نظریات فیلسوفانه

 بعد از یه عمر تحصیل توی مدرسه و دانشگاه و یدک کشیدن عنوان مهندسی ،در نهایت به این نتیجه رسیدم  که باید "خرافاتی" بشم  تا زندگیم بچرخه!! چرا که  همونطور که رمال ها معتقدند ، نیمی از حوادث روزگار روی انگشت   خرافات میچرخه که برای با کلاس تر شدن و علمی تر شدن موضوع میتونیم بگیم همون متافیزیک خودمون( کی به کیه پدر جان!) !! و این نظریه ها  در اثر تجربیاته سالیان دراز خون و خون ریزی و گاها گیس و گیس کشی به دست اومده!! و در راه امتحان چگونگی عملکرد آن افراد زیادی تباه و بدبخت و فلک زده شده اند!!

1-      خورشت کرفس نحسه!! حتی بیشتر از عدد 13!! و باید اونو همچون سیزده به در،  در کنید!! 

 طریقه اثر گذاری کرفس بر جامعه بشریت:  به محض اینکه تصمیم به پخت این غذا بگیرید، توی خونه دعوا میشه!! و اگه همون اول دعوا نشد، تا شب که صبر کنید حتما دعوا میشه!! و حتی اگه جایی باشین که این غذا طبخ شده باشه و ازش نخورین، باز هم از خطر گرفتار شدن به امواج دعوا مصون نیستید!!

 نشون به اون نشون که در چند سال اخیر هر وقت ما کرفس داشتیم توی خونمون دعوا شده!! و حتی اون شبی که خونه مادربزرگم کرفس داشتن، پدربزرگم با عموم دعواش شد و انقدر فراگیر شد که پدر بزرگم آویزون یقه همگان بود!!

2-      پسر دایی = گربه سیاهه

طریقه اثر گذاری پسر دایی بر جامعه بشریت: دقیقا  ورژن پیشرفته ی گربه سیاهه هستش و همون عملکرد گربه سیاهه رو داره! با این تفاوت که اگه آب بریزین روش، فرار نمیکنه!!

اگر اول صبح پسر داییتان رو دم در خونه ببینید، مطمئن باشید که اون روز یه اتفاق بدی برایتان رخ میدهد و کلا میزاد توی روح  ِ روز خوبتون!!

نشون به اون نشونی که: توی این 6 ماهی که خونه مادربزرگم هستم، هر وقت موقع بیرون رفتن از در خونه، پسر داییم رو دیدم، روزم خراب شده!! یعنی خرااااب شده ها!!

3-      شکستن ناخن  بلند شگون داره

طریقه اثر گذاری شکستن ناخن بلند بر جامعه بشریت: اگر ناخنتان بشکند به مهمانی دعوت می شوید و یا مهمان در منزل دارید! هر چه تعداد ناخن های شکسته بیشتر باشد و یا از بیخ تر و بدفرم تر ناخنتان بشکند، به مهمانیه مهمتری دعوت می شوید و یا مهمان مهمتری دارید! و عمق رودروایسی در مهمانی بیشتر می شود!

نشون به اون نشون که: تا وقتی هیچ جا نمی خوام برم ناخنام بلند و  یه دست  و مرتبه! هر وقت یه ناخنم میشکنه بلافاصله مهمونی دعوت میشیم یا یکی میاد خونمون!! اگه 2-3 تاش بشکنه عروسی دعوت میشم!!   یه دفعه هم که همه ناخنام با هم شکست برام خواستگار پیدا شد!!

4-      زیاد کثیف شدن نحسه

طریقه اثر گذاریه این مورد اینجوریه که اگه زیاد کثیف باشین مطمئنا وقتی پاتون رو توی حموم میذارین، آب سرد میشه!!  و وقتی با آب سرد مثل آن حیوان نجیب لرزیدین و مردین و  بالاخره  تمیز شدین، آب گرم میشه!!

نشون به اون نشونی که: هر وقت تمیز بودین برین حموم !! و ترجیحا خونه مادربزرگتون نرین حموم!!

5-      بقیه موارد رو یادم رفت! اگه یادم اومد میام مینویسم!!

................................................................................................................

 

 حس میکنم این بحث باید تموم بشه. ممنون که جواب دادین 

 

حالا یه سواله خیلی مهم دارم: 

آیا متین( دوست من) دختره یا پسر؟؟!!

 

نظرات 57 + ارسال نظر
armak دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:07 ق.ظ

armak دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ق.ظ http://saye-roshan2008.blogfa.com

salam.mavaredi ke ba in ekhtelafe ziad ezdevaj kardan kheili kam soragh darim ke natije dade bashe va aksaran be shekast monjar shode.man khodam be shakhse be dokhtari ke az khodam kuchek tar bashe va zire 28 bashe ghatan be cheshme adame nabalegh negah mikonam.tu aksare mavared in tore va baram.hade aghal baraye in mozu.albate inam ezafe konam ke aghayun ham ta ghable 30 salegi hamin vaziato daran.

سلام
البته من زیاد سراغ دارم!‌ولی توی پینوشت اضافه کردم که منظورم فقط این دسته افراد با اختلاف سنی های زیاد نیستن!!
دیگه شما از اون ور بوم پرت شدی پایین!! با این حساب الان باید مجرد باشی؟؟
ببین شما دختره زیر۲۸ سال رو نابالغ فرض میکنی و همچنین پسر زیر ۳۰ رو! حالا بماند که این اعداد کذایی از کجا کشف شده! ول من سوالم اینه همین دختره زیر ۲۸ و پسر زیر ۳۰ چه جوری با هم کنارمیان!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ق.ظ http://harjmarj.blogsky.com

فکر کنم با مرارت و کوشش و ... این موارد بد یمن رو پیدا کردی ... معلومه که خیلی روشون تمرکز داشتی :)))
در مورد سن هم نمی دونم ... شاید یکی رو
می خوان که شخصیتش هنوز کامل شکل نگرفته تا خودشون براش شخصیت سازی کنن و مجبور نشن خودشون رو تغییر بدن ، اصلاح کنن یا با عقاید دیگه ای مواجه بشن ... تنها دلیلی که به ذهنم رسید اینه :)

کلی تلفات داشتیم! الکی که نظریه صادر نمیکنم عزیزم!!

با این حرفت موافقم! منم حس میکنم پسرا یکی رو میخوان که مثل بچه باهاش رفتار کنن و به عبارتی زود هم خرش کنن!! و اینجوری مردانگی خودشون رو با ثبات تر کنن!!

کویریات دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://sere.persianblog.ir

درمورد ناخن من یه مورد مشابه دیگه هم اضافه کنم :
وقتی جوش می زنه آدم هم دقیقاً همینجوره! یه جوش وحشتناک تو صورت و یه مهمونی ....
-----
در مورد اینکه پسرها با دختر 10-15 سال کوچیکتر والا من خیلی دیدم ملت ازدواج کردن با همچین اختلاف سنی مشکلی هم ندارن! به نظر من اختلاف سن داریم تا اختلاف سن. مثلاً پسر 23 ساله نمی آد با دختر 13 ساله دوست بشه. ولی یه آقای 36 ساله می تونه راحت با دختر 23-24 ساله ازدواج کنه و مشکلی نداشته باشه. ولی کلاً بستگی به خود آدمها هم داره. این اختلاف سنی نیست که من تاییدش کنم... ولی ممکنه !
در مورد اینم که پسرها کمتر از دخترهای همسنشون می فهمم به نظر من یه کم این جوری هست ولی کلاً ذات پسرها یه سری مسائلی که واسه ما مهم ه و می فهمیم رو هیچ موقع و تو هیچ سنی درک نمی کنه... دست خودشون نیست خلقتشون اینجوریه اصلاً هم بد نیستااا یه وقت به کسی برنخوره. متفاوت می فهمند!

وااااااااای اینو دیگه نگوووو
البته این مورد برای خودم کمتر پیش اومده ولی زیاد دیدم مصداقش رو!!


منم زیاد دیدم و همیشه برام جای تعجب داشته!!! البته با اینکه راضی هستن ولی خودشون هیچ وقت این اختلاف زیاد رو توصیه نمیکنن!!

خندههههه... یعنی میخوای بگی یه سری چیزا براشون مهم نیست؟؟

[ بدون نام ] دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ http://no-1.blogsky.com

متاسفانه باید بگم ... با حرف harjmarj.blogsky.com کاملا موافقم و واقعا هم همینطوره ... پاسخت هم به اون نظر کاملا درسته ...

ممنون که نظرت رو گفتی

ستاره دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

این قسمت ناخنتو قبول دارم ..هر وقت مثل ادمم هیج جا دعوت نمی شم هر وقت جاق شدمو ناخنام شکسته و صورت جوشجوشی شده به ۲۹ تا مهمونی با کلاس دعوت مس شم ...ولیخب ناخن شکسترو می شه یا مصنوعی ماسمالی کرد هیکل چاقو چی مارش کرد نمی دونم
........
در مورد سوالت هم من هم مثل تو فکر می کنم ...پس پسرا جواب بدن

خندههههههه
من اصولا چاق نمی شم!! البته گاهی شده موقع مهمونی رفتن لاغر شدم و لباسام به تنم در حاله گریه شده ولی چاق نه!!
توی دنیا از هیچی به اندازه ناخن مصنوعی بدم نمیاد!! آدم افلیج میشه!!


پسراااا بیاین جواب بدین

armak دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://saye-roshan2008.blogfa.com

salam.email nazashte budin.majburam ke hamin ja begam.arz shavad ke mikham khodam be surate dastneveshte weblog benevisam.dust daram mesle shoma benevisam.age lotf konino rahnamayim konin ya be gholi behem amuzesh bedin vaghean mamnun misham.shoma man ro dar hade sefr farz konin.montazere javabetun hastam.merc

نمی دونم چی بگم! اینکه نخوای تقلید کنی و توی نوشته هات خودت باشی خیلی مهمه! خواننده خر نیست و صداقت نویسنده رو زود می فهمه!! وقتی برای خودت بنویسی و جوری بنویسی که خودت رو راضی کنه به نظر من خوبه!! حالا هر کس سلیقه ی خاصی داره ..

سعید(یادگارهای یک درخت) دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

اول سلام
دوم من بد فرم به این پسر دایی جانتون ارادت دارم حا یادتون نرفته که
سوم والا در مورد این اختلاف سنی نمی تونم چیزی بگم چون اگه بخوام واقعیت رو بگم بر علیه خودم استفاده می شه و آقایون احتمالا حکم اعدامم رو صادر کنن بخاطر افشای اسرار مردها و اگه خالی به بندم هم حالم بد می شه دوست ندارم دروغ بگم
در کل چیز بدیه این قضیه

سلام
دلم میخواد لنگه کفشی که چند هفته پیش صبح توسط پسر داییم بهم پرتاب شد رو نثار تو کنمممممم
جیییییییغ

واقعا سعید زحمت کشیدی!!! من ضمانتت رو می کنم که توسط آقایون اعدام نشی! حالا لطف کنید زبان بگشایید تا خودم اعدامتون نکردم!! ۲ کلام حرف جدی نمیشه با شما زد؟؟

کودک دو ساله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://gashteershad.blogsky.com

یه نفر مرد و کودک دو ساله به دنیا اومد...×!×!×!×!×!×!×[گل]

قدم نو رسید مبارک

کودک دو ساله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ب.ظ

البته اسمم شبیه عشق 10ساله شده که قبلا پوزش میطلبیم:دی



هام هام!!!

بیاره عشق ۱۰ ساله!! کجات شبیه اوناست؟؟؟
فقط جفتتون «ساله» دارین

یاسی-بیست و دو دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.twentytwo.blogfa.com

سلام اون قضیه ناخن ها اخرش بود
دستت درد نکنه

شما هم؟؟
خواهش میکنم

امید یگانه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ب.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

مواردی که گفتی (نحسیات) خیلی جالب بود...کلی خندیدم
با خورشت کرفست هم 100% موافقم
در مورد اختلاف سنی هم به نظرم بیشتر سطح فکر و فهم (تفاهم) طرفینه که موثره تا سن و سال و اختلاف سنیشون...یعنی نمیشه حکم کلی صادر کرد و مثلا گفت که اگه اختلاف سنی کم باشه همیشه طرفین خوشبخت تر هستن یا برعکس

شما هم با خورش کرفس مشکل دارین؟؟؟


گاهی آدم «فکر »میکنه یکی نمی فهمه و گاهی آدم «فکر »میکنه یکی میفهمه!! ببین مثلا همه ی بچه ها پدر و مادرشون رو با هر سطحی از فهم که باشن، به عنوان انسان فهمیده قبول دارن !! ( البته توی سنین کودکی!! نه جوانی!) این یه حسه! که تا خلافش ثابت نشه آدم نمی تونه قبولش کنه!! در مورد دختر و پسر هم من چنین نظری دارم!! یعنی بعید میدونم پسری در اولین برخوردی که با طرف مقابلش داره و دختر کوچکتری رو انتخاب میکنه ، این حس رو داشته باشه که این دختر بیشتر از خودش میفهمه!! همیشه اولش رو با این پیش فرض شروع میکنن که دختره کوچیکتره و بچه تره و کمتر میفهمه و میخوان که اینجور باشه!! وگرنه دختره بزرگتر از خودشون رو انتخاب میکردن!!
معمولا هم پسر ، دختر رو انتخاب میکنه!! و هر چی دنبال اختلاف سن بیشتری باشه، به نظر من بیشتر دلش میخواد بر طرف مقابلش تسلط داشته باشه و قسمت تفاهم کمتر میشه!!

عشق 10ساله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

سلام گیلاس خانم
مریم قرار بود بیاد نظر بذاره که بیرون و میاد.
اما من
اول از اون من فکر میکنم این تفاوت سنی که شما گفتید بیشتر مال قدیم بود . نه اینکه حالا نباشه ولی کمتر
به نظر من تفاوت سنی بین دختر و پسر بین ۳ تا ۵ سال لازم و نه بیشتر
من الان از تفاوت سنی ی خودم و مریم خیلی راضی هستم.
میدونید واقعا دخترها زودتر بزرگ میشند.
شما اگه دقت کنید دخترها ۱۵ سالشون که میشه دیگه تو کارها ی خونه کمک میکنند ولی پسرها تا ۲۰ سالگی هم نه تو خونه نه جای دیگه هیچ مسئولیتی رو به گردن نمیگیرند مخصوصا از نوع امروزیش. همش یا خوابند یا دارن به غذای مامان ایراد میگیرند یا به بازی و .....
البته همه یکجور نیستند.
من اولا با خودم فکر میکردم مریم به خاطر اینکه کوچکتره خیلی کمتر میفهمه و زیاد قبولش نداشتم ولی حالا گاهی میبینم که از منم جلو زده و اصلا احساس نمیکنم سنش کمتر از منه
در بعضی از موارد من از اون کوچیکترم.
ولی با اختلاف سنی بیشتر شدیدا مخالفم
اونجاست که اول چرچری ی خانم خونست ولی آقای خونه پیر شده.
نمیدونم منظورم رو متوجه شدید یا نه !
خدا به من رحم کنه جالاست که هزاران تکه پرانی به طرف من شروع میشه
برای همین صبح تا حالا نیمدم نظر بدم
اینجا نظر دادن دل شیر میخواد

سلام

گفتم که کلا اختلاف مد نظرم بود!! حالا چه ۳ سال چه ۱۵ سال!! برای امید یگانه یه مقدار بیشتر توضیح دادم!!

فقط که کار خونه نیست! اگه اینجوری بخوای حساب کنی من توی خونه دست به سیاه و سفید نمی زنم! فقط می خوابم و می خورم و غر میزنم!! ( البته نه اینکه بلد نباشما!! به وقتش خوب گلیم خودم رو از آب بیرون میکشم و همه کار رو به بهترین شکل انجام میدم!) برعکسش هم هست! مثلا اطرافم پسرای زیادی هستن که از ۷-۸ سالگی خرید خونه می کنن و کمک مامانشون میکنن حتی توی غذا پختن!! و به عبارتی مسئولیت بیشتری «می پذیرن »!!


اینو قبول داری که خودتم در ابتدا با این پیش فزض شروع کردی که: « من اولا با خودم فکر میکردم مریم به خاطر اینکه کوچکتره خیلی کمتر میفهمه و زیاد قبولش نداشتم » و تا وقتی خلافش ثابت نشده بود هنوز همون ذهنیت رو داشتی؟!!
اونوقت چرا پسرا می خوان با یکی که فکر میکنن نمی فهمه زندگی کنن؟؟ ( اولش اینجوری فکر میکنن که دختره کوچکتر از خودشون رو میخوان!)
حالا الان که فکر میکنی بیشتر میفهمه حس بهتری داری یا اون موقع که فکر میکردی کمتر میفهمه؟؟

بابا اینجا انقدرا هم ترسناک نیست! من که خودم همه کامنتا رو جواب میدم و به کسی هم گیر نمیدم!! این تکه پرانی از کجا نشئت گرفته؟؟

armak دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ب.ظ http://saye-roshan2008.blogfa.com

mamnun az rahnamayitun.ama kafi nabud.masalan hamin aval.shoma chera blogsky ro entekhb kardi?
chera maslan blogfa na?blogspot na?
chi kar kardi ke in hame bazdid konande dari.chon dokhatri???man aslan nemikham taghlid konam.ama pishnahad midi az chi benevisam?
che juri?
khodemuni ya gholonbe solonbe?key be key up beshe?va ya har nokte ke shoma khodet vared tari va be zehne man nareside.gheleghi chizi nadare?age dare begua.

اون زمانی که من بلاگ اسکای رو انتخاب کردم فقط بلاگ اسکای این امکان رو داشت که به کامنت ها پاسخ بدیم! بقیه بعدا این امکان رو ایجاد کردن! و خب من دوست داشتم با خواننده هام بیشتر در ارتباط باشم!... با بلاگفا هم کار کردم و زیاد خوشم نیومد ولی از نظر طراحی قالب کد هاش راحت تر از اسکای هست! اسپوت هم یه کم محیطش خارجکیه! ما سواتمون نمی کشه!!
بازدید کننده که راستش اگه رمزش رو میدونستم الان بازدیدکننده هام خیلی بیشتر از این بود!! نمی دونم از اونا که بازدید بالا دارن بپرس!!
من نمی دونم از چی بنویسی!! هدفت از وبلاگ نویسی هر چی که هست از همون بنویس!! اگه بی هدف هم هستی ننویس اصلا!! لحنه نوشته هم بستگی به موضوعت و خودت داره!!
فقط زود به زود آپدیت کردن و نظم داشتن خیلی تاثیره مفید داره!
راستش من خودم اگه خیلی چیزا رو می دونستم الان موفق تر بودم!! من هدفم روزمره نویسی بوده و دارم همین کار رو میکنم! به بقیش دیگه کاری ندارم!

عشق 10ساله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:57 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

۲ باره سلام
این برای اینه که تو جامعه ی ما جا افتاده که حتما باید دختر کوچکتر از پسر باشه و تو مخموم رفته.
الان حس بهتری داریم ولی برا خیلی آقایون زنی که کمتر بفهمه بهتره
بعدم شما خیلی لوس تشریف دارین اگه تو خونه دست به سیاه و سفید نمیزنید . مامان گناه داره بعدم پس فردا خونه شوهر بتون سخت میگذره ها که یهو شروع به کار کنید با اینکه عادت ندارید

سلام
خب این جا افتادن توی فرهنگه ما حتما دلیلی داشته!! اقتدار مردا در خطر میفتاده!!
اوهوم
خب چی کار کنم؟؟ مامانم همه کار رو میکنه! آشپزی هم در حدی که یاد بگیرم انجام میدم ولی نه زیاد! اگه پیش بیاد گردگیری و اینا هم میکنم! ولی سبزی پاک کردن و اینا عمراااااا!! تازه شووورم گفته کار نکن! دستات خراب میشه!! :پی
بازم ممنونم از نظرتون

عشق ۱۰ ساله دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

امیــــــــــــــــــــــــــــــــر تو فکرمیکردی من نمیفهمم؟؟؟؟؟؟ الان اومدم که کلت رو بکنم
بعدشم به نظر من هم دخترا از نظر فکری زودتر بزرگ میشند و عقلشون میرسه ! اما نمیدونم مردها چه فکری میکنند

مواظب باش دیگه همه ناخن هات با هم نشکنه

وااااااااای عامل دعواهای خانوادگی شدممم
توی این قضیه که شکی نیست!!! الان تو خودت خیلی بیشتر از امیر می فهمی ( فرااااارررر)

اگه بخواد بشکنه هم گچ میگیرم ولی نمیذارم از جاش تکون بخوره!!

شاذه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

مهمترین مورد خرافی که یادم میاد، شستن ماشینه که از هر دعای بارونی برای بارون اومدن اونم در حد یه نم نم ماشین کثیف کن، مفیدتره!


منم تا حدودی با نظر هرج و مرج موافقم. یعنی در واقع فکر می کنم ازدواج تو سنی که طرفین بالغ باشن شاید سخت تر باشه. هر دو شون باید پا روی خیلی از عاداتشون بذارن که بتونن باهم کنار بیان. ولی وقتی که زن بچه ساله راحتتر قبول و عادت می کنه. نمی دونم. در مورد من که اینطوری بوده. (این عقیده تو نود درصد داستانام ابراز شده! تو که خوب می دونی ) درباره ی مرد هم... خب آدما متفاوتن. بعضیا دوس دارن طرف همسن و سالشون باشه. ولی بعضیام دوس دارن زنشون مثل بچه گربه باشه
البته تمام این بحثا مال دو سال اوله. بعدش به هم عادت می کنن و باهم میسازن دیگه!

خندهههههههههه
آره خب اینم هست


خب منم با حرف هرج و مرج موافق هستم!!
از حرفایی که شد و چیزایی که قبلا شنیده بودم با اون ۲ خط آخرت کاملا موافقم! اینکه همه ی اینا مال اولشه و بعد به هم عادت میکنن و گاهی می فهمن دنیا اونجوری که فکرش رو میکردن نیست!!
ممنونم

کودک دو ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://?????

مسیحا دم از اعجاز می زد
زبس ببچاره مریم یا علی گفت

عیدتون مبارک. یا علی!

عید تو هم مبارک

کودک دو ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

من آمده ام وای وای من آمده ام...
همم..آها...تو 2 3 تا پست قبل یه چیز بود که لا آسانسور گیر میکرد؟؟؟؟؟اون ربطی به این چیز پر رنگه تو پست قبل نداشت؟:دی

هام هام!

چه خوب
تبریک میگم آمدن دوباره ات را

آهان!! آره به هم ربط داشت!!! ۲ امتیاز مثبت برای شما! رفتی مرحله بعد!!

عشق 10ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

۳باره سلام
بیکار بودی این سوال رو کردی ؟
مریم منو کشت که هان تو فکر میکردی
من نمیفهمیدم .
آره منم از این حرفها زیاد به مریم میزنم که بعد ازدواج .........
حالا عمل مهم
حرف زدن که خرج نداره
بعدم الان با دستکش میشه کار کرد که پوست دست خراب نشه . این مشکلات حل شدست .
انشااله هرچه زودتر دوریتون تموم بشه .
خوش باشید
بدرود

سلام
برای جلوگیری از تلفات بعدی سوالم رو پاک کردم!!
نه بابا! با دستکش نمیشه کار کرد! اگه راست میگی که میشه خودت کار کن ببینم!!
قربان شما

عشق 10ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

راستی گیلاس خانم شما تابستان امسال رفته بودی مرخصی؟
آخه اصلا این ۳ ماه رو تو آرشیو نداری!

اه به آرشیو من نیگا کنی ر د وقت یه بار موش یه جاش رو گاز زده!!
به خودم استراحت میدم!!
تابستون امسال هم قضیه بنایی خونمون و اومدن خونه مادربزرگم بود! فکر میکردم اینجا نمیتونم وبم رو آپدیت کنم!! ( فقط فکر میکردما!)

عشق 10ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ

مریم چیزی به من نگفت فقط گفت که دوره همین
بعدم خودت نوشتی شورم گفته ...
نخیرم مریم من دست به سیاه و سفید نمیزنه
( منم مث اون همینو گفتم)]

آهان!!
به هر حال من دستم به مریم برسهههههه
در ضمن من اون شووور رو همین جوری گفتم!! از بچگی عادت دارم هر وقت میخوام یه کاری رو نکنم میگم شووورم گفته نکن!!

کودک دو ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

جملت غلطه...!آیا دوست من دختر است یا پسر؟-
دوست من دختر است یا پسر؟+

من ادبیاتم هیچ وقت خوب نبوده!! گیر نده
اصل مطلب رو بچسب!!

عشق 10ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com


خدا رو شکر

شکر

عشق 10ساله سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://10salentezar.blogfa.com

سلام
نخندی بمونا که جواب میدیما
آخه ما همیشه لطف دوستامون رو جواب میدیم
اولا که جای شما خیلی خالی بود.
بعضی وقتها رفتن دنبال کاری تو این هوا حال میده
ای بابا خدا نکنه سرما خوردی ؟ خب حالا دوباره اون حلقه سرماخوردکی توی خونه تشکیل میشه
راستی رفتین خونه خودتون ؟
عیدتونم مبارک
این دفعه زود گفتم نگی سال دیگه بگوها
خوش باشی

برای جواب نمی خندم!
این دفعه از این لهجه ای که توی زبان نوشتاریتون تاثیر گذاشته خندیدم!!
واقعا لهجتون خیلی تاثیرش زیاده!!!

واااااای اون چرخه فقط تشکیل نشههه
ما داریم میریم اگه خدا بخواد
خونه آمادست! ولی انقدر تنبلیم که حس اساس کشی نداریم!!
چشمک

خانومی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

برا اون روز بود که پرسیدم دخمله یا پسر ؟؟

اوهوم
فقط تو نبودی
زیاد پرسیدن

خانومی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ق.ظ http://www.eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com

دخمله !

نه بابااااا!!!

امید یگانه چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ق.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

به نظر من که متین خانوم دختر می باشند

نه خیر! متین خانوم پسر می باشد!!
غیب میگیناااا

سعید (یادگار های یک درخت) چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

خوب عزیز من این که خنگی رو همه قبول دارنولی اگه آروم آروم می خوندی متوجه می شدی
موضوع ساده بود
شهرام همسر دکتر شیوا با مینا همسر مسعود دوست شده بودن و دوستیشون کاملا ارضائ شهوت بوده همونطور که با هم به یه ویلا هم رفته بودن
در واقع مسعود همسر مینا و شیوا همسر شهرام اصلا همدیگه رو نمی شناختن و فقط بعنوان مریض و دکتر همدیگه رو دیده بودن و اینکه مینا شک کرده بود به اینکه چرا مسعود سرد شده و نیم ساعت رفته حموم و در رو هم باز نکرده در واقع یه تشابه اشتباهی بوده در حالی که مسعود داشته همون نیم ساعت وان اب سرد رو اجرا می کرده
جریان تلفن و کادو و ویلا هم همه کار خود مسعود بوده ولی کاملا نقش بازی کرده بوده که این کار از طرف شخص سومی نشون داده بشه و در واقع خود مسعود در شب تولد همسرش دچار یه جور عذاب وجدان شده بوده و به نحوی غیر عادی این رابطه رو از بین برده بوده و اون پلاستیک هم در واقع نامه ها و کادوهای مینا بوده که می خواسته بندازه دور و وقتی گفت خوش خوشان از فرداست در واقع صبح با یه خط دیگه خودش اس ام اس می داده و در واقع خودش می دونسته که وقتی مینا داره باهاش صحبت می کنه خطش مشغوله
با این کار مینا کلا از زندگیش خارج می شه
و دکتر شیوا و مسعود همسر مینا این وسط هیچ کاره بودن
حالا دوباره بخون بفهمی چی به چی شد به فلاش بک ها و زمانشون توجه کن[گل]

خودتییییییییییییییی

تازه بمیری با این توضیح دادنت!
بدتر گوگیجه گرفتم

lvlasiha چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ http://lvlasiha.blogspot.com

سلام دوست دختر خودمممم
آره والا..اگه ناخنای پات بشکنه که شوهر گیرت میاد..شب عروسیت هم کرفس بده
مثلا مریضی و خسته یهو یه عالمه برنامه و تفریح جور می شه!!!

اینو ادامه بده تا به خرافات جامعه پی ببریم..

متین ۲جنسیه!!

سلاااااااااااااام آ‌قا پسر
خندههههههه... شب عروسی رو هستم! ولی لطف کن اول بیا ناخنای پامو بشکون

آره! اینم هست!


راست میگی؟؟؟ ۱۰ امتیاز منفی برای شما! گیم اور شدی

امید چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://omidddd.blogfa.com/

سلام
یه سر به من بزن ضرر نمیکنی
نهایت ضرش یه کلیک هست
با 3-4 دقیقه وقت
جبران میکنیم

اوکی

سعید(یادگارهای یک درخت) پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

نمی دونم چرا ولی با اینکه می دونم اپ نکردی جزئ کسای هستی که هر روز می یام و سر می زنم بهت

منم همینطور!!

کودک دو ساله پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

هه...شنیدم سرما خوردی؟
امشب برات امن یجیب میخونم...:دی
به سلامتیه همه ی بیماران اسلام{گل}
هام هام!

شما فضولی؟؟؟
نه گویا دوباره با پرتقال درمانی شفا یافتم!!

محبوبه پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.sherhayeshabane.blogfa.com

سلا م دوست عزیز
وبلاگ جالب و زیبایی دارین
ممنونم از زحماتتون
به منم سر بزنید
منتظرتون هستم
یا علی

اوکی

روشنک جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ق.ظ http://www.navayegaribane.blogfa.com

مهندس شدنمون که به دردمون نخورد شاید خرافاتی شدنمون به درد خورد :دی
همه این 6 ماه هر روز این پسر داییتو دیدی؟ خدا بهت صبر بده :دی
در مورد ناخن موافقم + اینکه قضیه ناخن برا جوش هم عینن تکرارمیشه.اگه دستت خدای نکرده می شکست چی میشد؟:دی
این سوالت گمونم به پستای قبلی ارتباط داشت که نخوندم برم بخونم

همینو بگو! والا!!
نه حالا اگه هر روز میدیم که الان زنده نبودم! چند روز یه بار !
جوش هم همه گفتن!!
واااای!! زبونتو گاز بگیر
خودتو اذیت نکن !!

روشنک جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:05 ق.ظ

گزینه الف صحیح می باشد :دی

دروووغ میگی؟؟؟ !!!!!!

خانوم زیگزاگ جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ http://Daily.30n.ir

ولی گیلاس کلن از قضیه خرافات گذشته بعضی از آدما اینجورین! مثه پسر دائیت!! روشون کلن نحسه... منم دارم از اینجور آدما که مدام انرژی منفی میدن بهم و مدام برام اتفاقای بد میفته بعد از زیارتشون!!!!

هه هه! فک کردی فقط خودت دوسته متین داشتی؟؟ من که میدونم متین اسمه دخترم هس و تو اهله دوس پسر بازی نیستی

من به انرژی و اینا اعتقاد ندارم! برام تفریحی بیش نیست این حرفا!!

نه بابا! من فکر نکردم! اتفاقا من متین زیاد اطرافکم بودم! سر تولدش هم که کامل توضیح دادم براش چی خریدیم و اینا!! کلا تابلو بود! فقط بچه ها هی میپرسیدن منم انقدر تابلو بود گذاشتم!!
من دوست دخترام هم از سرم زیادن!!

نخطه!!!! شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ

بسی دلمان گیلاسی می خواهددددددددددددددد بیا دیده بآپ
اینو دیگه هی زیادی خوندم خیلی تکراری شده بوووووووووووووس بوس بوس بووووووووووس

آخیییییییی
میام حالا
خب نخون فداتشم!! خود آزاری داری؟؟

نخطه!!!! شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

فخطططططط تنبلی رو رو گذاشتن اسم و آدرس داره؟!!!!!

خندهههههههه
دارمت

. شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ

منظورم از داره* همون داری* بود
هی منه تنبل میام صرفه جویی کنم در نوشتن هی مگه می ذارن؟!!!!!!!

گفتم که! تو فقط یه نقطه بذار و برو

[ بدون نام ] شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ

سلام
یکی در مورد لوگوی دوستان بود که اون پائین سمت راسته می خوام چند تا لوگو رو پشت سر هم بزارم و لینک آدرس بهش بدم
دوم اون لوگوی بالا که معرفی وبلاگه رو چطور به تصویر لینک آدرس وصل کنم
می خوام هر چند یک وقت یکی از وبلاگهای بچه ها رو معرفی کنم

برات توضیح دادم!‌نمی دونم آف هام رسیده یا پریده! اگه مشکلی بود بپرس

سعید(یادگار های یک درخت) شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

سلام
مورد اولی درست شد
موند زحمت لوگوی تبلیغات بالا همونی که تو وبلاگ خودت هم هست
لینک اون
و محل قرار گرفتن کد آمار که واست آف گذاشتم
شرمنده

خدا رو شکر
اینم گفتم برات! برای لینک عکس هم چند راه هست! اگه نمیدونی بگم!
آف هم نداشتم ازت!! احتمالا پریده!!

امید یگانه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ب.ظ http://hotesticecream.persianblog.ir

یلداتون مبارک

مال شما هم مبارک

نگین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.personalspace.blogfa.com

چه عالی...
من هوسه گیلاس کردم

وبلاگت خوشگله...

قابل شما رو نداره
چشمات قشنگ میبینه

نگین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

من عاششششششششششششششق گیلاسم...

حیف که الان فصلش نیست

منم عاشقشم!!

نگین شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:14 ب.ظ



به حق چیزای نشنیده....

چرا اونوقت؟؟

کودک دو ساله شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:24 ب.ظ http://koodake2sale.blogsky.com

عمرتون صد شب یلدا...دلتون قد _ یه دریا...تویه این شب های سرما یادتون همیشه با ما...!
شب یلداتون مبارک!هام هام!

یلدای شما هم مبارک

سعید(یادگارهای یک درخت) شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ

نه متاسفانه نرسید
نحوه قرار دادن عکس و محلش رو می دونم فقط نمی دونم چطور باید آدرس بچه ها رو بهش لینک بدم
مرسی که کمکم می کنی

خب گفتم که! اون کدی که گفتم ۲ تا آدرس داره! یکیش مال عکسه اون یکی مال آدرس!!
فهمیدی چی شد؟

سعید(یادگارهای یک درخت) شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.derakht1.blogfa.com

راستی یلدات مبارک
راستی کد آمار رو هم بهم بگی یه دنیا ممنون می شم

سودابه یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://DARYAGROUP.BLOGFA.COM

سلام
وب خوشگلی داری.
می دونی ما هم یکی از این نمونه ها داشتیم، یعنی پنجشنبه که میشد یه سریال 99+1 بود می ذاشت چند سال پیش باورت نمیشه تا شروع میشد توی خونه ما دعوا میشد.
اصلاً یه چیز باورنکردنی.
شاد باشی و
پایدار.
به دیدن من هم بیایی خوشحال میشم.
بدرود.

سلام
مرسی
خندههههههه
ولی مال ما کرفس تاثیر گذاره!!

سلامت باشی
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد