امروز و دیروز!

به به به! ولنتاین های همه قبول باشد ان شاا..!

امروز با جمعی از دوستان دلمون هوا خوری خواست و رفتیم یه ناهاری زدیم تو رگ!!

از اونجایی که ما خیلی وقت شناس هستیم و به محیط و کنش و واکنش ها اهمیت بسیار میدیم، به قول طاهره شب جمعه!( شادی اموات صلوات!) و بد تر از اون روز ولنتاین رو برای رستوران رفتن انتخاب کردیم!

وارد رستوران که شدیم با خلوتی غیر قابل توصیفی مواجه شدیم که در طول عمر با برکتمون همچین چیزی ندیده بودیم! انقدر جا نبود که یه عده از افراد چسبیده بودن به شیشه! یه عده هم از دستگیره های در آویزون بودن! کلا از بیرون ، رستوران شکل آکواریومایی بود که بیش از ظرفیت ماهی توش ریختن و ماهی های بد بخت شصت پاشونو میکنن تو چشم بغل دستی شون و دماغشونو به شیشه چسبوندن و فقط میتونن دهنشونو باز و بسته کنن!! ( برای اطلاعات بیشتر در مورد تنفس ماهی و درک موقعیت فوق الوصف  میتونین از نزدیک به یک ماهی فروشی مراجعه کنین!)

بعد از مدتی که اون وسط  وایسادیم بالاخره یه میز خالی برای نشستن پیدا کردیم! بعد این ملت به جای اینکه حواسشون به مرغ عشقشون باشه مثل آدم ندیده ها ۴ چشمی زل زده بودن به ما!! واااا!! خب مگه چیه!! اصلا هم تابلو نبودیم! خب به ما چه که اونا سر هر میز ۴ نفره ۲ تا ۲تا نشسته بودن و ما ۸ تا ۸ تا!! تازشم خیلی تلاش کردیم که این پایه های ۸ تا صندلی رو یه جوری کنار هم بذاریم که همش دور میز جا بشه!! جون ما نباشه جون شما اصلا هم شلوغ نکردیم و اصلا هم مزاحمتی برای خلوت  ۲ تایی دیگران به وجود نیاوردیم! فقط این میز کناریمون میخواست با شالگردنش خفمون کنه!!! بی جنبه!

احتمالا بعد از ورود ما به رستوران گفتگوی زوج کبوتران عاشق از :

       -  عزیزم همه عشقم فقط خودتی! فدات بشم الهی همه فکر و ذکرم تویی! خیلی دوست دارم !...

 به این تغییر کرده :

     -  عزیزم تو فکر میکنی اینا که سر اون میز نشستن چند وقته رستوران نیومدن؟؟

     -به نظرت مال کدوم داهاتن عزیزم؟؟!!  قیافه هاشون که به مهاجرین افغان نمیخوره!  طفلکیا گمونم از راه دوری اومدن! ببین همشون چقدر گلی و خاکی ان!!! عزیزم!

     - به نظرت پول دارن ناهار بخورن؟؟!! عزیزم میخوای برم نصف غذامونو بهشون بدم؟! عزیزم!

     -  عزیزم من که فکر میکنم تا حالا توی محیط عمومی غذا نخوردن! دلم براشون میسوزه واقعا!

     -  به نظرت عزیزم  چرا همشون ۳ ساعته وسط پله ها وایسادن؟؟؟!!

     - چرا اونی که اسمش فاطمه است هی داد میزنه میگه فائزه؟؟!! اما تو عزیزمیا!

     و........

یه ناهار ساده بود ولی خیــــــــــــــــلی خیــــــــــــــــــلی  خوش گذشت!!

بگذریم که هانیه هر یه گازی که به ساندویچش میزد  یک ساعت و سی و پنج دقیقه غر میزد که من اینو دوست ندارم و کوفتمون کرد!  و بگذریم که این نرگس وسط غذا زنگ زده به همسرش! ما داد میزنیم میگیم بگو اونم بیاد! هی نرگس به روی خودش نمیاره! بعد همینجور که من دارم توجیهش میکنم که بیاد و نوشابه میخورم ،هانیه یه چیزی گفت که از خنده ترکیدم و نوشابه ها به جای معده به مماخم راه یافت!!  و بگذریم که  این طاهره شغل گارسونی رو شایسته تر از گارسونهای رستوران انجام داد! و بگذریم که نی نوشابه هاش صدای ناهنجار میداد!  و بگذریم که تا وقتی تو خیابون بودیم  اشت بارون میامد و تا در رستوران نشستیم آفتاب افتاد روی مغز سرمون!! و بگذریم که اولش قرار بود سینما بریم و آخرش نرفتیم!

 

تازشم امروز یه کادوی ولنتاین دیدیم که زیادی کادو بود!!!  یه پسره توی یه کیسه قرمز گنده  یه چیزی شبیه جنازه یا سر بریده انداخته بود که از همه جاش زده بود بیرون !! بعد روش قلبای طلایی داشت! سرشم مثل گونی برنج بسته بود!! اینو گذاشته بود روی یه نیمکت گلی توی پارک!! اگه این کادو مال من بود از این همه عشق قلنبه در جا خودکشی میکردم!!!

 

اینم یه عکس بدون شرح از میز  ما!!

Click for Full Size View

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

اون استاد گسسته که در پست قبل معرف حضورتون بودن این هفته گل کاشتن!!

تیپی زده بود استادانه!!!

یه پیراهن مردونه ی کرم رنگ نازک ( یه کم از حریر کلفت تر!) پوشیده بود! بعد زیرش یه زیر پیرهنی آبی تیره پوشیده بود که خالهای درشت سفید داشت! لب آستینش هم سجاف سفید داشت!!  بعد روی اینا یه پلور راه راه  افقی کرم و سبز ! که حلق آستین پلور تنگ بود! پیراهن کرمه گشاد! بعد آستیناش چین چین خرده بود پف پفی زده بود بیرون!!

این مدل لباسه عروسهای ۱۵ سال پیش رو دیدین؟؟!! آستین پفی؟؟!!  دقیقا همین شکلی شده بود! فقط یه تور به سرش کم داشت! که البته سیبیل قصابیش  کم از تور سر نداشت!!

بعد کلاس رفتم بهش میگم استاد وقتی حضور غیاب کردین اسم منو نخوندین!  اگه میشه اسممو اضافه کنید که غیبت نخورم!

جواب استاد: ببین عزیزم باید شما تا قبل از حذف و اضافه هم در کلاس حضور داشته باشین! وگرنه من مجبورم غیبت بزنم!

من: gerye

نظرات 50 + ارسال نظر
ژ یگولو پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

اول اول بشم بعد بخونم..

:دی

برمیگردممم...

اول بگم جایزه نداریم بعد اول بشو!!!

:دییییییی

باشه
بوووس

اربابیران جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://inja2022.blogfa.com

سلام بر گیلی
اولا بیخیال کامی بشو
دوما کلی خندیدم
سوم این که استادتون رو یه عکس ازش بگیر واسم بفرست
چهارم اینکه و السلام

سلام
اولا نمیتونم
دوما چه خوب که خندیدی! خوشحال شدم
سدما اینکه نمیشه! خرج داره واست!
چهارم اینکه عزت زیاد!

×حضرت عشق× جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

خانومی ما هم که همینو گفتیم
:دی

خوشحالم شدم بعد یک، دوریال سه، چهار، پنج......پانزده، شانزده.....
سال که نه :دی
منظورم همینااا ماهش :دی
با هم بودیم و همو می شناختیم حالا می یایم پیش هم

جالب شد نه ؟؟

لینکت کردم عزیز...

دوستای خوبی میشیم (چشمک)

چه جالب! من نفهمیدم!


اینم نفهمیدم! منظورت چیه واقعا؟؟!!
من تو رو میشناختم یا تو منو؟؟!!!
بیا توضیح بده که گه گیجه گرفتم!

جالب شد!

منم همینطور
امیدوارم!!!!

شمیم جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ق.ظ http://shamim-26.blogsky.com

سهلام

گیلاس لهیده دیده بودیم . گیلاس گندیده و پوسیده هم دیده بودیم .فقط مونده بود گیلاس دهاتی که اونم ...
چند وقتی میشه اینجارو میخونم ولی تا حالا نظری نداده بودم .سادگی قلمتو دوست دارم . راستی قالبت هم خیلی خوشگل شده .
در مورد اون استادتون هم به واسطه اردت خاصه به علم وعالمان چیزی نمیگم .

سلام
تازه کجاشو دیدی!!! منتظر باش مدلای دیگش رو هم میبینی!!

خوشحال شدم که نظر دادی! و بیشتر خوشحال شدم که دوستی مثل تو پیدا کردم
ممنون !
هر جور راحتی!! من ارادت ندارم!

×حضرت عشق× جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

ما ۹کریم !!

والله جون گیلاس خانومی خودمم نفهمدیم :دی

اومدم بگم که یه ان ماهی میشه وب لاگ همو می شناسیم اینا رو گفتم

نگاه ساعت کن اولای شب من بود!!!!
(آخه من جغدم!) یه چیزی گفتم دیگه....

چشمک!

۴کریم!

مشخص بود که خودتم نفهمیدی!!!

خب من اینی که الان گفتی فهمیدم! ولی جدا؟؟!! من تازه باهات آشنا شدم!!!

این حرفا رو به من نزن! من خودم دست هر چی جغده از پشت بستم!!!

چشمک

شاذه جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلاممم
:)) دستت درست! کلی خندیدم! مرسی. خدا شب جمعه ای نه، جمعه شبی شادت کنه!

بهدنشم ما برای شادی روح خوانندگان بسی مهربان ذوق زده گردیدیم و مثل حسنی که به مکتب نمی رفت، بعد از مدتها جمعه آپیدیم! منزل خودتان است. فقط دست خالی تشریف نیاورید. آخه شکلاتی شیرینی ای چیزی هم بیاورید دیگر!!

قربان یو
بوس فراوان

سلااام شاذه جونم

خدا رو نمیدونم ولی بنده خدا شادم کرد
خیلی خوشحالم کردی که نوشتی!! باور کن!

شکسته نفسی هم نفرمایید! شما که در مسیر مکتب منزل کار میکنید!!
مگه تو رژیم نداشتی؟؟!!!

قربونت
بووووس

de sueños شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

ای ول
اولا که چه خوشگل شدی امشب!!!

بعدشم که بابا ما می دونیم شما بیش از اینا با معرفت تشریف داری.
به هر حال کلی خوشحالم کردی. مرسی!!!

خوبه که باز خوش گذشته بهتون. برو خداتم شکر کن. اگه لای ما پسرا وول می خوردی بیشترم غر می زدی.
تو مملکتی که تفریح درست حسابی نداره آدم باید از هیچ چی کاردستی بسازه ...

من همیشه خوشگل بودم! بگو خوشگل تر!! ( نهایت خودشیفتگی بود!!)

خودت با معرفیت!! چشمک

من هر وقت زیادی لذت ببرم غر میزنم! اگه از یه چیزی واقعا بدم بیاد کمتر میشه که غر بزنم!!

مگه بده؟؟!! اشتغال زایی حرف اولو میزنه عزیزم!!

★ هدا خانم گل ★ شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلاااااااااامممم ...
خوبی گیلاس خانومی؟ :)
قربونت برم !!!
از وبلاگ شمیم پیدات کردم.. وبلاگت خیلی نازه :X
موفق باشی خانومی گلمممممم

راستی .. اگه ناراحت نمیشی میتونی این کدی که میذاری واسه این عکس جینگیلیهات به منم بدی؟ :)
آخه نمیدونم آدرس این عکسها رو تو چه کدی باید گذاشت والا !

ممنون میشم عزیزمم
اگه هم ناراحت میشی عیبی نداره :)
به هر حال منتظرتممم تو کلبه برفیمممم

روزات برفی

سلااام
مرسی
خدا نکنه
مرسی! چشمات ناز میبینه
سلامت باشی عزیزم

اومدم دادم! چرا ناراحت! این حرفا چیه!

کلبه ات قشنگ بود

قربونت

★ هدا خانم گل ★ شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:52 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

دوباره سلاممم گیلاسی جووون (یه نیشخند)
ممنونم که اومدی عزیز دلمممم ...

ولی کدی که دادین :src="http://www.pic4ever.com/images/127fs2928878.gif" />
متاسفانه کار نکرد!! میشه یا بار دیگه بچکی؟!
ممنون میشم یه دنیاااااااااااااااا

قربونتتت برمممم
غمگین مینویسم؟! ... آمممم ... بماند فهلا :)


منتظرتمممم
روزات برفی

★ هدا خانم گل ★ شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامممم دوباره :)

سلاااااااام :دیی

★ هدا خانم گل ★ شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

راستی این کدی که دادی کار میکنه !!!
ببخشین :)


....

چه خوب که کار میکنه!!!
چون دیگه نمیدونستم چه جوری باید بگم!!

★ هدا خانم گل ★ شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

خییییییییییلی گلییییییییی ...

فهلا بای گیلاس جوووون جوووونی !
روزات برفی :)

sh.kh یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ق.ظ http://khodaam.persianblog.ir

Male shoma ham ghabool bashe :D

قبول حق باشه!

آقا موشه یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ

سلااااااام
چیطوری گیلی ؟؟
بابا ولنگ تاین نهار بیرون هواخوری همچی !!!!
به به چه کار مناسبی کردین خدائی هر از گاهی آدم با دوستاش یه نهارم بخوره بد نیست حالا سیب نما هم نرفتن به درک مهم نهاره !!!!!!
گیلی بی تربیت چهارشنبه قرار بود برین سیب نما نهارم خوردین منو هم نبردین بزار مگه زهرا رو نبینم همچین زیر آبتو بزنم =))

خدائی هیچی مث یه رستوران شلوغ نیست که جا نداشته باشه غذارو کوفت اونایی که دارن میخورن بکنی =))

ذهنم مخروب شد ولی یه بار یادمه رفتیم با دوستان رستوران وسط ظهر !!! خیلی شلوغ بود کوچیکم بود یه دخترو پسرم داشتن همین گوشولی که ما وایستاده بودیم غذا میخوردن طفلکیا کم مونده بود غذاشونو بیارن بدن به من !!!! به خدا من خفه بودما هیچی حرف نزدم !!!!!
بعدشم یهو فک نکنین من ماستو با نی نوشابه خوردما هیشکیم قلمبه نیگا نمیکرد !!!!!!

بیا عسیسم خودم برات یه گونی قلب قلبی میخرم !! درشم میبندم که کسی توشو نبینه !!!!

گیلی گناه دارن این استادای دانشگاه درسته هیچی بارشون نیست ولی آدم که میتونه سوارشون بشه !!!!!!!
خوب من برم دنبال هویت زمانیم بگردم
فعلاااااااا فداتتت بووووس

سلاااااااااااااام
خوووووووووووووووفم
پس چی!!!!!
همون! من اگه سیب نما هم میرفتیم میشستم تو تاریکی ناهار میخوردم! آخه سیب نما رو فقط برای این دوست دارم که توی تاریکی که هیچ کس حواسش به هیچ کس نیست چیپس بخورم!

هییییییییییس!! هیچی نگو که روح زهرا هم خبر نداشت! نبردیمش با خودمون!! هییییییییییس! به کسی نک=گو! اینا رو من یواشکی نوشتم!

خیلی پستی!! همیشه دنبال راههای مردم آزاری هستی!! تقصیر اون روح خبیث جونه که تو رو خراب کرده!!

بیچاره اون ۲ تا! دلم براشون سوزیده شد!!

آره! میدونم چی میگی! الان پشیمونم ! خیلی کار بدی کردم!!
ولی این یکی قابل سوار شدن هم نیستا!!

برو پیش پلیش سر چهارراه!
قربونت

الهام یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

بی معرفت.رفتی و منو نبردی؟ولنگ تاینت سیا شه !
ولی اگه می گفتی ها فقظ در صورتی میومدم که هر گورستونی برید جز سوپر استار!!!!!!!!!!!!

میخواستیم یه روز خوش باشیم تو رو نبردیم!!!
تو اگه بودی به اندازه شیش تای هانیه غر میزدی!! اییییییشششش

خب چون میخواستیم بریم سوپر استار به تو نگفتیم دیگه!( اتفاقی شد! قرار بود بریم جای دیگه! )
ولی جات خیلی خالی بود! دفعه دیگه همه با هم میریم!! ( البته اگه ۱۲ نفری دور ۱ میز جا بشیم!!)

دخمل خوشگل یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ب.ظ

کوفتتون شهههههههههههههههههههه

با حرف گربه سیاهه بارون نمیاد!

دخمل خوشگل یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

کوفتتون شه که من نتونستم بیام ولی به قول الهام از اینکه سوپر استار رفتید خوشحالم چون مطمئنا کوفتتون شده ولی به روی خودتون نمیارید اخ جون ( اصلا تابلو نشد که دارم از حسودی می ترکم ) ششششششششششششششددددددددددددددددد؟

تو یکی که اصلاااا معلووم نیست حسودی میکنی!! باز اون الهام خوب رل بازی میکنه!! جبهه گیریش قابل تحسینه!! یه دوره کلاس آموزشی برو پیشش! برای زندگی آیندت مفیده!
چطور تو تنهایی میری سینما! بعد میای اشک منو در میاری! بعد...
حقته!! بسوووز که خیلی خوش گذشت!!

جاتون خیلی خالی بود! دفعه دیگه همه با هم میریم
:دیییییییی

تیده آ دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلاااااام
سیویدم بخونم
روز سپندار مزگانم تبریک میگم
این میز شامتونم نشون میده ماشالا بد تر از مایینا تریپ قوم مغولین:دی
سیویدم بخونم
آپم بدو تا داغه

سلااام
منم تبریک میگم

میز عکس مال میز ناهار قوم مغول بود!!!

قربوونت
میام

×حضرت عشق× دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

29 بهمن
سپندارمذگان
روز عشاق ایرانی و ایرانیان
بر تمام عاشقان ایران زمین مبارک باد
^^^^^******^^^^^^
حضرت عشق به روز شد.
منتظرتم.. . . . .
پاینده باشی....

منم تبریک میگم

اومدم
سلامت باشی

دخمل گوشگل دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

حالا که داری اینجوری کر کری می خونی اسلنندشم خودم تنهایی ۴شنبه میرم تیراژه( امید وارم کسی بهت نگفته باشه که ۴ شنبه ها از صبح ال طلوق تا بوغ سگ دنبال یه لقمه جزوه سگ دو میزنم ) گگگگگگگگگگگگگگگگگفففففففففتهه؟

پس اینجوریاست!!
ببینم کسی بهت گفته من چهارشنبه ها از کله صبح تا بوق سگ کلاس ندارم و توی تیراژه پلاسم؟؟؟!!! بعضی وقتا هم سه شنبه شب میرم اونجا میخوابم که صبح سر وقت همه افراد رو چک کم !!!
( برای آگاهی بیشتر باید بگم شبای چهرشنبه میرم رستوران بوف توی تیراژه سرایداری!! خرج عائله میدم!!!)

لیمو بانو سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ق.ظ http://limoooyi.blogfa.com

به به سلاملکم.
منزل نو مبارک
ولی خودمونیم یه کم فونت لینکای بغل زیادی تو چشمه. یه نمه درشت مرشته. به جز لینک لیمو میتونی بقیه شو حداقل ۴ تا کوچیکتر کنی و آخ هم نگه. البته اگه وقت نظرسنجی تموم نشده!

سلاام
مرسی که گفتی
یه مقدار کوچیک ترش کردم!!! فک کنم بهتر شد! از این کوچیکتر دیده نمیشه!

بنفشه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

سباممممممم گیلی جونم
خوفی؟؟؟

چه عجب
باید این بلاگ گروهیه رو میزدن تا تو ما رو ادم حساب کنی دخمل بد؟؟؟؟

خوششششششششش به حالتون که ولنتاین بیرون بودید من عین بدبختا سرکار بودم یادته که

من اگه با همچین استادی کلاس داشتم هرگز غبت نمیکردم و همش میخندیدم
خوششششش به سعادتتون

سلاااام بنفشه ژووون
مرسی

حالا از کجا انقدر مطمئنی که آدم حسابت کردم؟؟!!

آره یادمه!!‌داشتی رخت میشستی!!! عیب نداره! زندگی خرج داره دیگه!!

من یا سر کلاسش میخندم یا میخوابم!! :دییییییییی
خدا قبول کنه ایشالا!

فائزه سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:30 ب.ظ

سلام منظ جونم خوبی
به فرزانه می گم تو که توی نتی به من بگو منظ اپ کرده یا نه ببین کی به من گفته که مامانم هم می دونه تو در مورد ناهارمون نوشتی گرییییییییییییییه
منظ خیلی بدی کجای ما این قدر بی کلاس بود از همه ی اونام با کلاس تر بودیم اون قدر با کلاس بودیم که اونجا فقط ما رو نگاه می کردن
راستی شما ها که می دونستید این قدر ناهارش مزخرفه چرا پا فشاری نکردید بریم نادر ایا؟
کلی شادم چون فرزانه چشاش از حسودی زد بیرون و از موهاش چیزی باقی نموند < الان قیافم شبیه شیطون شده >
امیدوارم هر چه زودتر بریم پیش هم
مااااااااااااااااااااااچ و فعلا خدافظ

سلاااام فائزه جونم
بیا کله فرزانه رو بذاریم لب جوب پخ پخ کنیم!! بهش بگو من چه هیزم تری بهش فروختم؟؟!!! خیلی حسسسسسسسسووودی!!!! حقته که تو خونه بمونی مثل این فاطمه و الهام بپوسی!!!
من کی گفتم بی کلاس بودیم؟؟!! من داشتم از کج بینی های اجتماعی صحبت میکردم!!! میبینی خواهر؟؟!! آدما نمیتونن بالاتر و با کلاس تر از خودشونو ببینن!!!
آخه اگه یادت باشه هممون از گشنگی شده بودیم چند تا جنازه متحرک!!! من یکی که نمیتونستم دیگه صبر کنم!! تا طاهره گفت بریم اینجا میخواستم وسط خیابون ماچش کنم!!
میدونم چه شکلی شده!! الهام و فاطمه هم در گذشته همین شکلی شده بودن!!!

بریم!!!!!
بوووووووووس
قربونت

farzane سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:33 ب.ظ

shalam shalam!
adam az man tablotar?kolli barat neveshtam delet kardam!!hehe!!!
hala az awal!
vagheaaaaaaaaaaan ke!
delet miad sare mano labe joob pekh pekh koni??????in faeze chert gofte man hicham delam nasookht hasoodam khodeshe badam dge in ke man midoonam behetoon khosh nagzashte inaro jolo man migin!!!
aslandesham manam ba doostam raftam sinama badesham nahar chizbergere khoshmazze khordam na mese ghazahaye shoma ke nemishode behesh lab zaad!!!
faghat moshkelesh ineke hodoodan male 1 sal pish bood in ghazie!!!!
he!
farghi nadare!
faghat ye kam...behar hal fek nakonin man hasoodim mishe!
hasood in faezas! behesh nagiaaaa
kallamo pekh pekh mikone
manam ke shadid azash hesab mibaram!!!

in ostadeton che ghad jigareeeeeha:D!
ye soal!
chejoori khode adam mitoone ghalebe weblogesho awaz kone?
ghalebe webloge ma fosil shode!
mamnoon age begi
bye bye
rasty valeintin nazanin kado gerefte mano faeze hichi nageriftiim
hey migam ino mahde koodake mokhtalet nazarinaaaa hamin mishe!
bye bye !

سلام سلاام
نه والا! ندیده بودم!! البته میگن فاطمه بد تر از توهه!!

چرا دلم نیاد!!! میذارم سرتو لب جوب! چاقو رو تیز میکنم! کودکان رو از محیط دور میکنم!! یه خورده سرتو میکنم توی جوب که آب بخوری! بعد میبرمت تا لب چشمه و تشنه برمیگردونمت!!!
بقیش برای سنت خوب نبود که بگم! میگن جلو بچهاز این حرفا نزنین!

به کوریه چشم شما خیلی هم خوش مزه بوووود!!!! زبوووووووووووووون
اتفاقا منم وقتی بچه بودم یه بار با دوستام رفتیم خارجه! اونجا غذای دریایی کوفت کردیم! خیلی کوفت خوبی بود!
میگم تهران چـــــــــه قدر قشـــــــــــــــنگه ها!!!!

خیلی!!! هر کی سر کلاسش نباشه خودکشی میکنه! انقدر جیگره که نصفی از بچه ها رفتن حذف کردن!!! :دییییییییییییییی

یعنی چی؟؟!! خب اگه بلدی خودت اونجوری که میخوای بنویس! اگه نه هم از این قالب آماده ها استفاده کن! زیاده! یه کوچولو بگردی قالب خوشگل گیر میاری!!

عجبا!! پس بچه از الان از دست رفت!! میخواستم برای داداشم بگیرمش!! حیف شد!
داداش من دختر اینجوری نمیخواد!!

بوووس
بووووس
قربونت

من چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

مرسی اومدی والنتاین مبارک شاد شدم از خوندن پستت

خواهشم میکنم! مبارک می بوده باشد!

غریبه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام گیلی خانم

یادم نیست که تا حالا برات کامنت گذاشتم یا نه .. من به تو هم قبلا سر زدم عزیز .. اگه باور نمیکنی الان بهت نشونی میدم !!

دقیقا یادم نمیاد چند روز میشه ٬ اما قالبت رو به تازگی عوض کردی !! درسته ؟!؟!

ببینم گیلی ٬ دوست داری نقاب ناخدا یه چشم رو برایت بیارم ؟! به دردت میخوره هاااا... :دی
(الفراااااار)

یا حق

سلااام :دییییییییییی
زرنگیاااا!!!! خب اینو که خودم گفتم!! اگه راست میگی دستاتو از زیر در نشون بده! یعنی ببخشید! چیز کن! بگو قالب قبلی چه شکلی بود!!!
زبوووووووووووووووووون

حالا نمیخواد! من همینشم قبول دارم!!!
قدم رنجه فرمودید!!

ببین پارازیت!!! دوست داری یه سر بری اون دنیا خبر بیاری برای بقیه؟؟!!
میکشمتتتتتتتتتتتتت!!!

لنگه دمپایی

×حضرت عشق× چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی خانومی
خوشی؟
تور رو خدا ببخشید که هنوز نیومدم جوابت رو بدم
نه جواب تو رو دادم نه جواب موشی
می یام حتما... . .

سلاام
ممنونم
تو خوبی؟؟
خواهش میکنم!! مشخص است که یه سر داری و هزار سودا!!!
قربونت

زیر نور ماه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلااااااااااام گیلی شیطون بلاایی (^.^).خووبه خوبی؟
والنتاین گذشتت هم مبارک باشه!خووووووب خوش گذرووندیا;))
این پستت خیلی بانمک بود..کلی خندیدم!
خصوصا دیالوگ اون دو زوج عاشق..((= الحق که قلم طنزت خیلیییییییی خوووبه..

ایشالا همیشه لبت خندون و شاد و پرانرژی باشی و خوش بگذرونی..

آهان راستی منم آپیدم..آپمم خوشمزست!!اگه هنوز طرفای ما رو دوست می داری بیا!!
شونصدتا از اینا :
(^.^)(^.^)(^.^)(^.^)

سلااام سحر جووونم! مرسی عزیزم
مبارک می بوده باشد!!
خوشحالم که خندیدی :دییییییییی
لطف داری تو! خودت خوب میخونی :دییییی
ایشالا! امیدوارم همه اینجوری که تو میگی باشن!

اومدم دیدم! تو همیشه قشنگ و دوست داشتنی مینویسی :دیییییییی
بوووووووووووووس

دخمل خوشگل چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

خودت تو خونه موندی پوسیدی! جنازه متحرک!!! میگم چرا از دیروز تا حالا اینقدر هی دماغم میخاره نگو تو هی گوشت اون برادر مردت که تو رود خونه فشم غرق شده رو میخوری و پشت سر من و الهام غیبت میکنی و با این فائزه نخود چی خورون راه انداختی
راستی این فرزانه خواهر فائزه پیله است؟

الان میام فوتت میکنم خاکسترات هم بر بادبره ها!!! هیییسسسس کووچوولو!!!
الان مامانتو صدا میکنم بهت شیر بده!! گریه نکن!!
فاطمه توهم بیابزن تو رگ!! خیلی فازداد!! این گوشتش لامسب خیل توپه!!!‌دادشم بره بوده و نمی دونستم!! شیری که خورده حلالش
باشه!!!
آره خودشه!!!

یوسف چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://littlestar.persianblog.ir

سلام گیلاس جون جونی :)
از موقعی که تو خونه ما تلپ شدیم کمتر جایی رفتم..حالا اومدم این جا گیلاس بارون شدم..
ببین از اون نهارا باید منو مهمون کنی!! :دی
بوووووس

سلاام یوسف جان
میدونم خیلی تنبلی! کنگر خوردی لنگر انداختی توی اون خونه!!!
چشمتو بدزد! این گیلاسا مال تو نیستا!!!
برو به دختر سکینه خانم بگو مهمونت کنه! ایییییییش
قلبونت

مادر بچه ها چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

ببینم هی گیلاس گیلاس که می گن تونی؟

بی خود نیست که هی گیلاس گیلاس می گن بسی خندیدیم بعدشم هی می خواستیم بزنیم بیرون هی دیدیم اومدیم پایین تر صفحه تموم شد ما هنوز بیرون نرفتیم...


تو رو خدا یه عکسی هم از این استادت بنداز فیض ببریم :)


قربونت راستی سلام خداحافظ

نمیدونم والا! از خودشون بپرس! فک نکنم!
خیلی خوشحالم که بسی خندیدی! :دییییییییییی
تشریف داشتین حالا! منور کردین محله ما را!!!

میخواستم عکس بندازم! ولی ممکنه شناسایی بشه! دوست ندارم کسی رو که میشناسنش در موردش اینجوری حرف بزنم! کلی شخصیت داره بیچاره برای خودش!!! الکی که نیست! خیر سرش استاد دانشگاه شده!!

قربونتت
بوووس

×حضرت عشق× پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

اینو خوب اومدی خانومی !!!

پاسخ:
سلاام
ممنونم
تو خوبی؟؟
خواهش میکنم!! مشخص است که یه سر داری و هزار سودا!!!
قربونت

~~~~~~~~~~

راستشو بخوای امسال اجق وجق ترین سال زندگی من بوده
همیشه جور وا جور بوده زندگیم
اما امسال... . . .
به قول خودم!! زندگی من که وارونه شده کارهامم وارونه...

بی خیال
اما جواب حرفات:
ببین تو گفتی ما باید پیشرفت کنیم نه ؟؟
این سطح پیشرفتمون رو نشون می ده که بعد از پرسپولیس بیان مسجد نشون بدن !!
ببین اینو همه خوب می دونن که عرب ها به زور اسلام رو به ما تحمیل کردند
ما خودمون دین داشتیم
ایین داشتیم
فرهنگ داشتیم
اما اونا از روز اول ریشه ی همه ی اینا رو زدن و تا الان داریم چوب همون کار ها رو می خوریم
من حرفم اینجاست که چرا من باید نشناخته چیزی رو که بهمون تحمیل کردن رو قبول کنیم و اون رو سرلوحه ی کارهای روزانمون قرار بدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟
هاااا چرااا؟؟
تو چقدر از اسلام می دونی ؟؟
بذار یه مثال ساده از اسلام بزنم برات!
اسلام میگه اگه من نوعی یه کار بد کردم می تونی با سه راه نهی ش کنی!
۱- غیر مستقیم نشونش بدی که این کار بده
۲- مستقیم نشونش بدی
۳- اگه اون کار رو تکرار کرد به زور و اجبار اون رو وادار به ترک اون کا ر کنیم

نگو اینو نمی دونم که تو تمام کتاب ها نوشته

امر به معروف و نهی از منکر.........


خانومی کمی فکر کن درسته خیلی سخته آدم بخواد چیزی رو که تمام اطرافش در بر گرفته شده رو ترک کنه اما شدنی هم هست....

راستی اسمت چیه ؟؟ نگفتی بهم !

در ضمن من یه زرتشتی ام....

بدرود

پاینده باشی.....

ب امید ایرانی آزاده... . . . . .



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

جهان است شادان به اندیشهء نیک
ز اندیشهء نیک است گفتار نیک
چون اندیشه و گفتار تو نیک شد
نیاید ز تو جز به کردار نیک

ولی خودمونیما!! این سالهای اجق وجق در نوع خودش خیلی به آدم حال میده!!
وارونگیه خودتو نمیدونم ولی وارونگیه زندگی یه وقتا خیلی قشنگه!!

جوابنو که یه بار توی وبت نوشتم! با کپی پیست کردنش حال نمیکنم!

قربونت
چشمک

نرجس پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://narjess.persianblog.ir

سلام ... خانوم گیلاس من اسم شما را خیلی این ور و آن ور دیده بودم... ولی فکر نمیکردم که یه گیلاس دیگه باشید....
بسی خرسندم از آشنایی با شما

سلاام عزیزم
منم خیلی خوشحالم از آشنایی شما!
قربونت

×حضرت عشق× پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

این نظر او از من داشته باش تا باز بیام جوابت رو بدم در مورد اون رمانی که نوشتی !!!!
:دی
من اون نظر دومی تو تایید نمی زنم !!!
تا نا محرماااا اون چیز میزا (ف....) رو نبینن
:دی
خوشحالم :)
می یام.... . . .

اوه!!! چه کنایه تلخی!!!

مرسی! ولی اینجوری اومدی اینجا میگی هر کی رد بشه فک میکنه من برای تو چی که ننوشـــــــــــتم!!
منم خوشحالم
قربونت

علیرضا پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:25 ب.ظ http://pstohfe.persianblog.ir

سلام.من به طور اتفاقی به بلاگ شما آمدم وبا دیدن اسم بلاگتون یاد یکی از بلاگهایی افتادم که هم اسم بلاگ شما بود اما دیگر به نوشتن ادامه نداد.چند پست بلاگتون رو خووندم جالب می نویسی.به هرحال ولنتاین هم روزیه که نمیشه ازش کذشت به من هم سری بزنی خوشحال میشم.

چه جالب!!
خوشحال شدم از حضورتون
ممنون :دییییییی
سری زدم!!

یوسف پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ

اااا گیلاس اون دخمل فاطما خانوم بود..
دختر سکینه خانوم رو طلاق دادم!! =))

ای بی چشم و رو!! چرا درووووغ میگی؟؟!!!
خودم چند روز پیش با هم دیدمتوننننن!!!!
دستتو رو میکنم!!
ننه ننه ...

خانومی پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam bar gilase bozorge eshgholi man
chetori dokhmale ghashangam?
bah bah mobarak bashe ghalebe khoshmelet kheili khobeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
delam barat ye zare shode bod asl
vay che valentine bahalio gozarondina!
faghat man nafahmidam in 8 nafari ke bodin hamaton dokhatr bodin ya joft joft omade bodin aya?!
che mize khoshmazeyi bah bah bah manam havas kardam!
vooooooooooooooy che ostade daghonie!
cheghadam .......!!!!!!!!!!!!!
khoda behet sabr bede nane!
rasti azizam bebakhs farsi nanveshtam come khodam kharabe nazarash baz nemsihe omadam ba laptobe dadashim farsi nadare inam majbor shodam
movazebe khodet bash jigar booooooooooooooooooooooos

سلااااااااام بر سارا خانوم عزیزم
شما بهتریییی
مرسی مرسی
منم دلم تنگ شده بووود!! سرتون شلوغه دیگه یادی از دوستان نمیکنید!!!
والا یه اشاره ای به اسم این ۸ نفر کردم!!! خودت بگرد دنبال پرتقال فروش!
خواهشا فقط هوس نکن! یه آشغالی خوردیم که ... هووووووووووق
خیلی استاده آنتیکیه!! توی عتیقه فروشی بذارنش رو هوا میره!!
خواهش میکنم! سارا جونم حضورش باعث افتخاره :دییییییییی
تو هم همینطور
بوووووووس

ماهی خانوم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ http://mahi

سلام علیکم و رحمة الله!
خواهر گرامی من قبلا اینجا اومدم ولی نظر ندادن تا بخونم
حالا خوندم که اومدم نظر بدم
شاید بازم بخونم و نظر بدم
اما تا نخونم نظر نمیدم!!!
خب حالا جدی سلام!!
اومدم دیدم تو مایه های خودمی گفتم باهم
آشنا بشیم
شاد باشی گلم

علیک سلام
خب تا نخوندی درباره چیش میخواستی نظر بنمایی!
آفرین که خوندی!!! ( تشویق)
خوشحال میشم اگه اینجوری بشه!
پس اونی که زنگ میزنه فوت میکنه تویی!!!
دستت رو شد!
سلام :دییی
خوشحال شدم
سلامت باشی

ماهی خانوم پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:29 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

بدون شرح!
آدرسم اینجا کامله!!

مرسی

اقلیما پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام سلام
می گما خجالت داره آدم این طوری با دوستاش بره بیرون مودب بشینه !!!!!واقعا که!!!
شما باید از جوونیت ایستفاده میکردی!!نه؟؟ یه کم شولوغی لازمه!!
خوش باشی.
فعلا بای تا های
راستی ای دیتو می خواما!!!

سلاااام اقلیما جوون
مامانم گفته بود اگه شلوغ کنین فلفل میریزم توی دهنتون!
مامان یکی دیگه از بچه ها هم گفته بود قاشق داغ میزنه پشته دستش
مامان یکی دیگه هم...

پیر شدیم!! یعنی دچار پیری زودرس شدیم! میبینی خواهر؟؟!!
قربونت

آی دی من که ریخته همه جا!! بگرد پیدا کن!!
:دیییییییییی












gilas_284@yahoo.com

غریبه پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام سلام

آره آره .. خیلی دوست دارم گیلی گوگولی مگولی !!

البته به شرطی که با پرواز فوکر آسمان بفرستیم !! آخه نرفته برمیگرده :دی
خب حتما دلش تنگ میشه دیگهههههه .. چرا بهش میخندین ؟!؟! اگه عقده ای بشه ٬ جواب هیتلر رو کی میده !! چون این وسایل نقلیه تقریبا هم عصر با اون خدا بیامرز (!) بودن :))

خلاصه ما همه جوره در خدمتیم ...
یا حق

سلاام سلااام

بیا لپتو بکشم کوووشووولووو بعد شووتت میکنم همون جا!

جدی؟؟!! چه جالب!
به نظر من هیتلر جواب نمیخواد! یه بار دیگه بکنیمش توی اتاق گاز خودش آدم میشه! پرررووووووو
پس به دوره شما نمیخورن! میدونستم که زمان شما این چیزا نبوده و بعدا اومده!!!
راستی اسم دارالتادیبتون چی بود؟؟!!

قربان شما!
شاد باشی

×حضرت عشق× جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

....
نگاه ساعت کن!

حالا کی جغده ؟؟؟

~~~~~~~~~~~~~

هنوز خیلی راه داری ااااا
اکانتم تموم شد باز گرفتم از بچه ها.... . . .

~~~~~~~~~~

من برم لالا.....

صبح شده دیگه :دی
برم بخوابم..

دیدم!!
ایییییششش!!
رفته از دیشب تا حالا خوابیده بعد صبح زود مثل مرغ بیدار شده اومده قیافه میگیره!!
!!!!

من الان پا به سن گذاشتم!
اگه بخوام هم دیگه حق ندارم جغد باشم! دلیلش که قبلا ذکر شده!!
البته اگه جنابعالی به یاد داشته باشید!!

کلی نصیحتت کردم فک کردم گوش کردی! نگو همون موقع داشتی اس ام اس بازی میکردی!!!
بشکنه این دهن!!!

برو لالا کوکشولو جوون

آفرین که تشخیص دادی!!!
جیش بووس لا لا فراموش نشه!!

نینا جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

به روزم

میام عزیزم

*حضرت عشق* جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

نه جون گیلاسی به خدا
دی سی شدم بعد اکانت گرفتم ساعت ۴.۳۰ اومدم نت دوباره
که نبودی
تو کلوب بودم
وقت نکردم بیام نظر بدم

ما که باکی نداریم
شب های بعدی نشونت می دماااااا


فعلناااا.....

قشم نخور جون گیلاسی رو!!! کاهو سالادی که نیست اینجور قسم میخوری!!
باشه! قبول!!!
خب من که حرفی نزدم!!!

دیشب هم که نشون ندادی! چی رو میخوای نشون بدی راستی؟؟!!!

چشمک

تارا....ستاره کمیاب جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام خانومی
خوبی؟
نا سلامتی یه دمانی ما فامیل بودیما ببین !!!!!!!!!!!
زشته این کارا رو نکن خوب من جواب داداشمو چی بدم هان؟ (چشمک) خانومی دلم براتون یه دره شده.
قرررررررررررررررررررررررررررربونت
بووووووووووووووووس

سلام تارا جون
مرسی عزیزم
بودیم؟؟!!! چه زود گذشت! یادته اون وقتا؟؟!!!
بله نده! فعلا عروس رفته گلدون بیاره!
منم همینطور عزیزم!
فدااات
بووووووووس

غریبه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
شما و اجازه ؟!؟! (خداییش خیلی بعیـــد بود !!)
اجازه شمام دست ماست !! چیزه نـــــه ، منظورم اینه که اجازه ما هم دست شماست .. شما امر بفرمایید!! :دی

راستی اندر باب قالب بعدیت (شما بخوانید : قبلیت!!) هم شواهد امر از این قرار است که در بخش تایتل ، انبوهی از گیلاس های خوشمل آویزان بودند و در هوا قوطه ور !!

راستی هیتلر هم دست بوسه !.. بهت سلام فراوان رسوند و گفت که داره با موسولینی توپ بازی میکنه :دی

راستی شما از ناخدا یه چش خبری نداری ؟! :))
یا حق

سلاام
راست میگی!!! یادم رفته بود که اجازه شما هم دست ماست! خوب شد یاداوری کردی!

آفرین! حالا دیگه واجبات شد که بیام لپتو بکشم!!!! جون گیلاسی تا حالا سوال به این سختی جواب داده بودی؟؟!!

بهش بگو مواظب شیشه همسایه باشه!! گفته اگه ایندفعه هم بشکونن توپشونو جر میده!!!

ناخدا رفته با دایناسورا که گفتمانی بکنه! زودی برمیگرده! بگم زنگ بزنه خدمتتون؟؟!!

زیر نور ماه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلام گیلاسی جون..
عرضم به حضورت که شرمنده ندارم چیزی رو که می خواستی..به ما زیاد کار کلاسی و پروژه، ترجمه نمیدادن..وقتیم میدادن گروهی بود و اونقدرا که تو گفتی(۲۰ ص) نمیشد..البته یه ترجمه خیلی وقته پیش داشتم واسه درس زبان تخصصی در مورد Audio systems حدود ۱۰-۱۵ صفحه..منتهی خیلی وقت میشه که موقع پارتیشن بندی پریده!!واسه خودمم فایلشو نگه نداشتم!!)):الانم فقط یه ترجمه ۴-۵ صفحه ای دارم در مورد گرافها..که متن اصلیشو توی کامی ندارم..استادمون کتابرو اسکن کرده بود و پخش کرده بود بین دانشجوها که ترجمش رو بعدا به اسم خودش چاپ کنه!!! اینم از این!! |:
دیگه اینکه خوشحالم کردی اومدی......بوووووس
نه من شیرنی زیاد نمی دوستم و اتفاقی عنوان بعضی پستهام شیرینی جات شده!!
دیگه برم که هیچیم نتونستم کمکت کنم!!
(^.^)(^.^)

سلاام سحر جان
پس که اینطور! مرسی که خبر دادی بهم!!!
انقدر از این استادا که از دانشجو سوء استفاده میکنن بدم میااااااااد!!!
ولی من شیرینی جات خیلیی دوست دارم!!
قربونت! مرسی عزیزم!!! حالا به موقع اش ازت کمک میکشم!!
بووووس

behshad ( Booter ) yahoo 8 شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 8 final Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam
khosh hal shodam
behshad
bye

اوکــــــــــــــــــــــــــــــــی زززز !!!!

م ی ث م شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام ~~
من که نمیدونم زیادم به گروه خونیم نمیخوره اما تا چند سال پیش ولنتاین تو سرزمین کفار یه جور دیگه بود حالا چه جوری تو ایران اینجوری شد ...
خوشم میاد کلآ همه از هر فرصتی برای اینکه خوش بگذرونن استفاده میکنن !~~

سلاام
آره ! اصلا فک میکنم تو خون نداری! دنبال گروهش نگرد!!
دلشون میخواشت اینجولیش گنن!! باز تو فضولی کردی؟؟!!!!
اییییییشششش
مگه بده؟؟!!
باز حسووودی؟؟؟!!
خیلی بچه بدی شدیا!!!

فرشید دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

سلام
ببخشید یه زحمتی برات دارم
کدی که برای اسمایلها گذاشتی یه اشکال کوچیک داره که باعث میشه اونایی که از مرورگر firefox و IE8 استفاده می کنن، نتونن اسمایل بذارن ... پس اگه میخوای درستش کنی اینکارو بکن:

تو قسمت قالب نظرات اون آخراش یه خط هست این شکلی:

<textarea name="txtComment" style="width: 240px; height: 200px" onkeypress="FKeyPress()" onkeydown="FKeyDown()"></textarea>

باید قبل از style="width" این دستور رو تایپ کنی :
id="txtComment"

که در نهایت اون خط این شکلی میشه:

<textarea name="txtComment" id="txtComment" style="width: 240px; height: 200px" onkeypress="FKeyPress(event)" onkeydown="FKeyDown(event)"></textarea>

فقط نکته ی مهمش اینه که حتما C باید با حروف بزرگ باشه (Commnet)

همین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد