(:(>

هر کی بگه این عکس زشته میام کف پاشو قلقلک میدم!!  مفهوم شد؟؟؟

دیروز این همسایه های ما با این آقا باغبونه همه ریختن توی حیاط ! آویزون این درختا شدن که خرمالو ها رو قبل از هجوم پرندگان بکنن به خورد شکم ها بدن! بهد همین جور کال کال همه رو کندن!!!  تقسیم کردن آوردن در خونه! به هر خانوار قریب به ۷۰-۸۰ تا خرمالو رسید!!!

قبل از این که برن میوه چینی متفق القول گفتن یه مقدار میوه میذاریم بمونه که روزیه پرنده هاست!!!نشون به اون نشونی که بهدش که عملیات هجوم  و غارت به پایان رسید  رفتم  دیدم اون نوک نوک نوک درخت  یه دونه خرمالو مونده! یحتمل دستشون به اون یه دونه نمیرسیده وگرنه  از اینا بعیده  این همه فداکاری!!!  آدم این  افراد پرنده دوست  رو میبینه دیگه نمیتونه در پوست خودش راحت بگنجه!!

بهد یه دقه بعدتر  رفتم  میبینم  شونصد هوار تا گنجیشک و بلبل و سار و اون یکی پرنده ها که نمیدونم اسمش چیه  از قحطی برگشتن ، همه کوپن به دست   ریختن سر اون خرمالو!! یه گیس و گیس کشی راه افتاده بود دیدنی!!  اون وسط قضیه های ناموسی هم هی پیش میومد و دعوا تشدید میشد!!  دیگه آخراش داشتن چشم همدیگرو در میووردن!!  

اونوقت ما این خرمالوهامون رو ظرف ظرف گذاشتیم دم پنجره که برسه!!   بیچاره ها  این دماغاشون رو چسبونده بودن به شیشه .... با یه  حسرتی از پشت شیشه به این خرمالو ها که چشمک میزد نیگا میکردن!!

<><><><><><><> 

یه میوه از تو یخچال برداشتم نوش جون کنم!

شکل پرتقال بود!

بوی نارنگی میداد!

مزه لیمو شیرین داشت!!

هنگ کردم ! بیخیال نوش جان کردن شدم! ترجیحا میوه رو باید کوفت کرد!!  

<><><><><><><> 

این مامان من نمیدونم جدیدا چی کار میکنه!! 

موز همیشه به زور ۳ روز موندگاری داره!

بعد الان ۲ هفته است با روش جدید ایشون موز ها توی یخچاله! هیچ کدوم آخ هم نگفته!!!

حیف که فوت و فن خانه داری رو به این راحتیا لو نمیده و گرنه الان من دیگه اینجا نبودم!!....

<><><><><><><> 

امروز از حموم اومدم!!( الان منظورم این بود که تمیز هم میتونم باشمااا!!)

یه شلوارک  سفید نارنجی پوشیدم! با یه تاپ این رنگی ! بهد روش یه سوییشرت نارنجی پوشیدم!

یه دقه بعد  داداش کوچیکه و آبجی بزرگه و خان داداش و داداشی و خواهر کوچیکه و جناب برادر وسطی و زن داداش و شوهر خواهر اولی و برادر زاده خواهر زاده ها و مامان و بابا و همسایه بالایی و همسایه پایینی و کارگر شهرداری و اکبر آقا و اقدس خانوم و .....  مثل آدم ندیده ها به من خیره شدن!!   ...یه خورده هم اینجوری شدن   میگن : تیپت مثل شنبه شده!!

حالا یکی بیاد به من بگه شنبه تیپش چشه؟؟؟

اصلا شنبه چه تیپیه؟؟

اصلندش من به این خوش تیپی!!!

اصلندش بهدی اینکه من خودم سه شنبه ام اصلندش!!! 

حالا فمیدییییی؟؟؟!!

<><><><><><><> 

من عادت دارم وقتی از پله بالا پایین میرم پامو بذارم لب لب لب لب پله!

این پله های دانشگاهمون لبه هاش همه ابزار خورده و گرده!!

این محلی که دانشگاهمون رو ساختن هم  طبق آمار من جاذبه اش به جای ۱۰ چیزی حدود ۲۰ است.

خب چه توقعی دارین شما!!!

یعنی حق ندارم روزی هزار بار از پله ها قل قل قل بخورم  و پخش زمین بشم؟؟! آیا؟؟؟؟

 بقیه حق دارن هر هر و کر کر به من بخندن؟؟؟؟؟؟؟!!! نوچ نوچ !به هیچ عنوان!!!

اصلا تا حالا شده من از هفشتا پله  بیفتم و کسی هم به من بخنده؟؟  در طول روز راه برم همه مسخره ام کنن؟؟!!  نههههه!! نه نه نه!! اینا همش توهمه!! مال کم خوابیه!

هیچ وقت ممکن نیست چنین چیزی پیش بیاد!!

<><><><><><><> 

یک مو از خرس کندن هم غنیمته!

( یادم نیست دربارش قرار بود چی بنویسم! فقط با این محتوا میخواستم یه چیزی بنویسم!)

<><><><><><><> 

این قسمت بین خودمه و خودش:

خیلی من خدا رو دوسش دارم! مخصوصا این که باهام خیلی هم رفیق شده! فکر میکنم تاثیرات اون همه کار خیر و عمل نیکه که من انجام میدم و ریا هم نمیکنم!!!   کلا ما فی سبیل الله کار انجام میدیم عمو جوون!!  

اون هفته یه چند روزی  بابت چندین تا مسئله بدفرم ریخته بودم به هم!!  زمین و زمان بد رنگ شده بود! حوصله ظاهری داشتم ولی در اصل حوصله و حال و حس حرکت کردن هم نداشتم! میخواستم همه چی رو حذف کنم! حتی خودم!

یه دفعه این خدا کاسه کوزه رو جور کرد یه اتفاقی افتااااااد و یه خبراییی رسییییید که از این رو به اون رو تر شدم!! وااااااااای! خدایا ممنون که این همه خووبی! همیشه وقتی به اینجام میرسه تو  خودتو بهتر نشونم میدی!! خیلی چاکریم!!

خیلی دلم میخواد خوبیهات و همراهیات رو از یاد نبرم و همیشه و همه جا بهت فکر کنم! ولی بعضی وقتا ....

خودت میدونی که جات توی قلبم محفوظ و محکمه!  ولی خودتم  کمکم کن که پررنگ تر ببینمت!! دوست دارم انقدر پر رنگ باشی که هیچ وقت اون فکرا درموردت از ذهنم هم حتی نگذره!!

.........

.....

خدایا خیلی دوستت دارم!!!!!!.......

<><><><><><><> 

نکه خیلی شبا خواب داشتم و ذاتا مرغ بودم! حالا  همون یه ساعتی هم که میام چشمام رو رو هم بذارم این تراکتور و بولدزره میاد قر قر  و تق تق و ویژ ویژ  میکنه که گود همسایه اینوریمون رو برداره!!

آخه الان چه وقت گود برداریه؟؟  تو خونه یک طبقه قدیمی نشسته بودین دیگه! چه مرضیه بکوفین  ۵ طبقه اش کنین؟؟!!   نمیذارن آدم بخوابه دیگه! اه اه اه

ایشالا تراکتورتون سوراخ بشه!!...

 

بعدا نوشت : منظورم از تراکتور لودر بود!!  نگین بیسواته و هیچی حالیش نیست!!  موقعی که اینو مینوشتم از سر  زمین برگشته بودم ( ما کلا هممون کشاورزیم)  جو گرفت اینجوری شد!! سوتیه دیگه! پیش میاد!!!

<><><><><><><> 

 

پس نوشت: نمیدونم چرا گول خوردم و برای کامنتونی تاییدیه گذاشتم!!.. حالا یه مدت اینجوری باشه ببینم چی میشه!!.....

 

 

نظرات 27 + ارسال نظر
sortme سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ

salam.ino vaghean az tahe del migam,kheili ghashango jazab minevisi.hamishe khobo khosh bashi. bazam miam didanet.bye

سلام
چشمات جذاب میخونه!
تو هم شاد باشی
خوشحال میشم اگه بازم بیای..
بای

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

جذاب می نویسید.

سلام
لطف دارید

خانومی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

لینکت می کنم خب خانوم شاد خوشگل خوش تیپ زیاد جوراب دار!

منم لینکت میکنم عزیزم

مریم خانومی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام گیلاس جون
خوبی ؟
یه پست از وبت رو خوندنم
کلی خوشم اومد .
اجازه هست لینکت کنم خانومی ؟
خوب پس من لینک می کنم تا آدرست دم دستمه . بعد اگر دوست نداشتی دیگه ......

وای وای نگووووووووووو بلدوزر . بگو جهنم .
این کوچه ما پدر ما رو در آورده . دهن ما رو س ر و ی س کرده !!!!‌

قربونت خانومی

بوس بوس

سلام عسیسم
مرسی ..
پس دیگه بقیه اش رو نخون! میخوره تو ذوقت!
اختیار دارین!
منم لینکیدم
واقعا!! یکی نیست بگه بیل مگه چشه که بولدوزر میارین سر و صدا کنه!!
قربونت
بووس

ز.د سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:35 ق.ظ

قضیه ی لباسو پس تو هم میدونی...اون موقع به روی خودم نیاوردم...نه باورت میشه جون من!!!!!!!!!من خیلی هیجان زدم ام...................فعلا

پس چی!!!
تازه زهرا من ۲ برابر تو هیجان زدم!!
آخه باید ۲ تا لباس بدوزم!! یکی دیگه هم داره میره ددر!!!
باور؟؟ حالا که سر خودت اومد باورت میشه!!
خیلییییییییییییی خوشحالم!!!
یه کلاس رقص بیا بریم!! باید به چشم بیایم!!
قربونت

اربابیران سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام گیل! عکسه جالبه ها... اما موجب برانگیزش سادیسم من میشه. مثلا من الان شخصا میخوام پاهای تپلشو گاز بگیرم!

خرمالو... من که دوست میدارم... دو سه تا واسه من نگه دار. به همون آدرس قبلی بفرست.

آخه میوه وارداتی که دیگه این حرفا رو نداره!!

مامانت به فکرته. میترسه اگه یاد بیگیری زودی شوور کنی بیچاره بشی!!

شنبه که ایراد نداره. اصلا حالا که تویی جمعه.

افتادن فی نفسه ایراد نداره. ایرادش اینجاس که ممکنه دست و پات بشکنه واسه مملکت خرج بتراشی

خرس مو داره؟؟

ایول به خدا

الان تازه شدی یه مرغ بیچاره!

باشه ایراد نداره

سلام!!!
پس تو هم؟؟؟ ببین من خودم میخوام انقدر پاشو گاز گاز کنم که تموم بشه!

هووووق!! حالم از خرمالو به هم میخوره!! همشو میدم به تو!! آدرس رو یه بار دیگه بگو یادم رفته!!

آخه این انگار میوه نبود!!

من بیچاره بشم خودش خوشبخت میشه!!

نه! سه شنبه بهتره!!

مگه من بیت المالم؟؟

نه!! گوشت داره!!

الان شدم مرغ پر کنده!!

خوب شد تو گفتی!! به تو چه!!

آقا موشه سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ

دلمو شیکوندی (بغض)
من برم دیگه ...............
من گولت زدم !!!!!!!!!!!!
ایشششششششششششششششش

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوری عسیسم
خوبییییییییی؟؟
کووووووووووووووو قسه من کووووووووو من خرما میخواااااااام
من خیلی خورما میخاااام من بیشتر خرما میخواااااااااااام من تورو هم بیشتر تا خورما میخواااام :دی
دلم برات تنگولیده شده بوووود
ببینم یهو اینجارو حذف نکنیااا باش
چه کوشولو نازی عکس بچگیاته چه شیرین بودی تو :دی

کی گفته تو شکل شنبه شده بودی تو خیلیم ناز شده بودی بووووس
اصلا کی جرات داره تورو مسخره کنه خودم چشاشو در میارم غیرتو داریییی (عینک)
خدا هیییییییییییییچ وقت آدمو تنها نمیزاره البته اگه ماهم تنهاش نزاریم
بووووووووووووووووس (برو کنار این واسه ابراز احساساته ماله خداس)
دهه چرا به هم ریختی ؟؟
حالا چطوری خوبی ؟؟

گیلی من گشنمه :| آخه سه روزه کوله بار عشقمونا برداشتم گفتم یا گیلاسی یه یکی دیگه او زدم بیرون الان شبا با کفش میخوابم بعد روزا بی کفش عصرا کفشامو میپوشم ولی گشنم میشه (گریههههههههههههههههه)
گیلی بیا کوله بار عشقمونا برداریم بریم !!!!!!!!!
گیلی من دیگه تحمل ندارم !!!!!!!!!!! (گشنگیا میگم )
گیلی من میخوام برات تعریف کنم دنباله بحثموناا ولی خیلی زیاده بعدا میام برات میگم خیلی حرف دارم برات بزنم
گیلییییییییییییییییییی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

گیلی دباره میامااااااااااااااااااا
گیلی گریهههه گیلی من نمیخوام برم
گیلییییییییییییییییی

من غلط بکنم دلتو بشکونم!!
آره برو!!!!
تو گولم نزدیییی؟؟؟؟؟
چشمک

سلااااااااااااااااااااام
خوبم موشی جونم
تو خوبی؟؟
قسمتتو نیمدی دادم گربه ها خوردن!! ولی خودم هنوز هستم! زود نجنبی خودم رو هم میبرنااااا!!!!
ما بیشتر!!! منم دلم تنگولیییییده شده بووود!
خواب دیدی میخوام حذف کنم؟؟ اتفاقا جدیدا به سرم زده این کارو بکنم!!
آخه شیکمو جونم تو باید همه چی رو مزه کنی؟؟ شیرین نبودم! اون مزه پودر بچه است!!!
موشییی! گریههه همشون میگن!! ایناهاش! همه اینا!!! بیا بزنشوووون!!! منو اذیت میکنن! بیا فرار کنیم دیگهههههه
حالا اون عینکو از چشمت بردار! شب شده!!

نمیرم کنار!! این بوووس رو هم میخوام بردارم مال خودم باشه!!!!

به هم ریختم دیگه! یه میکسر جدید خریده بودم داشتم امتحان میکردم ببینم چقدر قدرت میکس داره!!!
حالا خووووفم!! گیلاسی همیشه خوووفه!!
موشییییییی ! موشی میکشمت!!!!!
یا گیلاسی یا کی؟؟؟؟؟ باز سوتی دادیا!!!!
خندههههههههههههههههههههههههههه
ببین کوله بار عشقمونو بردارم گشنگیش بیشتره ها!!!! من هنوز آشپزی بلت نیستم!! دارم تلاش میکنم!! مربی آشپزیم گفته خیلی با استعدادم! تا سال دیگه برنج پختن رو یاد میگیرم!!
برو فعلا یه بسته چیپس بخور تا من
بساطم رو جم کنم از گشنگی تلف نشی!!

ادامه بحث از دستم در رفت! به کجا رسیده بودیم اصلا؟؟؟؟
بیا بگو!!!تا منم بگممممممم
جووووووووووووووووووونم!
بوووووووس

خب بیا!! قدمت روووووی چشم اون یکی!!
نازی! گریه نکن! خب نرو همین جا باش!!!! من کفش ندارماااا

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


سلاممممممممممم


خندههههههههههههههههههه


شطوری گیگول جونممممممممممممممممم؟؟؟


میگم شنبه که خوبه ...


من داشتم میرفتم مهمونی حس مانتو پوشیدنم نبود.
بعد بلوزم از این بلندا بود ... بعد روش سویشرت پوشیده بودم

بلوزم از زیرش زده بود بیرون ... اوضاعی بود دیگه

خندهههههه


دیدم همه شکمشونو گرفتن و میگن شبیه هنگامه شدی

خندههههههههههه

صد رحمت به شنبه

خنده


بوسسسسسسس تفییییییی

سلااااااااااااااااااااااام
بوووووووووووووووووووس

خوبم عسسسسییییییسسسسم
تو چطوری؟؟

تو که دیگه آخرشی!!! باز من تو خونه انقدر خوش تیپ راه میرم!!! تازه انقدرم که همه میگفتن به نظر خودم ضایع نبودا!!
ولی تو اینجوری بیرون میریییییییییییی
خندهههههههههههه
خیلی باحالی!!!!!!
اگه بدونه دیگه همین الان ولت میکنه!!!!! ( چشمک)


ماااااااااااااااااچ تفیییییییییی

نینا سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام گیلاسی جون
برای هر قسمت یه شماره میزارم
۱-اصلاخرمالو میوه ایست که ....(سبز)
۲-ایخ موافقم
۳-هی
۴-عجب نامردایی شما کجا شنبه کجا:)))
۵-ووو
۶-منم خدارو خیلی دوست دارم
۷-پمپ بنزین کنارخونه ی ماهم همینطوریه
۸-چه مدت؟؟؟ !)
بببببببوووووووسسسسسسس

سلام نینا جوونم
۱- منم باهات موافقم! هوووووووووووووق
۲-وااااااااا!!!!
۳- آهان!!!
۴-من خونمونم شنبه هم توی تلویزیون خونمونه!!
۶-بزن قدش!!
۷-پمپ بنزینتون داره گودش رو برمیداره؟؟ بعد ماشینا باید کجا برن؟؟؟
۸- من خارج از زمان و مکان کار میکنم! تا وقتی بکشه!
بوووووووووووووووووووووووووس

ژ یگولو سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

سلامممممممممممممممممممممم گیلی جونم...

خوبی گیلی خانومی عسیسم.؟؟

نامرد دیشب من تا اومدم تو چرا رفتی اخه؟؟؟گریهههههههههههههههه...

دلم برات تنگیده خب..ااااا...

اولا اینکه اون عکسه خیلی هم خوشمله و ناز و دوست داشتنی..ووووییی خدا...
همسایه ها میان تو حیاطشما خرمالو میچینن؟ که چی بشه ایا...اخهیی طفلی گنجشکا..اره دیگه همونه..دستشون به اون یه دونه خرمالوئه نرسیده وگرنه ترتیبشو داده بودن همون یکی رو هم...
اوه اوه..چه خبرم بود سر اون خرمالوئه..خندهههههه..اون پرنده بیتربیتاشون از اون شلوغی داشتن استفاده و سوئ استفاده و کلا همه کاری میکردن..شه جالب...:دی
عجب میوه ای بوده این دیگه..مرفتی کالبد شکافی مشسکردیش ببینی چی هست..الکی خوردیش که چجی؟؟نوش جان میکنن بچهههه...عصبانی...

این مامانت دکترای نگه داری مواد غذای داره ایا؟؟
یه جوری ازش کش برو اطلاعاتو...:دی

اوه اوه..بابا خوشتیپ...خوشگل..نکن اینکارارو..اسف پ ند دود کن..چشمت میزننا گیلی..جدی میگما..اصلندشم مث شنبه نبودی..خیلی هم خوشتیپ شده بودی...اونا از بس تو توهمه شنبه هستن همه رو شکل شنبه میبینن..بیخیالشون...
واییی من مرده این رنگ نارنجی هستم..میدونی که خودت...

عصبانییییییی..باز تو حواست کجا بود؟؟ خوردی زمین؟؟ ای خدااااا..گریهههههههه از دست این بچه گوش به حخرف نکن..گیلی من چیکار کنم باتو اخه...گریهههه...۳۰ سانت کف پله..حالا چه کاریه پاتو میزاری اون لب لب لبش..؟؟غلط کردن که خندیدن..بیشعوراااا...

از کدوم خرس یه مو کندی ایا؟؟

این قسمته بین خودتو خودشم بسی قشنگ است...خدا دوسمون داره دیگه..ما غافل میشیم ولی اون باز نشونه میاره واسمون...دمش گرم...خیلی باحالههههههه...

شبا؟؟؟ مطمئنی درست نوشتی این کلمه رو ایا؟؟ صبحا بهتر است فک کنم بنویسی...اونم یکی دوساعت...
چند روزه.؟ مگه چقد بزرگه که همین جوری دارن خاک برداری میکنن؟؟ ایا؟؟
ایشالا منفجر بشه..تراکتور که همش همه جاش سوراخه که..اینم دعا بود تو کردی..

تاییدیه دار هم خوبه و هم خوب نیست..تنوعیه به هر حال اینجورم...

گیلی بیاییا..منتظرتما...یادت نره...

خوشباشی..مواظب خودتم باش اگه دلت میخواد حالا دیگه...فعلا عزیزم...

سلااااااااااااااااام علی جون
خوووبم مرسی! تو چطوری؟؟
خب دیگه! مدلشه!!! البته من دیشب از ساعت حدود ۲ تا ۶ صبح بودم!!! حالا تو کجا بودی رو نمیدونم!!!

منم دلم برات تنگ شده.....

اون عکس مال خودمه! کلا هر چی عکس خوشمل میبینین اینجا همش خودمم!! ببین چه دوست داشتنیمممممم..

علی جان یه چند تا سوووت بزن!!! حواست کجاست؟؟ ما خونمون آپارتمانه! به همسایه ها بگیم نیان تو حیاط که چی بشهّّهههه؟؟؟؟؟
یه وقتا میشینم پشت پنجره این پرنده ها رو دید میزنم! حیاط ما همه نوع پرنده داره! وقتی دعواشون میشه خیلی با حاله!!!

الان هم دیر نشده! یکی بیاد کالبد خودم رو بشکافه ! کالبد شکافته شده میوه هه رو میتونه ببینه!!

نه بابا! تا چند وقت پیش سیکلش رو هم نداشت! یه دفعه نمیدونم چی شده استعدادهای نهفته اش شکوفا شده!!!


اینجوریاست دیگه!!!حالا تو هم مسخره کناااااا!!!! من که سر شدم!!
خب تو هم بیا بگو مثل چهارشنبه شدی!!! ما که بخیل نیستیم!!!
نارنجییییییی رو عشق است!!!

من گشنم که میشه زمین میخورم!! چیکار کنم خب!! اصلا هر روز نخورم زمین انگار یه چیزی کم دارم!!!
تازه اون ۳۰ سانت مال بقیه است!! اون لبش رو برای من ساختن!!!!
نههههههههههههههههههه! کی خندید؟؟؟ آیا؟؟؟؟؟ غلط میکنه هر کی بخنده!!! گریههههههههههه


خواب بود اسمشو نپرسیدم!! شما غیرتی نشو! خرس ماده بوده!


خدا دوسمون داره! بر منکرش لعنت! هر چی هست که مشکل از ماست!!

نه بابا! بعد چند وقت خواستم شب بخوابم که نذاشتنننن!!!

بزرگه!! البته اینا هم دارن هر شب یه بیل خاک برمیدارن!!! نمیدونم چند طبقه قرار توی زمین بسازن که این همه گودش کردن!!
خیلی هم دعاااااااای خوبی بود!! حالا جدا تراکتور سوراخه؟؟

برای بعضی وقتا خوبه!! تنوع دیگه!

چشششم!! سعی میکنم!!! ولی بهت سر میزنم حتما!

تو هم خوش باشی... دلم میخواد ولی خدا نمیخواد! منم رو حرف بزرگتر حرف نمیزنم دیگه!!!... بوووس

م ی ث م سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
این خرمالوها از وسطش به بعد دیگه پیاز داغ بود دیگه! ٫٫×
از اونجا که خیلی فیلم نگاه میکنی: تو فیلم خیلی دور خیلی نزدیک میگفت خدا چیزیه که ما درستش کردیم تا اگه یه وقت یه اتفاق بدی افتاد بگیم اون خواستش دیگه ~~

سلاااام
نخیر! سیر داغ بود!! تو هم گیر دادی به این نوشتن مناااااااا!
خب معلومه دیگه! خواننده باید خودش عاقل باشه!! گنجیشک دماغش کجا بود که بچسبونه به شیشه!!! متن علمی یا گزارش بازدید تاریخی نمینویسم که بخوام عین عین عین همون چیزی که اتفاق افتاده بگم!! اونجوری باشه شبی چندخط مینویسم : از خواب بیدار شدم! رفتم ! سوار ماشین شدم! روی صندلی نشستم! پیاده شدم! راه رفتم!!.... انصافا تو حوصله داری یه همچین چیزی رو بخونی؟؟؟؟ من که حوصله ندارم! نه حوصله نوشتنش و نه خوندنش!! یه همچین چیزایی توی روزنامه ها پره! برای مطالعه میتونی ازش استفاده کنی!!! من نمیتونم اونجوری بنویسم! ولی بدون هر چی مینویسم راسته!! دقیقا پیش آمدهای روزانه خودمه!! حالا با یه خورده شاید آب و تاب!!البته اونم نه همه جاش!!!!!!!!!!!!!

فعلا که من دارم اتفاقای خوبم رو میگم اون خواست!! بد ها رو یا خودم باید به گردن بگیرم یا دیگران!!

آقا موشه سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

میدونی اون یکی کیه ؟؟ بگم ببین اون یکیم تویی نیست هم بهت مبگم گیلی هم آلوچه بابامو گول زدم گفتم یا گیلیو برام بگیر یا آلوچه حالا گفته شیرو خط میکنیم نیست بابام خیلی منطقیه گفت شیرو خط میکنیم :دی
گیلی بیا کوله بار عشقمونا برداریم بریم توری نیست آشپزی بلت نیستی خودم یادت میدم کم کم ببین بابام شوورم میدهاااا
گیلی یه فکری کردم بیا کوله بار عشقمونو یه جا قایم کنیم در بریم بعد من دیگه گشنگی نمیکشم هان چطوره ببین اومدی بیلچه هم بیار !!!!!!!
گیلی من خورمالو میخوام نیست دیگه حالا یه نیگا بنداز از این گندیدهاشم نمونده ؟؟ گیلی تو شکل خرمالویی من گیلیو میخوااام
گیلی من اصلا پودر بچه میخواااام :دی
گیلی رمان نوشتی برام من رمان میخوام :(
گیلی من پول ندارم چیپس بخرم نون خشک جم نکردین بدی به من تو پارک بخورم
گیلی من یهو تو پارکا معتاد نشم !!!!!
گیلی من یکم تاب بازی کنم بدونه تو ؟؟
گیلی این دختره به من میخنده بیا چشاشو درار !!!!!!!!!
گیلی من همه پولام تموم شده یکی میواد کوله بار عشقمونا بخره کلی پول میده میشه باهاش هفشتا همبرگر خرید بفروشم بهش ؟؟

ای گیلی و مرگ! زهر مار گیلی!! خفم کردی!!!
ببین خیلی قضیه پیچیده شد! من نمیتونم همشو با هم بفهمم ! یه خورده صبر کن ! الان من ۲ تا شدم؟؟ اون یکیم رو از کجا آوردی؟؟ بعد اون یکی هم شکل منه؟؟ بعد من اگه ۲ تا باشم که خوب نیست! از اول شلوارت ۲ تا میشه! ببین تو میتونی تشخیص بدی که کدوم کدومه؟؟؟؟ بعد الان من اینجام اون کجاس؟/ یعنی اونم منم یعنی اون تو منه من تو اونم؟؟ اصلا نمیفهمم!!
این بابات چه منطقیه! بهش بگو گیلاسی سلام میرسونه میگه من شما رو خیلی دوست دارم! اگه موشی نشد بابای موشی که هست!
موشی تخم مرغ من دوست ندارمااااااااااااا!! اگه تخم مرغ بهم بدی خودکشیت میکنم!! البته وقت شووورت هم شده! حق داره بنده خدا! چقدر ترشی بندازه!!!

یعنی میخوای کوله بار عشقمونو خاکش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه جوری دلت میاااد!! بی رحم! سنگدل!! مگه چند تا کوله بار دارینم که میخوای دفنش کنی؟؟ اصلا بده خودم میارمش! تنبل!!

موشی یه بار دیگه اسم خرمالو بیاری توی صورتت بالا میارماااااااا! هووووووووووووق
اگه منو شکل خرمالو نمیبینی میتونی گیلیو بخوای! اجازه داری..
پودر بچه برای کجات میخوای؟؟؟ :دیییی
دارم رمان مینویسم! انقدر غر نزن! مثل کنیز کفگیر خورده میمونی چراااا
آخی !نازی!! بیا خودم برات چیپس میخرم!! هی گفتم پول تو جیبیات رو بنداز تو قلک! انقدر خرج این دخترای مردم نکن! گوش نمیکنی که!!
به تو هم میگن اصفهانی آخه؟؟؟
معتاد بشو! مانع نداره! فقط مواد خوب مصرف کن! گیر نیاوردی به خودم بگو برات جور کنم!!! اصلا نگرانت نیستم!!
آره تاب بازی کن بدون من! ولی اگه یه دفعه یه چوب یکی زد پس سرت سقط شدی من نیستمااااااا!!!!
اصلندش دستتو بده من گم نشی!! بدون من هیچ جا نمیریااااا!!!
آخه بانمکی عسیسم ! بذار بخنده دلش باز بشه! ولی تو نیگاش نکن!‌تو فقط منو نیگا کن!!!!! اینووووووووووورو نیگا کن!!
خاک تو سرت! با هفشتا همبرگر خر میشدی ؟؟ خب از اول میگفتی این همه خرجت نکنم!! تو جرات داری اون کوله بارو بفروش ببین من چیکارت میکنم!!!!!!! الان من یک عدد گیلیه خشمناک هستم! مشخصه؟؟؟

شاذه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ق.ظ

سلاممممم
چه عکس خوشملی. من یکی که خوب درکش می کنم؛)

برخلاف تو و نینا من خرمالو دوس دارم. یعنی یه مشکل اساسی دارم اونم اینه که اگه سلیقه ام مثل شما دو تا بود که الان باربی بودم ننه! من نمییییییییییییتونم میوه های سررررد بخورم. خیلی سختمه. دلم درد میگیره:(((((

بابا خوشتیپ!!!

ایشششش چرا مسخره می کنن؟ خودم میام می زنمشون. تو اصن غصه نخور. فقط مواظب باش با این عادتت یه بلایی سر دست و پات نیاری!

این پمپ بنزین بغل خونه ی نینا اینا داره ساختمونشو بازسازی می کنه. کاری به جای ماشینا نداره. خیالت راحت. بگیر بخواب!

سلاااااااااااااااااام
تو که بله!!!!! اون نینی هایی که تو داریییییییییییییییی.........

الان مشکلت رو خودم حل میکنم! بیا دل هامون رو عوض کنیم! بعد دیگه تو تنها چیزی که میتونی بخوری میوه سرده!!!!

اگه دست و پام یه بلایی سر سر و صورت و چشمم نیارن خودش خیلیه!!

آهان ! پس اینجوریاست!! نگران ماشینا بودم! خیالم راحت شد!!
تو با نینا چه نسبتی دارین؟؟؟

آقا موشه چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ق.ظ

چرا فوووت میکنی مزاحم!!!!!!

تارا.....ستاره کمیاب چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سیلاااااااااااااااام
اولا عکسه معرکست خیلی ماهه دلبره.
دویما خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی..... نمی دونم چی می خواستم بگم.
بعدشم برای اطلاع باید بگم که دوشنبه هم مرخصی بوددددددددم .
دربند جات خالی غذای مورد علاقه خودم یعنی کوفیده با چای و قلیون خوردیم.
بعدشم دستشویی تقریبا تازه ساختن از این دسشویی هایی که شهرداری می سازه میدون ونکم هست می خوای بیای بیرون برای اینکه باز بشه باید دستت رو بگیری جلوی چشمی از بالا که داری میایی پایین سمت راستت آخر آخر قبل از رسیدن به میدون دربند .
رفتی برو گیر کن جای منم خالی نکن چون خودم یه بار چشیدم.
قرررررررررررررررربونت
بایت.

سلااااااااااااااام
پس اگه ماهه اجازه داری سیو کنی!!

آهان! تو جدیدا آلزایمر نگرفتی؟؟ با شوشو باید یه
صوبتی داشته باشم!!
کوفتت بشه!
قلیون رو هم خوردین؟؟ چه جلب!!
من ندیدم!! آخه من بیرون دوست ندارم برم دستشویی!! ولی حالا گذرم به اون طرفا افتاد یادم باشه برای یاد بود تو هم که شده برم!!
قربووووووووونت
بوووووووس

نینا چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:02 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام واییییییییییییییی منم خومالو درختی اون شکلی همهشونو خوردی هان ان هان

ضمنا عزیزم در دهن مردمو نمیشه بست هر چی میخوای بنفش بپوش من خودم تشویقت میکنم

نزن حالا!! نه نه! برای تو هم نگه داشتم!! آروم باش ! چرا رم میکنی!!

یعنی نمیشه بست؟؟ یه سیب گنده میکنم تو دهنشون درش بسته بشه!!! فک کردی!! مگه دسته خودشونه!!

سعید چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ http://trainercodes.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگتون خیلی عالیه. مایل به تبادل لینک هستین؟
اگه هستین من رو یا نام ؛برنامه،بازی،علمی و ...؛لینک کنین و به من خبر بدین که من شما رو با چه نامی لینک کنم

عادل چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://arezo0o0ha.blogfa.com

فیلم تجاوز به یک دختر ، جوانان ایرانی امیدهای خاکستر شده متجاوزانی بیش نیستند
صحنه های فیلم خیلی بیشتر از یک تجاوز هست !
دردناک و زجرآور ، براستی که روزگار ما روزگار مرگ انسانیت هست
وحشیگری جمهوری اسلامی به‌ حدی است که‌ حیوان با حیوان بودن خودش از جمهوری اسلامی شرم میکند یعنی جمهوری اسلامی و مزدورانش به‌ حدی وحشی هستند که‌ حیوان از دیدن مسئولان این حکومت وحشی شرم دارد

اقلیما چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام
خوفی؟
عزیزم تو روی پله کرال سینه برو کی حق داره حرفی بزنه؟؟
آقا منم خرما لو!! نمی خوایی بده به من!!
برو کنارش وایسا اون فوت وفن و ازش یاد میگیری!! نمیاد بریزه تو غذا یا بخونه رو قرص بده، به تو که بوخوری!!!
باید زحمت بکشی پاشون!!
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام
قربونت مرسی

کرال پشت نمیشه؟؟؟

نه ! مشتریش زیاده!‌نمونده رو دستمون!!
از صبح تا شب باید کنارش باشم اونوقت! بابام حسودی میکنه!!
من چقدر زحمت بکشم آخه؟؟؟
شاد باشی
قربونت

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com


نخیر عسیسممممم ...

من خودم خدای تیپممممممم ... !!!

حالا یه بار اونجوری پیش اومد

سووتتتتتتتتت...


میترکونمت گیگول خندهههههههههه

نخیر جانمممممممم

تو منو ندیدی که فکر میکنی خودت خدایییی

زیادی اونجوری پیش میاد!!

بوووووووووووووووس


ترجیحا با دینامیت باشه ... قبلش هم بیهوشی موضعی لطفا!

لیمو بانو چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.limoooyi.blogfa.com

این جوری قربون صدقه ی خدا میری، فکر پس پسون فرداتم بکن که کاسه کوزه ش یه جور دیگه می چرخه، هی میخوای فحشش بدی روت بشه! کلاً میگم زیاده روی نکن!
خرمالو دهن مهنمان را کج می کند!

بعدشم یه جوری با هم کنار میایم!
من و خدا این حرفا رو با هم نداریم!!

دهن ما را سرویس میکند!!!

نگین چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسم
خوبی گلم؟
چه خبررررر؟
منم کلی دلم واست میتنگوله
لعنت بشه این کار و زندگی که منو از همه چی انداخته
الانم دارم میمیرم از خستگی
اما اومدم پیشه تو و موشی و بنفشه و ویوا که شما ۴ تا دلخور نشین
هوارتا بوس
فردا شب آ میکنم
قول میده
به همشونم هم گفتم به توام میگم
ولی الان امشب به خدا نا ندارم آپ کنم خیلی خسته ام
فرددا شب باز میام پیشت
هوارتا بوسسسسسس
فعلا...

سلام نگین جووونم
خوبم عزیزم .. تو چطوری؟
از بس دیر به دیر میای! خب دلمون تنگ میشه دیگه!!!
همه رو از همه چی انداخته! خودم هم تا چند روز دیگه مثل تو میشم! نگران نباش!!
الهی! خسته نباشی! ولی نگین هیچ امیدی به مردن تونیست!! چند دفعه تا لب گور رفتی و برگشتی؟؟؟؟؟ خیلی پوست کلفتی بابا!!
ما ۴ تا یه طرف! اون خیل کثیر جمعیت یه طرف!! اونا رو انداختی به جون ما؟؟؟
بووووووووووووووس
منتظرم !!
قول نگین قوله هااااا!!!!!!
خب امشب میتونی استراحت کنی! جایز میباشد
قربووووونت
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

آقا موشه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://www.mushmushak.coo.ir

سلااااااااااام
چطوری گیلی خوفی ؟؟
چه خبرااااا ؟؟
به به چه روز قشنگیه امروز (سوت )
میخوام برم بیرون
گیلی چیزه کوله بار عشقمون پیش توعه کجااس من مسواکمو میخوااااام
گیلی بیا یه کادو خشکل دارم برات
یه آدرس ورودیه واسه وبت با این آدرسم وبت باز میشه برو به همه بده

www.monzo.coo.ir

گیلی من حوصلم سر رفته گیلیییییی
میام دباره
قربونت
بوووووووووووو بای

سلااااااااام موشی جونم
خوفم! تو چطوری؟؟
خیلیییییییییییی!!!!!!! )): )):

مووووشی!! اون مسواک مال تو بوود؟؟؟؟؟ من خیال کردم مال خودمه استفاده کردم!!!! برو یکی دیگه بخر!!!!

واااااااااااای! چه موشیییییه مهربووونی!!!!
مرسسسسسی!!!
بووووس بووووس
ممنونم موشی جووون

حوصله منم سر رفته! اصلا از بیخ رفته! دیگه هیچی ازش نمونده!!! بیا یه مدت بریم بمیریم!!! میای؟؟ اصلا بیا یه مدت بریم آسمان خراش خراب کنیم!! بعد دوباره از اول بسازیم!! نه! بیا بریم کف رودخونه رو بکنیم برسیم به تهش!! میای بریم توی جوب زندگی کنیم؟؟ میای بریم پشت درخت زندگی کنیم؟؟؟؟؟ مووووووووووشییییی....

دوباره بیا!!

فدات

بوووووس بای

بیتا پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاسی.. ببین مطالبت انقده طولانیه که وقتی به تهش می رسی یادت می ره سرش در مورد چی بود!! :دیییی
میگم آدرس بدم خدمتتون خرمالو برام میاری؟
آفرین دختر گل.. میگم منم آپ کردم.. در ضمن همسایه هاتون چه گناهی کردن تو مرغی شبا زود می خوابی!! برای چی اونا باید کارشون رو به خاطر خواب تو تعطیل کنن.. خوب تو خوابت رو به خاطر کار اونا تعطیل کن.. خوب اونا شبا تازه اول سادیسمشونه.. نباید یه جوری به همسایه ها بفهمونن که ساختمون سازی مشکلات داره؟؟
گیلی جونم منم آپیدم ..
فعلا بای بای

سلام عزیزم
خب یه قیچی بردار از وسط ببرش! هر چقدر که برداشتی حساب میکنم!! ببین من چقدر خوبم!!!!

اشتباه نکن!! من همسایه ها باشن یا نباشن شبا نمیخوابم!! یکی دو ساعت هم که میام بخوابم اینا اینجوری میکنن!!!! خب به من چهههههه
میام پیشت حتما..
قربونت

آقا موشه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:37 ب.ظ

گیلی سلاااام
گیلی من چقد زود دلم برات تنگ میشه !!!!!!!
نمیدونم حالا دلم برا تو تنگ میشه یا شکلاتا که بهم میدی !!!!!
مسواکمو تو استفاده کردی خوب مسواک خودتو بده به من اصلا مگه مسواک منو تو داره
گیلی بهدها یه مسواک بیشتر نمیخریم یکی بسمونه

گیلی بزار اول من بمیرم ببینم اگه درد نداشت اونوخ تو هم بمیر !!

گیلی جوب رو هستم بیا بریم تو جوب زندگی کنیم
اصلا بیا بریم یه سقف بسازیم بریم توش پس کی من دیگه طاقت ندارم

بیا بریم تو جنگلا تو یه درخت !!!

گیلی قابلتو نداشت بووووس
راستی شاید امشب آپ کنم معلوم نیست اگه کسی نیومد خونمون
بوس بوس

سلااام عژیژم

منم دلم برات تنگ میشه!!!!
نخیرم!!! اووون شکلاتا مال خودمه!! نمیخوام به تو بدم!!
گوووولم نزن!!!من اونا رو قایم کرده بودم! از کجا پیدا کردی؟؟؟؟؟؟

خب من که مسواک ندارم!! اگه داشتم که مال تو رو برنمیداشتم!!!
موشی نمیشه الان بهدها باشه و یه مسواک داشته باشیم؟؟

نه موشی!! اون دفعه آمپول زدی گفتی درد نداره! ولی من که زدم درد داشت! تو الکی میگیییییی!!! دیگه حرفتو باور نمیکنم!!

پس بریم دنبال یه جوب شیک!! ببین موشی جوبش ۲ نفره باشه ها!!!

من حوصله بنایی ندارم! بریم یه سقف آماده پیدا کنیم! پیش ساخته هم خوبه ها!!

مگه ما خرسیم که بریم تو جنگل؟؟ بیا بریم توی بیابون!! درختای اونجا بهتره!

مرسیییی
خودم میام دم درتون با چوب میشینم نمیذارم کسی بیاد خونتون!!

بووس بووس

آقا موشه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام گیلی پس عروسی که گفتی چی شد من تا پنج شنبه نمیتونم صبر کنم دلم برات تنگ میشه بووووووووووووووس
گیلی آپ کردم دستت درد نکنه با چوب وایسادی دم خونمون بوووووس
بدو بیاااااااااااااااااا

برو یه آبیش رو بخر براااام!
موشی منتظرممممم
دلم تنگ میشهههه
بوووووووووس

اومدم

مهدیه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:52 ب.ظ

زیبا ترین عکسا ذر اتاق های تاریک ظاهر میشن...
پس هر وقت تو قسمت تاریک زندگیت واقع شدی٬بدون خدا قصد داره یه تصویر زیبا ازت بسازه!!!!

خب عزیزم تیپ شنبه اصولا بلیز بینفش و شلوار نارَنجی یا بالعکسه!!!!!!


اگه موز رو تو کیسه ی مشکی بذاری و در حالت اویزونم باشه دیر تر خراب میشه!!!!!
پ.ن.منم خانه دارم خب!

جدا چه همسایه های مرهبونی!!!!!!!

یه سوال اساسی از سر فضولی:اقا موشه واقعا اقاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

بالاخره اپیدم یه سر بزن
بوس بای

امیدوارم تصویر خیلی بهتر از خودم نشه!!

این شنبه هم چه خوش تیپ بود و ما نمیدونستیما!!

بابااااااااااااا!!! خانه داااااااااااااااااار!!!! بگم برات اسفند دود کنن عروسمون چشم نخوره!!
تازه کجاشو دیدی!!!!

آقا موشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط میدونم آبروی هر چی آقاست برده!!! بقیش رو از خودش بپرس!!! من توی تشخیص جنسیت آدما موندم! چه برسه به موش و بقیه جک جونورا!!! ( یه چشمک برای موشی!!! )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد