حس

این مامان و بابای من پسر ندارن ولی طبیعتا آرزوی خیلی چیزا رو دارن! به همین دلیل روزی که من به دنیا اومدم ،برای اینکه عقده ای نشن و حسرت بعضی چیزا به دلشون نمونه ،  زدن بخش عظیمی از  احساسات منو از بیخ خـ.تـ.نـه کردن! اونوقت اینجوری شده که الان احساساتم فرمالیته شده! عقلم فرمان میده که اینجا باید احساس نشون بدی! نمیخوام بگم آدم بی احساسی هستم، ولی خب واکنشای عاطفی و عشقی و حتی ترس دخترونه کمتر دارم!( به جز مورد سوسک و گربه!) اینی هم که دیگران می بینن نصف بیشترش توهمه! اما چیزی که واقعی باشه رو خیلی کم نشون میدم! یه نمونه اش اینه که من از بدو تولدم نه کسی رو می بوسیدم و  نه میذاشتم کسی منو ببوسه! هر کی هم که منو می بوسید مثل وحشیا میزدمش !!( البته الان کمی ملاحظه میکنم ! مخصوصا اینکه ناخنام بلنده و اگه بخوام به رسم گذشته عمل کنم همه ی افراده در تماس با من، توی صورتشون جای چنگ و دندون به جا میمونه!)

حالا اینو میخواستم بگم: از من در مورد هیچ فیلمی نظر نخواه فداتشم!

من فیلم رومنس و اکشن و درام و مانستری و چه میدونم هر چی میبینم برام تقریبا یه شکله! توی بعضیاش یه کم بیشتر هیجانی میشم ولی به طور کل برام زیاد دیدن فیلما فرقی نداره! نه برای فیلم کمدی زیاد میخندم! نه از ترسناکترین فیلما، زیاد میترسم! نه تا حالا برای هیچ فیلمی حتی قطره ای اشک ریختم! نه از دیدن فیلم س.ک.ث.ی  حالی به حولی شدم! نه با دیدن فیلمه تخیلی توی رویا رفتم! نه از فیلمی  نکات آموزنده و درس عبرت گرفتم! نه کارای بده توی فیلما رو یاد گرفتم! نه مثل جکی چان لنگ و لگد میندازم!!  نه هیچی!!

بنابراین تنها نظری که میتونم در مورد یه فیلم بدم اینه که  از دیدنش خسته شدم یا نشدم!! فیلم مورد علاقه ی خودم هم فیلمای تینیجری و نسبتا شاده! ولی هر بار فیلمی رو به کسی پیشنهاد دادم به ... خوردن افتادم!

چند شب پیش شوهر خاله ام یه فیلم از من خواست. از نظر خودم یه چیزه خیلی معمولی بهش دادم ! شب اومدم. دیدم با خاله ام 2 تایی نشستن پای این فیلمه مثل ابر بهار اشک میریزن! این در حالی بود که تنها چیزی که این فیلم برای من نداشت ذره ای ناراحتی بود!!!! بعد طرف خیلی پرررووو بر میگرده میگه : این چه فیلمه مزخرفی بود دادی! اییییششششش

سینما هم  بعد از دیدن فیلمای  چپ دست – بله برون- مهمان-  محاکمه- و ... دیگه قول دادم که تا آخر عمرم هیچ فیلمی رو پیشنهاد ندم!

همین دیگه!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

واقعا یکی از بهترین خاطرات هر کسی توی عمرش،زمانیه که علائم بـلـوغـش کم کم ظاهر میشه و با دیدن اونا یه حس نو و در عین حال غرور و بزرگی داره! یه جورایی حس میکنه داره میاد قاتی آدما! حس میکنه از الان باید با گذشته فرق داشته باشه!

بعد از اون هم دندان عقل و سفید شدن مو و ازدواج و بچه دار شدن از نظر من میتونه تداعی کننده ی همون حس باشه! البته با کمی تفاوت و در ابعاد مختلف!

راستش من که 4 سال پیش هر 4 تا دندون عقلم رو وقتی نهفته بود ، جراحی کردم و عقلم رو از ریشه در آوردم! بنابراین هیچ وقت هیچ حسی از رویشش نداشتم! فقط تنها خاطره ای  که از دندان عقل توی ذهنم دارم اون 1 هفته درد و خونریزی و ورم صورتمه! دور از جون صورتم شکل هندونه شده بود! و بعدشم مصرف داروهای اون دوران ،معده درد رو تا همین الان از خودش به یادگار گذاشت!

ولی دیدن اولین تار موی سفیدم( 2 سال پیش) همون حس قاتی آدما اومدن رو بهم داد! برعکس خیلیا که حس پیری پیدا می کنن اما من اولین تار موی سفید برام جوان کننده و دور شدن از دوران کودکی بود! اما چشمتون روز بد نبینه مادر! یه غلطی کردم و ذوق کردم! خدا هم  از بین این همه مسئله ی خوشحال کننده توی زندگیم، روی همین یه مورد زوم کرد  و  خواست زیادی به من حال بده! برای همین هی تکرارش کرد! الان بعد از 2 سال با دیدن 14 تار موی سفید لابه لای موهام نه تنها حس خوبی ندارم بلکه غم عالم خراب میشه روی سرم! حس پیری زودرس دارم!  با اینکه همهی موهای سفید رو با قیچی چیدن برام ولی بازم اصلا توی آینه به موهام زیاد دقت نمیکنم! اینم ارثیه خانوادگیه ماست دیگه!

حالا برام جالبه بدونم شما که اینو خوندی خودت با دیدن اولین تار موی سفیدت وهمچنین بقیش چه حسی داشتی و داری؟!

نظرات 22 + ارسال نظر
فرشته کوچولو یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.paniz123.blogfa.com

منم نمیذارم کسی منو ببوسه
زیادم خوشم نمیاد دیگرانو ببوسم

مااااااااااااااااااچ
اینم یه ماچ گنده برای شما

فرشته کوچولو یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.paniz123.blogfa.com

وااااااای این شکلکا چه خوشلهههه

چشات خوشگل میبینه

فرشته کوچولو یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.paniz123.blogfa.com

فرشته کوچولو یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.paniz123.blogfa.com















احمد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

salam
aval az hame begam man jedan nemidoonam che margame. dorost zamani ke ashegh misham mizanam hame chizo be ham mirizam. yani ta ghabl az oon hame chiz khoobe ha! ama ta hes mikonam ke ashegh shodam hame chiz ride mishe toosh!!! in bar ham injoori shod!! mamoolan ham 1 rooz asabam khoorde, 1 hafte besh fekr mikonam va badesh be in natije miresam ke taghsire khodesh bood!!! man alan to hamin halatam!!! hal kon

zemne inke man khooooooodaaaaaaaye ehsasam!!! jedi migama! bavar nadari emtehan kon

man mooye sefid kheyli daram. hamishe ham be moohaye sefidam eftekhar mikonam . migam har kodoomeshon yeki az tajrobehamo yadam miyaran!!! zemne inke kheyli motaghedam mooye sefid kheyli khoshtipiye. kholase inke man khod shifte hastam!!! hamejoore ba khodam hal mikonam!!! avalin bariyam ke mooye sefid too saram didam fekr konam 6 salam bood! kolli zogh zade shode boodam! ma inim dige

ezzat ziyad

سلام
من میدونم تو چه مرگته! جدا آنرمال هستی! بازم همینجور خود شیفته بمونی بهتر از اون خل بازیاته!!!


احساس همراه با غرور! مثل اکثر مردا! امتحان هم نمی خوام بکنم!

بابااا تجربه!!
اکثرا مردا راحت تر با موهای سفید کنار میان! همونجور که با بالارفتن سن کنار میان! یه جورایی هر ۲ مرود باعث افتخارشونه! حس میکنن مرد شدن!!
ولی خب برای بعضیا خوشتیپی هم هست!!
۶ سااااااال؟؟؟ تو از پایه شروع کردی! بازم به خودم امیدوار بشم که ۱۷-۱۸ سالگی شروع شد!!

شاد باشی و خودشیفته!!

خط یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://mr8mrs.,persianblog.ir

بوخودا دوسسسسسسش دارم...
الان مهیضه منم مهیض میشم...با اینکه دیشب دیدم اما دلم برایش تنگ شده.
.
من اولین موی سفیدم رو فکر کنم دبیرستان میرفتم دیدم .. 5 6 سال پیش.
هیچ حص خاصی نداشتم.
فقط زود از بیخ کندمش.
هنوز فقطی می بینمش از بیخ می کنمش تا کسی نبینه

خب حالا چرا میزنییی
دوسش داشته باااش!
نازی! ایشالا زودتر خوب بشه که تو هم از این حال در بیای!

از اینکه از بیخ کندیش و نمی خوای کسی ببینه کاملا مشخصه که هیچ حس خاصی نداشتی!!! من به این میگم ترس!

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://no-1.blogsky.com/

من نمی فهمم چطوری درده جراحی عقل رو تحمل کردی! ...
موی سفید که زیاد دارم ... که خودم تا حالا ندیدم ... (اونایی هم که دیدن از دوستانی بودن که بسیار به سلامتی بنده توجه نشان می دادند! ، و هر گونه نقصی رو به اطلاع بنده می رسوندن!) ... اصلا هم برام مهم نیست و جای تعجب هم نداره ...

چون ارتودنسی کرده بودم مجبور بودم برای به هم نخوردن فرم دندونام قبل از اینکه دندون عقلام در بیاد جراحی کنم! واقعا عذاب آور بود! من نسبت به درد مقاومم!‌ولی واقعا سخت بود! هر ۴ تاش یک جا!!

چه جالب واقعا! اونوق شما چند سالته که انقدر راحت با موی سفید برخورد میکنی؟؟

مهدیه یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ http://srvn.blogsky.com

وای عین منی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم نسبت به اغلب چیزا هیچ احساسی ندارم و اصولا خیلیا !!!!!!!!!! به من خرده میگیرن که تو اصلا مثل دخترا نیستی
خوب چی کار کنم از این جنگولک بازی دخترا حالم به هم می خوره.
در عوض دلم می خواد برم پای ماشین تراش وایشم و از صبح تا شب کار فنی بکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در هر حال درکت می کنم
یادت باشه اگه موی سفید رو بچینی زیاد می شه پس نجینشون
آپم سر بزن

بزن قدددش
منم روحیه پسرونه زیاد دارم ولی خودم با دست خودم گورش رو کندم! برای همین کسی بهم نمیگه روحیاتت پسرونه اس! برعکسش دارم به یه دختر با روحیات کاملا دخترونه ظاهرا نزدیک میشم!!!
منم همینجورم به خدا! بهترین لحظات زندگیم اون موقعی بود که با عموم میرفتم کارخونه! تازه کارگرا هم زیر دستم بودن! انقدر حال میداد کارای مردونه و محیط کارخونه!!! بابم و عموهام تشخیص دادن این روحیه فنیه منو!‌ولی خب بقیه نمیذارن دیگههههه
من قرار بود پسر بابام باشم!!

چیدن زیاد نمیکنه! اگه از ریشه بکنیم زیاد میشه!

خانومی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

من ۱ دونه موی سفید دارم
وقتی دیدمش یه جوری شدم ! خوشم نیومد ! اما بهش دست نزدم ! چونمیگن اگه بکنیش زیاد میشه ! اما وقتی تو آینه میبینمش حس میکنم رو اعصابم راه میره !
من که میدونم موی سفید تو از چیه !!
با اینجای نظر احمد موافقم که موی سفید خوش تیپیه ! البته بعضی وقتا بعضی اشخاص ! واقعا با موی سفید خوشتیپ میشن ! شده بارها با دیدن مردایی !! که با موهای سفید بودن ! ذوق مرگ شدم !!! بس که خوشتیپ شده بودن !!
آدم احساساتیم !! دوست دارم طرفمم احساساتی باشه !! با پسرا هم خوب کنار میام !! مامان میگه اگه دختری پس این خوب کنار اومدنتو شوخی کردنات با پسرا به دختریت چرا نرفته !!

حتما این یه دونه موی سفید جلوی صورتته!! مال من شقیقه هام البته اون زیر سفید زیاد داره!
میفهمم حست رو!
مال اعصابه دیگه! دکتر گفت!!

ایشالا موهای خودتم سفید بشه که خوش تیپ بشی... سووووووووت

خب نمیشه که همهی افراد مشابه در کنار هم باشن! بعضی وقتا کنار هم بودن افراد مکمل هم هست و میونه خیلی بهتر باشه!!

اقلیما دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ

سلامتم!!
خوفی خواهر؟
منم از بوسیدن بدم میاد ولی اگه کسی بخواد و التماس کنه اجازه میدم بوسم کنه!!
منم ۳ تا دندون عقلمو جراحی کردم انداختم جلو گربه بخوره.چهارمی هم در نیومد!!
موی سفید هم نگو که پیر شدم از شمارش گذشته و مثل هایلاته!(دلت بسوزه)
خسته شدم،با گوشی اینا رو نوشتم.ببخش وگرنه بیشتر مینوشتم.
فدات.فعلا بای تا های.

قربان شما!
خانوم بچه ها خوبن؟؟
ایییییش! این یکی دیگه چقدر ناز داره!!!!
واقعا درد عظیمیهاین دندون عقل! حتی از زایمان هم سخت تر بود!!
منظورت مش بود دیگه! های لایت سفید نداریم ننه! موهات رو رنگ میکنی یا همونجور سفید هست؟؟
خسته نباشی!

ahmad دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

salam
bebin in dokhtare ke vasat comment gozashte gofte az mardaye ba mooye sefid khoshesh miad. khastegarish boro. mehriye o ina ro ham harchi to gofti ghabool

سلام
پسره ی پررووووو!!!
باز چشمت دنبال دختره مردم بود؟؟
این خودش زن و زندگی داره! چشمتو درویش کن!

امید یگانه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

سلام گیلاس جان
من اولین بار که موی سفید روی سرم دیدم تازه وارد دانشگاه شده بودم (۱۸ سالم بود)
اولش اینطوری شدم:
بعدش اینطوری:
بعدش اینطوری:
ولی وقتی مامانم بهم گفت چقدر موهای جو گندمی بهت میاد (الکی می گفت که بخندم وگرنه یه تار مو که موهای آدم رو جو گندمی نمیکنه) اینجور شدم:
الانم که واقعا موهام جو گندمی شده خودم به شدت احساس خوش تیپی و جذابیت می کنم
ببخشید همش از این شکلکا شد...چیکار کنم تقصیر حودته منو یاد جوونیام انداختی

سلام
خیر مقدم خوبی بوده برات!!
خندههههههه! این مامانت چقدر باحاله!~ تابلو خالی میبنده!!
بازم خوبه که جو گیر شدی و خوشت اومده از موی سفیدت!
برای مردا گاهی خوش تیپی میاره! احتمالا شکا هم از اون دسته هستید!
حالا مگه پیر شدی؟؟

امید یگانه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
راستی وبلاگ جالبی داری
من با اجازه ت لینک می کنم...انتظار اقدام مشابه هم ندارم

سلام
نظر لطفته
اقدام مشابه هم انجام شد

ندا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://dedaee.blogfa.com


من یه دسته موی سفید پشت سرم دارم که توسط دوستم توی خوابگاه کشف شد اینجوری هم بود که داشت موهامو ناز میکر
بعد یهو گفت نـــــــــــــــــــــــــــــدا
من گگفتم هــــــــــــــــــــــــــــا؟
گفت ببین یه دسته موی سفید تو سرت پیدا کردم
منم اینجوری شدم اااااااااااااا
آخ جون ببینم (اون دسته پشته سرم بود)که البته هنوزم هست.
عد نشست شمردشون
تعدادشون الان نه اضافه شده نه کم
فقط نمیدونم چه جوری اون تیکه از موهام یه هو سفید شدن
البته چون من نمی بینمشون زیاد احساس خاصی نسبت بهشون ندارم فقط هر چند وقت یه بار خواهرمو مجبور میکنم که بشمارتشون ببینم کم و زیاد شدن یا نه

منم موهای سفیدم در حال ناز کردن موهام کشف شد!!
این دسته موی سفید چقدره؟؟ این جوری که میگی دسته من یاد دسته سبزی میوفتم!!
چه خوب که نه اضافه شده و نه کم!!
گاهی فشار عصبیه شدید یهو یه قسمتی از مو رو سفید میکنه! همین مدلی که میگی موهات سفید شده! ببین چند سال پیش چه شوک عصبی بهت وارد شده! همون موقع اینا سفید شدن!

بازم خوبه که نمی بینی و حس خاصی نداری! البته اگه من به جای تو بودم هر طور شده با چند تا آینه دید میزدمشون!

کویریات دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://sere.persianblog.ir

در مورد حس و بوس و ... من خودم دقیقاً همین مدلی بودم و کم و بیش هستم! یادم ه تا قبل عروسی همه بهم می گفتند تو مثل دیواری! یا مثل کمد! هیچ حسی نداری! ولی الآن همه کلی بهم می گن خیلی مهربونی و اینها و من خودم بسی در شگفتم چون حتی یه ملکول هم عوض نشدم.
اما در مورد حس بلوغ و بزرگ شدن و اینها من اصلاً این مدلی نبودم. من با هر نشانه ای کلی غصه می خوردم یادمه و هیچ دوست نداشتم که دیگه کوچیک نباشم. من دندون هام خیلی زودتر از سن م درآمدند و افتادند و دوباره درآمدند. یعنی 4 ماهگی 4 تا دندون داشتم. 4 سالگی 2 تا دندون دائمی داشتم و کلاس دوم دبیرستان 4 تا دندون عقلم درآمده بود هر 4 تا! و به طور ارثی یه دسته موی سفید از بچگی تو کله ام بود! واسه همین دوستشون دارم و اصلاً غصه نمی خورم فقط سر آرایشگاه عروسی ام وقتی آرایشگر ه گفت موهاشو رنگ کنید سفید داره خیلی زورم گرفت دوست داشتم موهام رنگ خودم باشه!

چه جالب! احتمالا بعد از ازدواجت تازه کشف شدی یا اینکه شکوفا شدی!!! اصولا حس آدم نسبت به همسرش خیلی چیزا رو تغییر میده!!
کلا شما چند قدم جلوتر از بقیه هستیییی!! مامانت چی کشیده از دست تو ! فک کن ۴ ماهگی دندون داشتی!! اونوقت شیر مادر میخوردی؟؟؟
خب حق داری که نسبت به هیچ کدوم هیچ حسی نداشته باشی!!!
اینکه از بچگی با موی سفید بزرگ شدی برات هیچ وقت موی سفید نشانه پیری نیست! خوش به حالت! از نظر روحی پذیرفتیش!

امید یگانه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

بابت لینک ممنون گیلاس جان

وظیفه بود

ستاره دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

در مورد فیلم نظر نمی دم.... چون با رمانتیک گریه می کنم با اکشن ها جیغ می زنم با ث ک ث ی ها حالی به حولی می شم با ترسناک ها هم هر کی بغل دستم باشه گوشت تنشو می کنم
در مورد موی سفید وقتی دیدمشون که تقریبا یه دسته بودن حس کردم به خاطر فشار زندگی تو جوونی پیر شدم ...

پس چه شباهتی داریم ما!!! کلا تو آدم احساسیی هستی!
آخییی! اکثرا همین حس رو دارن :دی
امیدوارم بیشتر نشده باشه!
ستاره جان به خاطرمسائل امنیتی مجبور شدم دوباره کامنتت رو پابلیش کنم. معذرت میخوام

میثم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://meisamh.pib.com

سلام.
میگن ادم ۴۰ سالش که میشه حس ادمیتی داره که هیچوقت نداره. حالا تا ۴۰ سالگی وقت داریم ادم نباشیم .

بعد از دو سه ماه بی وبلاگی یه وبلاگ جدید ....

سلام
یعنی حق نداریم سر خودمونو شیره بمالیم؟؟ بذار حداقل فک کنیم داریم آدم میشیم!!

مبارکه!

میثم ۲ دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://meisamh.pib.ir

این صدمین باره به جای . ای ار . کام میزنم !!!

بعله! متوجه شدم!

شاذه دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

اولین بار مشهد بودم. ۱۴ سالم بود. دو تا تار سفید دیدم.رفتم تو حرم دعا کردم موهام سیاه بشه سفید نشه!موهام خرمایی خوشرنگی بود که پررنگ شد. بعد از بچه دار شدنم که کلی موی سفید پیدا کردیم جاتون سبز!
داستانم شروع شد

خندههههه
بازم خوبه همون موقع امام رضا رو دست به نقد داشتی!
آخییی! یعنی بچه انقدر تنوع میاره؟؟؟

ممنونم ازت! اومدم

رضا دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.best-pic4u.blogfa.com

سلومممممممم خوفی
اولین موی سفید و خداییش یادم نیست ولی یه دفعه تو ایینه دیدم کولیش سفید شده مخصوصا جلوش یه تیکه وقتی موهام بلند میشه خیلی تو چشم میزنه ولی زیاد مهم نیست کاریش نمیشه کرد دکترم که رفتم خانوم دکتره نشست روبه روم
با کمال وقاهت گفت برو رنگ کن موهاتو

وبلاگه خوبی داری خوب مینویسی ولی اگه یه کم با ملاحظه تر بنویسی بهتره خانومی
ایشالا موفق باشی همیشه

سلام
مرسی
خندهههههههه
بهترین و راحتترین راه رو پیشنهاد داده! البته یه داروهایی هم هست که میزنن و همون موقع رنگدانه ی مو رو برمیگردونه! ولی نمیدونم چقدر تایید شده!

منظورت از با ملاحظه نوشتن چیه؟؟ اصلا متوجه حرفت نشدم! کاش بیشتر توضیح میدادی!

سلامت باشی

JesUs TeaRs دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://lvlasiha.blogspot.com

مگه نمی دونی دخترا هم ختنه می شن؟؟..چجورشو نمی دونم..اما می دونم می شن!!! =))
فیلمای ایرانی رو بی خی..با دیدن فیلمای خارجی به اون احساسات واقعی می رسی..هر چند غیرممکنه احساسات نشون ندی..اما به روش خودت نشون می دی..بیا ما با هم یه فیلم سـکـ.ثی بازی کنیم تا به اون احساسات بیایی!! =))
بلوغ یعنی بزرگ شدن و وارذ دنیای آدم بزرگا شدن..این دنیا جذابیتی جز بدبختی نداره..اون وخته که ذلت برای بی دغدغه بودن ایام کودکی تنگ می شه..
از دندون عقل نگو..من سه تا بیشتر در نیاوردم..که کشیدن دوتاش فاجعه بود و حس کردم دارم تو فیلم اره نقش ایفا می کنم.. :(( یکیشم گذاشتم واسه یادگاری!!..
من موهام سفید نشده اما گاعی حس می کنم دارم کچل می شم!!..مهم نیس که پیر می شم..مهم اینه که من موهامو خیلی دوست دارم!!..آره پدر جان..توام که داری ننه بزرگ می شی..می بینی چه زود پیر شدیم؟؟.. =)) :((

از این مردای حسود هیچی بعید نیست! نمیتونن در این یک مورد هم تحمل کنن که دخترا کمتر اذیت میشن!
منم صحبتم در مورد فیلمای خارجی بود! فیلم ایرانی که سر و تهش گره زدن بند... است!
احساسات دارم!‌ولی نه اونجوری که بقیه دارن! سنگ که نیستم! فقط کمتر ابراز میکنم و عکس العمل نشون میدم!! و در مقایسه خودم حس میکنم خیلی متفاوت تره!
نمیخوام صد سالم به اون شیوه احساس پیدا کنم!!

نمره شما بیست! تعریف مناسبی برای بلوغ بود فقط ربطش رو نفهمیدم!!

تازه تو دندونات رو کشیدی! اگه همون موقع که نهفته بود جراحی میکردی مطمئن میشدی که فیلم اره مال تو بوده!!

ولی من هم جوونی رو دوست دارم هم موی مشکی! از موی سفید بدم میاد! از بس که ما ارث داریم موهامون زود سفید میشه از موی سفید متنفرم!!

جوونی کجایی که یادت بخیییر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد