عاری از هرگونه خنده

دقیقا اگه یکی میخواد خودشو از چشم من بندازه ، راحت ترین کاری که میتونه بکنه اینه که از یه چیزی  پز بده! به حدی از این عمل متنفرم که حالا طرف هر کی هم میخواد باشه، با پز دادن و افه لنگه کفش اومدن، تمام خوبیهاش جلوی چشمم محو میشه و این عملش بیان گر کل شخصیتش میشه برام! در برخورد با اون شخص هم یه حس انزجار توام با خفگی پیدا میکنم. چیزی که شاید هیچ وقت به روش نیارم و خودش نفهمه ولی شدیدا آزارم میده و تا جایی که مقدور باشه رابطه ام رو باهاش کم میکنم! بعد به آدم میگن چرا بد اخلاق شدی! خب این چیزا رو در طول روز که میبینم باید یه جوری از درونم بیرون بزنه دیگه! وگرنه که دق مرگ میشم!!!

شاید الان بگی به خاطر اینکه خودت احساس کمبود میکنی ،انقدر از حرفه طرف منزجر میشی! ولی واقعا اینجور نیست. اولا اینکه اینجور افراد خواسته یا ناخواسته شخصیت آدم رو تحت تاثیر قرار میدن و بعد از چند وقت میبینی خودت هم همینجوری شدی! ( اکثرا اگه فردی اینجوری باشه میبینی که دوستاش هم مثل خودشن و در باره این چیزا حرف میزنن!) بنابراین سعی میکنم رابطه ام رو باهاش کم کنم!  و دوما اینکه من انقدر داشته های ارزشمند دارم که برام مهمه و هیچ وقت به زبون نمیارم و با این حرفای خاله زنکی حس کمبودم شکوفا نمیشه و برعکس شخصیت طرف جلوم خرد میشه!! چون واقعا فلسفه ی پز دادن برای من 2 چیزه: یا طرف مقابلت که داری داشته های خودت رو به رخش میکشی واقعا نمیتونه اونا رو مثل تو داشته باشه که در نتیجه دلش میسوزه و حسرت میخوره! یا طرف مقابلت هم مثل خودت دارای همه ی اون چیزاییه که داری پزش رو میدی و با به زبون آوردن این حرفا، ندید بدید بودن و تازه به دوران رسیده بودنه خودت رو ثابت کردی! ولا غیر! و در هر 2 صورت تنها چیزی که مشخص میشه شخصیت ضعیف و کمبود های درونی و عاطفیه آدمه!  

من روی این کمبود تاکید خاص دارم! چون اگه دقت کنی میبینی مثلا آدمی پز مارکه لباسش یا قیمت وسایلش رو میده که تیپ و سلیقه خوبی نداره و با اهمیت دادن به مارک( و مؤکدا توی بوق و کرنا کردن آنها) میخواد بد سلیقگیه خودش رو جبران کنه و کار خودش رو خوب جلوه بده! اینجوری جلب توجه میشه و همه میگن: اوه مای گاد! شما چقدر پولدارین!! و در نظر عوام کمتر زشتیه اون چیزی که خریده به چشم میاد!

وگرنه اگه جنس خوب خریده باشی ( چه اورجینال چه غیره) زیبایی چیزی نیست که به چشم دیگران نیاد! و خواسته یا نا خواسته( چه بگی و چه نگی) مورد توجه قرار میگیری! البته کسی که واقعا پولدار باشه، خرج کردن برای این چیزا براش یه عادته! و اینجوری نیست که انقدر به چشمش بیاد و بخواد به زبون بیاره! و این دلیل دیگه ایه برای کمبودهای درونیه طرف!

مثلا طرف باباش اومده خدا تومن از بابای من قرض گرفته بابت جهیزیه دخترش!! و ما میدونیم که ندارن! و  دختره هم اینو میدونه! بعد اومده یک ساعت مخ منو کار گرفته که آره ما فلانیم! برای لباس عروسم انقدر پول دادم و تک تک وسیله های جهیزیه ام رو از اروپا خریدم و همه ارجیناله و  در شرف هستیم برای شب عروسی به شوهرم یه هیوندای کوپه کادو بدیم!!  ( میخواستم بهش بگم زحمت نکشین! اول برای خودتون یکی بخرین بعدا یکی کادو بدین!) کم نیستن اینجور آدما که در طول روز باهاشون برخورد دارم!  واقعا شما در مورد چنین آدمی چی فکر میکنین؟؟

خلاصه اینکه هر کی هر چیزه خوبی خریده، برای خودش خریده و خودش باید لذتش رو ببره! به بقیه چه ربطی داره که هی میخوای توی چشمشون بکنی!!  من از این مدل فکر و برخورد و بیان و حرکات بدم میاد! بدم میاد!!! بدم میاد!!!!!!!

نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ق.ظ http://star1387.blogfa.com/

یه سر بای مهمونی توی فک و فامیل شوهر من ...سر یه ساعت کارت می رسه به تیمارستان...ای من از پز دادن بدم میاد...این ها عشق پز دادنن....از مارک و قیمتو کلی هم خالی می بندن که می کن دروغ گو ککم حافظس یه جای دیگه گند می زنن...بعد ماست مالی شون باحاله خنده دار

اوه اوه! پس از اون قوم شوهرا داری! خدا به دادت برسه!
خاله زنکه اصیلن!
آره دیگه! خالی می بندن که عقب نمونن! اونوقت خوبم سوتی میدن! اصولا خودشونم نمی دونن چی میگن!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ http://no-1.blogsky.com

بالاخره هر کسی یه جور اخلاقی داره ...
ضمنا ، اینقدر حرص نخور ... بیخودی خون آلودت رو کثیف نکن !!!

بله هر کسی اخلاقی داره! منم دارم! برای همین خوشم نمیاد با این جور افراد زیاد معاشرت داشته باشم!!

احمد سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ http://middlist.blogspot.com

آخ گفتی!!!

پس تو هم؟؟

سعید(یادگار های یک درخت) سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
کامنت دیشبی من بودم یادم رفت اسمم رو بزارم مربوط به کامنتی بود که واسم گذاشته بودی
دوم
نمی دونم چی شده امروز به هر کی سر می زنم کاملا باهاش موافقم
البته دورو اطرافیان جلو من این کارا رو نمی کنند می گن تو بیشخصیتی فوری آدمو ضایع می کنی(البته فقط تو پز الکی )

سلام
آره بد که اومدم جوابت رو توی وبت خوندم فهمیدم!
اختمالا امروز با دنده خلاص بیدار شدی!
خوبه آدم یه همچین قدرتی داشته باشه!!! واقعا قابله تحسینه!!

gandom سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://gandomzaar.blogfa.com

manam badam miaaaaaaaaaaad :D

بزن قدددددش

کویریات سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ http://sere.persianblog.ir

من هم خوشم نمی آد. و مسلماً حتی اونهایی هم که پز می دهند خوششون نمی آد کسی جلوشون پز بده. ولی به نظر من بی خیال. اگه اون آدمی که پر از عقده و کمبوده دلش خوش میشه که پز داده بذار بده. بذار فکر کنه مهمه باکلاس ه... بی خیال. تو هم خوشحال باش تو دلت بهش بخند. ملت بدبختندهاااا. آخه پز دیگه خیلی بی معنیه !!

دقیقاااا!!! اینو خوب اومدی! اگه جلو خودشون پز بدی طرف آتیش میگیره!! یعنی تا کجاش میسوزه و لجش میگیره!!! بهترین راه بستن دهانشون همینه! ولی خب این باعث میشه آدم خودش هم اینجوری شناخته بشه!!!
چقدر خوبه آدم بتونه به کارای بده بقیه توجه نکنه و فقط توی دلش بخنده بهشون و حرص نخوره! من که نمی تونم!! خودم رو اذیت میکنم!!

یه نفر سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ

هه...چه قد اعصابت خورده....یه کمی بیخیالش...درست میگیاااااا...کاملا قبول دارم...اما تو این دور و زمونه اونقد آدم مزخرف پیدا میشه که اگه بخایم دربارشون حرف بزنیم باید بیخیال زندگی شیمو بشینیم کلاس فلسفه و منطق و اخلاق بذاریم...آدم مزخرف مزخرفههه...کاریشم نمیشه کرد...ننگ بر آنان که مزخرفند!
هام هام!

من درباره زندگیه کسی حرف نمی زنم! هر کی مزخرفه برای خودش میتونه باشه! قصد کلاس اخلاق گذاشتن رو هم ندارم! فقط میخواستم بگم که بدمممم میاد! اینجوری کمتر حرص میخورم و یه کم احساس میکنم همدرد زیاد دارم!!

ستاره سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ

اینجا خصوصی این ها نداره
رشتمو می هواستی بدونی ..من اول قرار بود با تو هم رشته بشم...بعدش از بد شانسی سر از بیزینس در اوردم

اگه تاییدی کنم خصوصی میشه! متاسفانه در حاله حاضر موجود نمی باشد!

آهان! چه جالب! پس نشد که هم رشته بشیم! ولی بیزنس هم که خوب چیزیه! پول توشه خواهر!!

سعید(یادگار های یک درخت) سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

منظورت از اهههه همون اه کثافت بود دیگه درسته

توضیح کامل رو همونجا دادم!

عشق 10ساله سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

سلام
مرسی که اومدید
من ترسیدم اون ماشیم وسط راه بذاردمون
وای منم از آدمای پزی خیلی بدم میاد
و چندتاشم تو أشناها داریم
به نظر من اینا خیلی ندید بدیدن که پز میدن
راستی پزی = بزی
شاد باشی
یه چیز دیگه
من عاشق قالب بلاگتم خیلی خوشگله

سلام
به همچنین
آهان از او لحاظ!! حالا وسطه راه هم بذارتون بد نیست! خاطره ماندگارتر میشه!!
اینجور که معلومه هیشکی خوشش نمیاد! تا در عمل چی باشه!!
خندههههههه!‌اینو خوب گفتی! بزی!

چشمات قشنگ میبینه! قابله شما رو نداره این قالب!! چند روز بود توی فکره عوض کردنش بودم! حالا که اینو گفتی فعلا دست نگه میدارم!

زیر نور ماه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

سلااام..
وای مرسیییییییییی بابت تعریفاتت!

اما در مورد این پست :
باهات موافقم..ولی گیلی جان مهم نیست..سعی کن بی خیال باشی..
اصلا می دونی چیه؟ کلی چیز دوست نداشتنی و عیب توی وجود مردم و اطرافیان و حتی خودمون هست ولی باید سعی کنیم اینقدر برا خودمون بزرگش نکنیم..
حتما حسنی در وجود همه هست !باید روی اونا بیشتر دقت کنیم...هرچند سخته ولی ممکنه...

خوب بسه پند اخلاقی!!

دلخور نبینمت ....

سلاااام
خب قشنگ بود و قابله تعریف دیگه!!

تمیدوارم بتونم اینجوری که میگی باشم! از اینکه بدبین باشم بدم میاد! ولی خب این عیب بینی هم توی من داره رشد میکنه!!! باید بیشتر خوبی ها رو ببینم!! که منکرش هم نیستما! همیشه میگم که در مقابله هر بدی حداقل یه خوبی وجود داره!!

ممنون از نظرت

دلخور نیستم بابا!!

?؟ خانوم نقطه ?؟ چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://mr8mrs.persianblog.ir/

منم از آدمای پز پزی بدم میاد! مخصوصا اونایی که می خوان بگن فقط ما حالیمونه و تو هیچی بارت نیس!!!!
ولی گیلاسی من به این اعتقاد دارم که یه وقتایی آدم یه کارایی می کنه که خودش ازش متنفره! مثلا یه جاهایی یه حرفا یا یه کارایی از خود ما ممکنه همین پز دادن تعبیر شه اما ما خودمون نفهمیم! خیلی از کارها عمدی نیس ... واسه همین آدم باید خیلی حواسش به رفتار ها و کارای خودش جمع باشه که یه وقت یه کاری رو اَه اَه نکنه که خودش دقیقا همون کار رو انجام میده!

به اینم میگن پزی؟؟ من به اینا میگم آدمای از خود متشکر!! یه کم اعتماد به نفس و غرورشون زده بالا!!!

راست میگی! اصلا خوب نیست آدم کسی رو منع کنه! چون همین الان با پیش کشیدنه این موضوع همه به گفته های خوده من حساس تر شدن و در واقع متوقع تر!! آدم خودش زیر ذره بین میره و گاهی حرفایی که اصلا چنین منظوری نداره ازش بد برداشت میکنن!! من این تجربه رو زیاد دارم! برای همین عمرا جایی غیر از اینجا این حرف رو پیش نمی کشم! ولی حس میکنم اینجا محیطی برای تخیلیه حس های خودمه! برای ثبت حرفا و خاطراتی که شاید نشه جای دیگه بیانش کنم! برای همین کمتر جانب احتیاط رو رعایت میکنم!!!
ولی واقعا من خیلی سعی دارم پزی نباشم! برای همین گاهی از اون وره بوم میفتم! انقدر که میزنم توی سره همه داشته های خودم!!

امید یگانه چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:29 ق.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

سلام گیلاس خانوم
منم هر وقت اینجور آدما رو می بینم یاد اون تبلیغ یخچال امرسان میفتم
میدونی کدومو میگم؟
اون دوتا دختر کوچولو که هی به هم پز می دن میگن: امرسان ما ...امرسان ما
ولی از شوخی گذشته منم از پز دادن دیگران خیلی بدم میاد. مثلا چند روز پیش توی یه وبلاگی (اسم وبلاگ یادم نیست) یه نفر در مورد یه دستگاه تاچ شارپ و کارای مختلفی که می کنه و تازه گیرشون اومده بود هی پز داده بود...حالا خوبه اشانتیون گرفته بودنش وگرنه چیکار می کرد!
(اینم شوخی بوداااااا)

سلام
منم هر وقت این تبلیغ رو می بینم یاده خیلی از آدمای اطرافم میفتم!!!


این شوخیه شما یه مقدار بو دار و جدی تر از جدی بود!
همونطور که خانم نقطه گفت ممکنه آدم یه حرفایی بزنه که ازش اینجوری برداشت بشه! من خودم سعی میکنم اینجوری نباشم ولی خب بیا! الان شما یه نوشته ای که در مورد یه وسیله ی آشغالی هست که ال جی توی دامن ما گذاشته رو پز برداشت کردی!!! اونوقت نمی دونم این جمله ها که من چندین بار وسط یه مطلب ۴ خطی نوشتم چه معنیی میده! «از این دستگاه های دیوونه ی شارپ به ما اشانتیون داد!!( ۳ تا ۱۰۰ تومن)! » « طرف فقط و فقط باید مرض داشته باشه که بره چنین وسیله ای رو بخره و بنابراین اینا به ازای خرید های زیاد هدیه میدن که روی دستشون نمونه!!» و ...
به هر حال شاید شما حق داشته باشی! ولی بازم میگم که حد اقل در هیج جای این پست که نام بردی، قصد پز دادن نبوده و نال و نفرین به این ال جی ه بی صاحب بوده! و بیان کردن نمونه ای از این آشغالا که اشانتیون میدن و آدم ذوق میکنه!!! تازه برای اینکه بیشتر بسوزی یادم رفت بگم یه خودکار هم داده بودن! :پی

یه نفر چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://gashteershad.blogsky.com

باور کن خیلی سمج نیستما؟!اما خب دلم نیومد نجوابم...اولا گفتم اگه بخایم...دویوما" ازونجا که از الهه ی شادی به تو رسالت شاد بودن رسیده به وبت نمیاد"عاری از هر گونه خنده " باشه...!
با این اوصاف بازم درک میکنم چی میگی...!

اختیار دارین!
یه کم حال و حسم رو فرم نیست! ایشالا دوباره میزنم تو موده شادی!!
ممنون!

نگار چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

اه سلام خاله گیلاس.ما بزرگ شدیم.(منظورم ما و ایناس!)همین رد می شدم اومدم سلام کنم.ذشذغث(خودت فنتشو انگلیسی کن!)

سلااام
فک کردی! شما هنوزم برای من کوچیکین!!‌( نقل از مادربزرگم!!)
مرسی که به یادم بودی

نگار چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:53 ب.ظ http://suryanamaskar.blogfa.com

گفتم شاید نشناسی!

نشناخته بودم اول!

?؟ خانوم نقطه ?؟ پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://mr8mrs.persianblog.ir/

قوبونت شم من زودی پستتو عوض کن!!! اصن به اینجا نمیاد اینقده جدی باشه و خنده توش نباشه!!! تازشم اینقده جدی شدی که واخهنی شوخی همه رو داری جدی می گیریاااااااا!!! به خدا اکثر حرفای اینجا شوخی زده می شه که بخندی و ازین حال و هوا در بیای و حرص نخوری نه اینکه جبهه بگیری و هی اعصابت ناراحت تر شه!!!!(چرا اینجا نماد بوس نداره؟ بوس بووووووس)

چشم همین امروز( ۵شنبه!) اگه برسم عوض میکنم!!
راست میگی خیلی جدی شدم! حالم یه کم خوب نیست! رفرش میشم میام!!
درسته اگه وقتی غیر از الان بود ممکن بود برخوردم با اون حرفایی که گفتی فرق میکرد . ولی این حرفا هم آنچنان شوخی نبود!!
قربووووووونت نقطه جونم
بووووووووووووووووووس

سعید(یادگار های یک درخت) پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

یک : جواب مورد نظر دریافت شد
دوم : احساس کثافت بودن را با تمام وجود لمس کرده و اقدام به جبران با پست جدید نمودیم
سوم: احیانا می دانیم کامنت جدیدتان این است که بنده این اراجیف شما را نمی خوانم و حس خواندنشان را نداریم
چهارم: بنده چرا امروز اینطوری می نویسم
پنجم : بدم میاد بدم میاد های آخر پستتان دارد جانمان را می گیرن
ششم : حال خودتان چطور است
هفتم: ای وای خاک بر سرم یادم رفت سلام کنم

یک: اوکی
دو:اوهوم! دیدم!
سه: ضایع شدی؟؟
۴: احتمالا یه چیزی خورده پس سرت!!
پنج: الهی شکر!! یک بار در عمرم مفید بودم!
شش: بد نسبتا افتضاح!
۷: خدانگهدار

سعید(یادگارهای یک درخت) پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

کلا داغونم کردی با اینهمه لطف و محبتت

خواهش میکنم! وظیفه بود!!

خانومی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

من اینجا نظر گذاشته بودم پس کووووووووووووو؟!
تایید نشده یا ثبت نشده؟!
گریههههههههههههههههه

نمی دونم! من نظر نمی خورم!!!
اینجا هم که بدونه تاید هر چی بفرستی ثبت میشه!!!

خانومی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.khoneye-ma.blogfa.com/

نمی خواممممممممم :((
چرا نظرم نیست:((
ضد حال :((
منم خیلی بدم میاد راستیاتش:دی
خیلی از آدمای دور و ورمم متاسفانه این مدلین !
من که هیچ اهمیتی نمیدم بهشون !

حالا گریه نکن سارا جونم!
تو واقعا شانس نداری!! (چشمک)
آدمایه اینجوری زیاد شدن!
بازم خوبه که میتونی اهمیت ندی!

سعید(یادگارهای یک درخت) جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

جان گیلاس متوجه کامنتت نشدم قرار چی رو ازت امتحان بگیرم

الان دیگه اوکی شد؟؟

lvlasiha جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ق.ظ http://lvlasiha.blogspot.com

خوب همه چیزو تحلیل می کنی..و این نشون می ده باهوش هستی!!

در مورد پز..فقط کسایی پز میدن که از درون خالی هستن..به قول تو کمبود عاطفه و توجه دارن..با ظاهر سازی سعی می کنن تا کمبودهای درونیشونو جبران کنن..
به نظر من بهترین بودن نیاز به گفتن نداره..چون مردم اونقد تیز هستن تا اینو تشخیص بدن تا این که تو هی بخوای یادآوریشون کنی..!!

بزن به تخته چشم نخورم!!!

خوبه باز آقای دکتر تایید کردن ۲ خط رو!!!
به نظر من هم همینطوره! اونوقت منظور؟؟؟

عشق 10ساله جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ http://10salentezar.blogfa.com

سلام
مرسی
بله خانم من تک
پست جدید گذوشتی خبر بده
چون blogsky هستی
تو بلاگهای بروز شده ی دوستای بلاگفایی نمیای
شاد باشی

سلام
از نظر ایشون هم شما تکی!!
ایشالا خوشبخت باشین

چشم! عادت ندارم خبر بدم. ولی چون گفتی حتما!

تـُپـُل بانو! جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://paeiz66.blogsky.com/

سلام خانومیییییی!
اومدم شوخی کنم و یه کم سر به سر بذارم!بعد جواب کامنت ها رو که خوندم هنگ کردم!گفتم واویلا اگه شوخیه منه تازه واردم جدی بگیری!

پز دادن میخوای؟دختر عمه ی من!از وسایلش گرفته پز میده تا خصوصیات و اخلاق و رفتارش!یعنی بیشتر از ۲۰ دقیقه پیشش بشینی دچار حالت تهوع حاد میشی!یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی آ!
تنها کسیم که به صورت خیلی ریلکس این حس کاذبش رو از بین میبره!منم!جات خالیه بعد از یه کم بحث کردنمون قیافشو ببینی!قیافه ی خودش که هیچ!عمه جان!مادر محترمشو بگوووووووو
البته خوب از مامانش جالبتر!قیافه ی برادر مامانش که بشه بابای منه!

سلااااام
خندههههههههه!!! وای !! فک کن!! توی کامنتای این پست یهچیزی شبیه غول یک چشم بودم!!! اینجوریا هم نیست!! اینجا دموکراسیه ! البته از نوع :به من گیر نده فعلا!!

آخییی! چی میکشی از دست این دختر عمه ات! من که دیوونه میشم ! البته دختر عمه ی خودم هم اینجوریه! ولی ۷ سالشه! زیاد به من کاری نداره ولی هم سن های خودش از دستش روانی میشن!!

چی کار میکنی که اینا اینجوری میشن؟؟؟

خانوم زیگزاگ جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://Daily.30n.ir

حالا تو متنفری از پز دادن من تقلید رو نمیتونم تحمل کنم! ینی کافیه یه کسی یه کاری رو از من تقلید کنه! ینی به تمامه معنا از چشمم میفته بدجور! دیگه حاضر نیستم با طرف حرفی بزنم! چون فک میکنم هر کسی باید برا خودش شخصیته جدایی داشته باشه و صرفا تقلید کردن ینی هیچ شخصیت و خلاقیت و سلیقه یی از خودت نداری و این ینی برو بمیر دیگه!!!!

از تقلی هم بدم میاد!‌البته اگه تقلیده خوب باشه نه! اگه چشم رو هم چشمی باشه بدم میاد!! خودم هم معمولا سعی میکنم تقلید نکنم که تکراری باشم!!
البته بعضیا هستن که واقعا هیچ سلیقه و خلاقیتی ندارن! بهشون حق میدم که تقلید کنن! مثلا طرف نمی دونه برای بچه ی ۳ ساله باید چه نوع لباسی بخره!! بنابراین مجبوره ببینه بقیه چی میخرن که اونم بخره!!! یا بلد نیست سوغاتی بخره! مجبوره هر چی بقیه میخرن اونم بخره و بقیه رو حرص بده!!! باور کن دیدم!!!

nina جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام گیلاس جونم خوبی من تازه گیا یه پوتینایی خریدم که نگو
ای کاش بودی و میدیدی
....

الان از چشم افتادی
(چشمک)

nina جمعه 15 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://viana65.blogfa.com

دلت اب دلت اب

گریههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد