به تنگ آمده ام!!!!

جودی آبوت.. افسانه جومونگ..لاسـت.. فرار از زندان.. آلیاس.. سریال ۲۴..سند باد.. زنان سر سخت.. متشکرم.. یوسف و زلیخا...کوفت .. درد.. اَه ا َه

دیگه حال آدم رو به هم میزنن اینا!!

حالا مردم خودشون رو برای یانگوم شقه شقه میکردن، شما هم از آب گل آلود کرم خاکی گرفتین و کردینش توی دی وی دی . مردم  مرفه بی درد  هم برای رفع درد های  اوقات فراغتشون ، نشستن این سریال مفید رو بار دیگر بدون سانسور دیدن تا شاید در طول فیلم یه نفر دیگه هم بر علیه یانگوم توطئه کرده بوده باشه و بار اول از چشمشون دور مونده باشه!!! ( واقعا انگیزه مردم برای چنین کاری هنوز هم برام مبهمه!! من به زور چند قسمتش رو از تلویزیون تونستم ببینم! فکر دوباره دیدینش هم مغزم رو  به درد میاره!)

حالا لاست سریال پر طرفدار و قشنگ و معروفیه و دستتون درد نکنه که دارین منتشرش میکنین!! خیر ببینین از جوونیتون!

ولی دیگه  به اینجام رسیده!! ( آره عزیزم دقیقا همین جا)

ولی دیگه خونم به جوش اومده  از بس تبلیغ هر سریال در پیتی  رفته توی چشمام!  طرف قبل از پیدایش انسانها، سریال ساخته و شما الان دارین تبلیغش رو میکنین؟؟

ولی دیگه چشمام شکل این خانومه در سریال زنان سرسخت شده از بس این چند روزه ریخت کجش رو بالای هر وبلاگی دیدم!! با اون لبخند ژکوندش خجالت هم نمی کشه!!

اونوقت بدبختی همینه!! همین که تا تصمیم میگیری یه پیج جدید رو باز کنی و هنوز یو آر ال صفحه رو ننوشتی ( گاهی هم هنوز تصمیم نگرفتی که کدوم پیج رو  میخوای باز کنی) که اول قلپی یکی از این سریال ها میاد جلو چشمت! و خب خیر مقدم بی نظیریه در آغاز کار!! بعدش همینجور که چشمت به این سریاله دوخته شده، باید منتظر باشی تا پیج   لود بشه !!!

دوستان، عزیزان، رهگذران، ( اه حالا هر کی می خوای باش) تو رو به ارواح هر کی دوسش دارین اگه سریال خواستین بیاین خودم بهتون میدم!!  پول که نمیگیرم هیچ، یه چیزی هم دستی بهتون میدم! فقط از این سایت های بی جنبه خرید نکنین که جو گیر بشن و فکر کننن خبریه و اینجور کاربران محترمی مثل من رو به عجز و ناله بنشونن!!

*****مطلع هستین که وسط دعوا حلوا خیرات نمی کنن!! منم  جوش آورده بودم و یه چیزی گفتم!! حالا از فردا نیاین آویـــ.زون  کله کچل من بشین و همین 4 تا شوید مو رو هم از جا در بیارین که فیلم می خواین!! من اگه فیلم  داشتم که الان اینجا نبودم! اصلا فیلم چیزه خوبی نیست!! به جاش خرما بخورید!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

امروز صبح توی یکی از وبلاگ ها ( کجا بود؟؟) چیزی در مورد اعتیاد به  "تردمیل" خوندم!!

 قبول دارم برای کسی که اهل ورزش باشه، تردمیل وسیله خوبیه !! وقتی هم که اسمش میاد همه میگن: جون میده برای زندگی های آپارتمان نشینیه امروزی که مردم 2 قدم راه نمیرن و اینجوری میتونن توی یه وجب جا، پیاده روی کنن !!... برای بچه های شیطون خوبه که روی تردمیل انقدر بدوند که انرژی شون ته بکشه و دست از سر کچل مادرشون بردارن!! و ...

حالا از این میگذریم که این وسیله هم مثل خیلی چیزای دیگه ، صرفا چون "مد " شده، باید خریداری بشه و در خانه ها موجودیت پیدا کنه !! و الان جوری شده که هر کسی که برای خونه اش چرخ گوشت میخره، پشت بندش یه تردمیل هم میخره!! مثلا طرف تا چند روز پیش حس اینکه از تخت  خوابش بلند بشه  رو نداشته و صبح تا شب ولو بوده روی تخت. یهو از امروز ورزشکار میشه و میگه اگه روزی چند کیلومتر راه نرم، بدنم از کار میفته و من یه عمر قهرمان دومیدانی بودم و حالا ترک عادت موجب میشه که  بمیرم! خلاصه  اجبارا یه تردمیل  کنار اتاق رویده میشه . از فردا با خیال راحت تر و ذهنی فارغ از دغدغه ی تردمیل ( که در زندگی از اقدس خانوم اینا عقب نیفتاده) ، دوباره ولو میشه روی تخت و صبح  تا شب تنها با  کاردک  میشه از روی تخت جمعش کرد!!

صحبتم با اوناییه که واقعا برای ورزش و تندرستی این دستگاه رو خریدن و در خانه شون مثل گلدون، جنبه تزئینی نداره!!

این چند ماه که خونه مادربزرگم بودیم، دقیقا محل تخت من زیر اتاق خواب داییم اینا بود!! و تردمیلشون هم توی اتاق خوابشون بود!!  اینا  هم خانوادگی  برای حفظ سلامتی و لاغری  و اندام متناسب، از ساعت 5 صبح تا 9 صبح به ترتیب نفری 1-2 ساعت روی این یورتمه میرفتن!!  دفعه اول که من خواب بودم و با روشن شدن تردمیل حس کردم از طبقه بالا به سمت پایین ، داره زلزله میاد!! تازه این اول کار و دستگرمی بود!! وقتی خوب گرم میشدن و روی شیب، دو سرعت  رو شروع میکردن، این چنین به نظر میومد که یه نفر داره تیرآهن های خونه رو گاز میزنه و هر لحظه احتمال انهدام خونه وجود داره!!

 یه چند بار تذکر دادیم  که اگه میشه صبح زود، حس ورزشکاریتون شکوفا نشه!! ولی  خب بهانه ها فراوان بود و خلاصه این مدت از دست اینا خواب نداشتیم ولی بر حسب اینکه حرف و حدیثی پیش نیاد ،  دیگه چیزی بهشون نگفتیم!!

روزی که به خونه خودمون برگشتیم، از ته ته ته دلم خوشحال بودم که از شر ورزش صبحگاهی دایی و دایی زادگان راحت شدم!!

اما چشمتون روز بد نبینه!!

اولین صبح در خانه خودمون، با خیال راحت  در خواب پادشاه هفتم رو میدیدم که یهو  تختم  پیتکو پیتکو کنان از روی زمین به هوا پرتاب شد و بعد از چند بار که به سقف خوردم، فهمیدم بعـــــــــــــله!!   توی این 7 ماه که ما نبودیم، همسایه بالاییمون چشم ما رو دور دیده و ایشان هم ورزشکار شده بود!!  و از شانس خوب من، محل شکوفایی  استعدادهای نهفته ی ورزشکاران بالای تخت من بود!!

فقط خدا میدونه که چه صداهایی از طبقه بالا به گوش نمیرسه و چه لرزشهایی حس نمیشه!! ... برای  آدمی مثل من که شب ساعت  4  تازه میخوابه و با کوچکترین صدایی از خواب بیدار میشه، واقعا شکنجه است!!

حالا  درسته به روشون نمیاریم و تا حالا چیزی نگفتیم( که اگه بگیم هم مطمئنن تاثیر نداره!! میدونی که!! فرهنگ آپارتمان نشینی بسیار بالاست!! چهاردیواری اختیاری!!) ولی بارها شده از خواب پریدم و و سردرد شدید گرفتم و از ته دل بهشون ... گفتم!! ( برای  سنجش خلاقیت خوانندگان جای خالی را خودتان پر کنید)

با دوستام هم که صحبت میکردم همه از این مسئله مینالیدن!!

به خدا یه کم ورزش کردن  و مانکن شدن،ارزش مردم آزاری رو نداره!! میشه یه جوری ورزش کرد ولی آه و نفرین مردم پشت سرمون نباشه!!  تردمیل اصلا وسیله خوبی برای زندگی آپارتمان نشینی نیست!!

 

نظرات 59 + ارسال نظر
ماتیلدا چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ http://matilda1992.tk

منم بخاطر همین این تبلیغا رو از بالای وبلاگم برداشتم که یکم دلم خنک بشه

ما هم مرض ترمیل گرفتیم همه اهل خونه نیم ساعت رفتن که ببینن چیه و حس کنجکاوی شون بر طرف بشه و ترد میل موند تو اتاق من که از همه اکتیو ترم و لاغر ترم
الانم من فقط روزی دو ساعت روش راه می رم ولی خوبیش اینه شکمم فرم گرفته و دیگه شل و ول نیست

واقعا دلم میخواد می تونستم از بالای همه وبلاگا پاک میکردم که انقدر جلو چشمم نباشه!!

امیدوارم شما آپارتمان نشین نباشین وگرنه....
آره خب از این نظر خیلی خوبه!! بدن فرم میگیره!

کودک دو ساله چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

به نظره من خوبه...البته اگه بدونی که اگه یه بار هم قبلا استفاده نکردی بپرسی چه حوریاس؟نه اینکه مثه من با مخ بری تو باقالیا:دی
...
هام هام!

منم نگفتم بده!! اتفاقا منم خیلی خوشم میاد روش بدوم!! خیلی مفرحه!! زیاد هم پیش اومده که ازش استفاده کردم. ولی این از مردم آزاریش کم نمیکنه!!

خودم چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

تو وبلاگ من خوندی!‌ هر کاری کردم نگم نشد! کرمم گرفت!
خوشبختانه ما آپارتمان نشین نیستیم و اگه هم بودیم من واقعا این کارو نمی کردم چون وقتی همشیره میره روش می فهمم چه سر و صدایی داره. ولی خیلی خوبه...! من قسمت آهنگ گوش دادنشو بسی دوست می دارم!
در ضمن، جون من برو به این همسایتون بگو!!!‌ باور کن منم عصبانی شدم!‌ آخه زور داره اگه نگی خودم پامیشم میام بهش دو تا می گم!‌
بعدشم این که حالا قبول دارم این سریال کره ای ها بی مزه اس، البته وقتی تا تهش می بینی می فهمیا!‌ولی لاست حرف نداره!

خوب شد گفتی! امروز خیلی وب گردی کردم! اصلا یادم نبود کجا خوندم!!
پس تو هم حس میکنی که چقدر صدای آزاردهنده ای داره؟؟
پس لطف کن از طرف من بیا بگووووو
دیوااانه مون کردن با این قیژ قیژ و قر قر و تق تق و قام قام

منم لاست رو استثنا قائل شدم!! میبینی که!!

خودم چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

یه خاطره هم از همین تردمیل دارم!
اولین باری که ابوی گرامی این دستگاه رو آورد خونه من خیلی ذوق مرگ شده بودم!‌
نمی دونم چرا برعکسی روش دویدم! یعنی عقب عقب یورتمه رفتم و با باسن اومدم پایین و تردمیل هم آوردم تا رو زمین!‌ خیلی درد داشت! دفعه ی بعد نیم رخ وایسادم روش!‌ ( دیگه خودت تجسم کن!‌) که با مغز اومدم زمین! الان دیگه مثل اسب به سمت جلو روش یورتمه می رم!!

خندهههههههه
حالا من یادمه ۴-۵ سالم بود که اولین بار تردمیل دیدم!! اون زمان اصلا چنین شگفتی در تاریخ ثبت نشده بود که یکی از اقوام ما تردمیل خرید و واقعا برای همه جالب بود!! هر کسی میرفت اونجا زودی تردمیلش رو روشن میکرد که آدما ببینن دنیا چه خبره!! حالا فکر کن من یه بچه ۴-۵ ساله!! اصرار داشتم که روش بدوم!! خلاصه رفتم روش و حس میکردم همراه با غلتکش دارم میرم اون زیر!! تا مدتها از هر چی که میچرخید میترسیدم!

مژگان پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ http://ninijon.persianblog.ir

چقدر قشنگ می نویسی دختر.....چشم وهم چشمی اصلا خوب نیست خوشبحال خودم که ندارم وبا کسانی هم معاشرت زیاد دارم که ندارن واز اون خوشبحال تر که خونه امون رو پیلوت وبلانسبت می تونم هر غلطی بکنم اونم بدون مردم ازاری

لطف داری عزیزم
من در کل آدم مصرف گرایی هستم ولی طبق نیاز!! از چشم و هم چشمی بیزارمممم
پس با خیال راحت خونتون رو بادی بیلدینگ کن!

JesUs TeaRs پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ http://lvlasiha.blogspot.com

آره خواهر این تبلیغا نظر منو هم خیلی جلب کرده..انگار مردم رو اسکول می کنن..مثلا نسخه اصلی و بدون سانسور..منم اصلا اینارو ندیدم..الان قبل از این که بیام این جا یه تبلیغ از یوسف و زلیخا دیدم که نوشته بود نسخه آمریکایی موجود است..یعنی چی واقعا؟!!یعنی صحنه داره؟؟

مردم ایران عادت دارن تا یه چیزی مد می شه همه با هم دست بکار بشن تا اونو بخرن..بخاطر همینه آدم متفاوت کم داریم..چون همه می خوان مثه هم باشن!!..تا سودی جون شورت گل گلی با مارک سامسونگ می خره فاطی بلا هم می ره همونو با مارک ال جی می خره..مهم اینه که اونو داشته باشن و کم نیارن و به قولی مدرن باشن!!!..فرهنگ نیس جانم..همه کمبود دارن..!!

گیلی از آخر نگفتی دوست دخترم می شی یا نه؟؟

تقصیر مردمه که انقدر عقده ای شدن و دنبال بدون سانسور ها هستن!! اگه طرف میخواد فیلم رو ببینه و فیلم براش جذایت داره پس اونی که سانسور شده هست هم کفایت میکنه!! ولی کسی که دوباره میخواد فیلم رو بخره دقیقا دنبال صحنه است!! خب چنین شخصی هم میتونه هزار نوع فیلم دیگه بخره که از اول تا آخرش صحنه باشه و بیشتر حال کنه!!

موافقم باهات!! منم از چشم و هم چشمی بیزارم!

الکی که نیست!! باید ۱ سال موقع تعطیل شدن مدرسمون بیای دم در مدرسه. دنبال راه بیفتی و سوت بزنی!! شاید جلب توجه شدی و دیدمت!!

گندم پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ق.ظ http://gandomzaar.blogfa.com

salam !
ghashange webloget haaaaaaaaaaa :DDD
rasti bazam bia weblogam,
vali migamaaaaa, in seriale hazrate yoosof dige yekami vaghean dige tekrari shode ha!! :D

سلام
مرسی
چه میدونم والا!

سعید(یادگارهای یک درخت) پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
اول اینکه تو خجالت نمی کشی اگه این فیلما خوب نیست پس واسه چی خودت دوتا دوتا تبلغش رو می کنی .....
جای خالی رو هم خودت با حس خلاقیت پر کن
دوم اینکه دقیقا به کجات رسید این معلوم کن ما خودمون یهو به جاهای انحرافی نریم
بعشم که منظورت از اون صداهای که از اتاق دایت می شنیدی چی بود هان یلا بگو همچنین از اتاق طبقه بالایه
بعدشم مانکن شدن هزینه هم داره بعدشم شما هم می تونی به تلافی از فرهنگ بالای آپارتمان نشینی دو واحد ترکودند خونه بالایی بیای پیش من تا بفهمی اوضاع چیه

سلام
تو هم فهمیدی؟؟ خب پول دادن بهم ... منم برای گذر خرج عائله مجبورم!!

شما مقدمید!!
فکر منحرف تو هر چی من بگم بازم به انحراف میره

برای طبقه بالاتون یه تردمیل بخر تا بفهمی چه صداهایی رو میگم!! ( منحرففف)

فرارررررر

کویریات پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://sere.persianblog.ir

من پیشنهاد می دم یه اتاقکی تو هر محلی بذارند و مردم تردمیلشون رو بذارند اونجا و کلید در اتاق رو هم به کسانی که تردمیل دارند یا حتی همه محل بدهند بعد همه خوشحال اونجا مرکز ورزشی درست کنن!! (مرده ی فعالیت اجتماعی خودمم)!
آخه تو خوابگاه ما اینجوری بود! چند تا دستگاه بود توی یه ساختمون جدایی، بعد آپارتمانها توی یه مجتمع دور تا دور اون اتاقک ه بود

خب الان خیلی آپارتمان ها اینجوریه! البته مجتمع های مسکونی بزرگ و معمولا با امکانات زیاد ! در کنار استخر و جکوزی یه سالن بدنسازی هم داره. ولی این برای آپارتمان کم جمعیتی مثل ما قابل اجرا نیست! ما استخرمون رو هم دیگه آب نمی کنیم چه برسه به اینکه بخوایم جایی رو به تردمیل و اینا اختصاص بدیم!! در ضمن همه این آپارتمانهایی که من دیدیم چنین امکاناتی دارند باز هم ساکنین برای هر طبقه مجزا تردمیل و وسایل بدنسازی میخرن!! میگن اینجوری آدم دم دستشه و راحت تره!!! ( اصولا وجودش در کنار اتاق رو در اعتماد به نفسشون موثر میدونن!)

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://toranjbanoo.blgosky.com/

سلام گیلاس جان،
خوبی؟ مرسی که به من سر زدی..
با هر دو مطلبت موافقم.. این تبلیغات که داره حال منو به هم می زنه، مخصوصا سریال های کره ای که دیگه آخرشه!!! اینقدر زحمت می کشی قالب خوشگل انتخاب می کنی و تزئینات به کار می بری، میاد با اون شکل کریه اش خرابش می کنه.. تازه به قول تو هرجا که می ری هم مثل قارچ سبز شدن...
درباره ترد میل البته من تجربه ش رو نداشتم (خدا رو شکر) اما مطمئنم که پنج دقیقه راه رفتن توی هوای آزاد خیلی بهتر از ۲۵ ساعت خودکشی با تردمیله.. البته کو گوش شنوا؟؟؟؟؟

سلام
واقعا من از این سریال های کره ای بدم میادا!!
این کلمه قارچ رو هم خوب اومدی!! خیلی دنبالش گشتم ولی در دایره لغاتم پیدا نکردم! مرسی

تردمیل خیلی باحاله!! البته به پای هوای آزاد نمیرسه!! الان خودکشون هایی که با تردمیل میکنن باعث داغون شدن زانو هم میشه!!! ولی خب...

باران پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://baran.special.ir



چه قدر خندیدم به مطلبت در مورد تردمیل گیلاس...
خیلی قشنگ بود. راست میگی...
خدا رو شکر طبقه ی بالای ما تردمیل ندارن!

باید میشد ۵ سال!
آره؟ خوب اشکال نداره . من و رضا نداریم که!
آره گیلاس خوشبختانه همین طوره که گفتی... بووووووووس

جدی میگی ؟؟ یعنی طبقه بالاییتون تردمیل نداره؟؟
چخ بد!! خودم قلکم رو میشکونم و براشون یه دونه میخرم تا شما هم مثل من تفریـــــــــــــــــــح کنید!!

پس چرا شد ۶ سال؟؟
خندهههه
خوش به حالت دیگه!!

خانوم زیگزاگ پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://Daily.30n.ir

خب آخه طفی مردمی که هیچ تفریحی ندارن اگه ای فیلما و سریالا رو هم ازشون بگیرن که کلن جمعیت هفتاد میلیونی مون میرن تو جوبا میشینن مواد تعارف میکنن بهم که!!!!

توی جوب مواد تعارف کردن هم باکلاس تره هم مفرح تر! البته نسبت به دیدن این فیلما!

خانوم اسمارتیـس پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.PaNizZ.Blogfa.Com

گیلاس تو تبلیغات اون "سوفیا لورن"از همشةون باحال تةره :))‌‌ !!!

JesUs TeaRs جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

الان دوساله دارم دم در وبلاگت بال بال می زنم پا نمی دی که..!

لبخند پنبه ای جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:14 ب.ظ http://www.viv2.blogfa.com

:)) !
حرف منطقی که دیگه جواب نداره :))‌!
هم در مورد سریال ها هم در مورد تردمیل :))‌!!

ولی خدایی هر سال تب یه چیزی مردم رو میگیره !

پارسال تردمیل
امسال لاست
سال دیگه رو خدا به خیر بگذرونه :))‌!


گیلاسسسسسسسسسسسس

وبلاگ جدید ساختممممممممممممم !

یه لطفی برام میکنی؟؟؟

یه پ.ن میذاری توو پستت که کسایی که واسشون وبلاگم پیلتره از وبلاگ تو بفهمن که جای جدید ساختم ؟؟؟

میسی قربونت برممممممم !

راستی! ولنت هم مبارکککککککک

موسیو گلابی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://golabi-life.persianblog.ir

به نظر من یانگوم بهترین سریال جهان است هرچند من کلاً 5 دقیقه اش را هم ندیدم! یعنی نتوانستم که ببینم!!

هه چی کار داری؟! جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:15 ب.ظ http://m-daily.blogfa.ir

بیا من الآن خودم یه برنامه میذارم همه مانکن بیان مانکن خارج شن ! باور کن!
اصن نیازی به تردمیل نیس !

.
لاست ولی خوبه هااا .. آی لاو ایت سو ماچ!

باران جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ http://baran.special.ir

یه چیزی در گوشت بگم؟

تو بهترین و شیرین ترین گیلاس دنیایی گیلاس
به کسی نگی ها.... خب؟

خواب کوتاه جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ http://shortdream.persianblog.ir

اصلا به من چه که هفت ما خونه مادر بزرگت چی کار می کردی . شاید با شوهرت دعوات شده شاید بچه دار نمیشی مادرشوهرت واسه شوهرت زن پیدا کرده شاید ... اصلا به من چه
ولی تردمیل وسیله خوبیه
ما که خونمون ویلاییه مزاحم هیچکس نمیشیم فقط حیف تردمیل نداریم از بس که به روز نیستیم و املیم
اما در اولین فرصت می خریم و برای اینکه بکنیم توی چشم ملت جمعه ها روی پشت بومی جایی اکران عمومی می کنیمش
انصافا وسیله مفیدیه

باران شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ http://baran.special.ir

اگه به تو باشه که چشم همه رو هم درمیاری!

مرسی که هستی گیلاس جـــــــان

بوووووس

نرگس شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:53 ق.ظ http://gomgashthe.persianblog.ir

رطب خوردن و منع رطب؟؟؟؟!!ما که مثله شما بی درد نیستسم بریم بشینیم خرما بخوریم، بعدشم اونقدر پول نداریم واسه یه سریال بریم به سورش سیما ۶۰ هزار تومان بدیم!!!پس مجبوریم بریم شاد و خوشحال از اینا خرید کنیم.
در مورد این فرهنگ زیبای آپارتمان نشینی هم خوب فرمودین. کاش به این هم اشاره می کردید که علاوه بر تردمیل سینمای خانگی شونصد اینچ هم برای آپارتمان 150 متری مناسب نیست که ملت بخوان ساعت یک شب روز سوم ببینن و کل مجتمع رو به فیض فریادای پورسرخ و بهداد برسونن!

امید یگانه (بستنی داغ) شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

سلام گیلاس جان
از این کره ای ها نگو که شدن بلای جون ما ایرانیا... این از پراید و ریو و هیوندا و سامسونگ و ... اون هم از یانگوم و جو مونگ و ... و تازه گیا هم تردمیل و دوچرخه ثابت و این آت و آشغالاشون که به قیمت های سرسام آور میفروشن به مرفهین بی درد ما
دیگه منم به همونجام !! رسیده بله... درست شنیدی...به همونجام!!!

سعید(یادگارهای یک درخت) شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

این که چیزی نست سه ماه تموم از اول تابستون شروع شد .....
بزار ننویسم بزارم واسه یه پست مطلب تو رو هم بهش لینک بدم بهتره

روشنک شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.navayegaribane.blogfa.com

اولش یانگوم بعدن امپراطور دریا الانم جومونگ و یوزارسیف شده بلای جونم تو خونه
تبلیغات هم که صفحه رو باز نکرده فرتی عین سوزن میره تو چش ادم
حالا کی بیام فیلمارو بگیرم؟:دی
اسوده ماییم که در اپارتمان ساکن نیستیم اما فرهنگ اپارتمان نشینی چیز دیگه اییه خدا نصیب اونایی که ندارن و باعث ناراحتی گیلاسی ها میشن بکنه


سعید(یادگارهای یک درخت) شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

می خواستم در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی یه جریان واست بزارم که گفتم بهتره خودم این مطلب رو بعنوان یه پست جدید بزارم و تو علاقه مندی هام مطلب تو رو لینک کنم
در خصوص گیر افتادنت هم مگه تقصیر منه به منچه خوب javascript:void(0);

سعید(یادگارهای یک درخت) یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

تو که هنوز تو تنگنا هستی الان بهونت چیه ؟

M یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.1vojod.blogfa.com

گاهی این فیلم ها و سریال ها هم اصلا کیفیت خوبی ندارن و از نظر ترجمه هم که افتضاحن
**
وقتی در برنامه ورزش صبحگاهی تلویزیون تبلیغ تردمیل را میکنن همین میشه دیگه

کودک دو ساله یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ب.ظ http://kudake2sale.blogsky.com

سلام...من همونم...هه...کودکه دوساله!
بی زحمت وبمه درست کنین...مجبور شدم حذفش کنم!
ممنونم...kudake2sale.blogsky.com
هام هام!

پریناز دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.gheelvaghal.persianblog.ir

وای خدا. این ترد میل خیلی بد چیزیه!
یکی از دانش آموزام اومد سرِ کلاس دیدم ، دستش باند پیچی شدس ، پرسیدم چی شده ، گفتش از تِرّد میل افتادم.

آ * ن * ت * ی * گ * و * ن * ه دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ http://havinjoooooooori.persianblog.ir/

ای بابا ... ما فقیر فقرای تردمیل ندیده رو چه به اظهار نظر در مورد این چیز ها ...

کودک دو ساله سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://kudake2sale.blogsky.com

فک کنم آبله مرغونرو گرفتی نمیایاااااا:دی
هام هام!

سمیه چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

سلام گیلاس جان/من تازه یکماهه افتادم دنبال یه تردمیل خوب و کم صدا و ارزان...با این حرفایی که زدی باید روی بی صداش مانور بیشتری بدم که خوب فکر کنم گرون تر بشه...

سعید(یادگارهای یک درخت) چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
می بینم که حسابی بهت داره خوش می گذره و اصلا وقت نمی کنی یه سری هم بزنی به دوستان
حالا خوش باش بعد بهم می رسیم

مونس چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://moones.blogsky.com

سلام ببخشید من با سرچ بلاگرولینگ به اینجا رسیدم. یه سوال دارم. من تو سیستم بلاگ اسکای مینویسم اما وقتی بلاگرولینگمو دقیقا جوری که دوستان شما یاد داده بودن درست کردم پایین صفحه خودش یه لیست جدید درست کرده که مال هیچکدوم از دوستان بلاگفاییم اینطور نیست. میخواستم اگه ممکنه منو راهنمایی کنین. راستی قالبتون خیلی قشنگه. یه سوال دیگه: چجوری اینهمه شکلک تو کامنتدونیتون گذاشتین؟
قالبتونو خودتون طراحی کردین؟کار سختیه؟

عشق 10ساله(امیر) چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.10salentezar.blogfa.com

سلام به دوست درجه یک بامعرفتمون
امیدوارم که خوب و سلامت باشی
خیلی دلم برای بلاگت تنگ شده بود و اومدم که انرژی بگیرم .
حالا برم بخونم
چه خشن
آره مد شده و خانمها گیر میدند که بخریم و بعد از مدتی تو ۹۹ درصد خونه ها خاک میخوره فقط من یک نفر رو دیدم که استفادش ادامه داشته اونم خانم همسایه بالایی ماست . فکر کنم برای اینکه اعصاب من رو بهم بریزه ادامه میده عصرها ۱ ساعتی اتاق من میلرزه از صداش :-)
راستی خوب شد گفتی به مریم بگم باید برای جهاز این رو هم بخره !
چه جالب پس شما هم مثل من زیر تردمیل خوابیدین
خوب کاری کردی تازه بچه ی همسایه بالایی ما وحشی هم هست و گاهی پشت سر هم میپره و صدای تاپ تاپش من و دیوانه میکنه . از خواب پریدن و سردرد گرفتن رو خیلی تجربه کردم
از طرف منم خاک بر سرشون ......... خر احمق و ......... گاو ....
های
حقشونه :-)
مثل همیشه عالی بود گیلاس دانشمند

سپیده چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.mosaferan.blogfa.com

سلام.
یه دعوت:
نمی دونم شاید این هم یه جور بازی باشه..مثه بازی زندگی.اگه خواستی تو هم شرکت کن و از چیزایی که دلت گرفته یا می گیره بگو چرا که گاهی تخلیه هیجانی شدن هم می تونه کمک بزرگی باشه از طرفی شاید بعضی ها رو بیدار کنه...

خانوم اسمارتیس پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام گیلی :*
خب فک نمیکردم بخونی منو !!
www.pani-almasi.blogfa.com

لینکمو عوص میکنی ؟؟ :) :*
گیلی اگه میشه در اولین فرصت که این کامنتم رو خوندی اگه میشه پاکش کن !! :**

کودک دو ساله پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://kudake2sale.blogsky.com

به تنگ آمده ای چرا نمی آپی؟
میگما!تو تهران نیستی؟آخه شماره آی پی ت کلی میفرقه...217اینایی...تهران89ایناس...قضیه چه جوریاس؟
بآآآآآپ دیه....هام هام!

باران جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://baran.special.ir

وااااااااااااای سلـــــــــــــــــــام
چه طوری گیلاس
دلم برات تنگ (بذار فکر کنم) خب دروغ چرا؟ دلم برات تنگ شده بود خب!!!
وقتی کامنتت رو دیدم همونجا 5 تا بوست کردم...
خب دیگه لوس نشی ها
جنبه داشته باش
اه حالم به هم خورد اینقدر ابراز علاقه کردم!
فعلا... بابای

ستاره شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ق.ظ http://star1387.blogfa.com/

گیلاس یه چیزی بگم در مورد این پستت ...همین روز اولی که اینو نوشتی من امودم خوندم یا میتونم بگم همون ساعات اول ...ولی این پست طلسم شده اساسی ...۱۰۰ بار اومدم کامنت بزارم یه چیزی می شه نمیشه ..یه بار باتری لپتاپم می پره ...یه بار صدام می کنن .. یه بار پیسی فریز میشه ...یه ابر وبلاگت ناز می کنه وا نمیشه .............خلاصه بهت بگم این پست ی طلسمی توش هست بدونی ..........
درمورد سریال ها و سیدی ها نظری ندارم چون نمی بینم ولی این تبلیغاش دیگه کلافم کرده...در مورد ترد میلم من بعد از تجربیات فراوان و بار بار ها لوازم ئورزشی از دستک و دمیل و تردمیل و وزده و تو خونه داشتم ...ولی تو خونه ورزشکار نمی شم ...ورزشو باید رفت باشگاه بی چون چرا ...همین الان یه عدد دوچرخه اتاق خوابو شلوغ کرده واسه خاک خوردن باز به همسایه شما و دایی جان ...البته یه خبر خوشم بدم ...همسایتون تازه خریدن بعد چند .وقت دیگه باهاش یه قدم هم راه نمیرن...حالا ببین

خودم شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.ruzhaye-khakestari.blogfa.com

باز داری درس می خونی که نمی آی و پیدات نیست؟؟؟؟

خانومی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ http://khoneye-ma.blogfa.com

آره دیگه مد شده تازگی ها همه سریال بین شدن :))
من زیر تردمیلم کلی پارچه گذاشتم و لرزش گیر که وقتی دارم راه میرم روش طبقه پایین زیاد سقفش نیاد پایین :)) تازه این همه که عایق کاریش کردم گاهی وقتا دختر عموم میگه یه صدای هواپیمایی میاد :)) دیگه ببین اونا که همین جوری استفاده می کنن چه صداهایی تولید می کنن!

سعید(یادگارهای یک درخت) یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

اینقدر به تنگ آمده ای که جواب کامنتهات رو هم نمی تونی بزاری

خانوم اسمارتیس دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.pani-almasi.blogfa.com

گیییییلااس !! لینکه جدیدمو نذاشتی هنوووووووووو !!!

خانوم زیگزاگ دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://Daily.30n.ir

چه فایده؟! همه‌ی موهام ظاهری بود ننه... البته زائدا سر جاشونه... اصل کاریا ریختن!!!!

مژگان دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

کامنت قبلیمو مثل اینکه ندیدی....منم برای لینگا همونطور که میدونی از گوگل ریدر استفاده می کنم ولی هنوز نمی تونم وبلاگ های اژ شده رو تو لینک کنار وبم نشون بدم ...میشه بگی چیکار کردی؟...ممنون میشم

باران دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:28 ب.ظ http://bbaran.special.ir/

تو چرا آپ نمی کنی بچه؟

خانوم اسمارتیـس سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.pani-alamasi.blogfa.com

گیلاس تو تنگنا گیر کردی قبونت برم ؟؟‌:))

شاذه سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

من که ترجیح میدم در هوای آزاد از پیاده روی لذت ببرم!

مژگان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ http://ninijon.persianblog.ir

ممنون می شم اون لینکهای اموزشی گوگل ریدر وبرام بذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد