست میگی؟؟!! ما تا الان با چوب لباسی خونمون رو جارو میزدیم! !
چیییییییییییییییی میگی؟؟؟!! بله؟؟!!
اینجام!!
نه عزیزم! الان تو ماشین لباسشویی بودم! چی کار داری؟؟!! دور آخرش مونده هنوز...
بعدا میخونم! چشم.. بای بای

بیتا یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلاااااام کییییییییییییییییییییییلاااااس
گیییییییییییلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس.. ای وای ببخشید حواسم نبود توی دستشویی هستی :دییییی
فکر کنم با این داد و بیداد من کل لینکای توی وبلاگت هم فهمیدن تو الان کجایی... خوب وقتی اومدی بیرون کامنتم رو بخون..

سلام !! بعدشم من گیلاسم نه کیلاس!!
محله رو گذاشتی رو سرت!! چی میگی؟؟!! آهان! تو هم میخوای بری؟؟!! کار واجب است؟؟!! خب زود تر میگفتی تهش رو قیچی کنم!!
کل اهالی محترم بلاگ اسکای الان میریزن اینجا!! هیییییس!!
بعدن میخونم دیگه! باشه!!

نگین دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ http://ariai.blogsky.com

خندهههههههههههههههه
سلاممممممممممم گیلاس جونم
اولا جوابه منو بده
چرا بهت پی ام میدم جواب نمیدی؟
هاااااا؟ گریهههههه
ببین این پسره یحتمل خل وضع بوده
مثله توی خیابون بودم یه دفعه دیدم یه پسره دختره رو گرفت تو بغلش...مامورا جداش کردن...تا بعد شنیدم گفتن مشکل اعصاب داشته
مثه تو (سوتتتتت)
فکر کن پسره ورو بغل میکرد.....(سانسوووورررر)
خنده
الان دستشویی نیستی که؟
نیش
میگم برو یه اتوشویی بزن...باور کن کارت میگیره
درآمد داره
حالا تو گوش نکن
احتمالا پیش بند یادت میره ببندی
خنده
دلم نمیخواد آپ کنم...اصن چی میگی تووووووو
حسه آپم نمیاددد خوب گریههههههههههههه
میگم برو تو وبلاگ من ببین آهنگش پخش میشه یا نه
هوارتا بووووسسسسسسسسس
راستی...این دو روزی نبودم دلم واست تنگولیده بودددد

نییییییییش
سلام خانم نگین خانم بی فرهنگ!!
دارم میدم:
جواب دادم!!! تو ندیدی!! ( زبون درازی)
فیلم زیاد نبین! روت اثر منفی میذاره! خیال پردازیت زیاد شده!! مخصوصا اون فیلمایی که نوشته زیر ۱۵ سال ممنوع! ببین من کی گفتما!!!! به سنت نگاه کن بعد فیلم ببین!!!
مرده شور ریختش رو ببرن! اه اه اه.... (سانسور)
الان؟؟!! شما که نمیذارین! مامانم کم بود! حالا یه قبیله شدین!!
چشمک

کارم میگیره چه جور!!!! ولی زیر تختم این همه گنجایش نداره!!! فقط لباسای خودم جا میشه! بذار هر وقت تخت ۲ نفره خریدم ، امکانات که فراهم شد ، عمومیش میکنم!
پیش بند چیه؟؟؟!!
برو بشین تو وبلاگت ماسه بازی کن! سطل ماسه هم من دارم! تازه از این قالب خوشگلا هم داره! بعد چنگک و قاشق هم داره! سر گرم میشی عزیزم!
پخش نشد!!!! خرابه! اصلا تو بلت نیستی آهنگ بذاری!!! اصلا تو هیچ کاری بلت نیستی! اصلا تو هیچی..
هور تا جواب بووووووس ( همش هم با تف بود)
اشتباه گرفتی! من هنوز قصد مردن ندارم!!

ژ یگولو دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممم خانوم خانوما..

گیلی خانومی گل گلاب...

اوه اوه..بابا چقدر مردم جونور شدن خدایی..اه اه اه..بیشعور احمق..

ببینم نمیتونی از راه دیگه ای بری..این چه وضعیه اخه...این چه جای دانشگاه ساختنه اصن؟؟

برو زود دنبال گواهینامت گیلی و با ماشین برو و بیا..تا دیگه از این جونورا سر راهت سبز نشن...

دیگه اینکه خندهههههههههههه..این مامانت چقد باحاله...:«دی

مواظب خودت باش گیلی جونم..فعلا...

سلااااااااااااااااااااام
واااای! حرف گلاب رو نزن! حالم بد میشه!
آره! میبینی؟؟!! یه چند تا فحش رکیک بهش بده دلم خنک بشه! حقشه!! ولی حالا تو خون خودتو کثیف نکن زیاد! صلوات بفرست..
نه دیگه! همین راه خوفه! بقیه راهها دوره!! برداشتن یه جایی دانشگاه ساختن که مخفی باشه بعد ببینن کی هوشش زیاده میتونه راه رو پیدا کنه!!
میرم !گواهی که گرفتم میام ماشین تو رو هم میگیرم!! گفتی تازه از تعمیرگاه گرفتی و سلامته دیگه؟؟؟!!
خیلی باحاله!!! خنده
مواظب نمیخواد بابا! ۲ روز دنیا ارزش این حرفا رو نداره...بگذریم

آقا موشه دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://mushmushak.coo.ir

سلام مامان بزرگ اوا ببخشید گیلاسی
خوبی ؟؟
بیا خودم روشنت میکنم تیک هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش ببین اضافه بودی بابا برقی هم فهمید اومد خاموشت کرد :دیی
ببینم تو از دیوار پشتی دانشگاه میری میای جونه من از کجا میری که باید فقط تو تنایی ۲۰۰ژ۳۰۰ متر تو بیابون بری
حالا زیادم مطمئن نباش یارو دیونه بوده :دی مواضب خودت باش که گرگه شاخت نزنه
دهه مگه تو هم موشی که قصه خاله سوسکه رو بخونی
خوب حالا زیاد که حالت وخیم نیست !! میخوای برات از دارو خونه قرص بگیرم ((=

خوب بچه لباستو میزاری زیر تخت هی لول میخوری تا صبح چروک میشه یه چیزی دیدی همون لباساتو آویزون کنی به چوب لباسی قول میدم چروکیده نشه
ببین او تیکه لباساتو پشتو رو میپوشی تو تخصص من نیست باید به روانپزشکت مراجعه کنی :دی
ببین اونجاهاییش که بی ادبی نوشتم من نبودم روح خبیث جون بوده همون از تو فیلم الیاس فرار کرده اومده پیش من تو نمیدونی چرا اونوخ که الیاسو همه فهمیدن شیطانه چرا چهرش عوض نشد بعد همون الیاس واقعیم توهمش اومد بعد الیاس تو الیاس شد ((=
قربونت
فعلا ......

شماره چشمت رفته بالا!! هنوز نمیتونی مامان بزرگت رو تشخیص
بدی؟؟؟!!!
خوبم دیگه!
نخیرم! برق قطع شد! فیوز خرابه!!
آخه من چون همیشه از دیوار مردم بالا میرم ، بعد عادت ندارم از در عادی برم تو! برای همین از پشت بوم دانشگاه میرم!!
تو مواظب خودت باش که تو جوب آب غرق نشی!! نمیخواد نگران من باشی!
من گیلاسم!! تازه قصه خاله سوسکه به دلیل مطالب سانسوری زیاد برای سنم فعلا مناسب نیست!! برای همین نخوووندم!
از همون قرصها که خودت میخوری؟؟!! پول تو جیبیت زیاد شده ؟؟؟! ولخرجی نکن!! اینا رو بابات میده پس انداز کنی! بنداز تو قلک..
تخت من زیرش فضای آزاد داره!! تازه من جدیدا روی تخت میخوابم! به زیرش کاری ندارم!
همون که اون بالا تخصصت رو نشون دادی برای ۷ پشتم بسه!!
میبینم که قاطی کردی!!! این برنامه های علمی تخیلی که میذارن اصلا مناسب شما ها نیست! شما همون قصه خاله سوسکه رو بچسب!! من قصه خاله خرسه رو هم دارم! اگه دوست داشتی برات میفرستم!
چشمک
فدات
.....

نینا دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سامیلیکم خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟میدونی؟؟؟؟اینا از فواید دوستداشتن فرهنگ ایتالیاییه!-)))))))

سلاااااام!!!!!
به به! این طرفا! مگر اینکه شاذه جون ما رو به هم برسونه!!
آره! همه تیفوسی ها هم همینجورن! تازه مافیا هم از همین فرهنگ تقلید میکنن! بزن قدش..

آقا موشه دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام فرزندکم :دی
ببین بابت قرصا پول نمیدم نیست برو بچ آشنان سفارشتو میکنم آره منم از این قرصا خوردم ولی فک کنم هفشت سال پیش بود :دی
آهان من فکر کردم پهن میکنی زیر تشک که اتو بشه نگو تو لباساتو قایم میکنی زیر تخت به خدا من مطمئنم حالت خوب میشه اصلا به دلم افتاده خوب میشی ولی خوب خودتم باید تلاش کنی
از پشت بومم خوبه ولی خوب سفارشتو میکنم از در پشتی رات بدن ((=


هی عمو جون!! من جای مادر بزرگتم!!
تو ناصر خسرو؟؟!! ایول!! مواد اینا هم جور میکنی یا فقط تو کار قرصی؟؟!!
اصلا تو دل هم داری؟؟!! مطمئنی؟؟!! روشن دلی؟؟! یا چراغای دلت سوخته؟؟!! بابا برقی اونجا هم اومده؟؟!!
برام گرین کارت بگیر! قربونت!

مسیح دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.shasooka.blogfa.com

سلام
ببین یه آپ نصفه نیمه کردم
بهم سر بزن
فعلا سی یو

سلام
مهم اینه که نقده! میچسبیم ..
فهلا

سحر دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://cold-hell.blogfa.com

چقده خوشمل می نویسی گیلاسی
خوشم اومد جون خودت بیا برو نویسنده شو
استعدادشو داری ها
از من گفتن بود

چمشات خوشمل میبینه عزیزم
باشه! میرم نویسنده میشم...
اسم کتابم رو هم میذارم چرندیات روزمره یه آدم بیکار!!
فقط اگه رو دستم موند همشو باید خودت برداری بذاری جلو گاوها که بخورنش!!!! فقط به خاطر تو!
قربونت

آقا موشه دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام مادر بزرگ :دی
پس چی هرچی بخوای جور میکنم حالا چی میخوای ؟؟
نه دلم یه عالمه سیاهه بپا نیای تو دلم وگرنه راهتو گم میکنی دیگه نمیتونی بیای بیرون ((=
گرین کارتم میگیرم برات به وقتش حالا بچه ای به قول خودت سنت مناسب نیست بزرگ بشی چشم :دی
راستی از دیوار میری مواضب لباسات باش
چشمک
بابای

سلام پسر گلم :دی
فعلا سرماخوردگی اطفال میخوام! با قطره مولتی ویتامین
وااای! چه فلسفی و رمانتیک و قاطی پاتیه اون تو!!
بزرگ شدم دیگه! ببین!!!..... دیدی؟؟!! .... ندیدی؟؟!! ....مگه کوری !! عینک بزن خب..
چشمت لباسام رو گرفته؟؟!! درویشش کن بینم!!
(;
فهلا..

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلام گیلی شجاع

خوبی؟؟؟

میدونی؟؟

اون مرده یه بیمار روانی بوده

بیماریش میدونی چطوریه؟؟

اونا با س ک س جنس مخالف نیمتونن ا ر ض ا بشن

وقتی که تو میترسی ا ر ض ا میشن

و هرچه بیشتر اونا هم بیشتر

ببین مرده چه حالی کرده واسه خودش

خندهههه

اسم بیماریشم عورت نمایی هست


اومممممممممممممممممممممممممم


راستی در مورد اتو کردنم یه راه راحت بهت میگم

اگه تو خونتون بخاری هست

لباستو روش نگه دار

اینور اونور کن

با بخارش صاف صاف میشه

در هر حال امری بود در خدمتم

بووووووسسسسسس





سلام دنیا جوون
من خووفم.. تو خوفی؟؟!!
اولا که اگه اینجوریه که تو میگی بره با جنس موافق ! به من چه!!
بعدشم جالب بود اینی که گفتی! یعنی اصلا نشنیده بودم تا حالا! قول میدم دفعه دیگه وایسم انقدر بر و بر نیگاش کنم که از رو بره!! ( چشمک)
میدونی چیه؟؟! مهم اونه که باید درمان بشه!! (حالا منم به جهنم دیگه!!)
بخاری که نداریم ولی میذارم روی شومینه! فقط به خاطر تو! شایدم گذاشتم توی شومینه که بیشتر صاف بشه!!
حالا فلسفه اینور اونور کردنش چیه؟؟!! مگه کبابه که اینجوری مغز پخت بشه؟؟!!
موردی پیش اومد میام خدمتت..
بووووووووس

خرس قهوه ای دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

بعضیا لختشون قشنگه =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

تو روحشووووون.....!!!!

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ


خندههههه ...


بازم سلام عسیسمممممممممممممممممم


منم لینکیدمت................. بوووووووووسس

: دی
سلام عزیزم
منم همین کارو کردم!...... بوووووس

آقا موشه دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:23 ب.ظ

ببین از دیوار میری بالا اصلا مواضب لباسات نباش :دی
((=

اول اینکه : پسر گلم مواظب !!!!!!
بعدشم: حسودی میکنی؟؟!! خیلی بده!! آخه در این حد؟؟!! چشم نداری ببینی لباسام قشنگه؟؟!! موشی یعنی تو هم؟؟!!!! میخوای خراب بشه؟؟!! W-: W-:

اقلیما سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام گیلاس جون
بابا این بیچاره خواسته یه عرض اندامی بکنه.یه کم جنبه نداشتی؟؟!! زدی تو ذوقش!!!
اینج هم یه بنده خدایی بوده میرفته رو پشت بوم با همون شمایل!! اونم ساختمون چند طبقه!!!!!
مامانه منم اینجوریه.خودا رو شکر که ما تو آپارتمان نمی شینیم.ولی خوب درکت می کنم.
میگما بد نیست هر وقت آپ می کنی یه خبری،شوتکی،سوتی،چیزی بدیا.
در هر صورت من آپم.خوحال می شم بیایی اون ورا.
فعلا بای تا های

سلام اقلیما جون
ایشون یه ذره بیشتر از یه دو سه چهار...عرضه اندام کرد!! ما جنبمون ته کشید!
عجب!!!
شما توی آپارتمان نمیشینین؟؟!!پس چی کار میکنید؟؟!! همش می ایستید؟!! رو پا بده! بفرما حالا..
من اهل این جلف بازیا نیستم! سوت زدن یعنی چی؟؟!! من فقط جیغ میکشم! بنفش!!
اومدم..
تا های..

اربابیران سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

درسته که ما سالهاست آپ نکردیم اما قالبمونو عوض کردیم یه سری بزن!

خیر ببینین از جوونیتون مادر!

شاذه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

ووووووی شیرزن!
از اتو کردن به اندازه لباس چروک بدم میاد:(((
وااااای از دیوار نازکم بدم میاد:((

لباس یه بار مصرف چطوره؟؟!!! یکی بیاد بادت بزنه چی؟؟!!
خب شما مایه دارین! دیواراتون رو هم چند جداره کنین! ..

بشری سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://boshraa.blogsky.com

سلامممم
وااااااااای این لتفاق واسه منم افتاد! فقط شانسم این بود که با دوستم بودم. من سرعتمو تند کردم که زودتر رد بشم از اونجا ولی دوستم وایساد و جیغ می زد !! پسره هم که خوشحال!!!! منم نمی دونستم چه غلطی بکنم!!!! آخر یه سنگ برداشتم طرفش پرتاب کردم ولی باز میومد :((
تمام یه کوچه بزرگ رو ساپورتمون کرد تا رفتیم تو خونه ! :دی
خوشت میاد بادی گاردای ما رو :دی

این دوستت چقدر پایه است!! خوبه با من نبود! اگه بود اول یه لنگه کفش میزدم تو سرش صداش خفه بشه بعد ادامه فرارمو انجام میدادم..
این سنگت کششششششششششششششته منو!!! انگیزت چی بود اونوخخخت؟؟!! مگه گربه بود که سنگ زدی؟؟!! خندههههههههه
شانسه عزیز! همه که ندارن!!

نینا سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:07 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

زدم قدش تواون یکی وبم نیم‌آپیدم:-(

ایول..
الان میام..

زیر نور ماه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام گیلاسی..
واااااااااااااااااای دختر تو چه قدر دل داری!!چه جوری تونستی برگشتنی هم از همچین راهی بری ؟!!
اینجاست که میگن >> همیشه کوتاه ترین راه درست ترین راه نیست!!(پند گیر) :دی
جریان یقه و دانه های روییده انار هم خیلی جالب بود :))))))

دخمر شیطون خیلی بامزه می نویسی (^.^)(^.^)
الفرااااااااااااار باز من این کلمه (بامزه) رو بکار بردم !! بازم بهش حساسیت داری؟!

سلام عسسسیسسم
همون جوری که تعریف کردم!!! :دی
اتفاقا هست!!!!
پس پند گیر! شما هم دانه برویانید!!! به همان روش..
بووس بووووووس خودت بامزه میخونی
نه دیگه! روم رو کم کردن! دیگه سر شدم!!
قربونت

لیمو بانو سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

سلامَلکم. بنده خدا شاید هنوز برایش جا نیفتاده بوده خوب. یا لباسش را از تنش دزدیده بوده اند. یا به بچه های شما نظر داشته! کلا چه کارش دارید؟ مگر او با شما کار داشته؟!

راست میگیا!!
گریهههههههههههه ! دلم برای دزده سوخت! بیچاره! انقدر پول نداشته؟؟!حتی به پول لباس زیر هم محتاج بوده!!!! یعنی انقدر بیچاره بوده؟؟!! گریهههههههههههههههه
با ما کاری نداشت.. ما هم پا روی دمش نذاشتیم!! فرار خودمان را کریدم!!

سحر سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ http://cold-hell.blogfa.com

دوست دارم دیگه دختره
تو بنویس
همه ی جلداشو من خودم میخرم

منم همینطور..
همچین میگی همه جلداش انگار فکر کردی میخوام سری جدید قصه های سرزمین اشباح رو بنویسم!!! کوتاه بیا ...

نگین سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

کووووو حلوا؟
مگه منهدم نشدی؟
اوا منو بگو گفتم مرد بچم بیام یه حلوایی بخورم ؟(نیش)
خنده
خوبی؟
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس تفاشم باشه ماله خودت
به من چه تو همه جا منو میندازی وسط
راستی ببینم خودت خیلی ماسه بازی کردی که حالا سطلشو داری(خنده)
هوارتا بوسسسسسسسسسسسسسسالان برو ببین آهنگش پخش میشه
زبونننننننننننننن

دیر اومدی حلوا تموم شد! سهم تو رو هم نگه داشته بودم! نبودی دادم گربه سیاهه خورد!!!! برین با هم کنار بیاین..
نییییییییییش
خوووفم!
تفففففففففففففففففف بوسهاشم مال خودت!!!!
تو خودت وسطی!!! نزده داری میرقصی!!
خریده بودم یه روز استفاده بشه! حالا هدیه میدم به تو :دی
هوار تا هوار تا ( هوار به توان 2) بوووووووس
الان هم آهنگ نداره
W-:

یلدا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ http://yalda-1364.blogfa.com

سلام گیلی گیلی
منم گیلاس خیلی دوست دارم
خیلی باحالی یه سری هم به ما بزن

سلام
پس معلومه خیلی سلیقه ات خوبه! بزن قدش..
باحالی از خودته! سرم رو زدم..

نینا چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام برا منم یه همچین اتفاقی افتاده یه مدتی اومده بودم خونه مامان اینا گفته بودم رفتین یا بالا اسم منو بلند صدا نزنین حالا انگار اینا یه اتو دستشون دادی مامان می رفت حیاط داد می کشید نینا اون ریکا رو بده ورتمو چنگ میزدم که وای بلند نگو بقال سر گوچه ام فهمید و میگفت با صدای بلند وا نفهمیدم بابا خوب لااقل اینو یواش بگو

سلام
خندههههه
اگه بقال بفهمه که خوبه! میفهمه ریکا ندارین براتون با پیک میفرسته! تازه من توصیه کردم هزینه ارسالش رو هم نگیره!!!! بگو مامانت داد بزنه..

شاذه چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام
آپم!

مایه دار؟ خیلی!!! من که بهت گفتم خونمون مال عهد بوقه!!

سلام
چه عجب!! ( چشمک) با کله اوووومدم.
شکسته نفسی نفرمایییید!!!

نینا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ق.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام گیلاسی جونم دوساعت برات نظر گذاشت نمیدونم چی شد ولی تا اینجاش یادمه بزار بگم انقدر که دوست دارم هوارتا لینکتو گذاشتم چقدر خوبم من

احتمالا یکی گرسنه بوده بلعیده!!!!!
لطف داری عزیزم... منم میذارم..مرسی ..
چقدر خوبی تو؟؟!!!!

الهام پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ http://inspiration67.blogfa.com

ببینم اون یارو لخته..لخته مادر زاد بود؟؟؟؟؟؟؟؟بابا تو چه چیزایی می بینی تو راه دانشکاه...برا همینه چشم و گوشت وا شده...نیشششششششش



راستی اینقده غصه نخور سر تخته سیاه ارزششو نداره....


بعد هم اینکه من به طرز عجیبی وقت آپ کردن ندارم بیا کمکککککک..:دی

فهلاْ بابای....



نه! پدر زاد بود!!چشم و گوشم رو نگه داشتم که دیگه بیشتر از این وا نشه!! ظرفیت تکمیل!!!
غصه نمیخورم! گذاشتمش کنار! حذف از ذهن!!
تو یکی دیگه حرف وقت نزن!!!!! پنجشنبه از صبح تا شب بیکار میشینی توی خونه!! من چی بگم که هر روز مثل چی کلاس دارم؟!!! میخوای بیام کمکت تعطیلاتت رو با هم تقسیم کنیم که تو رودل نکی!!!
( دوشنبه یادت نره!!! شرحش رو از زهرا بپرس)-------> استفاده نا صحیح از مکان عمومی!!

شهلا پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.shrn.blogfa.com

سلام وبلاگتو همشو خوندم خیلی با حاله من بروزم خواستی بیا پیشم

سلام
بیکاری؟؟!! لطف داری!!
اومدم پیشت...

شهرزاد پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.shahrzadjoni.blogfa.com

خاطراتت واسم جالبه موفق باشی من اپم بیا

قربونت
اومدم..

میلی پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ

جریانات رو تو وبم تعریفیدم!!:دییییی

ما هم مشاهده نمودیم.. :دی

نینا جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سسسسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم

دلم برات شده بود یه ذره چرا نمی آپی عزیزم؟؟؟؟

سلاااااااام
چند تا تنگ شده بود؟؟!!!
می آپم ... وقت بسیار است..

اقلیما جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام جیگر طلا.
خوبی؟
بینم الان دیگه دیدت عوض شد؟
من قصد اساعه ی ادب نداشتما.
عزیزم منم کتاب زیاد می خونم.حتی کتاب طریقه ی به دنیا اووردن بچه و غیره و ذلک....!!!
راستی من فقط یه کتاب لز پائولو کولیو خوندم(زهیر).حالا غیر از کیمیا گرش،کودومشون بهتره؟که برم بخونم!!
خوش باشی.
تنبلی هم بسه بیا آپ کن. یالله.
فعلا بای تا های

سلام! خودتی
مرسی .. خوبم
دیدم که به این زودی عوض نمیشه!!
اختیار دارید! منم چنین برداشتی نکردم!
پس مثل خودمی! درهم کتاب خوندن رو دوست دارم..
نمیدوم تو از چه تیپی بیشتر خوشت میاد! اگه میخوای به کیمیاگر شبیه تر باشه دیدار با فرشتگان رو بخون( من خیلی دوسش دارم) بعد دیگه ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد و کنار رودخانه پیدرا نشستم و گریستم رو هم من دوست داشتم...
تو هم خوش باشی
حسش نبود!! ولی میام
فهلا..

elyad جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

نمی خوای بیای پیشم ؟؟

دلم برات تنگ شد !!

شاید تصمیم بگیرم بیام!!
بهش بگو باز بشه..

pubertyguide چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr

47HRd8 <a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/index.html> embarrasing puberty stories boys </a>
<a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/fransomex.html> how does estrogen affect females during </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/index.html> nutritional supplements delayed puberty </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/reritaw.html> puberty pictures </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty real photos </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/qunddsu.html> puberty guide for boys </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/index.html> male puberty and changes </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/osathofen.html> boy puberty questions </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/index.html> how to induce puberty </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/rofeesm.html> puberty itching scrotum </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 250 gto recreation for sale </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/verreliri.html> ferrari modena </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/index.html> growth after puberty </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/jetinrtheth.html> daniel radcliffe and puberty </a>
<a href=http://ferrari-wa.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari enzo pictures </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari f40 4wd </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/usonlaungn.html> ferrari 156 </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 512 special </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/ngudetevede.html> ag ferrari </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/yordetheth.html> cesare ferrari ardicini </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/quncckelit.html> acer ferrari repair guide </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari car </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/xithedist.html> ferrari used part </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/uawsusorou.html> procosious puberty </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/zenthesi.html> hormones in food and early puberty </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty teens </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/niuteainit.html> male puberty erections </a>

picpussyas پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ق.ظ http://picpussy.communityhost.de

http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375 tight pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526 tight teen pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723 nice pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052 perfect pussy
http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060 pretty pussy
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375"> tight pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526"> tight teen pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723"> nice pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052"> perfect pussy </a>
<a href="http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060"> pretty pussy </a>
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=66680375] tight pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=113335526] tight teen pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=734011723] nice pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=389310052] perfect pussy [/url]
[url=http://picpussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=636947060] pretty pussy [/url]

hairypussycom پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://hairypussy.communityhost.de

http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421 hot sex pussy spread
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330 free young teen pussy pics
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690 free filled hairy pussy pic
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781 atk hairy pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123 asian pussy gallery
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111 where to buy phentermine without a prescription
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436 wired pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731 cum in pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726 rate my pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256 pussy torture
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421"> hot sex pussy spread </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330"> free young teen pussy pics </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690"> free filled hairy pussy pic </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781"> atk hairy pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123"> asian pussy gallery </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111"> where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436"> wired pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731"> cum in pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726"> rate my pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256"> pussy torture </a>

diflucanef پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-

[url=http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods] diflucan 200 mg[/url]
[url=http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex] buy adipex online[/url]
[url=http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy] free pussy pics[/url]
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods"> diflucan 200 mg </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex"> buy adipex online </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy"> free pussy pics </a>
http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods diflucan 200 mg
http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex buy adipex online
http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy free pussy pics

crosswordsa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum

<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093"> depression and puberty in boys </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095"> diflucan no prescription india </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094"> young bikini, hilary duff bikini </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096"> free classroom printables </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097"> free printable preschool worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098"> red lobster printable coupons </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099"> las vegas strip map of casinos </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100"> free printable football borders </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101"> printable free christmas cards </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102"> 3rd grade math printable worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103"> nbuy cialis, cheap cialis </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104"> printable crosswords and word searches for teens </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105"> free printable flash cards for baby </a>
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093 depression and puberty in boys
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095 diflucan no prescription india
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094 young bikini, hilary duff bikini
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096 free classroom printables
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097 free printable preschool worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098 red lobster printable coupons
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099 las vegas strip map of casinos
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100 free printable football borders
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101 printable free christmas cards
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102 3rd grade math printable worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103 nbuy cialis, cheap cialis
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104 printable crosswords and word searches for teens
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105 free printable flash cards for baby

buyadipexa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://buyadipexonline.wackwall.com/

http://buyadipexonline.wackwall.com/ Buy Adipex Online

linuxhelpwe سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688 buy levitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690 buy lexapro
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690"> buy lexapro </a>

linuxhelpet سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692 buylevitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694 buynaproxen
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696 buylorazepam
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697 buyoxycodone
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694"> buy naproxen </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696"> buy lorazepam </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697"> buy oxycodone </a>

nuxhelpnetu سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698 buy artemis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700 buy lipitor
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707 buy lexapro
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710 buy fioricet
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698"> buy artemis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700"> buy lipitor </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707"> buy lexapro </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710"> buy fioricet </a>

netwforums سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713 buy topamax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716 buy valtrex
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721 buy toprol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723 buy viagra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724 buy xanax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725 buy tramadol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726 buy vicodin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712 buy vicodin
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713"> buy topamax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716"> buy valtrex </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721"> buy toprol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723"> buy viagra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724"> buy xanax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725"> buy tramadol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726"> buy vicodin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712"> buy vicodin </a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد