اس ام اس

الان من خیلی عصبانی هستم و  یه سوال دارم! کی گفته توی این مدت که اس ام اس قطع بود، مخابرات ضرر کرده؟ نه! جون من کی گفته؟!!!!... یعنی غلط کرده هرکی این حرفو زده! نشون به اون نشونی که بنده به شخصه به جای هر اس ام اس چند خطی که یک پیج بیشتر نمی‌شد، مجبور شدم حد اقل ۱۰ دقیقه  الی نیم ساعت با تلفن یا موبایل حرف بزنم! تمام خطوطی که مورد تماسم بود هم یا موبایل بود یا شهرستان بود یا  اطراف تهران بود که با صفر شروع میشد! 

انقدر اوج فاجعه زیاد بود که روز آخر( قبل از وصل شدن اس ام اس) دست و دلم میلرزید با گوشی خودم یا خط ِ خونه تماس بگیرم! از خدا که پنهان نیست، از شما چه پنهان برای دفع خطرات احتمالی از سوی پدرم در هنگام رویت قبوض دریافتی از سوی مخابرات،  روز آخری مجبور شدم یواشکی چندین تا تلفن با موبایل بابام بزنم و بعدش سریعا شماره رو پاک کنم! اقلا اینجوری نمی‌فهمه این قبض های تپل از کجا آب میخوره و فکر میکنه خودش چقدر زیاد حرف زده!!!!!( خدایا منو ببخش!  به خدا تقصیر مخابراته! دست و پای آدم رو می‌بنده!) 

بعد جالبه که با هر کی حرف میزنم همین مشکل رو داشته! یعنی تمام مشترکان پر مصرف اس ام اس، این مدت  چونه‌شون به راه بوده و حرف میزدن و الان نگران قبوض‌شون هستن! ( شما چه‌طور؟) 

حالا درسته بخش وسیعی از درآمد های اس ام اسی مخابرات از طریق مسابقات اس ام اسی و اس ام اس های سازمانی تامین می‌شد، ولی انصافا تعداد زوج های عاشق پیشه ‌معتاد به اسم اس بیشتره یا مسابقات تلویزیونی؟...مسابقه اگه برگزار نشه، کسی هلک هلک گوشی تلفن رو دستش نمی‌گیره تا به صدا و سیما زنگ بزنه! ولی اگه راه ارتباطی زوج های عاشق از طریق اس ام اس قطع بشه، حتما به جای هر اس ام اس ، یک یا چند تلفن جایگزین خواهد شد! 

حالا افرادی مثل من که در دوران امتحانات  بودن و با خوندن هر خط از درس هزار تا سوال براشون پیش میومد و  به جای اس ام اس،دائم تلفن دستشون بود تا مشکلاتشون رو رفع کنن هم بهش اضافه کنید! 

 

اصلا میدونید چیه؟ این هم جزئی از بازی های سیاســـ.ی خودشون بود که توی کله ی مردم فرو کنن که مخابرات ضرر کرده و ننه من غریبم بازی در بیارن که بگن به خاطر عده ای (اندک!) اغتشــ.اشگر، چه ضرر هنگفتی به درآمدهای مملکت وارد شد! 

فکر کردین اگه این همه ضرر کرده بودن، الان دوباره به خاطر هیچ و پوچ قطعش میکردن؟؟ یعنی تا این حد خر هستن؟؟ 

  اصلا فرض میگیریم این مقدار مخابرات از اس ام اس ضرر کرده، ولی واقعا چقدر از جاهای دیگه سود کرده؟؟... چند نفر توی این مدت  ( با زمان های طولانی!) از اینترنت دایال آپ استفاده میکردن؟...چند نفر برای کارهای کوچیک از خطوط تلفن استفاده کردن؟ 

بعد از وصل شدن اس ام اس، چرا هر ای ام اسی ۱۰ تا فرستاده میشد؟؟ 

اا همش راههایی بود که داشتند بدون اینکه خودمون بفهمیم، ازمون سود میکشیدن!! 

یک صحبتی هم با کسانی دارم که توی اون مدت اس ام اس رو تحریم کردن! انقدر کورکورانه عمل نکنید! فکر کردین واقعا با این واکنشهای جذاب و بچه گانه، اینا ضرر میکنن یا ما؟... اگر درآمد های مخابرات از طریق اس ام اس پایین بیاد، برای تامین مخارج تاسیسات و غیره، مطمئن باشین این هزینه رو روی یه جای دیگه میکشن! مثلا هزینه مکالمه رو بالا میبرن! دیگه تلفن زدن رو که نمیشه تحریم کرد؟؟ اگه فکر میکنید بدون تلفن هم میشه زندگی کرد، پس به فکر یک نوع زندگی در حد ۱۰۰ سال پیش باشین! چون این اتفاق برای تمام تسهیلات دولتی خواهد افتاد و دائم باید رفاه خودتون رو تحریم کنید!!  از آب و برق و گاز گرفته تا پارک و فضای سبز و سینما و مراکز تفریحی شهرداری و    تا نان و برنج و غلات! و ...  

 

 

پینوشت: حالا جدی جدی هر چی آتیش بود از گور این اس ام اس بلند میشد که تا تقی به توقی میخوره زودی قطعش میکنن؟؟...یاهو مسنجر دوباره برای من باز نمیشه! برای شما هم همینطور؟؟... ۲ روزه گوگل ریدر هم برای من بالا نمیاد! دلیل این یکی چیه؟ گوگل ریدر هم در حال آتیش سوزوندن هست و من بی خبرم؟؟ 

 

پینوشت ۲ : خیلی دلم میخواد آخر این ماه هر کسی مبلغ قبوض مربوط به مخابراتش رو توی وبلاگش رو کنه و در مورد کاهش یا افزایشش توضیح بده! 

 

نظرات 50 + ارسال نظر
امید یگانه چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

سلام گیلاس جان
خوشحالم که برگشتی
با حرفات کاملا موافقم و حتما مبلغ قبض موبایلم رو با تحلیل میزان رشدش به استناد آمار و ارقام بانک مرکزی و رسم نمودار (به سبک بعضیا) توی وبلاگم رو می کنم
شاد باشی...

خندههههه
منتظر نقاشی هات هستم :دی

ترگل چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.targoll.persianblog.ir

راست میگی ها!البته خدارو شکر که من اهل اس ام اس زدن نبودم که حالا حرص بخورم اما خب کار مخابرات خیلی مسخرست

اونوقت شما بدن اس ام اس چه جوری دنیا رو میگذروندی؟؟

سعید(زیر تیغ) چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ

خوب عزیز من تقصیر خودته کفتر رو که ازت نگرفتن یه کبوتر نامه بر استخدام می کردی یا مثلا از دود هم می تونستی استفاده کنی یا از شیپور یا یه پیک اسب سوار تقصیر از خودته نزار گردن مخابرات

می‌ترسم کفتر های توی آسمون با هم قاتی بشن، یهو خبر مرگم رو به مقصد میرسونن! فعلا خیلی خر تو خره انگار!

Line چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://mr8mrs.persianblog.ir

سلام خانم گیلاس
نمیبینمت دیگه ما!
برگشتی اما خبر نمیگیری از ما
خیلی خوشحال شدم برگشتین.
ْمن شخصا وبلاگ های زیادی میرم اما کم کامنت میزارم.
وبلاگ شما از اون وبلاگ هایی هست که میخونم و نظر میدم.
خیلی خوشحال شدم دوباره نوشتن رو شروع کردین
در ضمن.
ایرانسل هنوز قطع نکرده هااا

توی این مدت همیشه وبلاگتون رو می‌خوندم! ولی کلا کم کامنت میذارم همه جا! :دی
ایرانسل برای من یکشنبه شب قطع شده!! فک کنم علاوه بر گوگل ریدرم و یاهو مسنجرم، ایرانسلم هم خرابه! :دی

آلیس چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://rahzan2.persianblog.ir

تارا میرکا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://taramirka.persianblog.ir

من که sms رو تحریم نکردم! همین جوریشم پول موبایلم سر به فلک زده!

راستی گیلاس جان اگر میشه گ/گل ریدرت که باز شد، لینک قبلی رو بردار...

در مورد پست قبلت هم باید بگم مهم ترین دلیلش اینه که این کار رو راحت براشون انجام میدی... اگر یه کم طاقچه بالا بذاری و بعد انجام بدی ارزشش رو می فهمن یا حراقل دیگه تیکه نمیندازن...
بــــــــــــــوس

حتما عزیزم! خیلی لینک ها رو باید تغییر بدم یا اضافه کنم! لینک شما هم از این دسته است! ولی باور کن گوگل ریدرم باز نمیشه! ...الان برای رجوع به آپدیتی ها مصیبت میکشم کثـــــــــیر!
یک نفر مورد اعتماد سراغ نداری من پسوردم رو بهش بدم و لینکام رو اضافه کنه؟ :دی

زیادی ناز کردن هم از اونور برای آدم حرف درست میکنه! ولی از این به بعد تصمیمم همینه! باید به دست و پام بیفتن تا مثلا یه کار کوچیکی انجام بدم! :دی

مژگان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ http://ninijon.persianblog.ir

من که اونقدری از اس ام اس استفاده نمی کنم .یعنی در واقع همش تل میزنم وخلا ص ! اگه هم می بینی که باز همه چی بلنسبت داره خر تو خر می شه بخاطر نزدیک شدن 18 تیره ویه چیز دیگه بله که مخابرات حاضره ا س ام اس وقطع کنه .فکر می کنی خود دولت نمیدونه کونش تا چه حد گه ایی؟

ایشالا همه روزهای تقویم پاک بشه و ما از دست اینا راحت بشیم! اینجوری که اینا و اونا دارن پیش میرن، برای ۱۴ فوریه هم فک کنم باز اس ام اس قطع بشه! بالاخره ممکنه توطئه ای در کار باشه!

خانوم پاستـیــــل چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ http://invisible-girl.blogfa.com/

دست رو دلم نذار که بدجوری خونه!!!
درست این دفعه که بابام هشدار داد بابت قبضم این اتفاقا پیش اومد و منم کم کم باید چمدونم ببندم که دیگه از این خونه رفع زحمت کنم!!!
ببین وقتی میگن ضرر کردن منظورشون بابت اونایی بوده که جوک و شعر و اینا بهم اس ام اس میکردن احتمالا!!

خدا ایرانسل رو برای همین روزا آفریده! انقدر خوشم میاد قبض نداره!~ آدم نمی‌فهمه این پولا از کجاش رفته!!
مگه قدر آدما شعر برای هم میفرستن؟ ۱۴ میلیارد؟؟؟؟

وروجک جون چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ http://veripatter.blogfa.com/

کاملا موافقم حرف دلمو زدی
خراب شه این مخابرات رو سر صاحابش با این مچکلاتی که باسه ی ما درس میکنه

آمین ! :دی

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://Daily.30n.ir

عزیزم سیستم اس‌ام‌اسی که اینا استفاده می‌کنن از سیستم تلفن جداست. اون برنامه‌هه وقتی استفاده نشه یعنی ضرر کردن. فهمیدی منظورمو؟
مثه این می‌مونه که تو دو تا کتاب بخری از هر کدوم ۱۰ تا بعد یکیش هی فروش کنه اون یکی رو دستت باد کنه!!! ضرر می‌شه دیگه. یعنی تو هی باید اون سیستم رو آبومانش رو پرداخت کنی اما کسی استفاده نکنه. افتاد؟

من خودم میدونم سیستم اس ام اس چیه و چه میکنه! بله ! این تاسیسات و کابل ها و کلا شبکه اس ام اس چه ازش استفاده بشه و چه نشه براشون هزینه داره! این درسته! منکرش هم نیستم! اصلا فلسفه ی مسابقات تلویزونی همینه!! اینکه از قسمت های بی مصرف شبکه، به جای اینکه ضرر بدن،سودهای هنگفت بگیرن!!
ولی هزینه رو دولت و مخابرات پرداخت میکنه دیگه؟؟ ممکنه از اینجا ضرر کنن! ولی سودش رو از یه جای دیگه میبرن! در نهایت هم اگه از یک جیبشون ضرر ببینن از یک جیب دیگه سود می برن!!
مطمئن باش اگرکسی حرفی غیر از این توی سرت کرده یه مقدار پرت بوده! به هر حال هم خودم از این چیزا مقداری سر در میارم و هم افرادی که رشته شون و کارشون اینه در اطرافم دارم ا!!!
همون مثال کتابی که زدی خیلی خوبه!! ممکنه یک کتاب فروش نره ولی کتاب دیگه که مال خودمونه ۱۰ برابر اون قیمتی که پیش بینی کردیم بتونیم بفروشیم و مردم هم مجبور باشن بخرن! به هر حال علاوه بر اینکه ضرر کتاب کم فروش جبران میشه ممکنه سود زیادی هم به جیب بزنیم!!! اینا همش در حالیه که تمام شرایط به نفع یک نفر باشه!! و مثلا ۲ تا کتاب مال ۲ نفر نباشه!!

ت ت چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://i-am-happy.blogfa.com

آره دقیقا"

تازه اگه واقعا" هم ضرر کرده باشه اینا پولو بهش می دن ...

اینا که دارن به همه باج می دن مخابراتم روش ...

به خدا مردم ما چقدر ساده ن ...

خانوم جیغ! چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ http://jiigh.blogfa.com

والا اگه خس و خاشاک ضرر زده باشن که بد نیست! البته اگر !که دقیقا با حرفات موافق ام!
اون تیکه اش رو مستقیم به من بودی دیگه!! تحریم رو می گم!!

سحر چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.sokoot2007.blogfa.com

سلام
راست میگی
آخه من نمی دونم ربط قطع اس ام اس و مسنجر با این اوضاع چیه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
مسنجر منم باز نمیشه
من خیلی مجبور شدم با گوشیم حرف بزنم به جای یه اس
واقعا کی میخواد این وضع درست بشه؟؟؟

ستاره چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

چی بگم ...من کلا خیلی نه پای تلفنم نه اس ام اس ...مثل صد سال پیش دارم زندگی می کنم ....هر وقت گوشی احتیج دارم دستم میره تو کیف می بینم جا گداشتم توی خونه ....اگه ۴ تا زن مثل من تو ایران باشه مخابرات به کا ورشکست شده

سارای چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir/

آخ که من می خوام خرخره این وزیر ارتباط و مسئول مخابرات رو بجوم همچین...آخ که می خوام الان یه نفس دایناسوری بکشم همشون پودر شن...الهی که جززززززززز جیگر بزنن....این مامان من که دیگه کم مونده تو دستشویی هم دنبال من بیاد یه وخ تلفن دستم نباشه!...بس که دیگه من معتاد شدم به زنگ زدن...ای پیامک کجایی که یادت بخیر...آخ جوونی...
من که فک کنم پول قبضم شده اندازه کهکشان راه شیری!

سارای چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:38 ب.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir/

راستی با تبادل لینک موافقی گیلاس هم رشته ای؟!

لینک کردن که موافقت نمی خواد!!!...من فعلا گوگل ریدرم باز نمیشه!

زیر نور ماه چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://lemonrose.blogfa.com

اینجور مواقع برای استفاده از مسنجرهای مختلف از این سایت می تونی استفاده کنی:
http://www.ebuddy.com
(این همونیه که یه بار ازم پرسیده بودی!)

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

خب حالا چرا حرص می‌خوری اینقد؟ اگه خیلی دلت می‌خواد مخابرات ضرر کنه زنگ هم نزن و اگه نگران ضرر کردن خودتی همون اس‌ام‌اس بده!!!!

ترگل چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.targoll.persianblog.ir

خب نه اینکه از اس ام اس استفاده نکنم اما بودن یا نبودنش برام فرقی نمیکنه خودت هم گفتی که الان بیشتر عشاق از اس ام اس استفاده میکنن خب منم که جزء این دسته از افراد نیستم فوق فوقش به یکی دو نفر از دوستام اس ام اس بزنم که اگه اونم نزنم اتفاقی نمیفته

خانوم زیگزاگ چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ http://Daily.30n.ir

می‌شه درک کرد چرا اینقد عصبانی هستی عزیزم...
تو هم مال منو درک کردی بیا بهم بگو

آ*ن*ت*ی*گ*و*ن*ه پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://havinjoooooooori.persianblog.ir

آخ گفتی ...
من که تصمیم دارم موقع اومدن قبض های تلفن هام یه سفر برم طرف های کوه و بیابون ...
شنیدم آب و هواش خوبه ...
حالا خوب هم نباشه از آب و هوای خونه که بهتره ه ه ه ه !!!

کویریات پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://sere.persianblog.ir

من هم وقتی ایران بودم با بغل دستی ام تو سرکلاس دانشگاه هم اس ام اس بازی می کردم. جوری که پول قبض موبایلم 200 تومن می آمد با 2 دقیقه مکالمه!! ولی از وقتی اومدم غربت عادتم ترک شد... اصلاً دیگه تایپ با موبایل یادم رفته....

هاD پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://gereh-koor.blogfa.com

واقعاً همینه . بعضی‌ها این‌قدر کوته فکرن که خیال می‌کنن با مِسِج ندادن حل میشه . مخابرات همچین ازشون بکشه که زار بزنن . گور بابای مخابرات هم کرده .

کودک دو ساله پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

من یکی یه 0919 دارم که شارزش تمومید پول نداشتم یه ایرانسله دائمی داشتم اونو روشنیدم که پوله شارز ندم...هه ههه...الان یه 50تومنی پول قبضمه...
بحث سیاسی نمیکنم...ولی..نه هیچی بخیال...
راسی سلام؟خودت چطوری؟هه هه...خوبی؟
هام هام!

کودک دو ساله پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ

من از پست قبل خبر ندارم ولی مثه اینکه دعوا موا کردی آره؟؟؟ صورته چند نفر اوردی پایین؟هه هه...
راسی اگه میخای مسنپر باز شه باس از پروکسیه یاهو بگزریو ساکس هاتو عوض کنی...
احتمالا بلدی دیه؟
اگرم بلد نیستی برو سایت www.ir4u.irبعضو بعد تو مطالب بگرد یه چیزی درباره رد کردن پروکسیه مسنجر میبینی کارای اونو بکن که احتمالا میشه...
اگه نشد باز یه چندتا سایت هس که ساکس میزارن و باس فیلتر شکن داشته باشی...
اااااااه...چه قزه حرفیدم:دی فکر نکنم دیه مشکلی باشه....
هام هام!

خانوم بستنــــــــــــی پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://miss-ice-cream.persianblog.ir

من خداروشکر دو تا خطهام اعتباریه..یه ۹۱۹ به دونه هم ۹۳۵..از شر قبض راحتم اما به شخصه معتاد sms بودم و الان خیلی سخته واسم که هی تلفن دم گوشم باشه

خدا خیرشون نده نکبتارو!!!!!!!

خانوم جیغ! پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:34 ب.ظ http://jiigh.blogfa.com

باهات موافق ام اما ونظورم کلی تر بود عزیزم.

خانوم جیغ! جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://jiigh.blogfa.com

هنوز عصبانی هستی؟


راستش ازا ین نوع رابطهها کم نیست اما من کلا منظورم زمانی بود که یک مرد تصمیم می گیره زنی رو وارد زندگیش کنه! نه آدم خاصی! تنها زمانی که احساس می کنه وجود زنی توی زندگیش کمه! و بعد از اون به کیس های اطرافش توجه می کنه!

سعید(زیر تیغ) جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

شما که هنوز عصبانی هستی

موسیو گلابی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://golabi-life.blogfa.com

هنوز عصبانیتت فروکش نکرده؟! خدا رو شکر که اگر هم ضرری به مخابرات قرار باشه وارد بشه، در حال حاضر نیازی به تحریم اس‎ام‎اس نیست، چون دوباره قطعش کردن!
حالا چون عصبانی‎ای دلیل نمی‎شه که بیای اغتشاش ایجاد کنی و بری و دیگه پست جدید نذاری!

مگه من عصبانی بودم؟؟ ( سووووووت!)
موسیو جان بنده عرضه ی اغتشاش هم ندارم! ...امتحانام تموم بشه خدمت میرسم! بدفرم درگیرم!

روشنک شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.navayegaribane.blogfa.com

ما ملت بیچاره که همه جوره بدبختیم.کلن یه جورایی باید مردم ضرر کنن دیگه .حالا چه اس باشه چه نباشه.

فقط یه چیزی بگم: هر کسی سرنوشتش رو در زندگی خودش رقم میزنه!!! خدا برای هیچ کس بد نمی خواد!!

نرگس شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://gomgashthe.persianblog.ir

شما یه اتفاق بگین که این ملت بدبخت توش ضرر نکنن!
خداییش غیب گفتین ها!

تو هر چی اینجا میخونی باید بذاری کف دست خواهرم؟؟....اومدیم و من یهو خواستم اینجا از ناموسم حرف بزنم! نکش بیرون فداتشم!! :دی

حوتی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://hootii.blogfa.com/

به نکته ی کاملا درستی اشاره کردید.
اصلا یه مورد دیگه اینکه آیا شما به شخصه تا به حال به ریز مکالمات تلفن ثابت یا همراه تون دقت کردین تا ببینید که این رقمی که نوشته شده صحیحه و مو لای درزش نمیره!!
برا خود من قبلا پیش اومده بود. دورانی که ای دی اس ال داشتم تو قبض تلفن اومده بود استفاده از شبکه ی هوشمند نزدیک به بیست هزار تومن!! حالا ما میگیم مادر بنده برا اینکه شبا من رو بخوابونه می زنگیده به این تلفن هوشمندا تا قصه ی شب بگه برام... اونم میگیم پر پرش ده تومن شده باشه نه دیگه بیست تومن!!!
حالا برو اثبات کن که شما دروغ میگین و اشتباه می کنین مگه تو کت شون میره! آخر هم خوردن و یه قلژ آب روش!!
اینا بی پدر و مادر تر از این حرف هان و برا چاپیدن راههای بهتر و کارآمدتر از اس ام اس و امثالهم دارند!!

فافا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام
خوشحالم که دوباره مینویسی
منو که میشناسی دیگه نه؟
اگه منو یادت نیست دهم این ماه رو که یادته دیگه نه؟

یه حدسی زدم ولی ربطش رو به ۱۰ مرداد نمی دونم چیه؟؟
زیاد نشناختم! راهنمایی کن!

خانوم جیغ! دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ق.ظ http://jiigh.blogfa.com

گیلاس! هنوز هم؟

تا ۲۸ تیر شدید امتحان دارم عزیزم...میام!

haafez چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:54 ب.ظ http://haafez.net

az harchizi ke begzarim,shiveye negareshet mano koshte
man kheili kamtar az tel estefade kardam,harf nazadam

خانوم جیغ! چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:10 ب.ظ http://jiigh.blogfa.com

اطف داری عزیزم!

نقش و نگار پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ http://kmangirbastani.persianblog.ir/

سلام گیلاس متشکرم . زدی تو خال؟ باید حساب کنم ماشین حساب ندارم.فک کنم ته تغاری گفت من فکر می کردم 48 ساله می شم. بعد آورد برام حساب کرد نه 45 را رد کردم .
دخترم موقتی است . بزودی این تحریم ها برداشته می شه این دولت تا بهمن ماه بوجه سال را خرچ کرده قیمت نفت هم پایین آمده .مخابرات تمام پروژه های عمرانی ش را خوابانده. تا مهر بیشتر رو پا نیست. الانشم ورشکسته است. نگهداری و را انداخته گردن شرکتهای خصوصی . خوب بخش خصوصی هم تکلیفش معلومه .
من فکر می کنم به جای عصبانی بودن کمی صبر کنیم زودتر از آنچه فکرش را می کنی این تحریمها نتیجه میده و درست می شه.
همیشه شاد باشی دختر گلم

خانوم جیغ! پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://jiigh.blogfa.com

کلافه می شوم وقتی گمان می کنم گوشهایمان را بزرگ می بینند!

فافا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام خانمی من کی گفتم ۱۰ مرداد ما که الان تو تیریم یه ذره به مخت فشار بیار
بازم بنویس

یعنی خفه ام کردی با این نشونی دادنت!!

مرجان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

گیلاس اس ام اسو بیخی ! خودتو عشقه

((=

سارای جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir/

کوجایی پس شوما داداشه من!

الهام جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:24 ب.ظ http://inspiration67.blogfa.com

به به ببین کی برگشته!خوابم تعبیر شد!خواب دیدم هی میگم منظظظظظظظظظظظظظ!منظظظظظظظظظظظظظظظظظظ!
این قضیه اس هم خوب اومدی!حالا قبضت که اوومد آدم می شی.در ضمن خود رییس مخابرات اعلام کرده .ما در این مدت ۵ برابر سود کردیم!کجای کاری؟

این پست ۱ ماه قبل پابلیش شده!! اون موقع رییس مخابرات تو قنداقش بود آبجی!!

سعید(زیر تیغ) یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ق.ظ

خوب می گفتی دیگه
ببخشید گیلاس جان شما به درسات برس داشتم با این عکسه تو وبلاگت حرف می زدم
خوب دیگه گفتی گیلاس کجاست ...آهان

:دی

خانوم اسمارتیـز یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.pani-almasi.blogfa.com

بوسسسسس
دلم بـرات تنـگ بودااا... :*

نازنین دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ق.ظ http://daily-n.blogspot.com

مرسی عزیزم.
امتحانها که باید تموم شده باشه! عصبانی هم که احتمالن نیستید! پس کجایید؟

ممنون که انقدر نگرانم بودی :دی

هاD دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

جل الخالق ! شما کی من رو لینک کردی که خودم نفهمیدم ؟ مرسیییییییییی .
حالا که شما زحمت کشیدی بی زحمت آدرس جدیده رو به جاش وارد کنی ممنون میشم :)

فک کردی فقط خودت میتونی یواشکی لینک کنی؟؟
:دی
چشم حتما!! وقتی دوباره گوگل ریدرم باز شد این کار رو میکنم!! نمی دونم چرا سالی ۱ بار باز میشه!!

هاD چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

راستش جماعتی لنگ در هوا تو وبلاگم موندن و آه و ناله سر دادن که چرا نظراتت اسمایلی نداره و راه به راه نفرینم می‌کنن .
امکانش هست که کد اسمایلی‌ها رو بدی ؟ ممنون میشم .

اومدم کد رو بدم که دیدم یک خیری قبل از من پیش قدم شده

سارای چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://zeddehaal.persianblog.ir/

گیلاس زنده ای؟!
چرا آپ نمی کنی؟

دیدی اومدم عزیزم!!

هاD چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.gereh-koor.blogsky.com

خوب البته می‌خواستم کد رو از شما بگیرم . نیست اسمایلی‌هاش بیشتره ، از اون لحاظ :))
اون کد رو از اینترنت سرچ کردم . کد کامل قسمت نظرات قالبم بود . گفته بود عیناً کپیش کنین .
اگر کدش رو بدی ممنون میشم . نمی‌دونم چطور شده . یک نفر غیر از شما هم گفته که یک بار می‌تونه نظر بده . روی دو پست مختلف هم نمی‌تونه 2 بار نظر بده . اگر راهنماییم کنی دعا می‌کنم ارشد قبول بشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد