لباس!!

یه پارچه آبی با خط خطی و گل های صورتی  دارم. چند روز پیش مامانم پیشنهاد داد  اینو بدیم خیاط بدوزه. یه دفعه قرار میشه بریم یه جا ، لباس جدید داشته باشم. منم  به سرم زد  رفتم توی این سایت های لباس یه گشتی بزنم مدل جدید پیدا کنم.همچین مدل پیدا کردم  پرتقاااال!!! آدم اینا رو بپوشه یاد شب اول قبرش میوفته!! چشمت روز بد نبینه مادر!!

اینو میبینی؟؟؟  این خانمه مدل لباسش اینجوریه که وقتی داره میره فک می کنی داره میره. وقتی هم داره میاد بازم فک میکنی داره میره!!! اصلا آدم میبینش  دچار هیجان کاذب میشه!!

 View Full Size Image

اونوقت اینم آینده ی همون خانومه هستشا! از اول اگه آینده نگر بود اینجوری نمیشد! چند سال گذشته. دو تا شکم زایمان کرده چاق شده.لباسش براش تنگ شده ولی نمیخواد این واقیعت رو بپذیره! اومده به زور زیپش رو ببنده که زیپش از پشت در رفته!  ولی انصافا خوبیش  اینه که الان میتونی تشخیص بدی وقتی داره میره انگار داره میاد!!

 View Full Size Image

اینم همون خانومه هست که اینجا ذات خشنش رو شده!!! در حین یک دعوا دست به یقه شده  و در رفتگی زیپش تبدیل به جر خوردگی نا متقارن یقه شده!!

 View Full Size Image

این خانومه از اون بالایی درس عبرت گرفته و از الان یه لباسی متناسب با دوران حاملگی و شیردهی تهیه کرده!!!  به این میگن زن زندگی!!

 View Full Size Image

طبق شواهد و مدارک موجود، ایشون لباسشون رو بعد از اثاث کشی دوخته اند. اینم پرده صورتیه اتاق خواب خونه قبلیشونه که زنیت به خرج داده و دامن دراپه دوخته !! یاد بگیر!!

 View Full Size Image

جل الخااااالق!!! اینجا هم  کرکره های لباسش رو کشیده پایین، تا قابلیت های زیاد لباس رو به رخ همه بکشه !!

 View Full Size Image

ایشون یه خانم فقیر متشخصی هستن که فقط موفق به تهیه نصف لباس شدن!! هر جا میرن  تکیه میدن به دیوار و فقط باید لباسشون رو از جلو ببینیم!! اتفاقا  فرشته ( دوستم) نامزدی نرگس زیپ پشت لباسش در رفت و مثل این خانومه مجبور شد تا آخر مجلس به دیوار تکیه بده!!!

 View Full Size Image

ایشون هم یکی دیگر از آینده نگر ها هستن. تا اونجایی که من یادمه این لباسش رو از طفولیت داره هنوز! هر یه سال که بزرگتر میشه  ، یه چاک وسیع تری اون جلو میده و یه قلاب عریض تر وصل میکنه به خودش!  

 View Full Size Image

این خانوم سبزه هم که دیگه اسوه ی صرفه اقتصادیه!!!   نشون داده که میشه یه روسری رو با چهار تا گره تبدیل به تن پوش کرد! البته شاید!! اگه دولا میشد عمق صرفه بیشتر نشون داده میشد!!

 View Full Size Image

آخیییی!!! اینم یه عروس بدبختیه که شدیدا دچار فقر فرهنگیه!!! تور سرش رو به پشت گردنش زده! فقط من موندم  سنجاق ها رو کجای گردنش فرو کرده؟؟

 View Full Size Image

 

حالا میگین من پارچه آبیم رو چی کار کنم؟؟

نظرات 85 + ارسال نظر
ahmad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ب.ظ

avallllllllll

:دی

ahmad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

salam gilasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

arz shavad ke az farte khande terekiiiiiiiiiiiiiiiiidam! kheyli jaleb bood! nazaratet shadidan karshenasi bood. be nazare man to parchato aslan nadooz. hamin tori bepich dore khodet mesle gandhi. harki ham goft chera besh begoo be to che! ama agar jeddan donbale ye modele khoob migardi to google search kon . midoonam chize be dard bokhori peyda nemikoni amma hade aghal vaghtet be khande migzare va kolli shad mishi! dige inke man inja keyboard farsi avordam amma vaghean hanooz hal nakardam vasl konam. kholase bebakhshid. dige inke harvaght emtehanat tamoom shod ye vaght be ma bede yekam sohbat konim delam gerefte. saate maro agar bekhay bayad begam agar az zamane tehran 8:30 kam koni br zamane ma miresi. har vaght toonesti bem khabar bede

hamishe gilas bashi ( azoon ghermez khoshgela)

ghahremaniye esteghlal ham mobarak

bye

سلام
اینم پیشنهاده آخه تو میدی؟؟؟؟ پارچه حریر رو چه جوری ببندم دورم؟؟ یه تکون بخورم بی پارچه میشم!!!
تنبللللللل
همون فینگیلیش تایپ کن حداقل ظاهرش انگیسیه!
چشم حتما
قربونت

قزن قلفی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ http://afandook.blogsky.com

من عاشق اون مدل پرده اییه شدم !بی شوخی اون خانم فقیر متشخصه لباسش خیلی خوشگله خوش ش ش ش ش ش ششش شبه حالش ش ش ش ش !

اگه خیلی دلت خواسته اون مدل رو یه لباست رو بردار درزش رو از پهلو بشکاف. چند تا گره پشتش بزن . لباس مورد نظر آماده است.

پـانـی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://Www.PaNizZ.BloGfa.Com

برم بخونم اول ... دوم اینکه قلابت خیلی اوچکله :*:*:*:*:*:*

مرسی

فضانورد پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ق.ظ http://1fazanavard.wordpress.com

دو تا اولی‌ها خیلی بامزه بود،‌ کلی خندیدم. حالا تو گربه نمی‌خوای؟:دی

:دی
یه بار دیگه حرف گربه اینجا بزنی دیگه سر به تنت نخواهد ماند!

یوسف پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://jesustears.persianblog.ir

گیلاس جون من فک کنم تو خیلی به اینا حسودیت شده .. بس ازشون ایراد گرفتی..!!
می بینی چه رک گفتم!!..خب می دونی حقیقت بود..



نمی گی جوون مردم منحرف می شه اینارو نگاه کنه؟!..تازشم تو برو لباسای بالکنتونو جمع کن!!

حسود خودتی و هفت نسلت
پسره پرررروووووو
زبووووووووووون

یکی تو منحرف میشی یکی تو!!! چشمتو درویش کن برو به راه راست برادر!!!

ژ یگولو پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممم گیلی خانومی عزیزم...

خوبی خانومی؟؟

ایوللللللل بابا تو زرنگتر از من شدیا..میدونم اولشم بودی...

ایوللللللللللللل خوشم اومد این تفصیراتت از مد این لباسا دقیقا عین مامان خودم بود..عینهو خودت نظر داده بود قبلا درباره این لباسا...
ولی خب کلا اینا که اصلا چیزای جالبی نیستن ولی کلا فرهنگامونم فرق داره دیگه

...همون مد لباسای خودمونو بدوزیم بپوشیم خیلی خوشگلتر میشه...راستی..من معذرت میخوام بابت پست قبلی..خودتم خیلی خوب میدونی من چقدر تون چند وقته گرفتار بودم..ببخشید دیگه...

مواظب خودت خیلی باش خانوم گل...خوش باشی..فعلا عزیز دلم...

خب دیگه...تو هم اون پارچتو بده مامان من خودش خیاطه واست لباسیی بدوزه کیف کنی...(تبلیغات نمودم من الان...)

سلام ژیگووولو جوووونم
مرسی خوبم
من زرنگ نیستم. تو تنبیلی!
پس مامانت خیلی باحاله! عین خودم ( چشمک)
من کلن میمیرم برای مامانت. دوسش دارم هوارتاااا

ولی تو مد لباسای خودمونو بدوزو بپوش. من اینا رو دوست دارم!

خواهچ میکنم ولی دیگه تکرار نشه!!! :دییی

ایشالا لباس عروسی و دامادی و نامزدی و بله برون و خواستگاری و حنا بندون و بند اندازون و خرید عقد و آزمایش و اینای خودم رو میارم مامانت بدوزه برام :دیییی

حالا راستشو بگو چقدر میگیری تبلیغ میکنی؟؟؟

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:57 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

__________________________________7______________
________0000_____________________777______________
______0000_______________________77777____________
____00000______آپم بیا____________7777777_____________
___00000______________________777777777___________
__000000____________77777777777777777777777777777_
_0000000______________7777777777دختر برفی77777777___
_0000000_________________777777777777777777_______
_0000__00_________________77777777777777777_______
_0000__00000000__________777777777_777777777______
_000000000000___________7777777_______7777777_____
__0000000000___________77777_____________77777____
___0000_000000________777___________________777___
____00000_______0____________0000_________________
______000000__00000______000000___________________
________000000000000000000000_____________________
___________000000000000000_ روزات برفی عزیزم

چشم

فائزه پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ

سسسسسسسسسلام
منظ جونم خوبی
باز شما عروسی دعوت شدید؟
منو فرزانه و مامان این قده خندیدیم
چرا آبروی فرشته ی بدبخت و بردی
منظ من امتحان دارم
من فیزیک بلد نیستم
زهرا اینا ۵ تیر امتحاناشون تموم می شه
من تا ۲۵ ام چی کار کنم ؟

سلااااااااااااااام عزیز دلم
خوبم فائزه جونم
نه زیاد. فقط یه ۳-۴ تا عروسی تابستون داریم.
از دستم در رفت. تازه برای بقیش هم یه مثال ملموس توی ذهنم داشتم ترسیدم ناراحت بشن نگفتم ولی این فرشته دائم جلو چشم بود مجبور شدم بنویسم خودمو راحت کنم :دی
دلت بسووووزه!‌من امتحانام ۲۸ خرداد تموم شد!
دارم حال میکنماااااا
ولی سرمون شلوووغه
اثاث کشی و اینا داریم.
کلی به هم ریخته می باشیم
تا ۲۵ ام امتحان بده. خیالت راحت منم نمیرسم خوش بگذرونم

خانومی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

می دونی شبیه کی حرف زده بودی؟!
یه برنامه ای هست رو فیلم ها دوبله مشهدی میذارن برا مسخره بازی!
همین جوری توش حرف می زنن !
خیلی باااااحال بود

نوچ! نمیشناسم اینو که میگی!!!
پس خیلی باحالن ( چشمک)

تیده آ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ق.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

سلام
بابا خدایییش این تاپ سبزه با اون لباسه که نوشتی دوره شیر دهی با یقه اون لباس سومیه خیلی خوشمل بود که
بی سایقه ای ها
حالا کدوموپسندیدی ایا؟

سلام
حالا اون قرمزه باز یه چیزی. خودم یه لباس شبیه به اون دارم. ولی تو به اون تاپ سبزه هم میگی لباس؟؟؟ اصلا میگی تاپ؟؟؟ سرسره هم نیست!! اون یقه سومی هم اگه یقه هر کدوم از لباسات رو از یه طرف بکشی اون شکلی میشه!!!
خودتیییی
اون لباس عروسه!!

شهرزاد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://shahrzad91r.blogsky.com\

سلاممم گیلاسی جونم:
خوبی؟؟؟؟
از دست تو؛دو تا پستای آخریتو خوندم کلی خندیدم...
بابا اصلا بیخیال این پارچت شو از هما جایی که قبلا گذاشته بودی ببر بزار سر جاش خودتو و فکرتم زیاد درگیر نکن این طور که تو ایراد میگیری فعلا؛تا اطلاع ثانوی چیزی ندوزی بهتره تا بعدا...
موفق باشی..
فعلا....

سلام عزیزم
ایشالا همیشه دلت شاد باشه
اوااا خاک عاالم بر سرم! یعنی میگی تا اطلاع ثانوی لخت باشم؟؟؟
خب کمک کنید یه مدل برام پیدا کنید دیگه!!!
قربونت

ر و ز ب ه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ

یادداشت خیلی جالبی بود !
مخصوصا عکس ها :دی..

+ کم پیدایی طرف !!

شه ژالب!!!

زندگی سخت شده!!

یه دوست جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ

عزیزم به نظرم شما به شکل تابلویی به هیکل قشنگ اینا حسودیت شده! لباسای به این قشنگی رو که آدم اینجوری مسخره نمیکنه!!! البته یه حسادت زنانه است! کاریش نمیشه کرد!!!

همینم مونده که به هیکل اینا حسودیم بشه!! من خدا رو شکر خودم ۵۰ کیلو وزنمه ! سایزم هم ۳۶! احتیاج به هیچگونه حسادت زنانه و مردانه و بچه گانه ندارم جانم!!!

احمد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:48 ب.ظ

شرمنده به خدا!
نذاشتن ۲ دقیقه بشینم!!

اقلیما جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

سلام گیلی جونم!!
خوفی؟
باب یه لباس که این همه دردسر نداره!!اول بگو جنسش چیه!!چه قدره؟
تا بهت بگم چه مدلی بدوزی!!آخه من خودم یه دس خیاطم!!
دیگه اینکه :سکوت مگه نوشتنیه؟؟
خوش باشی
فعلا بای تا های

سلام
اصلا من لباس نمی خوام. یعنی با لباسی که بدم به خیاط حال نمی کنم! هزار بار باید بری پرو آخرش میرینه تو لباس! اون مدلی که می خوای هم در نمیاد!! حاضرم گونی بپوشم ولی آماده باشه!
میخوای جاخالی بذارم بگم اینجا رو پر کنید؟؟
قربونت

کفشدوزک بدون کفش جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

:)) ... وای گیلاس... نمیری تو .... خیلی خندیدم...
مخصوصا اون مدل پرده ایه ...
تا حال مدل لباس اینقد مزخرف ندیده بودم...
تو هم نامردی نکردی هرچی مزخرف بود از تو سایت گذاشتی اینجا :))

با اون پارچه ت یه پیرهن ساده ی بندی بدوز

میس میس شده ام ... اصلا معلومه کجایی؟؟
یه اس ام اس تا حال کسی رو نکشته هاااااااااا

ایشالا همیشه خندون باشی
:دی
باور کن همه مدلای سایتش همین شکلی بود. آدرسش رو گم کردم . یه سرچ بکن خودت میفهمی!!
احتمالا همین کارو میکنم. من از این مدل جلفا که عکسش رو گذاشتم نمی پوشم!
حالا میام توضیح میدم که کجام و چی کار میکنم!
شرمنده دنیا جونم

پـانـی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

میگم ... پارچت رو بندازی جلو هاپو بهتره !

بوس بوس عجیجم :* =))
میدونی من چندبار کامنت گذاشتم !
نمیاد همش=((

نخیرم! پارچه من خیلی خوشگل!‌اگه این مدلا رو بدوزم باید بدم هاپو بخوره!!
از بس تو بدشانسی!! برو خودتو بکش!

پاپیون کوچولو شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

سلام ..چه لباسایه خنده داری:))بدو اپ کن ....بدو ....اینترنت که هستی ...بوس بوس

سلام
وقت ندارم آپ کنم. میام حالا

کفشدوزک بدون کفش شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

خُ سلام خُ ....


خُ چی بگم خُ‌؟؟

آها ... اومدم بگم ...نخیررررررممممممم
موهای مشکیه مشکیه
خُ تو عکس فلاش میخوره ...

خودت جدی هستیییییییییی

نخیرم مشکی نیییست!!!!
ولی رنگشو من دوست دارم!
نخیرم فلاش مو رو اون رنگی نمیکنه!!!
توییییی!!

[ بدون نام ] شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام / شما آی دی دارین ؟‌ yahoo messenger) ID)
من یه سوال دارم که اصلاً به موضوع متن این پست ربطی نداره .
چجوری میتونم سوالمو بپرسم ؟!‌

gilas_284@yahoo.com
اونوقت شما کی باشین؟؟؟
من اخیرا زیاد آن نمیشم. اگه سوالتون رو اینجا بپرسین زودتر جواب میگیرین!

کامیار شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ http://maahkum.blogfa.com

باهاش جوراب بدوز...
سلام........مثل همیشه آپ قشنگی بود.....موفق باشی.../

مگه پای من سایز پای دراکولاست که اون همه پارچه رو جوراب بدوزم؟؟؟
سلامت باشی

زهرا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

وای خیلی باحال بود!!!
منم یه لباس دارم شبیه اون قرمزه است...اول گفتم وا یعنی n قدر لباسم زشته؟!! بعد دیدم خودتم گفتی یه لباس شبیه اون داری!! خلاصه که خیلی خندیدم!!!

:دی
اعتماد به نفس داشته باش دختر!
همیشه لبت خندون باشه

زهرا شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com/

البته اون پیرهنه رو می گما...!‌نه اون تاپ قرمزه!!

من اگه مثل اون تاپ قرمزه داشتم خودمو دار میزدم!

پانی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

تو هنوز درگیری ؟

کار دارم!

کامیار یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ http://maahkum.blogfa.com

سلام......خوبی؟.......آپ کردم........منتظرتم........موفق باشی.../[گل]

چشم

دخمل خوشگل دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام منظ اینقدر دلم برات تنگ شده بودمنظ الهی کوفتت شه امتحانت تموم شد؟!!!!! امتحانای من ۲۴ ام تموم میشه
منظ من ۳ مرداد عروسی خالمه هیچ خیاطی واسه اون موقع لباس قبول نمیکنه حالا چه خاکی به سرم کنم؟!!!!!!!!
الهی بگردم بیچاره فرشته چه قدر بهمون خوش گذشت . د زودتر شوهر کن تا ما یه عروسی بیفتیم دیگه البته تاریخش یه جوری باشه که برسم لباس بدم به خیاط . راستی خونه خریدید مگه ؟ کجا و چی جور شد که اینجور شد؟

منظ بیا یه استخرم بریم البته قبل از هیجان زده شدن فک کن ببین میتونی یا نه؟

سلاااااااااااااااام فااطمه جونم
منم دلم یه ذره شده برای همه تون
هر دفعه از جلو تیراژه رد میشم یاد اون روز میوفتم!
آره تموم شد کلی هم به همه پز دادم :دی
شما که میخواین خانم دکتر بشین باید تا آخر تیر امتحان بدین دیگه! مثل من مهندس میشدین کارتون تموم بود:دی
این خاله تو هم بد موقع عروس میشه ها! خب برو یه چیزی آماده بگیر! من که هر وقت خواستم طرف خیاط برم پشیمون شدم! بگردی اون چیزی که میخوای رو میتونی آماده پیدا کنی!
منم که با این وضع خونه و به هم ریختگی همین کم مونده عروسم بشم! شب عروسی هم شوهرم رو میارم توی این خاکا!!! برو از الان لباس بدوز که من یه دفعه عروس شدم بی لباس نباشی!!
نه بابا داریم یه جا رو می سازیم. الانم یه دفعه تصمیم گرفتیم این خونمون رو با خاک یکسان کنیم دوباره بسازیمش! جو بنایی و ساخت و ساز بابام رو گرفته!! خیلی سخته! خدا برای کسی نیاره!!
هیییییییییییی!! من از چند روز آینده تا آخر تیر در خدمت استخرم!! زود باش امتحانات رو تموم کن!!

.•* (¤`°•.★دختر برفی★.•°`¤)*•. دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامممممم
واقعا ناز بودن !!!!


روزات برفی

سلام
سلامت باشی

پانی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ق.ظ

اودم ببینم این جا چه خفره ! دیدم هیش خفر !

چی کار کردی خلاصه ؟

ولم کن تو رو خداااا
یه نیگا به جواب کامنتا بندازی میفهمی چی کار دارم میکنم!

نرجس دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

وا پناه بر خدا!!!!؟
یعنی زن ها دیگه یه دونه لباس درست و درمون هم ندارند دیگه!!!!!
خاک بسرم پاشم برم په چارتا جر برم به این لباسام یه وقت خدای نکرده از مد عقب نمونم!!!!1

میبینی خواهر؟؟
چند تا جر بده! چند جاشم که باز بوده قبلا بدوز. اگه بعضی جاهاش رو هم آتیش بزنی شیک تر میشه!!

مرجان دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

گیلی تو بمیری ایشاا.... ! گند زدی به هرچی ژورناله ((=
من میگم گونی بپوشی خیلی بهت میاد :دیییییییی

الفرارررررررررررررررررررر

زبونت لال بشه ایشالا!

الان تو که با این نظرت دیگه رسما ر..ی تو مدل این لباسا!!!

خرس قهوه ای چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

ببین! من اینو خوندم انقدر خندیدم که یادم رفت کامنت بذارم! می گم من می خوام تور سر عروسیم رو سنجاق کنم به گلوم! دسته گلمم می دم بزنن به موهام! عالیه نه؟

حالا آلزایمر و کمبود حافظه و هر درد و مرضی داری بنداز گردن این خنده!!!
یه کت و شلوار ب÷وشی و یه کروات سبز فسفری هم بزنی دیگه عاااااالی تر میشه!!!

زیر نور ماه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

آخی..
الاااااااهی!
ابراز همدردی می کنیم!!
ای گیلی شیطووووووون خیلی بانمک بود تحلیل هات
به نظرم یه مدل دخترونه فانتزی انتخاب کن..به خاطر طرح پارچت..شما که خودت باسلیقه ای..
تازه تغییرات قالب وبلاگت هم بلاگت رو خوشملتر شده ..
راستی با خودم دو تا گیلاس کوچولو آوردم!شاید به دردت بخوره :
http://i25.tinypic.com/2uot6ol.jpg
http://i29.tinypic.com/y2jwj.gif

بیشتر بی آپ دیگه گیلاسی جون..آفرین دخمل

مرسیییییی
چشات با نمکه عزیزم
واقعا خسته نباشی از این همه راهنمایی! فک کرده بودی تا الان من دنبال مدل پسرونه میگردم؟؟؟
بابت عکسا هم موتچکرم!
اگه فرصتش باشه حتما!

فاطمه جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

شنیدی می گن بعضیا شلواره مامان دوز یا شورت مامان دوز می پوشن ؟؟منم به تو پیشنهاد می کنم برو به مامانت بگواز این لباس مامان دوزا برات بدوزه این طوری نشون می دی که هنوز به سنت ها پایبندی

بهههه! این طرفا!!! به جون خودم این نظرت رو که خوندم قبل از اینکه آی دیت رو ببینم قیافه تو جلو چشم مجسم شد!! خندیدما! به نظرت عرقگیره ماماندوز بدوزم چطوره؟؟؟
راستی تکواندو رو هستی؟؟

دریا شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

به نظر من با پارچه آبیت یه لباس شکل این بدوز:
http://www.etonline.com/photo/2007/11/35704/400_enchanted_071121_waltdisney.jpg

تو گوگلEnchanted رو سرچ کن اسم یه فیلمه اون لباس سبزه اش که عکس اش رو واست گذاشتم خوشگل نیست ؟

چرا عزیزم قشنگه! ولی من اونقدرا هم دنبال مدل لباس نیستم!! بل پارچه من باید یه مدل ساده دوخته بشه. چون خودش طرح داره! به هر حال ممنونم از لطفت

پانی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.panizz.blogfa.com

گیلاس ؟ ولت کردم !راستی ! اگه ازم خوشت نمیاد ... میتونستی بیای به خودم بگی ! نیاز به اون همه فحش نبود ... منم نمیام وبت ... خودت خواستی که نیام .... بای بای گیلاس

جونم؟؟؟ چی شده انقدر عصبی هستی؟ آب خنک بدم خدمتت؟؟ من کی فحش دادم به تو؟؟ اگه لحن و کلماتم اذیتت کرده معذرت میخوام. قصد بدی نداشتم. این حرفا رو هم نزن. هر کی به اینجا سر میزنه واقعا لطف داره. من توقعی از هی کس ندارم. الان هم واقعا فرصت و شرایط آپ کردن ندارم. حالا میام توضیح میدم وضعیتمو! بوووووس

نگین شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:10 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

سلام گیلاسم
خوبییییی ؟
ببین من میگم اگه این پارچه حریره دیگه بهتر
همون مدل سبزه رو بدوز
همه رو به عروج ملکوتی برسون =))
راستش هیچکدوم خوشگل نبودن
اوممممم
نمیدونمممممم
چی بدوزه ؟
بیا بده خودم بدوزم چی بدوزم برات مننننن =))

هوارتا بوسسسسس

سلام عزیزم
مرسی خوبم
ای تو روحت با این پیشنهادات!!!!
خب منم میدونم خوکشل نبودن!
اوه اوه! همین مونده که تو برای من لباس بدوزی! اونوقت چند وقت بعدش باید برم توی یه سایتی وبلاگی جایی ببینم که یکی لباس تن منو مسخره کرده!!!
بووووووووووووووووووس

سپیده دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://www.mosaferan.blogfa.com

منم خیلی از نگاه کردن به بوردای لبلس لذت می برم. شاید هم یه روزخیاط شدم.
راستی سلام.

خوشحال می شم یه سرس بیای پیشم.

پانی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.panizz.blogfa.com

نه عزیزم ! لحنه حرف زدن نیست ! من تو رو خیلی دوست دارم‌!
اما تو به من گفتی دیگه نیام پیشت :(

اشکال نداره ! احتالا سوئتفاهم شده !:*
دوست دارم ! قبونت عجیجم!
(باز این جا بوس نداره ! )

خرس قهوه ای سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ق.ظ

این قالبت خیلی ماه شده

فاطمه چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

من که پایم بریم.من یه sms زدم نیومد؟یا امدو خودتو زدی به کوچه علی چپ

پانی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ

خوشکلهههههههههههههههه !

سارای جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ق.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir/

به به ...زیباست!

حنانه و چراغ جادو جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ق.ظ http://hanna12e.blogfa.com

نظر ندادم اونوقتی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاپیون کوچولو جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.parmiss.blogfa.com

کوشی اخه تو :(

غریبه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام

عذر میخوام ملکه الیزه ٬ پرنسس الیزابت (!) شما احیانا هنوز لباس تون رو ندوختید ؟!

بابا خودمونی باش !! ما با همون لباس های قدیمیت هم قبولت داریم !..
لطفا بیا آپ کن تا کمی به نوشته هات بخندیم و خوشحال بشیم!!

فعلا ..
یا حق

کامیار شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:33 ق.ظ http://maahkum.blogfa.com

سلام...خوبی؟...آپم...منتظرتم...موفق باشی.../[گل]

ما ۳ تا یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.Ma3tavabaghie.blogfa.com/

سلااااااااااااام دوست عزیز .دست نوشتهات خیلییییییییی با حالن .تونستی یه سر به خاطرات ما ۳ تا هم بزن بسیار بسیار خوشحال میشیم.

متولد ماه دی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://radepa70.blogfa.com

سلام
من خوبم تو خوبی ؟!
وبلاگ خگشلی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی


فعلا عزیزم

متولد ماه دی چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://radepa70.blogfa.com

را۳۰ تبادل لینک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد