۵شنبه جمعه را چگونه گذراندید؟!! آیا؟؟!!

 

اینجوریا بود که با بروبچز یه دفعه فیلمون یاد هندوستان کرد و دلمون برای یکدگر اندازه گنجشک تازه از تخم دراومده شد و توبره ها رو بر دوش انداخته و 50 نفری جمع شدیم و ۵شنبه رفتیم فشم!! ( زود نوشت : قشم نه!!! فشم یه منطقه کوهستانی ییلاقی اطرافه تهرانه!!!  گفتم که بعضیا بدونن!!!)

اولش که رسیدیم  nهزار متر ارتفاع کوه  از این کوه پیچ پیچیا رو  با  پای پیاده!! (چه مشقتی ما کشیدییییم!!) رفتیم و رفتیم و رفتیم تا رسیدیم  به آدمدونی ( همون ساختمون !)   بعدش چون همه یه پا کوهنورد و ورزشکاریم و آخر آمادگی بدنی !! یک عالمه وقت ولو شدیم و  به طرز فجیع خاله زنک گشتیم !!

آخر شب من دیدم شب جمعه است !! به خیر اموات یه بازی پیشنهاد دادم ( رد کن بره)!!

انقدر وسط بازی جیغ زدیم  که تارهای صوتیمون جهش ژنتیکی پیدا کرد! آخراش صدای خر میدادیم!!  تا تونستیم هم خندیدیم! لب هامون بعد بازی ۳ برابر کش اومده بود!!!!

از همه بدتر عمق فاجعه بود!!!! که صبح شنبه  خودش رو نمایان ساخت!! از ناحیه نشیمنگاه  فرسایش یافته بودیم!!!  طبق آخرین آمار  قریب به خیلیا  توانایی نشستن رو از دست داده بودن!!! من یکی که اشکم در اومد سر کلاس روی صندلی نشستم!!

بعد دیگه تا ۶ صبح داشتیم  میخندیدیم و میزدیم تو سر و کله همدیگه و  انگشتمون رو میکردیم تو چشم بغل دستیمون و گیس روبروییمونو میکشیدیم و.....

صبح زود کله سحر هوا گرگ و میش ساعت ۹ صبح از خواب بیدار شدیم ... همه رفتن کوه  فقط ۳ تا کوزت  (گیلاسی ++)  موندن سفره صبحانه رو جمع کردن !!!!!  بعدش  چند تا برگشتن خبر آوردن هوا اون بالاها سرده!!!   ما هم اندازه خرس کوهی بنفش راه راه لباس پوشیدیم که یه وقت خدایی نکرده زبونم لال یخ نکنیم!! و بالاخره پیش به سوی اون بالاها راه افتادیم!!  انقدر لباس پوشیده بودیم که من دماغم میخارید نمیتونستم دستم رو تا اون بالا بیارم چه برسه به اینکه قرار بود کل هیکل رو تا نوک کوه برسونم!! مثل آدم آهنیه بیش فعال با هر بدبختی بود پرچم رو اون بالا زدیم و برگشتیم!!!

جای همه خالی یه دست فوتبال زدیم هلووووو!!!  با نتیجه ۱۲- ۵  تیم ما  باخت!!! حالا همچین اختلافی هم نیستا!!!   

این زمینمون شکل قیف بود!!!!زمین تیم ما نصف اونا هم نبود!!! بعد ما ۷ تا بودیم اونا ۶ تا !!! حالا از این ۷ تا ۳ تامون توی دروازه بودیم!!!اینو گفتم که همه بفهمن ما عمدا گل میخوردیم که تیم مقابل نگه شما خیلی قوی هستین و جر زنی شده!!!!! اصلندش هم ما  شکل تور ماهیگیری نشده بودیم!!!!!

این توپی که باهاش گل کوچیک بازی کردیم سایز نخود فرنگی  کال بود!!!  غرق بازی که میشدیم   با خیلی توجه  فقط میتونستیم پای اون یکی رو شوت کنیم!! همش پاهامون قاطی میشد!! الان من اومدم خونه جورابم رو در آوردم میبینم یه پام ۲ تا قوزک داره  اون یکی پام هم شصتش  با یکی عوض شده!! از یابنده تقاضا میشود با پیک موتوری  شصت من رو به دم در خونمون ارسال کند!

از آت و آشغال خوردن هم چیزی نگم بهتره!!! خدا خیرمون بده ان شاالله که هرچی چیپس و پفک و شکلات و ... توی بقالیای تهران بود بار زدیم بردیم اون بالا کوفت کردیم!!!  یه گیلاسی هم داریم  هر خوراکی بدی دستش تا تهش رو در نیاره و لیس نزنه کاغذش رو زمین نمیذاره!!! همش هم به خاطر اینه که اسراف نشه!!! خیر ببینه ایشالا!!!     .....  راستی اینم بگم!!   : اون بالای کوه این بسته مانچی رو باز کردیم!! هر یه دونه که میخوردیم تا کجامون میسوخت!!!  تند بوداااااا!!!!  همه سیاه و کبود شده بودن از شدت تندی ولی هیچ کس کم نمیاورد و میخوردن همه!!!  آب هم که در دسترس نبود!!!  ناگهان یک ظرف ماست موسیر پیدا کردیم!!!!  دیگه هیچ کس طاقت نیاورد و  از شدت سوزش نمیدونستیم ماست رو داریم توی کجامون میکنیم!!  ( منظورم چشم و گوش و دماغ بود!!)

خووولاصه این هله هوله ها رو تا جایی که جا داشتیم وارد بدن کردیم!!  موقع برگشت هم لواشک به دست گرفتیم که  عملیات جنبش فک همچنان تداوم داشته باشه!!!   توی این پیچ پیچ جاده  حس میکردم توی دل و رودم میکسر و جارو برقی روشنه!!! با دوستان جملگی حال تهوععععع پیدا کرده بودم!! هر یه پیچ که از جاده رد میکردیم خدا خدا میکردیم که از آسیب های بهداشتی فرد کناریمون در امان باشیم!!!  آخرش  زنده رسیدیم خونمون!!

 همین !!!! خیلی خوش گذشت!!  جای هیچ کس هم خالی نبود!

پ.ن ۱ : این چند روزه خیلی سرم شلوغه!!!!  اگه دیر بهتون سر زدم نزنین پای بیمعرفتی!! ایضا اگه دیر آپ کردم پای تنبلی!!

نظرات 60 + ارسال نظر
نینا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

هاهاهاهاها
من که فقط از صبح تاشب ۷جا مهمونی رفتم اصلا هم شب مثل مرده نیوفتادم

هه هه هه هه
خدا بیامرزت !!!! شادی روحت یه فاتحه صرف میکنم!

یکی از طرفداران سروان پالرمو دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ http://afsaranpolice1.blogfa.com

سلیم شما چقدر عکس نینی دارینا خیلی باحالن
خوشحال میشم سر بزنین
:*

سلام!
چه کنم دیگه!! دارندگی و برازندگی!!!
چشم !حتما سر میزنم!

آقا موشه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ق.ظ

خیلی تنبلی تو
خیلی بیمعرفتی توو :دی
سلااااااااام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟
زنده ای خوب خدارو شکر
بابا ورزشکاران کوهنوردان دلاوران بازیکنان جیغجیغکنان آه آه کنان گیس گیس کشان چیز میز خوران فوتبال کنان تنده تند خوران اووووووووف خوب خلاصش کردماااااا ببین این افتخاراتتونا رفتم ثبت کردم براتون یهو حقتونا نخورن :دی

خوب خدارو شکر که خوش گذشت بهتون
کجایی تووووووو نخیر دیگه به درد نمیخوری هیچکاری که بلت نبودی الانم تنبل شدی !!!!!!! از دست رفتی رفتتتتتتت

فعلااااا ....

زنده نیستم!! الان این روحمه!!!!
چیه؟؟!! حسودی میکنی؟؟!! خب نمیذاری گیس تو رو بکشم مجبورم برم گیس اونا رو بکشم!!! حالا گریه نکن!! دفعه دیگه میام چشم تو رو در میارم !!!
دارم میرم کار یاد بگیرم که به درد بخورم دیگه!! موشی آشپزیم تکمیله!! جهیزیه هم که تو قراره بخری!! دفتر نقاشی هم که داریم!!! دیگه بریم سر خونه زندگیمون؟؟؟ سقف حاضره؟؟؟؟
قربووونت

آقا موشه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ

چه دوستای بی جنبه و بیکاری داریااااا
خدا به دادت برسه !!!!!!!!!!!!!

جینگیلیااا زیاد به خودتون زحمت ندین ماهارو کشف کنین من که شناسنامم هیو حاضر تو وبمه گیلیم که میشناسین زهراو ساراو صغراو شوکتو سکینهو اینارو هم اگه شناختین به منم بگین دارم از فضولی دق میکنم (هووووق)


اینا دوست نما هستن!! وگرنه دوستای من خیلی باحالن!!!

بذار دلشون خوش باشه!! طرف به خیالش زیر خاکی پیدا کرده!! یا شایدم حس انیشتین بودن بهش دست داده!!!
مووووووووووووشی!!!!! تو به سارا و صغرا و شوکتو ایکس و ایگرگ چی کار داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو فقط منو بشناس بسه!!!! حالا با زهرا هم میتونی معاشرت داشته باشی!!!!! فهمیدی؟؟؟

بیتا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

که بدون من می ری گردش و تفریح و حالی به حولی آره؟؟
باشه این حرکتتو داشته باش .. منم دیگه نمی برمت کوه!! میگم الان زنده ای؟ زخم معده ای چیزی نگرفتی(البته زبونم لال) بابا خیلی مقاومید شماها!! :دیییییییییی
گیلاسی این چند روزه سرت شلوغ نبود.. دوروق گووو تو تنبلیت میومد بیای وبلاگا رو سر بزنی دوروقووو (همون دورغ گوی سابق) خوب الان برای تنبیه روزی ۲ بار بیا وبلاگم و نظر بده خوب؟؟ آفرین دختر گل.. کاری نداری؟ قربونت برم.. پس من منتظرم هاااا.. روزی ۲بار باشه؟ فعلا خداحافظ

مگه تو با خرا میری گردش منو میبری؟؟؟ خب منم نبردمت!!!

زخم معده که در سالیان پیش گرفتم!! الان در حال جور کردن یه معده برای تعویض هستم!! این معده الان از رده خارج شده!!
حالا که اینجور شد باهات قهرم!! دیگه هم وبلاگت نمیاااااااااام!!!!
سالی ۲ بار !! این به خاطر اینکه دلت نشکنه!!!
باشه!!!
بای بای

اربابیران دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام
کمی بهتره حالم و اما هنوز خوب نیست!
همراهی با دوستان خیلی خوبه
فشم هم کلی باحاله مخصوصا تو این سرما!
خوش بگذره

سلام!!!
خوبه که کمی بهتره!!! سخت نگیری خوبه خوب میشه!!! دیگه از اینجا به بعدش دست خودته!!!
آری!! خوب است نقطه سر خط
خیییییییییلی!! سرما میچسبه!! الان که خوبه!!ما همیشه یه موقعی با بچه ها میریم که تا کمر توی برف باشیم!!!
به تو بیشتر!!!

اقلیما دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
گیلاسی جوووووووووووووون!!!
وای خواهر خوش به حالت!!!ما که آخر هفته به شغل خطیر مادری روی اوردم!!!
عزیزم بیا تا دورت بگردم نخواستی بر می گردم!!!!
خوب دیگه..
خوش باشی.
فعلا بای تا های

سلااااااااااااام
اقلیما جوووون!!
دلم برات تنگ شده بوود!! تو هم که کم پیدا شدی!!!! (سوووووووت)
ای وااای خواهر!! به این زودی کی بچه گذاشت توی کاسه ات؟؟!! بهشت هم الان زیر پاته؟؟؟
همون بگردی بهتره!!!!!

قربووونت عزیزم
سلامت باشی
بای بای

دخمل خوشگل دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

قشنگ بود ولی سانسور خبریت بالاست ها بگم اونجا دنبال چی می گشتی؟ فعلا صبر می کنم تا شاید بخوای با زیر میزی یی چیزی سرمو گرم کنی منم گوللللللللللللل بخورم

سانسور خبری؟؟؟؟ فکر نمیکنم خاطره گفتن سانسور لازم داشته باشه!!! گزارش بازدید علمی که نمینویسم!!!
بگوو!! هرچی میخوای بگوو!! جون من بگوو!! اصلا نمیدونم منظورت کجاست!!! کجا باید دنبال چی میگشتم آیا؟؟؟!!! من فقط یه مورد نشستم روی بوته خار!! تا آخر شب داشتم توی شلوارم دنبال تیغ میگشتم!!! همین!!!!!!!!
روی میز بهتره!! اون زیر خبری نیست!! رو بازی کن!!

زیر نور ماه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

آاااااااااااااااخی چه عکسی گذاشتی.. پر از نی نی های قلنبه و بامزست........ (^.^)(^.^)

وااااااااااااای چه کرده این گیلاسی شیطون بلا روزه جمعه ای!
راستی چرا کوزت = گیلاس ++ شده!!؟؟

همیشه شاد باشی و خوش بگذرونی (^.^)

قربونت که مثله خودم عاشق نی نی هستی!!! من خیلی دوسشون دارم!!!! این عکس دسته جمعی خودم و دوستامه!!!!
کاری نکردم!!! زحمتشو بقیه کشیدن!! من فقط تا تونستم خوردم!!!!
این ++ نتیجه برنامه نویسی زیاد با ++C هستش!!! تاثیر خودش رو به طور نامحسوس گذاشت!!! منظورم گیلاسی به همراه ۲ نفر دیگه بود که داشتیم صبحانه رو جمع میکردیم!!! به کوزت بد بخت ربطی نداره!! نکشش وسط!
تو هم همینطور!!

تارا....ستاره کمیاب سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ http://3tara.blogsky.com

سلام خانومی
خوبی؟
امیدوارم همیشه خوش باشی.
و به گردش
مواظبت خودت باش
قررررربونت

سلام تارا جوون
مرسی خوبم
تو هم همینطور
قربونت
بووووووس

دخمل خوشگل سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

بابا بی خیال یه جوری پاسخ میدی ادم دیگه جرات نمیکنه بهت سر بزنه و نظر بده خیلی خوش گذشت تو دنبال یه چیزی بودی که منم دنبالش بودم ضمنا این اقا موشه خودش خیلی بی جنبس چون تا یکی خواست یکم شوخی کنه بهتون برخورد
اصلنشم گیلاسی دیگه دوست ندارم قهر

اوه اوه!! همچین میگی کسی ندونه فکر میکنه من آرسن لوپنم که جرات نداری!!! چیزی نگفتم که!!! الان اگهع میخوای به غلط کدن و چی چی خوردن بیفتم عمرااااا!!!!! خب عزیز من درست شوخی کن!!! چرا با نیزه وارد میشی که ما مجبور بشیم سپر دستمون بگیریم!!!!! تازه موشیییی خیلی هم با جنبس!!!!
یعنی قبلش دوسم داشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماماااااااااااااااااان!!! نه حالا قهر نکن!!! بیا با هم دوست باشیم

دخمل خوشگل سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ

نمیفهمم چرا میگی رو بازی کن تا اونجایی که همه میدونن تو به بازی های زیر میزی مثل رد کن بره خیلی علاقه داری اما اگه رو بازی می خوای باشه من پانتومیم رو پیشنهاد می کنم چطوره؟

آره خب!! من به هر چی زیره علاقه دارم!!!
باشه!!

البرادعی؟؟؟؟؟؟

دخمل خوشگل سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

اینو واسه خودت مینویسم مطمئن باش که من یه دوستم حرفامو با اسانسه شوخی و خنده بخون نه با اسانس خزو خیلی

خزو خیلی هم که بد نیست!!! اصلا تو هر جور میخوای باش!!! فقط تکلیف منو معلوم کن!! میخوای سر کارم بذاری و حالمو بگیری یا میخوای سر کار بذاری و بخندی؟؟؟؟؟؟ در همه حالت من حوصله سر کار رفتن ندارم!! بابام گفته فعلا تو خونه بشین!! شوهرم هم گفته من زن شاغل نمیخوام!! باید از صبح تا شب رخت بشوری و بچه ها رو ترو خشک کنی!!!! حالا این وسط دوست چیکاره حسنه نمیدونم!!!!

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com




به به گیگول خوش گذشته خودممممم
شطوری؟؟؟؟؟؟؟
میبینم که با بکس رفتی و منو دعوت نکردی؟
باشه دارممم براتتتتتتت

خندههههههه

خوشحالم که بهت خوش گذشته
مواظب خودت باشششششش

بووووووسسسسسسسس


راستی یه تست گذاشتم ... !!! بیا جواب بده ؟؟!! [قلب]

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست جونیه خودم

خوفم!! تو چیطوری؟؟!!
چی داری برااام؟؟!!! آبی باشه لطفا!!

بوووووووووس

جات خالیییییییییییییی بود!! به کسی نگو!! هر وقت از خنده پخش زمین میشدم یاد تو بودم!!

حتما میااااااام و میتستم!!
بووووووووووووس

زیر نور ماه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

ٌWow جدی؟؟ از همین ترم اولی چه قدر فعاااااااااااااااالی.چه زود با ++C شروع کردین.احسنت (تشویییییق)
پس حسابی واسه خودت یه پا گیلاسی کدنویسی بلاااااا؟

چی کار کنیم!! ناخواسته گذاشتن توی کاسه مون!!!
نه بابا!! گیلاسی کد نویس هنوز نشدم!! در همون قدمهای نخست درجا میزنم!!
قربوووونت

م ی ث م سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
کوهنوردی فقط فرحزاد تا امام‌زاده داوود! کلآ تو راه زجره وقتی هم میرسی بالا از سرما یخ میزنی ~~ حسنش اینه که برگشتنش میتونی با ماشین برگردی×

سلاااام
حالا ما اون وسط امامزاده داوود از کجا میاوردیم!! کاشکی قبلش میگفتی با خودمون ببریمش!!!!
خدا رو شکر این قسمت یخ زدن رو ما اجرا کردیم!!! سرد بود هوا!!! مثل خرس یخی شدیم!!

آقا موشه چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

سلااااام
اوهوم تالاپ ببقشید صندلی اومد جلوم خوردم زمین !! کو عینک منو گیلی تو برداشتی !!!!!!!
الو الووو صدا خوبه اووه اوووه سلااااااام چطوری گیلیییییی ؟؟؟ گیلی دستو پاهای منو کوووو تو برداشتی الان دستو پام گم شده !!!!!!!!!!!
گیلی کجایییی من مرد از دلدرد !!!!!! پس چرا کمفوت نمیارییی ؟؟؟!!!!! ببین جوب اگه پول نداری بخری برو چندتا از سوپری کوچتون بدزد بیا دیگهههههه
گیلی عکسای منو کوووووووووووووووو خوردی عکسامووووو
گیلی الان ضعف شدید دارم س روزه چیز نخوردم دیروز تو بیمارستان یه سرم هفشتا سوزن به خوردم دادن امروزم هیچی جرات نکردم بخورم :| سه روزه گشنم گیلی چقد تو شیبح مرغ سوخاری شدی ؟!!!!!!!! وایسا ببینمممممم

گیلی سقفو حاضر کردم ولی مهندسشی نکردم ستونم نزدم یهو دیدی خراب شد رو سر زنو بچهامون !!!!!!!!!!!!!!!!

آی دلمممممممممم میام دباره الان هم دلم درد میکنه هم .....

سلاااام
من نبووودمااا!!! خودش بوود!!! چقدر دلم خنک شد
خوردی زمین!!!!!!!!
نوچ!!!! این عینوک خودمههههههه!!! زبوووووون!!!!! کوووووووووور!!
چه خبرتههههههه!!! اون میکروفونو بذار زمیییییین!!!!! تو نمیتونی مثه بچه موش یواش بری یواش بیای که کسی نفهمه؟؟!!!!
موشیییییییییی میزنمتا!!!!! معلوم هست با کی گشتی که دست و پات رو هم بلند کرده؟؟؟؟؟ گریههههههه!!!! چرا هر چی گم میشه میای از من میخواااااااای!!! فک کنم دست و پات هم با جورابات یه جا گذاشتی!!! جورابتو که پیدا کردی فک کنم پات هم توشه!!من که با تو قهررررررررم!!!!! همین فردا میرم سه طلاقت میکنم!!!!!
تو مرد از دلدرد؟؟!! الهی شکر!!!! جام تو سقف باز شد!!! خیلی جا میگیریااااااااا
مامانم گفته اول زندگیتون ولخرجی نکن!! پولاتو تو جوب نریز!!! کمفوت برا تو بخرم انگار رفتم پولامو ریختم تو جوب!!! هرگززززززززز
مگه مثه تو شیکموام که هر آت آشغالی گیرم میاد بخورم!!!! یحتمل عکساتو خودت خوردی دلدرد گرفتی!!!! اصلا مگه قرار نبود بزنم پشت لپ لپ فروشش زیاد شه؟؟!! هاان؟؟!!
نوش جونت!!! هر چی خوردی گوارای وجودت!! فقط سوزنشو در میاودردی تو گلوت گیر نکنه!!!!!!
نهههههههههههههههههههههه
اونجا رو نیگااااااااااااااااااااا فرارررررررررررررر

همون عمله سازش هم غنیمته!!! خودت ساختی دیگه؟؟!!!! بعدا میام مهندسیش میکنم!!! فعلا تو خوب بشو!!!! بعد زندگی میکنیم!!

یه دقیقه همه گوششونو بگیرن میخوام خصوصی صوبت کنم:
موشی جون انقدر نگو دلم دلم!!!! با این جیغ و دادای تو ملت فک میکنن هنوز هیچی به هیچی نیست وقت زایمانته هاااااا!!!!!!

آقا موشه چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ


سلام دخمل خوشگل :دی بببینم حالا خوچگلی یا استتار کردی :دی !!!!!!!
خوب تو هی تحدید میکنی مشکوک میزنی گفتیم نکنه جاسوسی کمنیسمی بچه دزدی چیزی باشی !!!!!!!!!!!!!
بیا شوخی کن کی بدش میاد از شوخی هاااا حالا تو هرجور راحتی ما هیچی بی جنبه نیستیم :| اصلا تو هرجور راحتی ما که بخیل نیستیم اصلا تو هرجور راحتی :دی مگه ما میترسیم :دی اصلا تو هرجور راحتی !!!!!!!!!!
چی ؟؟؟؟ گفتم ۲۰ بار تو هر جور راحتی خوب اصلا تو هر جور راحتی =))
اگه ما بخوایم با هر کامنتی عصبانی بشیم یا بترسیم که باید وبمونا حذف کنیم بشینیم برنامه کودکمونو ببینیم :دی
به دل نگیری یهووووووو :دی اصلا تو هرجور راحتی :دییییی
خوچال شدیم از دوستیتون :)

من سکوت میکنم جفتتون راحت باشین!!!
اوا !! چرا تعارف میکنین ...حالا شام تشریف داشتین..

فرزانه چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:09 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

سلام سلام۱اینگاری فشم خیلبی خوش گذشته!!!خوشا به حالتوون مشل ما که بعدش از هر جا که دستشون رسید نمی کشن بیرون و کوفتش نمی کنن!!!
اما دیگه ایدز هم ندارن ها؟؟؟؟؟

سلام سلام
الان یه سوال برام پیش اومده!!! دستشون به کجا میرسید؟؟؟؟!!! آیا؟؟!!! خب دورش سیم خاردار بکشین از این به بعد!!!

دارن!!! ایدز که خوبه!! آنفولانزای مرغی هم داررررن!!! تو داغی نمیفهمی عزیزم!!!

دخمل خوشگل چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ

مگه مرض داری فوت میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟
وایساااا بینم...

دخمل خوشگل چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ب.ظ

باز ایولاتش به این موش موشی که وقتی فهمید نیت ما خیره دیگه تحدیدمون نکرد این گیلاس چان( با جان اشتباه نشه) بازم سر جنگ با ما داره مرسی موشی جان اصلنندشم فقط میام وبلاگ تو نظر میدم به این شبه گیلاسم بگو من البالو هستم اگه راست میگه حالا بازم فحش بده تا مجبور شه خودش بره کادو بخره

حالا دیگه اینجوریاست!!!!!!! باشه!!!! وقتی شناساییت میکنم هم که دوزاریتو کج میکنی!!!! خوشگل عمته!!!!! چی؟؟؟؟؟؟!!!
موشی اگه ببینم اومده اونجا دیگه نه من نه تو!!!!! حواست باشه ها!!!!! به فکر اون بچه باش!!!! موشی میرم به همه میگم چیزیت نبوده هاااااااا!!!!!!!!!!!!
عجب آدمی هستی تو!!! من کی فوووووش دادم؟؟؟!! یه چند تا اس ام اس بدم دوست بشیم؟؟!! اینجا که هیچ رقمه کوتاه نمیای!!!!
من کادو تهنایی نمیخرم!!!! راستی مامانم هم مثل خودم میگه سکه بدین!! فعلا نامزدی رو بچسبین تا عروسی!! حالا معلوم نیست تا اون موقع چی بشه که!!!! تو میگی نه؟؟؟

الهام چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ

نمی یای اون طرفا.........قهری؟؟؟؟

من؟؟!! ... قهر؟؟!! ... با تو؟؟!! الهااااااااااااااااااااااااااااااام
اصلا معلوم هست تو کجایی بیمعرفت؟؟!!! هیچ خبری ازت نیست!!!
دیگه هم که با ما نمیپری!!! بعد اومدی میگی قهرم؟؟!!!!!!!!!

آقا موشه پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

دهه دخمل خوشگل حالا یه ذره تحویلت گرفتماا !!!!!!!! با گیلاس بد صحبت میکنیااااا هواست جم باشهاااااااا فمیدی
نه گیلی به روح خبیث جون سپردم تو وبم راش نده خیالت راحت
آفرین دخملای خوب بیاین کادوهاتونو بدین به من همدیگه رو ماچ کنین تموم !!!
تازشم گیلی اگه بخواد شناساییت کنه سه سوته پروندتو کشیده بیرون ما به یه نرم افزار زد جاسوسی قوی مجهزیم آره داداچ !!

ایول!! موشی جون دارمت!!!
هوای روح خبیث جون رو خیلی داشته باشا!!!!
نه دیگه!! نشد موشی!! شرمنده!! این کادو نه مال منه نه مال دخمل خوشگل!! میخوایم بدیم به یه عروس بدبخت بیچاره !!! ایشالا هر وقت عروس شدی برای تو هم میخریم!!
بـــــــــــــــــزن قدش !!!

نینا پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام گیلاسی مرسی فاتحه خوندی روحم شاد شد یه وب پیدا کردم هم زبان ایتالیایی درس میده هم راجع به فرهنگ ایتالیایی مینویسه: www.italianlerning.blogfa.com :*

سلام نینا جوون
امشب شب جمعه است برات خیرات هم میکنم که دیگه روحت عروسی بگیره!!
مرسی .. میرم میبینم
بووس

میلی پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

حالا دیگه رو دمه من پا میذاری آرهههههه؟؟؟!!! کی بت اجازه داده تو وبه موشی اول شی جایه منو بگیری هااااااااا:دی

اومدم قتل عامت کنم :دیییی !!! حالا بخواب رو زمین دستاتو بذا پشته سرت سینه خیز ازین کوهه برو بالا به قله که رسیدی خودتو پرت کن پایین با کله بخور به سنگ !! بعد خون ریزی بکن بعد ببرنت بیمارستان من به دکتر پول بدم بت دارویه اشتباهی تزریق کنه بعد تشنج کنی بمیری بعد به مرگت مشکوک شن بعد بعده کاوش و جستجو بفهمن من به خاطر چی کشتمت بعد در بعد از ظهره روزه پنج شنبه ساعته ۵ من رو در ملعه عام به دار بیاویزند تا باشد آیندگان پند گیرند :دیی

باز تو عکسه بیبی گذاشتی این دفعه دو بار قتل عامت میکنم :دیییییی
این دفعه دیگه رویه ستاره سهیلم کم کردم !! دنباله یه اسمه جدید باش که روم بذاری :دییییییی

تاتا

از کی تا حالادم در آوردی؟؟!! دمتو که قبلا چیدم دادم گربهه خورد!!!!!!!!!! اجازه من دست خودمهههههههه

میلی باز کتابعلمی تخیلی فرهنگی هنری زیاد خوندی!!! شایدم فیلم دیدی!! آره فیلم بیشتر به قیافت میخوره!!!!! حالا نمیشه انقدر با مشقت نمیرم؟؟!! همون اول یه آمپول هوا تزریق کن منم به همه میگم کار میلی بوده که نخوان کاوش کنن!!!!! اصلا بیا خودم خودکشیت میکنم از همه کار راحت تره!!! نمیخ.ای؟؟!! بیا بخواب با تریلی از روت رد میشم شکل آسفالت بشی!! دیگه ملا عام رو هم نمیخواد شلوغش کنی!!!!!!!!

انقدر عکس بیبی و بچه میذارم تا چشت در بیاد !!!!!!!!

ای مرضضضضض!! تو عقل تو کله ات نیست!!!!! اصلا نمیخواااااااااااد تو وبلاگ بنویسی!!! جون گیلی !! جون میلی!! بیخیال نوشتن شو!! اصلا چه اصراریه!!!!!! نمیخوااااااااااد!!!! دوباره نری وبلاگ بزنیاااااااااا!!! فمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو برو کتابات رو بخون شاگرد اول بشو!! همین بسه!!! تازه زیاد هم هست!!! اصلا طرف وبلاگ و خاطره نویسی و اینا نیا!!! این کارا مال ما بیکاراست!!!!!!!! الان تا دماغم دراز نشده برم خونمون!!!!

شاذه جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممممممم
خوبی خانم؟ ما هم خوبیم. ممنون. بچه هام خوبن. سلام دارن خدمتتون!!
آخ منم دلم از این گردشا می خواددد
می دونم فشم! آخه آدم عاقل از تهران راه میفته میره یه روز و نصفی قشم؟! ایششششش فک می کنن ما خنگیم!!
بچه اینقد جیغ نزن خجالت داره!
بالاخره سرد بود یا نبود؟
چرا اینا عخلشون نمی رسه تو رو به تیم ملی دعوت کنن؟! دارن یه ستاره رو از دست میدن ها!
آشغال خوردن خیلیم خوبه! اصلاً مفیده. گوشت بشه به تنت ننه!
قربون یو
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلااااااااااااااااااااام
خدا رو شکر!! خانم بچه های ما هم سلام میرسونن!!!
خب با هواپیما نصفه روزه هم میرن قشم!!! تازه قشم که خوبه! تا کره ماه هم میرن و برمیگردن!!!! البته اگه دانشگاه کلاس نداشته باشن!!!
جیییییییییییییییییییییغ!!!! خجالت بکش!!!
سرد بود ولی ما گرم بودیم نفهمیدیم!!
من همش شکسته نفسی میکنم!!! اونا که هزار بار خواستن!!!
خدا از دهنت بشنوه!!
فدات
بووووووووووووس

نینا جمعه 2 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

من اصلا نمیتونم پای شلوغی سرت بندازم این تاخیر هاتو

دندم نرم! تو هم بنداز رو سرش!

لیمو بانو شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://limoooyi.blogfa.com

جدیداْ خیلی عکس مکس بچه مچه کار می‌کنیاااااااا.
اگه مسئله ی خاصی هسس بگو !!

دکترم گفته عکس بچه زیاد ببینی چشای بچت قرمز میشه!!

کفشدوزک بدون کفش شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام عسیسم.. کجایی ؟؟ میس یوووووووو

بوسسسسسسسسسسس تفی

نمیدونم!! دستمو ول کردی گم شدم!!!!
بوووووووووووووووووووس
بدون تف!!! حتی یه قطره!!

دخمل خوشگل شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ

موش موشی خیلی خودتو ناراحت نکن نیازی هم به اون نرم افزار زد جاسوسی نیست با این حرفایی که من زدم و رد پایی که گذاشتم تا همین الانشم این گیلاسی خیلی خنگ بوده که بعد این نظر اخری تازه فهمید من نه منم پس من کیم

خنگ خودتی!!! درست صوووووبت کنا!!!! من از اولش فهمیدم!!! نگاهی به ساعتهای کامنت گذاشتنت نکردی آیا؟؟!!!

[ بدون نام ] شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ

اقا موشه این روح خبیستم که با ما فامیل در اومد پس خیلی روش حشاب نکن *. گیلاس بیا با هم بریم یه چیزی بخریم چون مامانی من اسلنندشم وقت نداره وگرنه بدون کادو باید بریم هههههههههههههااااااااااااا اقلب گفتنندش کادو ولی من واسه کمبود وقت خودمم که شده حاضرم تن به خواریه سکه بدم

از اولشم باید خودم یه رابطه ای بین خباثت تو و روح خبیث میکشفیدم!!!! خوب شد گفتی!!!
با من بری؟؟؟!!! من الان چند روزه وقت نکردم برم دستشویی!!! چه توقعهایی داریاااااااااااااا!!!!
همون سکه بهتره!! چون منم وقت ندارم!!!!

دخمل خوشگل شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ

ضمنا یکم برو رو فینگیلیشت کار کن که جون همون عمت اس ام اسٌ خوشمل عمته بود هر چی سعی کردم بخونمش دخمل خوشگل هیچ رقمه نمیشد شرمنده حالا وقتی رفتی کادو واسه اون یارو بخری کادوی من یادت نره که هنوز نبخشیدمت یو هاهاهاهاها

اولندش که مخصوصا ادغامش کردم ببینم چقدر میکشی که دیدم هیچی!!!
دومندش تو هم روی املای فارسیت کار کنی خوبه ها!!!! یادته اون موقع ها میگفتم از روی من تقلب نکن؟؟!! برای این روزا بود!!!
نبخششششششششش!! زبووووووووووون

زیر نور ماه شنبه 3 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

دوباره سلاااام گیلاسـی.. تو خوووبتری؟
باور کن یادم نرفته بود که خبرت کنم...اما این دفعه فرق داشت! یعنی به خاطر نوع مطلبش بود. به نظرم اومد شاید خوشت نیاد آخه عشقولانه ای بود دیگه یه جورایی...قرارم بود اصلا حذفش کنم!!
به هر حال خوشحالم که خوشت اومده.حالا جدا این همه که تو گفتی قشنگ بود ؟! :پی (^.^)
نظرت در مورد اون پست قبلیم هم جایه خودش باقیه.نمی دونم چرا به نظرت اومده که گمیده!
اِااااااااااای گیلاسی شیطون! مثله این که بانیه خیر و تشویقم که شدم !!!!!!! باز خوبه گفتی که بدونم اون مطلبه مفیده فایده هم بوده!!

سلام عسیییییییییییسم
ولی به نظر من خوب بود!!!
نمدونم!! فک کردم گمیده!!!!!!!!!!! حالا جدا سر جاشه؟؟!!
کلی باهاش بچه نمره گرفت!! کجاییییییییییییی!!
بووووووووس

بیتا یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام گیلاسی خوش می گذره؟ کوه و هله هوله و تهوع و اینا؟؟ راستی گیلاس چته میای توی وبلاگم فحش می دی میری؟ آخه من چه هیزم تری به تو فروختم هااا؟؟ آخه چرا؟ آخه چته؟ چرا کامنت دادن به من رو جیره بندی کردی؟ آخه چرا گیلااااااس.. نااااامرد... من آپم .. نامرده هر کی نیاد.. فعلا خداحافظ

سلام! خوش میگذره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آره!! اینا و اونا!!!
مگه تو به من هیزم فروختی؟؟!! من هیزم برای کجام میخواستم آیا؟؟!! هوم؟؟!!
من نامردم!! نمیام!!! زبووووووووووووون

آقا موشه یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

سلامممممم
خوبی گیلاس جووون
کجایی بابا خبریت نیست نکنه تو هم مث من فعال شدی :دیییییی
چند روز بود مودمم خراب بود نبودم گفتم تو اینجایی نگو تو هم نیستی یا هستی استتار کردی :دی
گیلی چند روزه عجیب نرمالم همچین خونسرد دلداااااااااار عجیییب
گیلی بیا بخندیم =)) :دییییییییی من هویجوری خندم میاد فک کنم نیم کره جنوبی مغزم کرم گرفته غشششششششش
گیلی بدو زودی بیا کارت دارم اومدیااااااااااااااااااااا
فدااااات
بابای

سلام موشی جان خودمان!!!!!
خوبم ؟؟!! مرسی!! تو خوبتری!!
نیستم دیگه!!! رفتم قبرستون قبر بگیرم!! گفتن باید چند شب باشی امتحانت کنیم!!! استتار سیخی چنده داداش!!
موشی من فکر کنم اون قرص آبی ها رو اشتباهی خوردی!!!! باز عینکت دست من بود چشات ندید!!!! خوب میشی!!! یه سم پاشی کنیم حل میشه!!!!! اصلا تا گیلی رو داری نگران هیچی نباش!!!
نیمدم!! موشی نیمدم!!! دیر هم نیمدم!!! موشیییییییییییی
قربونت

تارا.....ستاره کمیاب سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ

هیچ معلومه کجایی؟ دیه دارم عصبی می شمااااااااااا

شما خونسردیتو حفظ کن!!!! خودشو ناراحت نکنه!!!

آقا موشه سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام گیلی جوننننننن
کجایی پسر ؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات یه ذره شده نیگاااا
ببینم حالا خودت رفتی کولبار عقشمونا کجا بردی هاااااان ؟؟؟؟؟
همه چیزا من اون توعه !!!!!!!!۱
گیلی اینجا کرم افتاده از بس آپ نکردی
میگم نکنه رفتی نون دراری نمیخواد بیا خودم دندم نرم میرم نون در میارم میخوریممممممم !!!!!!!!!!
گیلی کجا گیر کردیییییییی !!!!!!!!
ای بیمعرفت باز من یه دوسه روز نبودم دباره با دوستات رفتی گردش !!!!!!!!
بببین تا امشب فرصت داری بیای وگرنه فردا هم فرصت میدم !!

سلاااااام موشی جووون!!!!
پشت دیوارم!!!!! قایم شدم هیچ کس هنوز نیمده پیدام کنه!!!!
ای نامرد!!! تو کولبار عشق بدون من میخوای؟؟؟!!!!! موشیییییییی میام گازت میگیرما!!!!!!
خب تو چیکاره ای؟؟!! بیا پاتو بذار رو کرما بکششون!!!!
بله دیگه!!!!!! دیدم تو تنبلی!! بچه ها داشتن از گرسنگی تلف میشدن!! مجبور شدم برم دنبال یه لقمه نون!!!!!!! توی سرما!! برف کوهستان!! بیابون!! دشت!! نمیدونی من چقدر دارم سختی میکشم!! تا بیشتر از این تراژدی نشده برو نون درار!!!
نه به جون موشی!!!! من هنوز همون پشتم!!! زود بیا پیدام کن!!! فسیل شدم!!!
خیلی دموکراسی داریا!!! خوشم اوووومد!!!

آقا موشه سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://mushmushak.coo.ir

گیلی سوک سووووووووووووووووک
هیییییییییییییی پیدات کردمممممم بدو بیا بیرون :دیییییی
گیلی تو غصه نونو نخور اگه گشنمون شد بچهارو میخوریم غشششششششششش
مگه آقا موه مرده که تو نون دراری ببین از فردا حق نداری پاتو از رو کره زمین بزاری بیرون فهمیدی فق ماه میتونی بری اونم زودی برگردی چه منی داره خانوم خونه بیرون بره دههههههههه

این دخمل خوشگلم شناسایی شد خوب خدارو شکر این روح خبیث جون انگاری پسر خالشه جلب هیچی نگته آ !!!!!!!!!!!!!!!
وااااااااااای چقد من پرررتم باید قرص قرمزارو میخوردم هوووووووووف سوووووووت
گیلی من کرمارو نمیکشمااااااا گفته باشم من دوسشون دارم !!!!!!!!!!
گیلی طبقه بالاشم واسه من میخریدی ولی ما که پول نداریم :((((((((((

نخییییییییر!!
جر زنی نکن!!!!!! تو چشات باز بود دیدی من کجا رفتم!!!
موشیییییییییییییی!!! خباثت روح خبیث به تو هم سرایت کرده!!!!!! نهههههههههههههههههههههههههه!!!! دست به بچه های من بزنی خودم میام میخورمت!!!!!!!!
شما برو اول سیبیلاتو شونه بزن مرتب بشه بعد بیا شاخ و شونه بکش!!!!
این روح خبیث خیلی خبیث شده ها!!!!!!!!!!!
موشی تو منو دوست داری یا کرمارو؟؟!!!!! راستشو بگووووو
من پول دارم!!!! تو نداری!!! زبوووووووووووووووووووون

آقا موشه سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://mushmushak.coo.ir

گیلی اگه تو یه روز خواستی یه وب درست کنی که همه بخونن بعد توش خاطره ننویسی چی مینوشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داستان!!!! از نوع تخیلی!!
حالا چطور؟؟!! از خاطره هام خسته شدی میخوای چیز دیگه بنویسم؟؟!!! عمراااااااااااااا

نیناوتلویزیون چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلیم دلم برات حیلی تنگید کجایی؟؟؟بااین تاخیراتت روحم عزا میگیره اصلا خوب نیست آدم کاری کنه که روح مردم عزا بگیره>:(

گم شدم نینا جووون!!!
یه لباس قرمز برای روحت بخر از عزا دربیاد!!!!!!
قربونت

میلی چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:56 ب.ظ http://mili.pib.ir

اینووووووووو (غشششششششش)

زبوووووووووووووووووووووووووووون

نگین چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی ؟
به خدااااااااااااااا من بی معرفت نیستم گیلاسم
الان از دستم ناناحتی ؟
پیشم نیومدی ناناحتی دیگههههههههههههه
گریهههه
نمیدونم چرا همه چی با هم قاطی شده
خودم کلی کار دارم
سالگرد ازدواج مامان و بابا هم هست باید کارای اونم بکنم
تولد دوستمم هست باید خودمو بکشم واسش
کلاسم دارم
درسم دارم
زندگیم دارم
شوهرمو و بچه هامو نمیدونم کجام بکنم !!
خنده
خوبی تو ؟
خیلی خوش گذشت بهتون ؟
بترکی
منم میخواممممممممممممممم
منم میبردی
کجاتونو تنگ میکردم ؟
لوسا
کوفتتون بشه
شوخی کردم گلم
خدارو شکر خوش گذشته
میگم بیا یه چیزی بگم
اسهال نشدین احیانا این همه آت آشغال خوردین ؟
نیش
سوت
میدونم خیلی تمیزم (نیش)
دستام یه کوچولو مو در اورده فردا میخوام ترتیبشونو بدم
تو نمیخوای بیا با ناخنات بکنیشون؟
گربهههههههههههههههههههههههههههههه
پیشششششششششششششششششششششش
خنده
غششششششششششش
الفراررررر

سلام نگین جونم
نههههههههه
ناراحت نیستم!!
باور کن الان یکی دو هفتست وقت هیچ کار نداشتم!! کلا نت تعطیل بوده!! به تو هم سر میزنم تا بفهمی ناراحت نیستم!!
همه این کارایی که ردیف کردی من دارم!! هزار تا دیگه هم بهش اضافه کن!! البته سالگرد ازدواج نداریم!! چند تا عروسی داریم!!
خییییییییییییییلی خوش گذشت!!‌جای هیچ کس هم خالی نبود!!!
زبووووووووووووووووووووون

اسهال که نه!!! با همون استفراغ سر و تهشو هم آوردیم!!
دستاتو آوردی یا نه؟؟!! وسط راه گم نشد؟؟!! دزدیده نشد؟؟!! هاان؟؟!!
قربوووووووووووونت
بووووووووووووووووووووووس

الهام پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ق.ظ

جای منم خالی نبود............؟؟؟؟؟ممنون واقها....:(

جات خالی بود!! ولی باهات قهرم!!!!! خودت میدونی چرا..

اربابیران پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

ما آپیده ایم

اووووکی!!

آقا موشه پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 ق.ظ

نه گیلی نوشتهای تو خوبه
واسه خودم پرسیدم شاید بخوام یه وب دیگه هم داشته باشم خواستم نظرتو بدونم اگه بازم نظری داری بگو

نهههه گیلی من تورو بیشتر از کرما دوست دارم !!!!!
آن آن اصلندش کرمارو کشتم که احساس رقیب بهت دست نده :دی !!!!!!!

تو بخوای یه وب دیگه داشته باشی باید به ذهن خودت رجوع کنی!! فققققققققط!!!! من چه میدونم توی کله تو چی میگذره!!!

حیف که الان حسش نیست!! وگرنه میومدم از وسط نصفت میکردم با این همه محبتت!!!!!

زیدان پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

بَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه! منظ جان! کم پیدایی! مدرسه ایدز داشته باشه، ما پاک ایم هنوز! باور کن!

خوش به حالتون... من هم فشم می خوام!!
البته مشهد ما هم خیلی خوب بود.

(می بیننم که وبلاگ خواهرم (ضحی) و دوستان - همون اسکلا - رو هم کشف کردی!)

خیلی نامردیا!!!!! من کم پیدام یا تو؟؟!! سرتو کردی تو کتاب اصلا هم فکر نمیکنی این همه وقت توی کتاب بمونه فاسد میشه!! احتمالا کتاب رو با فریزر اشتباه گرفتی!!!!!
شما هم میرین!!!! ولی دلت بسوزه که فشمی که ما رفتیم خیییییییییییییلی با مشهد شما فرق داشت!!
عزیزم اونا منو کشفیدن!!!! من دیگه پا به سن گذاشتم توان تعقیب و گریز ندارم!!

آقا موشه جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ب.ظ

گیلی کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه تا امشب پیدات نشه فراموشت کردم رفته :|

نهههههههههههههههههههههههههه
یعنی الان فراموش شدم آیا؟؟!!! نهههههه مووووووووووووووووووشییی

آقا موشه شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ

نه فراموشت نکردمممممممممم
دلم دوست داره !!!!!!!!
اگه میدونستم تحدیدم انقد کارسازه زودتر از اینا تحدیدت کرده بودم !!!!
خوب چه خبرا سرت شلوغ شده ؟ نیستی کجا بودی ببینم نکنه باز رفتی پشی اون یکی دیوار قامی شدی !!!!! بیااا بیرون گیلی پیدات کردم !!

به ذهن خودم رجوع شد تصمیماتی هم گرفته شد ولی چون توش از چرتوپرت نوشتن خبری نیست خواستم نظر تو هم بدونم که یه وب کسل کننده تکراری نباشه شاید طرحی به ذهن تو برسه که جالب تر باشه چیدونم البته من راضی نیستم زیاد به خودت فشار بیاریاااااااا بهدا به مغزت بیشتر احتیاج پیدا میکنیم !!!

منتظرتم

دروغ بگی مماخت دراز میشه هاااا!!!
فک کردی!!!! اصلندشم به خاطر تهدید تو نبووود!!!!! تو ؟؟!! من؟؟!! تهدید؟؟!! نوچ نوچ
مووووشی قبول نیست!! تو همش منو پیدا میکنیییییییییییی

در این زمینه بعدا گفتمان مینماییم!!!

نیناوتلویزیون یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

سلام اومدم خدافظی اینقدر آپ نکردی تامن مجبور به رفتن شدم به یادت میمونم اما باید بدونی من ۱ماه میرمو برمیگردم تا اون موقع آپ کن باش؟؟؟؟!!!!!!!!!!خب خدافظ تا اواخر دی:(

نهههههههههههه!! نرووووو!!
کجا میری؟؟!! درس؟؟!! کتاب؟؟!! نههههههه!!! این نامردا نینا رو از پیش من بردنننن!!!
ایشالا آپ میکنم!!
قربوونت

بیتا یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

گیلاس جون عزیزم شما زدی رو دست بنده از بس آپ نکردی .. لاقل من امشب می خوام آپ کنم تو چی؟ خجالت بگش عزیزم زشته جلو مردم من بیام دعوات کنم..بیا آپ کن باشه؟؟آفرین دخمره خوب.. پس دفعه ی بعد که اومدم تو آپ کردی فهمیدی گلم؟ این جمله خواهشی نبود .. امری و تا حدودی تهدیدی بود.. فعلا خداحافظ

من میخوام روی همه رو کم کنم!! مورد داره؟؟!! تازه سیبیلام هم کلفت شده!!!
میام آپ میکنم!! چشم!! ولی چون شما دارین اصرار میکنین یه چند وقت دیگه میام!!!
پس تو ۱ ماه دیگه بیا که تا اون موقع آپ کرده باشم!!! زود تر نمیتونم!! اصلا میخوام در اینجا رو ببندم!!

خداحافظ!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد