(:::::

از وقتی چند جا خوندم و از چند نفر شنیدم که :

 آدمایی که زیادی لفظ قلم صحبت میکنن و بیش از اندازه به نظم اهمیت میدن و ادب آداب میکنن ، افرادی عصبی هستن که در حالت عادی اینجوری واکنش میدن!!!

خیلی نگرانشم!!

کاش اینو میفهمید!

کاش جدی تر میگرفت!

کاش میفهمید قصد دخالت ندارم!!

کاش میفهمید هر حرفی میزنم برای اینه که دوسش دارم!!

...

مامانم میگه : به تو چه آخه؟؟!!

میـــــــدونم!! ولی دلم راضی نمیشه که به حال خودش بذارمش!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~

نمیدونم اینو گفتم یا نه!!

من شدیدا با گربه مشکل دارم!!! یه آنتی گربه قوی روی خودم نصب کردم که به هیچ نحوی غیر فعال نمیشه!

یکی سوسک!! یکی گربه!!! البته واکنشم در مقابلشون فرق داره!! سوسک میبینم  تا یک ساعت فقط جیغ میکشم!!  ولی گربه رو :

ــ اگه ببینم یکی داره گربه رو دست مالی میکنه یا بغل کرده حال تهوع پیدا میکنم!!!  تا چند وقت هم اون شخص رو یه جور دیگه نیگا میکنم!

ــ اگه موقع غذا خوردن گربه ببینم  دیگه نمیتونم غذا خوردنم رو ادامه بدم!! حتی یه لقمه!! توی گلوم گیر میکنه ! کوفتم میشه!

ــ اگه توی پارک گربه ببینم با سر و صدا و چوب و لنگه کفش و راکت بدمینتون و دو سرعت انقدر دنبالش میکنم تا از صحنه روزگار محو بشه!

ــ اگه توی کوچه تاریک گربه ببینم  اول میترسم!! بعد جــــــــیغ میکشم!!  بعد  در حالی که بازم جیییغ میزنم دنبال گربهه میکنم تا بره گم بشه!!

ــ اگه ببینم یه چیزی به نام چشم گربه زیر ماشین برق میزنه  با چوب یا لنگه کفش یا پخ یا شلنگ آب یا..  از اون زیر  میکشمش بیرون بعد فراریش میدم!!!  یه جوری که بره کوچه بغلی از ترس بمیره!

 ــ اگه در حال راه رفتن عادی توی کوچه خیابون گربه بیاد جلو چشمم، بدون تغییر سرعت و حالت،  دنبال گربهه میکنم تا یکم مسیرش عوض بشه ، حداقل بهش سخت بگذره!!

ــ اگه جلو در دانشگاه گربه از اون بالا بپره جلو پام ، نفسم بند میاد! خفه خون میگیرم و در حالی که از ترس دارم  میلرزم  استوار و قوی  مینمایانم! لبخندی ملیح هدیه به لبها میدهم  و با چهره ای که انگار هیچی نشده!! این گربه بود یا پشه؟!!   راه خودم رو ادامه میدهم تا به یه جای خلوت برسم بعد اول جیغ  خفنگ بکشم بعد  بشینم گریه کنم!!

تنها دلیلش هم اینه که:  جلو در دانشگاه یه چند بار گربه( سیاه زشششت) پرید تو چشمم!  جیییییییییییییییییییغ زدم!!  کل دانشگاه + اهالی محترم محل + راننده تاکسی ها  اومدن ببینن چی شده؟!!!! !!   بعد  اگه فکر میکنین که بهم خندیدن و مسخره ام کردن و فک کردن  دارم جلب توجه میکنم و از فرداش  دم در  میـــــــو میــــــو کردن  دارین درست فکر میکنین!! دقیقا اینجوری بود!!!

ــ خب آدمی که اینجوریه توقع دارین وقتی داره رانندگی میکنه و گربه میبینه چی کار کنه؟؟!!  وقتی گربه میبینم تمام تمرکزم  توی اون نیم متر طول این موجود جمع میشه!! دیگه حواسم به هیچ جا نیست! با ماشین  دنبالش میکنم!!   بعد از اونجایی که من همچنان و با پشتکار و افتخار  دارم میرم آموزش رانندگی( تازه جلسه ۱۱ بود!!  خیلی بینش فاصله میندازم! ولی بالاخره روزی گواهینامه میگیرم!!!  آرزو بر جوانان عیب نیست!)  این  مربیم  منو کشید کنار!! هی  دعوام کرد!! هی تنبیهم کرد!! هی برام خط و نشون کشید!! 

بعد منم  متنبه شدم و درس عبرت گرفتم!! قول دادم دیگه مسیر ماشین رو عوض نکنم !!!  

دفعه بعدش که گربه جلو ماشین بود از توی ماشین   خودمو میزدم و داد میزدم    آقا رد شووو!!  آقا رد شوووو!!! ...

برگشتم دیدم مربیم داره باز اونجوری نیگام میکنه!!  فکر کردم الان باز باید نصیحت بشنوم که چرا حواسم به رانندگیم نیست!!

  ناگهان با خشونت گفت :  تو از کجا میدونی این آقاست؟؟!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~

جدیدا به این نتیجه رسیدم  بدن من فقط  تشکیل شده از  یک عدد دهان! و دو عدد کلیه!  و یک عدد لوله که دهان را به کلیه ها وصل میکند! و یحتمل این لوله وقتی از دهان به پایین میاید در وسط راه به دو شاخه منشعب میشود!!  که به هر ۲ کلیه متصل باشد!

هر کی بگه بقیه اعضا وجود داره دچار توهم فانتزی شده!! چون فقط همین اعضای نامبرده کار میکنن!

 من تا تصمیم میگیرم که یه چیزی بخورم ،هنوز نخوردم  باید برم دستشویی!!

حالا اگه  تصمیم بگیرم مایعات بخورم باید ۲ بار برم دستشویی!!

آدم یه مدت هیچی نخوره زنده میمونه؟؟!! آیا؟؟!!

~~~~~~~~~~~~~~~~

بعد از اون چند روز بارندگی ،امروز هوا چقدر کثیف بود!!!

دقیقا وارونگی هوا رو میشد به وضوح دید!! ( رجوع کردم به شیمی اول دبیرستان!!!)

من که  توی این هوا ، چمشام سوزش میگیره   راه میرم اشک میریزم!

همه جا رو توهم سفید میبینم!

غرب بودم آلوده بود!!  شرق هم رفتم آلوده بود!! 

چرا حداقل باد نمیاد؟؟!!

 

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
ژ یگولو جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممممم..
گیلی خانومی بیش فعال زرنگ...

ایولللللللللللللللل..میبینم که دوباره اینجا اپیده شده..

این قضیه گربه ها یه دفعه دیگه گفته بودی فچ کنم..به خودم گفته بودی ایا؟؟

منم از گربه به شدت بدم میاد و متنفرم..نمیترسم ازشا ولی بدم میاد ازش..البته تا وقتی ندویده تو دست و پام نمیترسما..وقتی میدوهه توو دست و پام میترسم...:دی

همون بدو با ماشین رو گربهه..:«دی..
به قول مربیت تو از کجا میفهمی اقا هستن؟؟

دیگه اینکه..هیچی...زمستونا اصولا کلیه ها هم بیش فعال میششن..بیشتریا همینجورین..غصه نخور..:دی

بعد دیگه اینکه خوش به حالتون..حداقل چند روزی بارون داشتین..اینجا که لعنتی فقط سرماست...

مواظب خودت باش عزیزم..فعلا گلم..بوس...

سلاااااااااااااااااااااام
چه کنم دیگه!!!! امتحان دز فعالیت خونم رو برده بالا!!

آره!! به خودت گفته بودم!! راستش برای بیتا هم گفتم!! اینو قبلا نوشته بودم!! بعد توی چرکنویسم خاک میخورد!! بیتا یه چیزی درباره گربه نوشته بود!! یاد این افتادم!
میشناسمت!!! بزرگت کردم دادا!!!

بذار از دست این مربی خلاص بشم!! یه کاری میکنم اسمم جز قاتلان حرفه ای گربه توی جهان ثبت بشه!!

باشه!! جون تو گفتی غصه نمیخورم!! اگه نمیگفتی میخواستم برم کلیه هام رو بفروشم یه ۲۰۰۸ بخرم!!

تازه دلت بسوووووزه!! کباب بشی!!! امروز هم بارون داشتیم!! ( امروز یعنی جمعه!!)

تو هم مواظب خودت باش!! قربووونت... بوووووس

بشری جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://BOSHRAA.BLOGSKY.COM

سلااام خانووم
شطوری؟ :دی
دوتایی انگار کم کم داریم ناپیدا می شیم از حالت کم پیدا :دی
می گماا این پاراگراف اولت خیلی حس کنجکاوی برانگیز بودااااا، گفته باشم :دی
راستی ، این دختره پست قبلیت هم خداییش خیلی بی چشم و روهه ! نکرده یه جای تنها گیربیاره واسه آرایش.. تازه نکرده یهنیم ساعت صبر کنه ! حالا من اگه بودم...... !
االبته این حراستیااا هم با این توبیخ کردناشون نوبرن والا! چادر اجباری !!! ای خدااااااااااااااااا... ای بمیرن با این مملکت داریشون...........
راستی، نگفتی تو شطوری با این میدترما :دی

سلااااام بشری جووون
چه عجب این طرفا!!!
خوبم عسیییییسم
تو چطوری؟؟!!
بیا جفتمون اسممون رو بذاریم سهیل!!! نه!!تو بذار سهیل من میذارم سهیلا که اشتباه نشه!!
باید مینوشتم!! اون پاراگراف اول اینجام گیر کرده بود!! برای خودم نوشتم!!
حالا اگه تو بودی لابد اون نیم ساعت رو هم صبر نمیکردی!! همون جلو حراست آرایش میکردی!!!!!
نمیخواد تو بمیری!!! کی به من و تو اهمیت میده خواااهر!!! تو ماتیکت رو درست کن!!
خیلی با همدیگه حال میکنیم!!!! من از طفولیت عاشق میان ترم بودم!!
اون بیشتر!!

آقا موشه جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ

چرا یعنی آخه چرا مگه میشه نمیاد ؟؟ بیخود کرده خودم چشاشو در میارم باشه باشه میبینمت بای !!!!!!!!!

معذرت یهو تیلیفونم زنگ زد !!!!!!!!!
سلاممممممممممممممم
چطوری گیلی ؟؟؟؟
بابازرنگگگگگگگگگ بابا دوروز پشت کله هم آپپپپپپپ :|
ببینم تو احساست راجع موشا چیه با اونا که مشکلی نداری ببین موشا هم دشمن گربهان هم دشمن گربها :|
گیلی تو انقد تو سرو کله این گربها میزنی اینا زورشون به تو نمیرسه میان سر من تلافی میکنن !!!

گیلی تو کلیهات درست کار میکنه غصه نخور ولی ماله من همون سالی یه بار !!!!!!!

میووووووو :دیییی
گیلی بزار یه چند روز بیام تو کوچتون گربها دیگه جرات نکنن بیان :|
قربونتتتتتتتت
فعلا

آره!!! دلشو زدی!! نمیاد!!! از تو خوشش نمیاد!! رفتههه!!!! به خاطر همین خشونتاته که نمیاد!!! تو خیلی وحشی هستی!!! تو از جنگل فرار کردی!! خدافظ
منم داشتم یواشکی تلفونتو گوش میدادممممم

سلااااام
بهترم!! تو خوبتری؟؟!!
چشششششششششششم تنبلا در بیاد!!!

نسبت به موشا حس خاصی ندارم!!! ازشون بدم میاد!! تازه دلم میخواد دمشونو بکنمممممم ازش به عنوان نخ گلدوزی استفاده کنم!!!

حقته!! هدفم همینه به جون تو!!

برو بفروش!! هم از دستشو ن خلاص میشی م دوزار پول از فروش کلیه هات میاد دستت بزن توی کاسبی!!

جییییییییییییییغ

بد جنس!!! تو فقط برای گربه ها میخوای بیای تو کوچمون؟؟!!!
چشمک

فدات

م ی ث م جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~~
اگه پدر و مادرا به حرف بچه ها گوش میکردن دنیا بهشت میشد!
یادش بخیر بچه بودیم میرفتیم سنگ جمع میکردیم با دوتا از دوستام میفتادیم دنبال گریه ها! اما الآ دیگه بزرگ شدیم ! نسبت به گربه هیچ احساسی نداریم‌~~

سلااام
درد دل اومدی بکنی؟؟!!! دلت خیلی پره انگار مادر !!! هر چه دل تنگت میخواهد بگو!! ولی چه ربطی داشت؟؟!!
خیلی شما انسانهای پستی بوده اید!!! آدم گربه رو با سنگ میزنه آخه؟؟!! چشمش کور میشه بیچاره!! گناه داره حیوونکی!!
میخوای با اون همه تخلیه احساس هنوز هم حسی داشته باشی؟؟!!! خیلییی پرررووویی به خداا!!

بیتا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.bitaee.blogfa.com

سلام.. گیلاس جونم این پستت از روی بج بازی بود.. خیلی پررویی.. تو دچار بیماری سادیسمی.. تو یه گربه آزار حرفه ای هستی.. تو نمی تونی به این رفتارت ادامه بدی.. گیلاس خودم میام می کشمت.. گیلاس آدرس بده می خوام با گربه هاای محلمون بریزیم سرت.. گیلاس آماده باش.. تازه قبلشم میدم یکی از این گربه توپولا آقا موشه رو بخوره که بعدا ادعای دیه نکنه..
گیلاس جونم خوبی؟ :دیییییییییی
ناراحت نشدی که ..آخه من امروز یکم اعصاب ندارم.. فردا پس فردا که آپ کردم علتشو می گم.. الانم استرس دارم.. تو هم با این مطلبت به بی اعصابیه من دامن زدی..
گیلاس تا دعوا راه ننداختم از اینجا برم
کاری نداری گلم؟
فعلا خداحافظ

سلااام!!
از روی لج بازی نبود!! راستش قبلا این مطلب رو توی چکرنویسم نوشته بودم!! پست تو رو که خوندم یادم اومد رفتم سراغش!!! به هر حال نقش زیادی در انتشار این پستم داشتی و من مدیون تو هستم!!!!!!
همه اینا که گفتی میدونم از روی عصبانیته!!! من اصصصصصلا اینجوری نیستم!!! این همه هم شاهد دارم!! ببین...
به آقا موشه بیچاره چیکار داری!!! پای اونو وسط نکش که خودم اول میام میخورمتااااااااااا
نهههه!!!! تو همیشه همینجوری!! بهت عادت کردم!! خیلی اخلاقت بده کلا!! اه اه اه!! ازت خوشم نمیاد!! نمیخواد علتشو بگی!! اصلا مهم نیستی که!!...
خوشحالم که به بی اعصابیت دامن زدم!!!غشششش
الان من تونستم دعوا راه بندازم؟؟!!
نوچ
مواظبت کن
بابای

حمید جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ب.ظ http://karaj400.blogsky.com/

دوست عزیز با مزه نویسم سلام
از اینکه سعادت آشنایی با وبلاگتان برایم محیا شد مسرورم
پروفایلتان را و دو مطلب اخیرتان را به دقت مطالعه نمودیم
و بسی گل خنده بر لبهایمان شکفت وبسیار کیف فرمودیم
امید آن دارم که بلاگر های موفق و پر مخاطب چون شما گرایی از صفحه حقیرم در ضمن مطالبشان با خطی جلیل بیفزایند باشد که ما هم رستگار شویم

سلااااام علیکم
بنده هم از شادی در حال جنبش در پوست خود هستم
پس هم اکنون بسیار مستفیض شده اید!
با گفتن این سخن بنده را هم خوشحال نمودید!!
شما لطف کثیری به ما دارید!
ولی شنا را فراموش نکنید که در رستگاری نقش بسزایی دارد!

اربابیران جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:11 ب.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام بر گیلاس الممالک. مونزونیت کبیر
هوووء حال خودمم بهم خورد از خطابه بالا!
سلام گیل

منم نگران توام که اینقده غصه ملت رو میخوری...

گربه کلی باحاله. چطور میتونی اینقدر بیرحم باشی؟ یه گربه داشتیم که وقتی رفت زیر ماشین یه از خدا بیخبر و مرد من یه هفته دپ شدم... اونوقت تو... نکنه تو قاتلش بودی نامسلمون... قصاصت میکنم....

یه سوال بیولوژیکی: تو فقط کلیه داری؟ یعنی روده و... چی میشه پس؟ پس چه جوری...؟!! لطفا توضیح بده. من گرخیجه گرفتم.

تو تازه اومدی تهرون که آلودگی ندیدی تاحالا؟؟؟؟ ولایت هواش تمیز بود نه؟

قربانت همولایتی

احتــــــرام بگذارید!!
حال منم به هم زدی!!!
سلاااام

بیخیل!! نمیخواد نگران من باشی!! به فکر خودت باش بی فرهنگ!!!

خدا اون راننده رو خیر بده !! یه دونه هم از جمعیت گربه ها کم بشه یه دونست!!!!!
تو هم بیکاریا!!! بابت همه چی دپ میشی!!! دیگه گربه ارزش دپ شدن داره خوچکل؟؟!! جمعیت گربه های تهران از آدماش بیشتره!!!

بچه بودی یادته آدم چه جوری نقاشی میکردی؟!!! چشم چشم دو ابرو دماغ و دهن یه گردو...... من دقیقا سیستم بدنم اون شلکیه!!!
دیگه به بقیش کاری نداشته بااااش!!!
خیلی بی کلاسی که آدم خارجی ندیدی!!!

قبلا با چشم بصیرت همه جا رو میدیدم!! آلودگی دیده نمیشد!! الان چشم انسانیم فعال شده!! همه جا رو آلوده میبینم!!!

اوچیکتیم همولایتی جان!!

نگین جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاس جونم
خوبی گلم ؟
چه خبررررر ؟
هوارتا بوسسسسسسسسسس
آخییششش راحت شدم
چند وقتی بود درست بوست نکرده بودم عقده ای شده بودم
تو خوبی ؟
میگم من گربه دوس دارم
یعنی تو الان از من بدت میاد ؟ (بغض)
تو تلاشه خودتو واسه اون دوست بکن
هر چی باشه تو دوستشی و وظیفته راهنماییش کنی
به نظرم نصف این اتفاقایی که درباره گربه گفتی برات اتفاق افتاده بود
نه جدا از کجا فهمیدی آقاهه ؟
من تو این موندم ؟(نیش)
خنده
شاید استرس داری اینجوری میشی
نکنه دیابتی شدی ؟(نیش)
این نشون دهنده اینه که تو بدن باهوشی داری
تا میفهمه میخوای یه چیزی بخوری سریع کار خودشو راحت میکنه (خنده)
ما دعا میکنیم خدا هوایی سالم و تمیز به شما هدیه دهد
آمییییننننننننننننننننن
هوارتا بوسسسس گیلاسم

سلاااام نگین عزیییزم
خوبم! تو چطوری؟؟!!
سلامتی!!!!!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
دلم تنگ شده بووووود
چون میدونم منو بیشتر از گربه دوست داری دوست دارم!
خوشم میاد درک میکنی!!
همین کارو میکنم!!
همش اتفاق افتاده بود!!!
بیا در گوشت بگم :( آخه زشت بود!!)

استرررررس؟؟!!! نه بابا!! استرس چیه!!!
فکر کنم دیابته!!!! برم یه تعداد آزماش بدم ببینم چیه!!
هوشمنده دیگه!!!!
قبل از اینکهدعا کنی خودش بهمون داد!! امروز از صبح هو ا بارووونیه!!

قربوووووونت عزیزم
بووووووووووووووووووووس

نینا جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

خیلی باحال بود این اعضای بدنت حالا خوب مال تو کل غذاهات به کلیه هات وصله بدن من زمستونا اصلا به مایعات تمایل نشون نمیده و هر فنجون چایی رو تبدیل به شیش تا میکنه

تازه شم از گربه ها بد نگو من دوسشون دارم

الان برای من ابهام ایجاد شده!! نفهمیدم بدن تو چطوریه!!! یعنی در اصل مجهز به یه نوع دستگاه حجم دهنده هستی؟؟!! بااابااا خارجییی!!!

این گربه ها چقدر طرفدار داشتند و من نمیدونستم!! خدا شانس بده!! آدم تصمیم میگیره بره گربه بشه!!

اقلیما جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام
خوفی؟
دو تا دو تا!!!!
آقا منم از گربه و هر چی حیوونه بدم میاد.مخصوصا گوشاشون!!!
خوب من دیگه برم.
خیلی خوشحال شدم اومدی.دیگه داشتم از دلم ساسون می گرفتم!!
فعلا بای تا های

سلاااااام
خوبم مرسی!! تو چطوری؟!!
۴ تا!!
پس بزن قدش!!
بودی حالا!!
زحمت نکش!!! هر چی ساسون گرفتی باز کن!
قربونت

فرزانه جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

سلام سلام هم ولایتی قدیمی!!!
ممنون که به یاد ما هم بودی ما هم ای ی ی ی میگذرونیم.....
قضیه افطارم این بود که ۵ شنبه بعضی ها روزه بودن ما هم خودمونو چپوندیم اون لا!!!
من سوسولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم جزو ۳ گروه بودم!اول چنگال پر یه بنده خدارو منحرف کردم به سمت دهان مبارک!بهد دیدم گناه داره با دست دسبکار شدم بهد یکی دلش برا وضع فجیع من سوخت چنگال دهنی شو داد من!!!!
در مورد گربه هم واقعا که بی سلیقه ای!!!ما یه گربه داریم تو حیاطمون بیچاره سیماش قاطی کرده آدم که میبینه به جا این که فرار کنه می پره جلوت!!!میو میو میکنه!!!!
راستی!!!!
علوسسسسسسسسسی!!
عسکتو دیدم کفشات اونقدرام پاشنه اونقدری نبود!!!!!
فائزه می گفت تلفات اول قرار بوده تو باشی بلااا!!!
فائزم لنگه توئه!!!!
اصلا ناحالت نمی شه اکه نسل گربه ها منقرض بشه!تازه فک کنم درجه ی تنفرش بسی از تو بیشتر باشه!گربه ببینه دیگه مکان و زمان براش مفهومی نداره!!!!
سر زنگ عربی چکار میکردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما ی بدبخت که فقط می شینیم به فسیل زنده نگاه میکنبیم تهش میگیم ها؟؟؟؟؟؟؟
نامه ی عربی ای که ۲ سال پیش سر زنگ عربی نوشته بودین یادمه!!!!......

..
..
با امتحانا خوش باشی!!!درکت میکنم.....درد مشترکه....
(فائزه میگه دلش تنگیده و سلام می رسونه!!)
فهلا بای!

سلاااااام فرزانه عزیزم!!
خواهش میکنم!!
پس چتر بازی و اینا بوود!!
ایوووول!!!! داره ازت خوشم میاااد!!! این فائزه رو هم ارشادش کن!! ما که توی این چند سال نتونستیم هیچ تغییری توش ایجاد کنیم!!
یادم باشه دیگه نیام خونتون!! یا اگه خواستم بیام از حیاط رد نشم!!! ( حیف حیاط به اون خوشگلیتون نیست که توش گربه پرورش میدین؟؟!!)
به این فائزه گفتم عکسمو به نامحرم نشون نده!! نامرد!! آخرش تو دیدی؟؟!! خوشل بود؟؟!! پسندیدی؟؟!!
الان من نفهمیدم از خودم عکس گرفته بود یا از پاشنه
کفشنم؟؟!!! آیا؟؟!! تا جایی که من یادمه عکس نیم تنه ازم انداخته بود!!
ببین عزیز دلم!! به این نکته توجه کن که من اونقدر پاشنه داشتم و الان وضعم اینه!! با توجه به جنبه خودم موضوع رو توصیف میکنم!! برای من که همیشه کفشام از گالش تخت تره همونم یعنی خییییییییییییلیه!!!!!
این نرگس دورم زد!!! وگرنه الان من داستان بچه هام رو مینوشتم براتون!!
برای همین یه مورده که من فائزه رو دوسش دارم!! وگرنه هیچ حسن خاصی نداره!!!!!
همه کار سر زنگ عربی میکردیم !!! مورد کوچیکش اینه که الان یه دسته نامه دارم مربوط به زنگ عربی همون فسیل خانوم!!! خیلی توپه!!!! تازه کلی ابتکار میزدیم!!! یادش بخیر!! آخرین ورژن نامه رسانیمون این بود که میذاشتیم توی کفش من بعد کفش رو روی زمین شوت میکردیم!!! نمیدونم باز فهمید یا نه!!!!
اون ها گفتنتون نقش مهمی در یاد گیری داره!! روش کار کنین!!
..
..
خیلی خوش میگذره!!! آدم وقتی امتحان داره به همه کارای عقب موندش میرسه!!! اینها همه از محاسنات امتحانه!!!! زندگی شیرین میشه!
منم دلم براش تنننگ شده!!! سلام برسون!! به زودی قراره ببینمش!!
قربونت

زیر نور ماه شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلاااااااااااااااممم به گیلاسی عزیز (^.^)
ممنونم ازت..من خوبم.تو خووبتری؟؟
وای گیلاسی مرســــــــی که بهم سر می زنی(حتی وقتایی که پست جدید ندارم) و به یادم هستی.. منم این چند وقته که آپ نمی کردی میومدم ولی آثاری از خودم به جا نذاشتم! :پی
الانم تا اومدم دیدم چندتا چندتا آپیدی..
اووووووووووووخی اون عکس نی نی گوگول مگولیه لپااالووت منو کشته (^.^)(^.^) میگم نی نیه این پستت هم که گربستاااا!!! از دستت در رفته؟!
اِی گربه های بیچاره از دست تو چه میکشن؟؟!!:)))) منم از گربه خوشم نمیاد ولی گناه دارن آفریده های خدا!!:دی
خوب و خوش باشی...توی درسات هم حسابی موفق ..

سسلللااام سحر جونم
من خوبترترم!
خب وقتی هم خودتو دوست دارم هم نوشته هاتو بهت سر نزنم؟؟!!!
مرسی که تو هم میای ..
یه خورده تو هم یاد بگیر!!!
منم خیلییی دومسش دااارم!! کلی فعالیت کردم نینی هماهنگ با نوشتم پیدا کردم چسبوندم با چسب اون بالای مطلبم بعد تو میگی از دستم در رفته!!! مرسی واقعا!! ذوق آدمو شکوفا میکنین!! همین شماها هستین که عامل پیشرفت آدمین دیگه!!!
چون آفریده خدان آتیششون نمیزنم!! اینم فرجه!
قربونت! تو هم همینطور!

خرس قهوه ای شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ب.ظ

میام می گم حالا!

سرت شلوغه دیگه!!
دهنم بسته شد!

شاذه شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

سلامممم
وای نینی بیدار شد. بعداً میام می خونم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلاااااااااااااام
قلبووون نینی جووون!! بووووسش کن
بوووس

لیمو بانو یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

تو واقعاْ داری با این عکسای بچه ت مشکوک میزنی. نگی نفهمید!
حتماْ آقا بوده. شک نکن. خانوماش دل ندارن از جلو ماشین رد شن!

دادچ ما پاک پاکیم!! برامون حرف در نیار!!
چشمک!
ایول!! یه نفر دیگه هم این تفاوتا رو کشفید!

نیناوتلویزیون یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://ninna-tv.blogfa.com

وای من دیروز اومدم هرچی میخواستم بیام تو وبت ارور میزد فکر کردم خدایی نکرده تعطیل شدی حالا که هستی خیلی خوشحالم بببببببووووووووووسسسسسسسسسس گربه؟؟؟؟؟؟؟موجودیست که.......؟؟؟؟؟

نه نینا جووون من فعلا قصد تعطیلی ندارم! اگه هم نخوام بنویسم دست به اینجا نمیزنم!! میذارم یادگاری بمونه!! خیالت راحت باشه!!
قربووونت! بوووووووووووووووووووووس!!
خیلی گربه رو خوب توصیف کردی!!! متشکرم !

زیر نور ماه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

آاااااااااااااااخی گیلی ببشخییید منظور بدی نداشتم..(^.^)
فقط چون اون عکست ترکیبی از چیزی که خیلی دوست داری و چیزی که خیلی بدت میومد بود برام عجیب اومد!!گفتم چه طور شده که همچین ترکیبی رو گذاشتی...وگرنه اونم خیلی بامزست..دستتم درد نکنه..
اتفاقا من چون خودم عشق عکس جم کردن دارم..عکسای تو رو که می بینم بیشترشون برام جدیدن و از دیدنشون کلی می ذوقم!:دی
بیا اینم یه لینک اونم از نوع ایتالیایی!!( تو بودی ایتالیا رو دوست داشتی ؟) پر از عکس نی نیهای گوگول مگولی :
http://www.ginevra2000.it/Scoccini/s_AnneGeddes2.htm

این حرفا چیه!!!! فهمیدم منظورتو!! شاید بد جواب دادم که تو هم خیال کردی من ناراحت شدم!
راستش اگه این مطلبم درباره گربه نبود هیچ وقت این عکس رو حاضر نمیشدم بذارم!!!!
چه خوف که جدیدن!!! من خیلی دومسشوووون دارم!! الان شدت عشقم به تو هم ۱۰۰ برابر شده!!
مرسییییییییییییییییی!!! چخدر نینی کوووشووولوووی ناااز!! ووااا سحححر خیییلیی دووست دارررم!!
بوووووووس بوووووووووس

مهدیه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ

منظورت از این ادم لفظ قلم کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
از این به بهد اگه سوسک دیدی جیغ بزن ولی اگه گربه دیدی فکر کن یه مرد پشمالو دیدی همون عکس العملی رو که در مقابل یه مرد پشمالو نشون میدی همون کار رو بکن .چشمتو ببند و رد شو اخه گربه ی طفلکی به تو که کاری نداره!!!!!!!!!!
ژتازه میتونی از این به بهد تصمیم نگیری ییهو چیز بخور که کلیه ات غافل گیر بشه.
دکتر باجی:خیار کمتر بخور سردیت کرده که زیاد می ری دستشویی!!!!!!!!!!!!!
ضمنا ایشالا زود تر گواهی نامه ات رو بگیری همون طور که من گرفتم٬تا حالا یه بار هم تا خونه ی مامانم اینا رفتم!!!!!!!!!!!!(خنده)
به من سر بزن !!!!!!!!!!
بوس بای

دنبالش نگرد! نمیشناسی!! داشتم با خودم حرف میزدم!
تو از کجا میدونی من مرد پشمالو میبینم چشمم رو میبندم رد میشم؟؟!! هووم؟؟!!
بیچاره !!! باهاش میسازم و اینه! اگه شوک بهش وارد کنم معلوم نیست چی میشه!!!
من اصلا خیار نمیخورم!!!! زیاد دوست ندارم!
من هنوز امید دارم!!! باور کن!!!!! ز گهواره تا گور دنبال گواهی نامه بدوووووووووو
چشم! حتما میام
قربووونت
بوووس

آقا موشه یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ


دفعه بعدش که گربه جلو ماشین بود از توی ماشین خودمو میزدم و داد میزدم آقا رد شووو!! آقا رد شوووو!!! ...

!!..!!..!!..!!
وایسا وایسا من الان بعد ۲ بار که تکراری وبتو خوندم پی به این موضوع بردم ..... حالا آقاها شدن گربه ؟؟؟!!! یهنی من الان گربم :|
اصن چرا نگفتی خانوم رد شو منظورت چی بود نه زود بگو مینم منظورت چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
هاپو عصبانی !!!!!
قهرررررر !!!

صبر کن با هم بریم!!!!
اول تکلیف منو روووشن کن!
آقا موشه واقعا آقاست؟؟؟!!!! غششششششششش
منظورم همون بود که تو گفتیییی

قلبووون هاپوو
الان میام آشتیتون میدم.....

تارا.....ستاره کمیاب یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ http://3tara.blogsky.com

ببینم تو حالت خوبه؟
ببینم هزار بار اومدم بر خوردم به نیدونم چی چی و چیچی را چگ.نه گدراندوندیم حالا اومدم دیدم ۲ تا ۲تا آپ می کنی.
یعنی الان من عصبانیم هاااااااااااااااااا .
دیگه هم باهات قهرم (معمولا آپ نمیکنن می گن قهریم باهات تو از بس سابقت خرابه یی هو دوتا دوتا آپیدی شوکه شدم میگم قهرم)
مراقبت خودت باش گربه نخوردت
قررررررررررررررررررررررررررررررررربونت

نه ! تو بهتری!!!
خب من اینم دیگه!!! نا امیدتون میکنم بعد یه دفعه زیادی خوشحالتون میکنم!! ( ارواح خاک عمه صغری!)
بیا فعلا یه لیوان آب خنک بخور !!!
خب حالا که اینجوریه باشه!! قهر باش!!! مهم نیستی که!!!
گربه مگه آب و نونش تموم شده که بیاد گیلاس بخوره!!!
تو هم مراقب باش
فدااااات
بوووس

نگین یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://ariai.coo.ir

سلام گیلاسم
خوبی ؟
ما بعد ۱ قرن باز به آغوش گرم دوستان بازگشتیم !!
خنده
چه خبرررر ؟
نمیخوای آپ کنی !! (نیش)
همینجوری اومدم احوال پرسون گیلاس جونم
دخمل من شیطونی میخوام
بیا بریم همه رو اذیت کنیم
بریمممم ؟(نیش)
موشی رو اذیت کنیم

سلام نگین جوونم
مرسی! تو بهتری؟!
دیر اومدی! آغوش دوستان دیگه جا نداره!! خرج بالا بود اجاره دادیم!
هیچی! خبرا تموم شده!
آپ میکنم!!! به زودی!
قربووونت که به یادمی
منم میخوام!!
همه رو نمیخواد اذیت کنیم!! همون موشی به جای همه است!
بریییم !!
موشی کیس مناسبیه!
بوووووس

اربابیران دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

چهل روز گذشت از آن سحر منحوس.
چهل روز است که قیصر در بزم ملکوتیان است و ما در برزخ دوری از او.
یادش گرامی

|:
یادش گرامی...

تیده آ دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ

وووووووووووووووووووووو
سلام
دلم برات تنگیده بود
تو از پیشی میترسی آیا؟
:دی
خوب ممنم میترسم اما بدم نمیاد:دی
مرسی که به یادمی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بابای جیگول

واااااااااااااااااااااااااااای تیدی جووونم
سلاااام عزیزم
معلوم هست تو کجایی؟؟!!! دلم برات یه ذره شده!!!
با اجازه بزرگترا بله!!
:دییی
من بیشتر بدم میاد تا بترسم!!
قربووووووووووووونت دوست جونیی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
نری دیگه نیای!! زود زود بیا!!
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد