بازی

نمیدونم کی بود که چند روز پیش دلش مرخصی و استراحت و محو شدن از زندگی میخواست!!!!

اون بیچاره هر وقت دلش هوای یه بریک کوچولو میکنه همون لحظه هزار تا کار از زمین و هوا حواله وجودش میشه!! نوش جونش که نمیتونه دیگه سرشو بخارونه!!

و اما انرژی!!!!!   با اینکه وقتش تا خرخره پر شده اما همین وسطا چند نفر سرنگ به دست دنبالش کردن و انرژی های مثبت رو تزریقوندن!!  یه بوس بدهکاره همه تزریقاتی های محترم اینجایی و اونجایی و مجازی و حقیقی و واگرا و همگرا و مقعر و محدب هست  ! بزنن به حساب..

از طرف دنیا جونم ( کفشدوزک بدون کفش)به این بازی که همه میدونن چیه دعوت شدم ... خب بازی میکنیم :

از کی خوشم میاد از کی خوشم نمیاد ؟؟!!!

۱- از اینکه درباره آدما بگم از این خوشم میاد و از اون خوشم نمیاد ، خوشم نمیاد!!!

۲- عاشق بچه های شیطونی هستم که از در و دیوار و سر و کله همه بالا میرن و آروم قرار ندارن!!

۳-پسر بچه های زیر ۱سال که شلوار جین میپوشن رو خیلی  میدوستم

۴-از آدم مغرور و خودخواه و متکبر و اونایی که همیشه از خودشون متشکرن متنفررررررررررررم!!

۵- از آدمایی که به فکر خودشون نیستن و به خودشون اهمیت نمیدن هم خوشم نمیاد!!

۶- از دخترایی که از بدو تولد  تیپ زنونه میزنن خوشم نمیاد

۷- از دخترایی که میخوان ادای پسرا رو در بیارن ( رفتار و تیپ ) خوشم نمیاد!!

۸- آدمای مولتی مدیا و آچار فرانسه رو خیلی دوست دارم

۹-از آدمای مستقل که همیشه فقط به خودشون وابسته هستن و رو پای خودشونن خیلی خوشم میاد

۱۰-اونایی که تا بهشون میخندی پسر خاله میشن رو دلم میخواد با ماهی تابه بکوبم تو سرشون!

۱۱- از هر کی علافه ( مخصوصا پسر)  دل  خوشی ندارم!

۱۲- از آدم تحصیلکرده بد خط خوشم نمیاد!

۱۳- اونایی که اگه از چیزی  خوششون بیاد به زبون میارن و تعریف کردن از دیگران براشون ذلت نیست رو خییییلی دوست دارم!

۱۴-از مامانایی که به فکر قر و فر دختر بچه هاشون هستن  خیییییلی خوشم میاد

۱۵- آدمایی که اطلاعات دارن یا ندارن ولی در هر بحث و موضوعی خودشونو میندازن وسط و همیشه لنگه دمپایی محافل میباشن       نوچ نوچ نوچ

۱۶-از زن و شوهرایی که تو کوچه و خیابون و هرجای عمومی در حال لاو ترکوندن هستن بدم میاد

۱۷- آدم همیشه ناله و دپ  نهههههههههه

۱۸-آدمای شاد و با نشاط مخصوصا اونایی که با شوخی و خنده و مسخره کردن مشکلاتشون اونا رو حل میکنن رو خیلی دوووووست دارم

۱۹- از اینایی که تا یه چیزی مد میشه میرن دنبالش و به این کاری ندارن بهشون میاد یا نمیاد و اینی که پوشیدن چه کوفتیه زیاد خوشم نمیاد

۲۰- از پسرایی که میخوان جلب توجه کنن و زیادی افه لنگه کفش میان خوشم نمیاد   و بد تر از اون  از دخترایی که تا به  اینجور پسرا میرسن از خود بی خود میشن و هر هر  میخندن و نهایت توجهشون رو به اونا میکنن بددددددددم میاد

۲۱- از مرد زن ذلیل و زن مرد ذلیل  متنفرم

۲۲- از  آدمایی که حواسشون به اطرافشون هست و میدونن دنیا چه خبره و چی داره دور و ورشون میگذره خیلی خوشم میاد

۲۳- دخترا و پسرا و زنا و مردا و پیر زنا و پیر مردایی که به فکر ظاهرشون هم هستن و حداقل سعی دارن که خوش تیپ باشن رو دوست دارم( البته اونایی که روز و شبشون با این فکر میگذره که چه تیپی بزنم و چی بپوشم و چه جوری آرایش کنم  رو دوست ندارم)

۲۴- آدمایی که خلاقیت و فکر نو دارن و دوست ندارن کاری که بقیه انجام دادن رو انجام بدن و دنباله روی بقیه نیستن  رو میدوستم

۲۵- حوصله اونایی که نمیخوان از موضع خودشون کوتاه بیان و به این افتخار میکنن که به حرف خودم مطمئنم و من درست میگم و  انقدر بحث میکنن تا همه رو قانع کنن رو ندارم

۲۶- عاشق دختر بچه هایی هستم  که کلمه گرگ بهشون نسبت داده میشه و زبلن!

۲۷- از آدم منطقی  خیلی خوشم میاد

۲۸- آدمایی که بدفرم غذا میخورن رو ....

۲۹- از افراد ظاهر بین اصلا خوشم نمیاد!

۳۰- از زن و شوهرایی که همیشه همراه و همدل هم هستن و توی جمع همدیگرو ضایع نمیکنن خیلی خوشم میاد

به زور ۳۰ تاش کردم که رسم و رسومات  به هم نخوره!!

چون از این بازی خوشم نمیاد  از طرف من هیچ کس به ادامه اش دعوت نیست!!

 

نظرات 58 + ارسال نظر
سودابه دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://soodabeh.blogsky.com

جالب بود و با بیشترش کاملا موافقم

منم تو وبلاگم یه نظرسنجی گذاشتم که خوشحال میشم بیای

از چه جور مردی خوشت میاد ؟

از چه جور دختری خوشت میاد ؟

منتظرم

چه جالب!
حتما میام!

نینا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

ههههههیییییییییییییی با ۲۹ تاش موافقم ولی شماره ۷گیجم کرده که آیا منم جزو اونام یا نه راستش من ادا در نمیارم ولی معمولا رفتاروتیپم مثل پسراست حالا از من خوشت میاد یا بد؟؟؟

نینا جون من همه رو دوست دارم!! اینایی که نوشتم هم دنبال مصداقش نگرد!!
تو هم سعی کن دختر باشی!! یعنی دختر باید دختر باشه!! اگه غیر از این میخوای اول برو با خدا یه گفتمانی داشته باش بعد هر جور که میخوای راه برو!!
اصلا من چیکارم؟؟؟
من تو رو دوست دارم عزیزم خیالت راحت

کفشدوزک بدون کفش دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

سلااااااممممممممممممممم خندهههههههههههه

چطوری؟؟ خ خندهههههه








ولی گیگول دارم از خنده منفجر میشممممم

خندهههههههههههههههههههههههههه


من که کارد بالای سرت نذاشته بودم بیا بازی کن ..

خندههههههههههههههههههههههههه

فقط یه دعوت بود ... تازه شامم نبود که این همه زحمت کشیدی

خندهههههههههههههههههههههه


جون دنیا چقد این پستو با عصبانیت نوشتی؟؟

خندهههههههههههههههههه

فقط مونده بود بگی از این دنیای انترم که منو مجبور به این بازی لوس کرد بدم میادد

خندههههههههههههههههههههههههه

جون دنی راضی به زحمت نبودممممممم

خندههههههههههههههههه


با ۳۰ت کلی موافقممممممممممم


خندههههههه


بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس تفیییییی


خندههههههههههههههههههههههههه


سلاااااااااااااااااااااااام کفگولی جووووووووووونم
خووووووبم
تو چطوری عزیزم؟؟


تو به من بگو کی از خنده در حال انفجار نبودی!!!! ؟!!! همیشه داری منفجر میشی یا پخش شدی!!
خندهههههههههههههههه

دروغ نگو!!! شام نبود؟؟؟؟؟؟ من دلم رو به یه شام خوش کرده بودم!! گول خوردم!!!!!
ببین چون تو گفتی نمیخواستم نه بیارم توش!! دوست جونی گفتن و ....

نه بابا! عصبانی چیه!! نرمال بودم!! تازه کلی فشار آوردم تکلیفمو با خیلی چیزا معلوم کنم که آخرش خوشم میاد یا نمیاد!!!

خندههههههههههه
یعنی انقدر شدت بد اومدنم زیاد بود که اینو میگی؟؟؟؟؟؟ نه ! اینجوریا هم نیست!! تو غلط کردی که اینجوری میفکری!!! به قول خودت کارد که بالا سرم نذاشته بودی!! خودم خواستم که دعوتت رو بپذیرم!!!! ولی از جان و دلش فاکتور گرفتم!!

حالا که زحمت رو دادی!!!! لوگوی من چی شد؟؟؟؟ ( چشمک)

بووووووووووووووووووووووس
ماااااااااااااااااااااااچ

بدون تف!!!!

نییییییییییییییییش

آقا موشه دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

گیلییییییییییییییییییییییییییییییی
بوووووووووووووس
گیلی انقد ا تفاهم داشتیییییییییییییییییم
گیلی منم اگه بازیو مینوشتم جانه خودم همینارو مینوشتم
گیای دلم برا یه عااااااالمه گنده تنگ شده بووووووود
بوس بوس

گیلی انقده عموم تا گذاشتمت برگشتم ازت تعریف کررررررررررد دختر عموهام داشت میترکیدن از حسودی :دی

اشکشون در اومده بود
اصلا تو از همشون سرییییییی
گیلی بدو بیا پیشم
معذرت نبیدم یوخده کامیم مشکل داشت الان درسته درسته
پس کی پنج شنبه میاااااااااد !!

گیلی من برم تو کوچه معاشرت کنم اجتماعی بشم هاااااااااااان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازیه جالب بید شاید منم مینوشتم
البته گفتم که منم همممممممممممه اینا که گفتیا مینوشتم
خوشم میاد که میفهمی
قرررربونت برممممممم
مواظب خودت باش
باباییییی
بوس تف بوس تف

جووووووووونم؟؟؟؟؟
بووووووووووووس
راست میگی؟؟ بالاخره تفاهم پیدا کردیم یعنی؟؟؟
خب بنویس!!!
منم دلم تنگ شده بووووووووووووووود
ماچ تفییییییییی

اه اه اه!! موشی اینا چه دختر عموهاییه تو داری!!! خیلی حسودن!!! اصلا عموت به اون با شخصیتی و خوبی!! چرا بچه هاش اینجوری شدن؟؟ ولی پسر عموت خیلی خووووب بودا!!! ( چشمک)

میااام
معذرتت پذیرفته شد!!! موشی من ۵ شنبه نیستم!!! عروسی رو عقب بنداز!! داریم با دوستام میریم ددر!!

نههههههههههههه!! موشی همون تو خونه بشین!! خودم باهات معاشرت میکنم اجتماعی بشی!!! کارات تموم شد اتاقا رو هم جارو بزن!!

موشی اینجوری میگی یعنی چرا دعوتت نکردم؟؟؟؟ ببین تو بنویس!! جون گیلاسی میام میخونم!!! اصلا غلط کردم هیچ کس رو دعوت نکردم!! تو بنویس!! خب؟؟
اتفاقا نمیفهمم!!!!!

قربونت
بوووووووووووووس تفییییییییی

خانومی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ق.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

دستت درد نکنه دعوت نکردی!

هوا چقدر امروز خوبه!!!!!!!!!!!!!

آقا موشه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ

ولی دختر عموهام خیلی گلن
این پسر عموهه خیلی بد زاته اینطوری نگاش نکن اصلا آدم کشه دخترای مث تورو میکشه :دی

گیلیییییییییییییی من میدونستم تو آخرش منو ول میکنی میری ددر حالا با کدوم یکی میخوای بری:دی خیییییلییییی نامردی خوب بیا با خودم برو ددر !!!!

تو که نمیای معاشرت کنیم میای ؟؟؟
گیلی تو برو ددر منم میخوای یه جاهایی سر بزنم اصلا عروسی رو ۱ ماه عقب میندازیم آخه خیلی کار ثواب مونده انجام بدم
نه گیلی نمینویسم میسی بوس
الان وقت ندارم اصلندش

میفهمی الان داغی نمیفهمی !!!!

ماچچچچچچچ تفی نیستااااااا !!!!!!!

نخیرم!! اصلندش هیچ دختر گلی پیدا نمیشه!!!! فقط خودم گلم!!!!!!!
موشی من نیستم نری خونه عموت اینا!!!!!!!!!!!

با دوووووووووووستام میخوام برم!! دلت بسوزه!!! تازه زهرا هم هست!! ۲ روز میریم زود میایم!! ۵شنبه جمعه نیستم!!!!!!

من میام معاشرت!! مگه الان داریم دوغ درست میکنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موشی من میرم ولی تو هیچ جا نرو!! برات رمان میخرم بشین گوشه خونه ۲ روز ففقط رمان بخون!! عینک اضافه هم روش میذارم
ولی باهات حساب نمیکنم!!! اصلندشم نمیخواد دنبال ثواب باشی!!!! خانه داری خودش ثوابی بس عظیم است! ( قال گیلی)

تو الان چی کار داری میکنی که همش وقت نداری؟؟؟؟؟
خب ننویس! آفرین!

کی میفهمم که سر شدم که بفهمم اون موقع داغ بودم که نمیفهمیدم؟؟
ولی همین هم یعنی میفهمم که میفهمم که نمیفهمم!!

بوووووووس

لیمو بانو سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

اونایی که تا بهشون میخندی پسر خاله میشن رو دلم میخواد با ماهی تابه بکوبم تو سرشون!
خوب نخند عزیز دلم! نخند مادر! نخند دلبندم!

چیه؟؟ !!!!طرف پسر خاله تو در اومد؟؟؟ فامیل شدیم؟؟

خب نخند عزیزم دیگه!! بیجنبه!!!!!!!! ایییییییییییییییششششششش

آقا موشه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ

آره تو که گلی ولی خوب بازم تو گلی
چییی ؟؟ کجا میخواین برین ؟؟؟؟؟ زهرا رو نبر (سووت) اصلا منم میرم خونه عموم اینا نیگا منو همین الان با اسرار دعوتم کردن نرم دختر عموهام ناراحت میشنااااا !!!!!!!!۱

من حوصلم سر میره خوب باش رمان میخونم ببین چند تا کتاب قصه هم بگیر من سر گرم بشم مداد رنگیم با دفتر نقاشی بگیر برام تا یهو بهونه نگیرم
ببین تا دم دم خیابون برم باش

من مگه کاری میکنم هیچی جونه خودم نشستم ور دل تو همین تو که میدونی دروغ نمیتونم بگم دنبال یه لقمه نونه ثوابم !!!!


گیلی این زهرا میگه من تو ۶۳۰ مینویسم اونوخ ایمیلشو نداده :دی اگه داری بهم بده ببینم چی مینویسه اوکی ؟؟

نخیر!!!!!! عموت گفته بدون گیلی حق نداری بری خونشوووووون!!!!!
با دختر عموهات هم بیرون نریا!!! گم میشین!!

باشه!! کتاب قصه و مداد رنگی و پاستل و ماژیک و آبرنگ و گواش و همه چی برات میخرم! چند تا کارتون هم میگیرم برات! تو فقط بشین گوشه خونه!! از جات تکون نخور!!! غذا هم یه چند روز نمیخواد بخوری!! باشه؟؟

الهی من بمیرم!!! تو که اصلا همه وجودت پر میکشه برای کار خیر و ثواب!!!!!!! یه ثوابی نشونت بدم همین وسط کباب بشی!!!

خندهههههه
زهرا انقدر پیشرفت کرده که ۶۳۰ هم داره؟؟ قبلنا فقط ۳۶۰ داشت!!!
ایمیلشو نداده؟؟؟؟ ببین من هی میگم این اهل معاشرت نیست میگی نه!!!!
خب میگیرم بهت میدم!!! ( سوووووت!!!)

به من چه!! این وسط دعوا راه نندازا!!

تارا.....ستاره کمیاب سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام
اصلا کاری به نوشته هات ندارم ببینم این موشه کیه؟ هان؟ من غیرتی شدمااااااااااااااااااا آی نفس کککککککککککککش
می بینم که با آقا ها می پری اینقدرم که ماچ و بوسه تف تفی؟!!!!!!!!!!!!!!!۱ چشمم روشن ؟!!!!!!!
قررررررررررررررربونت
بوست بایت

سلام!!
کاری به نوشته هام نداری اومدی اینجا خین و خین ریزی راه بندازی؟؟ نیزه و سپزر و بقیه تجهیزاتت رو هم آوردی؟؟ نکات ایمنی رو رعایت نکنی من نمیذارم اینجا جنگ بشه ها!!!!!!
بابا موشی، موشه!!!
من با آقاها چی کار دارم؟؟؟؟
خیالت راحت! همه چی امن و امانه!!!!
فعلا هم چراغای چشمت رو خاموش کن!! یه چند روز دیگه خودم روشنش میکنم!!
بوووووووووس
فدات

نینا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

مممممممممممممممممممرررررررررسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییییی

بوووووووووووووووووووس
قربونت

نسیم سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ http://nasim77777.blogfa.com

جالبه . اما عکس نی نی ها خیلی قشنگن.........
موفق باشی.

اوهوم!!!! دوست داشتنین!!
مرسی

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

خنده غشششششششششششششششششششش


خندهههههههههههههههه


جوابت کلی منو خندوند

غششششششششششششششششش


گیگول آخه حیوون و میوه کم بود که گیلاس انتخاب کردی؟؟

خندهههههههههه


دقیقا الان رو زمین پخشم

خندههههههههههههههههههههههههه


میگم ... دومست دارم

همین

خندهههههههههههههههههه

بوسسسسسسسسسسسسس

مگه جوابم دلقکه که بهش میخندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غششششششششش

قحطیه حیوون و میوه بووود!!!!!! اون زمانا هنوز گیلاس نیمده بود ایران!!

الان جارووووو میارم جمت میکنم!!!

منم دومست دارم!!! البته بیشتر!!!!

بوووووووووس

م ی ث م سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
خوبه نصف به نصف‌ان.
۱۵ تا خوشت نمیاد ۱۵تا خوشت میاد ! متعادله
تعادل با اینکه کلمه ی عربیه اما قشنگه ٫

من از ادمایی که (((نه))) نمیتونن بگن خییییلی، خوشم نمیاد/

سلام!!!!

خوشم میاد بیکاری میشینی میشمری!!! اتفاقا خوب شد!! خودم میخواستم بشمارم یادم رفت!! مرسی که زحمتم رو کم کردی!!!

منم از تعادل خوشم میاد!!!!!!!!!!!! ترازو هم خوبه!! وزنه!! باسکول!!!
همش خوبه!!

منم از آدمایی که نه نمیتونن بگن خوشم نمیاد!!! ولی دوستی ارزشش بیشتر از این حرفاست!!! اینو هم یادت باشه!!

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

قوبوووووون گیگول خودم بشممممممممممممم


هه هه ... خوب جواب آق میثمو دادی ... حالیدم

خندهههههههه نیشششششششششش خبیثانه


اصلا گیگول دوس جون ناز گل گلی خودمه

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تفیییییی


خیلی اوووچیکیمااااااااا !!!


راستی تا آن شدم رفتی ... !!!

قوبون گیگول مهربون دوست داشتنی خودم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

فداااااات عسیییییییسیم

اینجوریاست دیگههههه!!!!

نییییییییشششش

کفگولی جووووون هم دومس خودمههه

من با این تفای تو چیکار کنننننننم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بوووووووووس

یه خورده بزرگتر شو!!! دیگه چمشم نمیبینه مادر!!! به فکر سن و سال منم باش!!

خب چرا انقدر دیر آن شدی!!!!! کار دارم وقتی میام زود میرم!! ندیدم آن شدی اصلا!! شرمنده دنیا جووون

فداااای کفگول شاد و خوش خنده و مهربون خود خودم!!!


ماااااااااااااااااااااااااچ تفییییییییییییییی!!!

ک سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

غشششششششششششش


خندهههههههههههههه

یه بازی دیگه ...

پاییی؟؟


خندهههههههههههههههه


عمرا ... من غلط بکنم


خندهههههههههههههههههههههه


بوسسسس تفیییییییییییییی

w-::::::::::::::::::::::::::::::


ببخشید شما؟؟؟؟؟؟؟

من شما رو یه جا دیدم !! خیلی آشنایین!! ولی به جا نمیارممممممممم!!!!! نوچ نوچ نوچ!!!!

من دیگه با کجام نشون بدم که پایم؟؟؟!!!!!!
حالا تو هم هی سوء استفاده کنااااااااااااا!!!!!!!!!!!


حالا اگه از این غلطا کردی یه چشمک هم به من بزن!! شاید شناختمت!!!
نییییییش

بووووووووووووس

نگین سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلامممممممممممممم
به به
نگین جان وارد میشود
سلام گیلاس جونم
چطوری گلمممم؟
خوبی ؟
دلم واست تنگولیده بود
دیروز نیومدم برو دلیلشو از موشی بپرس
دهنم آسفالت شد بسکه به همه گفتم
میبینم که الان خوبی و داری بازی میکنی و اینا
میشه بیای با هم گرگم به هوا بازی کنیم آیا ؟
بیاااااااااااااااااااااااااااا
نیش
خنده
چه خبر ؟
ما الان رفتیم تمام نظرات ولاگمان را جواب دادیم
به همه سریدیم
الان داریم میترکیم دیگه بسکه تایپیدیم
میشه کمک لطفا بشه به من
چه جمله بندی قشنگییی (خنده)
خوب بیا تعریف کن چیکارا کردی من نبودم؟
بدووووو

سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
چه خبرته!! نصفه شبی با سوت و کرنا وارد میشی!! آروم نگین جون!!

خوبم ! تو چطوری؟؟
منم همینطور!! نگین چرا نیستی؟؟؟؟؟؟
میدونم کار داری!! خدا بکشه این کار رو که باعث کچلی همه شده!!
نخیر!! من با تو قهرم!! بازی هم نمیکنمممممم!! زبوووووووووون
هیشی!! جز شلوغی سرمان خبر دیگری نیست!!
آفرین!! درود بر تو دختر گلم!!! یادم باشه بهت یه شکلات بدم!

بووووس
نمیشه کمک بشه لطفا به تو!! دست خودم داره از جا در میاد!! از بس تحقیق تایپ کردم!! آرتروز انگشت گرفتم!!
میام الااااااااان
هولم نکن!!

خرس قهوه ای چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ

منم از خودم خوشم میاد و از هیچکس دیگه خوشم نمیاد :دی

پس زودتر خودتو سایه ات از اینجا دورشیییییییییییییییین!!!
هر کی از من خوشش نیاد حق نداره پاشو بذاره اینجااااااااااا!! فمیدییییی؟؟!!
چشمک

اربابیران چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

خیلی دلم میخواد کامنت با مزه تری روی این پست بذارم اما ظاهرا نمیشه. اینروزها کلی کار روی سرم ریخته. دیروز جلسه نقد عملکرد دولت با حضور رمضان زاده سخنگوی دولت قبل برگزار شد. روزهای پرکاری دارم. همه چیز روی سرم تلنبار شده.
کاش میشد کمی شادتر باشم. شادتر باشیم. روزهای بدیه.
امیدوارم که روزهای روشن زیاد دور نباشن

من کامنت با مزه میخوام چیکار!! فشار نیار!! همین که اومدی ممنونم!
امروز یکی یه چیزی درباره انفجار گفت! یاد تو افتادم!!! از اون روزی که حرف بمب و انفجار و اینا رو زدی دیگه پیدات نشده بود!! گفتم نکنه کار دست خودت دادی یه عده آدم رو راحت کردی!!!!!
جلسه نقد به تو چیکار داره؟؟؟؟ علوم سیاسی هم نمیخونی که بگم مجبوری!!!!! امیدوارم سرت خلوت بشه و دفعه دیگه شاد تر باشی!
ببین تو که از این جمله ها خوشت میاد اینو هم به یاد داشته باش: آدما به همون اندازه که بخوان توی زندگی شاد باشن زندگیشون شاد میشه!!! پس خودت هم بخواه!!!!

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.eham.blogfa.com

پخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خندههههههه


سلام گیگولللللللللل خودممممممممممم


شطوری عقشولی؟؟

بوسسسسسسسسس

همه شی اوکی ؟؟؟

قوبون دخمل گللللللللللل ....

عسیس دلم .... دیگه گفتم شاید بعضی ها باز تو رو در بایستی
قرار بگیرن دونه دونه دعوت نکردم

خودت میدونی که تو همه چیه من دعوتییییییی

بوووووووسسسسسس بغللللللللللللللل بوووووووسسس

اجالتا اینجا تفم نیومد ... خندهههههههه


با اون تیکه که اعصاب خوردتو با قلمو خودکار قسمت
میکنی خیلی موافقم ... منم یه دفتر دیگه دارم مخصوص همین موقع هاست

ولی بعضی موقع ها جدا دلم براش میسوزه
که چرا همه غمو غصه هامو اون باید تحمل کنه

آهههههههههه!!!

هوووومممممممم !!!

بی خی ... کاش آدم همیشه خوب و شاد باشه که نیازی

به هیچی نباشه ... نه گیلاس خوشکلم؟؟؟
بوسسسسسسسسس

بهد اینکه اومدم اینجا یه دعوت اختصاصی شما رو بکنم
تازه این یکی شامم داره ...

منتظر تجارب شما هستم
دینگ دینگ

خندههههههههههه


فدات بشممممممممم

دومستتتتتتت دارمممممممم

بووووووووسسسسسسسسسسسسسس یکم تفییییییی

خندهههههههههههه

بووووووووسسسسسسسسسسسسس

راستی اگه بازیو بنویسی میفهمم که پا بودی ... نیاز نیس با جاییت نشون بدی


خندهههههه در حال غششششششششششششششششششششششش

تسییییییییییییییییدم!!!!

چمشک
خوبم تو چطوری خوشلم؟؟

بوووووس
اوکیه اوکی!! ردیف!!

فدات بشم مامانی!!

میزنمتااااااااااا!!!! رودربایستی چیه !!! تو فک کردی من باهات این حرفا رو دارم؟؟؟؟؟؟؟
همه چیییییی؟؟؟؟؟؟ حتی......؟؟!!!!!!! ایول بابا!!

چشمک

حیف شدا!! چترم رو آماده باز کرده بودم آبیاری نشم!!! حالا این دفعه رو یه اوچولو تف میکردی!!

الهی فدای اون دل کوشولوت بشم!! دیگه برای دفتر و کاغذ نمیخواد دلت بسوزه!!!! بوووووووس

آره!!! من که دوست دارم همیشه شاد باشم!! ولی زندگیه دیگه!!!! میگن ۱۰۰ سال اولش سخته!!! امید داشته باش!!

بوووووووووووووووووووس ت ف ی ییییییییییی!!!!

میسییییییییییییی!! بغل!! ماااااااااااااچ
اگه شام داره حتما!!!!
اولین پستی که بنویسم بازی رو انجام میدم!!

همچین میگی تجربه انگار ۹۹.۵ سالمه!!!!! تجربه ندارم دوست جونی!!

منم دومسسسست دارم

خدا رو شکر که نیاز نیست از جاییم کار بکشم!! همون بازی کنم حل میشه!!!

خندهههههههههههه

زهرا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:31 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com/

با اجازه لینکت کردم!

غلط کردی!!!! پرروووووووووووووووووو
چشمک!
منم میکنم

نینا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

سلا سلام باشه ....

سلام سلام عسیسم..

کفشدوزک بدون کفش چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

خندهههههههههههه

زبوووووووووووووووون

نینا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:08 ب.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

کککککککککککککککککککککوووووووووووووووووووووووووو
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دزدیدننننننننننننننننننننننن
بردددددددددددددددددددددن
کمممممممممممممممک
شنبه!!!!!!!!!!!!!نمیرسم به خدا!!

اقلیما چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
منم از تو خوشم میاد!!!
میگما این عکسای خوشملو از کوجا میاری؟
فعلا بای تا های

سلام!!
ایول!!! منم خوشم میاد!!!!!
بووووس
این عکسا رو از توی آلبوم خودم کش میرم!! عکس خودمه!!!
باور نداری؟؟؟؟؟!!!!
قربونت

شاذه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام
منم از گیلاس خوشم میاد!!
تازه الان ریواس داره می خنده!!
چیکار کنم؟ یهو این حس نوشتن قلنبه زد بیرون. اگه بیداری بدو بخون :)

سلام
برات میخرم!!
بیدار که هستم!!!!! میام الان!!

تارا.....ستاره کمیاب پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنونم گلم
لطف داری بهم
سمیرا هم بخیر گذشت خدا رو شکر.
قرررررررررررررررربونت
بوس تفی

سلام تارا جون
اختیار دارین!!!
خدا رو شکر!!
فدااااااات
تو هم تفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا

نگین پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسمممم
خوبی گلم ؟
حالا تو الان کاری شدی ؟
نه ببین منم دلم خیلی میتنگوله
واسه همین از الان دارم سعی میکنم بیشتر بیام که دلم کمتر بتنگوله
تو خوبییی ؟
چرا بابا من دلم میخواد آپ کنم اما موضوع ندارم
حالا بذار یه خرده فکر کنم ببینم چی پیدا میکنم
خدااااا
یکی منو از دست این کارگرا نجات بده
زمین کناری بتون ریزی دارن
دهن منو .....
اه
بسکه سر و صدا میدن
الان دیگه وقتی صداشونم قطع میشه من غغغغغغغغغغغغ تو سرم صدا میدی (تونستی بخونی ؟)
خنده
هوارتا بووسسسس

سلام نگین جوووووونم
خوبم عزیزم! تو چطوری؟
منم دلم برات تنگ میشهههههههههه
این همه موضوووع!!!!! تو بخوای آپ کنی موضوع هم ریخته!!!
خداااااااا
نجاتش نده!! بذار سختی بکشه!! بذار آب دیده بشه!!!
میدونم چی میکشی!! این خونه بغلی خودمون هم از همین کارا دارن!!!
خندههههههههههه
گوشات اتومات شده!! خارجکی شدیا!!! قیمتت رفت بالا!!
خندههه
بوووووووووووووووووووووووووووس!! هوار و ۲ تا!!

بیتا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاس جونم.. پس باید از خودتم خوشت نیاد چون توی این پستت همش باید می گفتی از این خوشم میاد و از اون خوشم نمیاد..:دیییییی
شوخی کردم.. تورو خدا نزن.. میگم گیلاسی فکر نمی کنی با این جمله ی آخر به کسی که تو رو به این بازی دعوت کردی زد حال زدی؟ :دییییی
بازم شوخی کردم .. دهه بهت می گم نزن خوب!!
گیلاسی جونم منم آپم.. خوشحال میشم سر بزنی بهم
فعلا خدانگهدار

سلام بیتا جووون
ببین من در باره آدما این نظر رو دادم!! خودم گیلاسم!! از خودم هم خیلی خوشم میاد!!
ضد حال سیخی چنده!!!؟؟!!!!!!! من و کفگولی این حرفا رو با هم نداریم!!

میام حتما
قربونت

مهدیه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ

منم از تو خوشم میاد

می ۲

بوووووس

نگین پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://ariai.coo.ir

دینگ دینگگگگگک
( این صدای زنگ در خونه بود هااا )


الفراررررررر
(خوبی گلممم ؟ )

وایسا بینم !!!!!!! چرا در میرییییییییی

خوبم!!

مصطفی)شاعر غزل درد( شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.nanosang.com

سلام دوست قدیمی من همون شاعران غزل درد هستم اما وبلاگمو حذف کردم اما یه نفر آدرس اونو برداشته و وبلاگ دیگه ای روش زده.من صاحب اون وبلاگ نیستم.الان وبسایتمو راه اندازی کردم.لطفا به اشعار من اگر آشنایی دارید به سایت سر بزنید تا مطمئن بشید خودمم.اگه جسارت نیست می خواستم در خواست کنم به جای شاعران غزل درد وبسایت نان و سنگ منو لینک بفرمایید. بعد از مدتها از دیدن وبلاگتون خوشحال شدم.متشکرم.

سلام!
مرسی که بعد این همه مدت یه سری به من زدی!!! باشه! حتما میام!!
لینک هم میکنم!!

هادیران شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:36 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

درود

چه جالب! ۳۰ تا از کجا پیدا کردی؟!
مورد اولی که گفتی همون جا باید تمومش می کردی! ۲۹ تای بعدیش مورد اولو نقض می کنه! خنده!

شاد باشی

سلام

اوهوم!! از توی جوب!!!!

پارادوکس و اینا و اونا!!!!
تو همون اولی رو میخوندی بقیه رو بیخیال میشدی!! بهتر بود!!

اوکی!!

آقا موشه شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ

سلااااااام
چیطوری جیگول ؟؟؟؟؟:دی
کجای نیومدی هنوز از فشم ؟؟؟؟
کن حیصلم سر رفته !!!!!!!



سلاااااام موشی
خوبم! تو چطوری؟؟
چه عجب این طرفاااا اومدی!!!!! (چشمک)
نه دیگه!! نرفتم بمیرم اونجا که!! اومدم!!
خب به من چه!!! مگه من حوصله باز کنم؟؟؟؟

اربابیران شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام گیل
بسی بهترم.
چه خبر.
پیغامی پسغامی... چیزی... هیچی؟
خوب...
این چیزا رو که خوندم کلی به خودم امیدوار شدم و کلی هم به تو البته! تبریییییک میگم!
البته از این بازیا خوشم نمیاد... یه کمی لوس و سبکه... من چی دوست دارم و تو چی دوست داری و من از صورتی خوشم میاد و تو از بنفش خال خال و...!! ولی به هر حال...
خوب...
آخر هفته خونه ام

سلام!!
فکر کنم در آینده ای نزدیک از گیلاس فقط گ بمونه!!!!!


هیشی!!! البته خبر زیاده!!‌ولی بیخیل!!
به زن به تخته!!! چشات شوره!!

تبریک برا چی؟؟ کسی به دنیا اومده؟؟

لوس و سبک تمام هیکلته!!! زبووووووووون !!خیلی پررووووو شدیا!!!! باز اومدی تو چشم من نیگا کردی اینجوری حرف زدی؟؟؟ (حالا چند کیلو هستی سبک جون؟؟؟) منم از آبی گلدار خوشم میاد!!
آهان!!!
من نیستم!!!

آقا موشه یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام تنبل خان خوبی
چ خبرا
دیدی آپ کردم بدو برو پس تو چی
گفتی آپ میکنی منم آپ کردم وگرنه
ببین تا صبح وقت داری آپ کنیااااا وگر نه گشنه میمونیمااااا !!!!!!!!
خیلی خوابم میاد برم بخوابم
شب خوش

سلام موشی!!!!! تنبل هم خودتی و ۷ نسلت!! زبوووووووووووووون
هیشی!!! همون قبلیا به علاوه کلی خبر جدید!!!

من دیشب نوشتم !! اما کامیم قات زد دیگه ارسال نشد!!! اینجوریاست دادا!!
حالا گشنه موندی چی شد؟؟!!
منم همینطور!!!
شب و روزت خوش!!

نینا یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام چرا آپ نمیکنی؟؟؟

چه میدونم!! لابد مرض دارم!!

نگین یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی‌؟
کجایی ؟
انشاا.... زنده ای که ؟
زود بیا دیگه
تنبل شدن بعضیا (سوت)

الفراررر

سلام نگین جوون
خوبم!!
قبرستون!!
نه خدا رو شکر مردم!! حلوا رو افتادی!!!
نوچ!!!! باور کن چند روزی خیلی سرم شلوغه!! بعد میام!
خودتییییییییییییییییییی

لنگه دمپایی

دخمل خوشگل یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

خوشحالم که بالاخره به کشف روابط تو و اقا موشه پرداختم زود تر بیا اپ کن وبعد اگه گفتی این فضول از اقا موشه بی خبره از زهرا با خبر کیه؟ دلت بسوزه چون من میدونم ولی تو نمیدونی بازم منتظرم باش که تازه میخوام بشناسمت و منو نشناسی

تبریک میگم بابت این همه کشف!! برو این کشف هات رو یه جا ثبت کن که کس دیگه به نام خودش نزنه!! کار از محکم کاری عیب نمیکنه!!!
ببین خیلیا هستن که منو میشناسن ولی من نمیشناسمشون!! دیگه در این زمینه سر شدم!! علاقه هم ندارم این گانگستر بازیا رو ادامه بدم!!! حالا هر جور خودت راحتی!!!!!

شاذه یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام گیلاس جون
خوبی؟
کجایی دو سه روز پیدات نیست. گفتم احوالی بپرسم. امیدوارم خوب باشی:*

سلام شاذه جونم
خوبم عزیزم
همین دورو ورام!! امیدوارم به همین دو سه روز ختم بشه!!!!!!!
حالم خوبه !!!! قربونت

pubertyguide چهارشنبه 10 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ق.ظ http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr

S3n3Zu <a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/index.html> embarrasing puberty stories boys </a>
<a href=http://masturbation-and.rusalka.fr.cr/fransomex.html> how does estrogen affect females during </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/index.html> nutritional supplements delayed puberty </a>
<a href=http://female-puberty.te.rusalka.fr.cr/reritaw.html> puberty pictures </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty real photos </a>
<a href=http://why-girls.te.rusalka.fr.cr/qunddsu.html> puberty guide for boys </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/index.html> male puberty and changes </a>
<a href=http://penis-anatomy.rusalka.fr.cr/osathofen.html> boy puberty questions </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/index.html> how to induce puberty </a>
<a href=http://puberty-guides.te.rusalka.fr.cr/rofeesm.html> puberty itching scrotum </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 250 gto recreation for sale </a>
<a href=http://ferrari-club.susanna.xxl.st/verreliri.html> ferrari modena </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/index.html> growth after puberty </a>
<a href=http://puberty-sexual.rusalka.fr.cr/jetinrtheth.html> daniel radcliffe and puberty </a>
<a href=http://ferrari-wa.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari enzo pictures </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari f40 4wd </a>
<a href=http://wrecked-fe.abric.susanna.xxl.st/usonlaungn.html> ferrari 156 </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/index.html> ferrari 512 special </a>
<a href=http://ferrari-us.susanna.xxl.st/ngudetevede.html> ag ferrari </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/yordetheth.html> cesare ferrari ardicini </a>
<a href=http://ferrari-an.abric.susanna.xxl.st/quncckelit.html> acer ferrari repair guide </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/index.html> ferrari car </a>
<a href=http://free-ferra.abric.susanna.xxl.st/xithedist.html> ferrari used part </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/uawsusorou.html> procosious puberty </a>
<a href=http://does-masturbat.te.rusalka.fr.cr/zenthesi.html> hormones in food and early puberty </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/index.html> puberty teens </a>
<a href=http://puberty-guide.te.rusalka.fr.cr/niuteainit.html> male puberty erections </a>

hairypussycom پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://hairypussy.communityhost.de

http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421 hot sex pussy spread
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330 free young teen pussy pics
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690 free filled hairy pussy pic
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781 atk hairy pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123 asian pussy gallery
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111 where to buy phentermine without a prescription
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436 wired pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731 cum in pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726 rate my pussy
http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256 pussy torture
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=902055421"> hot sex pussy spread </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=733308330"> free young teen pussy pics </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=910524690"> free filled hairy pussy pic </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=71697781"> atk hairy pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=705115123"> asian pussy gallery </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=637262111"> where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=227963436"> wired pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=790789731"> cum in pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=448307726"> rate my pussy </a>
<a href="http://hairypussy.communityhost.de/thread/?thread__mid=167986256"> pussy torture </a>

diflucanef پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-

[url=http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods] diflucan 200 mg[/url]
[url=http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex] buy adipex online[/url]
[url=http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy] free pussy pics[/url]
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods"> diflucan 200 mg </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex"> buy adipex online </a>
<a href="http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy"> free pussy pics </a>
http://www.quizilla.com/poems/10008118/diflucan-200-mg-oral-diflucan-vs-iv-diflucan-or-can-diflucan-effect-your-periods diflucan 200 mg
http://www.quizilla.com/poems/10008028/buy-adipex-online-adipex-whole-sale-and-non-prescription-adipex buy adipex online
http://www.quizilla.com/poems/10007974/free-pussy-pics-and-spread-pussy free pussy pics

crosswordsa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum

<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093"> depression and puberty in boys </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095"> diflucan no prescription india </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094"> young bikini, hilary duff bikini </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096"> free classroom printables </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097"> free printable preschool worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098"> red lobster printable coupons </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099"> las vegas strip map of casinos </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100"> free printable football borders </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101"> printable free christmas cards </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102"> 3rd grade math printable worksheets </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103"> nbuy cialis, cheap cialis </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104"> printable crosswords and word searches for teens </a>
<a href="http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105"> free printable flash cards for baby </a>
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2093 depression and puberty in boys
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2095 diflucan no prescription india
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2094 young bikini, hilary duff bikini
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2096 free classroom printables
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2097 free printable preschool worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2098 red lobster printable coupons
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2099 las vegas strip map of casinos
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2100 free printable football borders
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2101 printable free christmas cards
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2102 3rd grade math printable worksheets
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2103 nbuy cialis, cheap cialis
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2104 printable crosswords and word searches for teens
http://download-firefox.org/forum/index.php?action=vthread&forum=1&topic=2105 free printable flash cards for baby

buyadipexa جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://buyadipexonline.wackwall.com/

http://buyadipexonline.wackwall.com/ Buy Adipex Online

tramaddfdsdf شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com

http://diflucan+yeast+infection.wackwall.com/ Diflucan yeast infection
http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com/ buy cheap tramadol online
http://buy+generic+viagra.wackwall.com buy generic viagra
http://order+tramadol+online.wackwall.com order tramadol online
http://buy+vicodin+no+prescription.wackwall.com/ buy vicodin no prescription
<a href="http://diflucan+yeast+infection.wackwall.com/"> Diflucan yeast infection </a>
<a href="http://buy+cheap+tramadol+online.wackwall.com/"> buy cheap tramadol online </a>
<a href="http://buy+generic+viagra.wackwall.com"> buy generic viagra </a>
<a href="http://order+tramadol+online.wackwall.com"> order tramadol online </a>
<a href="http://buy+vicodin+no+prescription.wackwall.com"> buy vicodin no prescription </a>

enoprescription شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ق.ظ http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com

http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com Where to buy phentermine without a prescription
http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com Side effects of phentermine
http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com Cheap phentermine without prescription
http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com Buy meridia online no prescription
http://freecasinoonline.wackwall.com free casino online
http://viagrawithoutprescription.wackwall.com viagra without prescription
<a href="http://buyphenterminewithoutaprescription.wackwall.com"> Where to buy phentermine without a prescription </a>
<a href="http://sideeffectsofphentermine.wackwall.com"> Side effects of phentermine </a>
<a href="http://cheap+phentermine+without+prescription.wackwall.com"> Cheap phentermine without prescription </a>
<a href="http://buymeridiaonlinenoprescription.wackwall.com"> Buy meridia online no prescription </a>
<a href="http://freecasinoonline.wackwall.com"> free casino online </a>
<a href="http://viagrawithoutprescription.wackwall.com"> viagra without prescription </a>

linuxhelpwe سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688 buy levitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690 buy lexapro
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14683"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14685"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14686"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14687"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14688"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14689"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14690"> buy lexapro </a>

linuxhelpet سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692 buylevitra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693 buyambien
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694 buynaproxen
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696 buylorazepam
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697 buyoxycodone
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14691"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14692"> buy levitra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14693"> buy ambien </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14694"> buy naproxen </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14696"> buy lorazepam </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14697"> buy oxycodone </a>

nuxhelpnetu سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698 buy artemis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700 buy lipitor
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701 buy cialis
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702 buy diflucan
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705 buy oxycontin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706 buy phentermine
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707 buy lexapro
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708 buy meridia
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710 buy fioricet
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14698"> buy artemis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14700"> buy lipitor </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14701"> buy cialis </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14702"> buy diflucan </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14705"> buy oxycontin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14706"> buy phentermine </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14707"> buy lexapro </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14708"> buy meridia </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14710"> buy fioricet </a>

netwforums سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ق.ظ http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723

http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713 buy topamax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716 buy valtrex
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721 buy toprol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723 buy viagra
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724 buy xanax
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725 buy tramadol
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726 buy vicodin
http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712 buy vicodin
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14713"> buy topamax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14716"> buy valtrex </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14721"> buy toprol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14723"> buy viagra </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14724"> buy xanax </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14725"> buy tramadol </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14726"> buy vicodin </a>
<a href="http://www.linuxhelp.net/forums/index.php?showuser=14712"> buy vicodin </a>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد